Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Full kontroll skrev (1 time siden):

Er denne « plutselige»  ompakkingen  av klær en grunn til å tro at de har forstått at de ikke kan reise som « barbie& ken» ?  Er vel grei temp der nå, som ikke nødvendigvis trenger så mye «  høyhalset&langermet klær»?

Eller at hun har lest innpå her? Tenkte akkurat det samme da jeg så dem siste snappene fra henne 🤭

Jeg har vært i Egypt i jula og det var grei temperatur. Lett jakke/langermet på kveld. Og det går faktisk an å bruke samme outfitten 2 dager 🙃

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogstrolle skrev (2 timer siden):

Eller at hun har lest innpå her? Tenkte akkurat det samme da jeg så dem siste snappene fra henne 🤭

Jeg har vært i Egypt i jula og det var grei temperatur. Lett jakke/langermet på kveld. Og det går faktisk an å bruke samme outfitten 2 dager 🙃

Hun leser her. Hun har sagt det, og hun sier hun ikke bryr seg,  allikevel er det mye som blir slettet her inne….vi husker vel alle de mr mister brukeren og mamma brukeren ….

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

Hun leser her. Hun har sagt det, og hun sier hun ikke bryr seg,  allikevel er det mye som blir slettet her inne….vi husker vel alle de mr mister brukeren og mamma brukeren ….

Bra at hun da tar til seg "råd" herfra 🤗

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter at det ble kommentert her inne at Tom kommer med uforståelige og rare kommentarer på snappene forsøker de å  ta seg sammen litt begge to. 
Hun har også nesten lært seg å si «egentlig» nå etter at jeg har kommentert at hun sier det feil. Det glipper fortsatt av og til når hun er i det altererte hjørnet da, men ellers går det bedre. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La merke til at hun har lært en annen uttale også i dag. "Så sånn e no ståa", tidligere har hun sagt "så sånn e no STUA" 🤭

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 12.12.2024 den 17.25):

Ja, etter at det ble kommentert her inne at Tom kommer med uforståelige og rare kommentarer på snappene forsøker de å  ta seg sammen litt begge to. 
Hun har også nesten lært seg å si «egentlig» nå etter at jeg har kommentert at hun sier det feil. Det glipper fortsatt av og til når hun er i det altererte hjørnet da, men ellers går det bedre. 

Hvordan sa hun "egentlig" før hun lærte det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (13 timer siden):

Hvordan sa hun "egentlig" før hun lærte det? 

Enkenkli og enketli

Endret av Blue Sky
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

« itj tænk så my» 😂IH har all verdens tid  til å tenke på alt for mye tull og bæpbæp, og ikke det som ville falt en snart 60 åring naturlig, ( tror hun e noe understimulert)  Blir tidvis litt for stor dose av det for oss som « nesten»   nærmeste nabo,  hun er av de som « ikke deler alt på snap» men glemmer at trappeoppganger, uteareal brukes av hørende😂Etter dagens snap lurer jeg faktisk på om hun klarer lukke øynene når hus skal sove, strammere hud på ei kjærrrimg skal man lete lenge etter, munnen går  såvidt igjen når hun snakker,slafselyd  fra oppblåste lepper, når  de engang « møtes»😝 ( mens hals og brystparti( det vi ser) er mer skrukket  hos henne enn  hos min bestemor på 94😅 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (1 time siden):

« itj tænk så my» 😂IH har all verdens tid  til å tenke på alt for mye tull og bæpbæp, og ikke det som ville falt en snart 60 åring naturlig, ( tror hun e noe understimulert)  Blir tidvis litt for stor dose av det for oss som « nesten»   nærmeste nabo,  hun er av de som « ikke deler alt på snap» men glemmer at trappeoppganger, uteareal brukes av hørende😂Etter dagens snap lurer jeg faktisk på om hun klarer lukke øynene når hus skal sove, strammere hud på ei kjærrrimg skal man lete lenge etter, munnen går  såvidt igjen når hun snakker,slafselyd  fra oppblåste lepper, når  de engang « møtes»😝 ( mens hals og brystparti( det vi ser) er mer skrukket  hos henne enn  hos min bestemor på 94😅 )

Det komiske er at hun tror følgerne er så lettlurte. Det er nemlig funndæisjonn fra jan Thomas som gjør henne så glatt i huden SJØ!!! JA særlig!!!!  Skrukkete på halsen og glatt i tryne …..ja funndæisjon my ass

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

Det komiske er at hun tror følgerne er så lettlurte. Det er nemlig funndæisjonn fra jan Thomas som gjør henne så glatt i huden SJØ!!! JA særlig!!!!  Skrukkete på halsen og glatt i tryne …..ja funndæisjon my ass

Da kunne hun jo bare smørt litt funndæisjon nedover halsen og brystet også da...😅 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange får sånn hud på brystet med alderen. Huden er veldig tynn der, blir lett brent. Ikke noe hun kan gjøre så mye med nå... Men hun burde slutte med solarium. 

Syns de siste kommentarene her var unødvendig stygge. :forferdet:

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (41 minutter siden):

Mange får sånn hud på brystet med alderen. Huden er veldig tynn der, blir lett brent. Ikke noe hun kan gjøre så mye med nå... Men hun burde slutte med solarium. 

Syns de siste kommentarene her var unødvendig stygge. :forferdet:

Ja, de var unødvendige!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er voksne folk som sitter og kommenterer folks utseende sånn, skammelig! 

Jeg er forresten over 50 år, har minimalt med skrukker i ansiktet, mens huden på halsen min har blitt mye løsere de siste årene og på brystet har jeg skrukker og sprukket hud. Dere får fyre løs mot meg også da...

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...