Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gikk glipp av det i barnehagen til barnebarna pga husnøkkelen? Hun hadde jo bilen sin. Hun kunne jo bare kjørt direkte dit…. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun gikk tydeligvis ikke glipp av alt i barnehagen da, siden hun sier at hun kjørte fortere enn noen sinne og at barnebarna ble glade.

Når det er sagt - den dama tåler jo ikke en normal dag en gang. Vet at hun har problemer med angst og diverse, det er hun jo åpen om, men det må være utrolig slitsomt at hele livet tilsynelatende raser bare pga en husnøkkel, stengt treningssenter, mistet fylling, «dårlig» frokostbuffet etc.

Sett utenfra, skulle jeg ønske hun fikk mer hjelp 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (10 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gikk glipp av det i barnehagen til barnebarna pga husnøkkelen? Hun hadde jo bilen sin. Hun kunne jo bare kjørt direkte dit…. 

Det skjønte ikke jeg heller, hvorfor måtte hun hjemom? :huh: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (27 minutter siden):

Det skjønte ikke jeg heller, hvorfor måtte hun hjemom? :huh: 

Måtte vell bare hjem å lage litt drama🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (18 minutter siden):

Skulle ønske hun tekstet snappene sine så det er lettere å vite hva temaet i monologen hennes er.

Alltid DRAMA

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (10 timer siden):

Måtte vell bare hjem å lage litt drama🙄

Jeg fikk veldig inntrykk at fra start av denne dagen at hun «ikke skulle rekke bhg».. Det er som flere nevner her: hun kunne bare reist direkte dit. Hun var i utgangspunktet seint ute 🤦🏼‍♀️ Ho spiller et alt for dårlig skuespill! Skulle tro ho var bedre på dette i grunn… 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun måtte jo hjem fordi håndverkerne måtte låse henne inn i leiligheten hennes. Hennes nøkkel lå jo der. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (27 minutter siden):

Hun måtte jo hjem fordi håndverkerne måtte låse henne inn i leiligheten hennes. Hennes nøkkel lå jo der. 

Det var styrelederen som kom, og han var midt i middagen. Så ingen problem å dra rett i barnehagen, men hun var jo på det tidspunktet allerede for sein. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Nå fikser H neglene. De er fascinerende å se på, og i lengde og fasong er de omtrent sånn som de små spadene vi bruker i bed. I mitt hode er er det uhygienisk, og ikke veldig pent. 
Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (2 timer siden):

Det var styrelederen som kom, og han var midt i middagen. Så ingen problem å dra rett i barnehagen, men hun var jo på det tidspunktet allerede for sein. 

Åja, da misforsto jeg! Jeg trodde det var en av håndverkerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skryter jo fælt av håndtverkerne? Hun kritiserer ikke dem? Og det var en av de som kom og låste henne inn. Ser vi på samme snappen eller? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjærringa her er pokker mg ikke sann!!! Hun som ofte viser mere pupper enn hva vanlig er,spes på alle ferieturene hvor hun har snappet sg sjøl i minimal bikinioverdel og i div tettsittende klær,kritiserer nå programleder for Skal vi danse,Helene Olafsen for hvordan hun så ut i kjolen i går kveld! Fordi d var høy splitt som viste»ei pølse»på magen og i splitten!!🤬Den kritikken kommer jaggu fra rette person!🤬🤬😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eevie skrev (23 timer siden):

Denne kjærringa her er pokker mg ikke sann!!! Hun som ofte viser mere pupper enn hva vanlig er,spes på alle ferieturene hvor hun har snappet sg sjøl i minimal bikinioverdel og i div tettsittende klær,kritiserer nå programleder for Skal vi danse,Helene Olafsen for hvordan hun så ut i kjolen i går kveld! Fordi d var høy splitt som viste»ei pølse»på magen og i splitten!!🤬Den kritikken kommer jaggu fra rette person!🤬🤬😫

Også elsker hun å gå i fiskenettingtopp helst med store hull, til alle anledninger.  Tror den hadde forbud i barnehagen nå😒

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (På 13.11.2022 den 1.42):

Hun skryter jo fælt av håndtverkerne? Hun kritiserer ikke dem? Og det var en av de som kom og låste henne inn. Ser vi på samme snappen eller? 

Er det en av dem som sitter i sofaen idag? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hippyskippy skrev (1 time siden):

Kunden fra helvete….

Når IH entrer Elkjøp så går det et grøss igjennom lokalene

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (På 14.11.2022 den 18.33):

Er det en av dem som sitter i sofaen idag? 

Var opplagt en person der, ja. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...