Populært innlegg Plengionika Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12141 Del Skrevet 16. mars 2020 16 minutter siden, Antisvindleren skrev: Måtte bare spørre hvordan jeg kunne være sikker på at pengene faktisk gikk til en alenemor i nød. Ikke særlig betryggende. Etter under en uke med Norge i lockdown, hvor stort behov kan det egentlig være? Vel, jeg skal ikke si noe, for jeg har ikke barn. Men det virker litt suspekt. Og bare det at hun har tatt skjermbilde av samtalen selv. Kanskje ikke så mistenksom alene, men jeg som flere andre her har ingen tiltro til at det hun sier stemmer. Alt i alt er det for mye som skurrer. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. mars 2020 #12142 Del Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Plengionika skrev: Og bare det at hun har tatt skjermbilde av samtalen selv. Kanskje ikke så mistenksom alene, men jeg som flere andre her har ingen tiltro til at det hun sier stemmer. Alt i alt er det for mye som skurrer. Jeg er enig, og med en annen person som har en tråd her på KG som også tigger etter penger så er det suspekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12143 Del Skrevet 16. mars 2020 Hva er greia med den voldsomme bruken av hjerter? Det ser ut som om hun sliter med tegnsetting og bruker hjerter i stedet. Tiggeinnlegget har jo flere hjerter enn en meldingsutveksling mellom nyforelskede tenåringer. Og noen ganger blir det ufrivillig komisk, som i svaret hun gir @Antisvindleren. Snakk om å være passiv agressiv! Nå har hun altså levert mat for 1600 kroner og mer kommer i morgen. Jeg kan ikke annet enn tenke at denne dama burde lært fra Anne Briths fattig-alenemor-tiden, for det er da voldsomt mye mat til en mor med to små barn? 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12144 Del Skrevet 16. mars 2020 Når man trodde bunnen var nådd. 😳 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. mars 2020 #12145 Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Slettet sitat er og svar til dette er fjernet. Sol, admin. At hun tydeligvis på fast basis har hjulpet denne familien er jo helt horribelt! Det skal ikke være sånn i Norge i dag at folk må tigge private om mat og penger for å klare seg. AB har selv en familie å forsørge, og kan da umulig ha som oppgave å fø på disse menneskene i tillegg? Og det når vi vet at hun skylder MASSE penger selv? At det går an å komme i en knipe er en ting, men når AB skriver at hun “bruker å hjelpe”, så er jo dette noe som pågår regelmessig, og som ikke har noe med den krisen vi er inne i nå å gjøre. Er denne historien troverdig? NEI. Endret 15. oktober 2020 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oransjesjel Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12146 Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Det er utrolig dårlig stil å poengtere hvor mye man har handla (ofra) for en som er i nød! Usmakelig! Endret 16. mars 2020 av Oransjesjel 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønncaps Skrevet 16. mars 2020 #12147 Del Skrevet 16. mars 2020 Man skal ikke behøve å tigge i Norge. Man får støtte på NAV. Sosialstønad dekker livsopphold, samt bolig og strøm. Kan man dokumentere merutgifter som er helserelatert kan man får dekket noe i forhold til dette. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12148 Del Skrevet 16. mars 2020 På 16.3.2020 den 20.30, Finlay skrev: At hun tydeligvis på fast basis har hjulpet denne familien er jo helt horribelt! Det skal ikke være sånn i Norge i dag at folk må tigge private om mat og penger for å klare seg. AB har selv en familie å forsørge, og kan da umulig ha som oppgave å fø på disse menneskene i tillegg? Og det når vi vet at hun skylder MASSE penger selv? At det går an å komme i en knipe er en ting, men når AB skriver at hun “bruker å hjelpe”, så er jo dette noe som pågår regelmessig, og som ikke har noe med den krisen vi er inne i nå å gjøre. Er denne historien troverdig? NEI. Hun har tydeligvis ikke hjulpet dem på fast basis. "Det siste halve året har jeg ikke hjulpet disse to, jeg har vært for travel med å leve mitt eget "glamorøse" liv. TV innspillinger og higen etter uviktige ting har vært mitt fokus" Imgur https://imgur.com/a/UNMS3II Så når glamouren og TV-innspillingene er historie, har Anne Brith tid til alenemødrene igjen. Minner meg veldig om noe hun selv bruker å skrive om buss og limo. Bare omvendt, liksom. 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. mars 2020 #12149 Del Skrevet 16. mars 2020 14 minutter siden, Felis skrev: Hun har tydeligvis ikke hjulpet dem på fast basis. "Det siste halve året har jeg ikke hjulpet disse to, jeg har vært for travel med å leve mitt eget "glamorøse" liv. TV innspillinger og higen etter uviktige ting har vært mitt fokus" Imgur https://imgur.com/a/UNMS3II Så når glamouren og TV-innspillingene er historie, har Anne Brith tid til alenemødrene igjen. Minner meg veldig om noe hun selv bruker å skrive om buss og limo. Bare omvendt, liksom. For meg skriver ABD akkurat det som passer i akkurat denne situasjonen! Jeg tror ikke på et ord hun skriver, hun har null troverdighet i mine øyne! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg clyde Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12150 Del Skrevet 16. mars 2020 Hvis denne alenemoren er reell, og hun leser her: så vil jeg bare beklage til deg for at jeg har ledd i denne tråden. Det er ikke deg eller din situasjon jeg ler av. Alle kan havne i en vanskelig situasjon, og det er ingen skam i å be om hjelp. Men vær så snill, be om hjelp gjennom andre enn AB. Hun har svindlet folk tidligere, og har null troverdighet. Jeg personlig har støttet folk gjennom Goodify tidligere. Du kan skrive til dem på Facebook (du kan be om å være helt anonym) eller kanskje det er noen andre organisasjoner som kan hjelpe der du bor? Jeg hjelper gjerne til med noe, men vil at det skal gå gjennom en troverdig organisasjon ❤ 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oransjesjel Skrevet 16. mars 2020 #12151 Del Skrevet 16. mars 2020 21 minutter siden, clyde skrev: Hvis denne alenemoren er reell, og hun leser her: så vil jeg bare beklage til deg for at jeg har ledd i denne tråden. Det er ikke deg eller din situasjon jeg ler av. Alle kan havne i en vanskelig situasjon, og det er ingen skam i å be om hjelp. Men vær så snill, be om hjelp gjennom andre enn AB. Hun har svindlet folk tidligere, og har null troverdighet. Jeg personlig har støttet folk gjennom Goodify tidligere. Du kan skrive til dem på Facebook (du kan be om å være helt anonym) eller kanskje det er noen andre organisasjoner som kan hjelpe der du bor? Jeg hjelper gjerne til med noe, men vil at det skal gå gjennom en troverdig organisasjon ❤ Jeg signerer denne! ❤️ 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trua Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12152 Del Skrevet 16. mars 2020 NAV er instansen å henvende seg, ikke en som blir ettergått i sømmene hos Forbrukertilsynet. Tull hele historien 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oransjesjel Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12153 Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Ida Amalie forteller idag på sin blogg at hun har blitt ringt av forbrukertilsynet i Abip saken... Den lever! 🙂 Og de jobber tydeligvis jamnt og trutt.. Endret 16. mars 2020 av Oransjesjel 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 #12154 Del Skrevet 16. mars 2020 7 timer siden, Pjolterbeist skrev: Hvilke medisiner er det snakk om? Hvis de er reseptbelagt, så går de vel på frikortet, og når egenandelparten er fylt opp, så får man resterende medikamenter gratis (med forbehold om det fungerer slik - er lenge siden jeg bodde i Norge)? Og hvis økonomien ikke tillater medisinutgifter, så gis det vel ekstra støtte til dette? Egenandelen er 2176 kr for 2020. Når det beløpet er nådd vil det gå på frikortet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Agatha Spinatha Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12155 Del Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, Antisvindleren skrev: Måtte bare spørre hvordan jeg kunne være sikker på at pengene faktisk gikk til en alenemor i nød. Ikke særlig betryggende. Etter under en uke med Norge i lockdown, hvor stort behov kan det egentlig være? Vel, jeg skal ikke si noe, for jeg har ikke barn. Men det virker litt suspekt. Det er ABD som må ønskes lykke til da hun ikke kan dokumentere hvor disse pengene skal gå. Bra at du har denne meldingen da hun opptrer veldig uprofesjonelt. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 16. mars 2020 Populært innlegg #12156 Del Skrevet 16. mars 2020 Trist når troverdigheten er så på nullpunktet at ingen lenger tror på noe som kommer fra den kanten. Tragisk. Men håper det er til salt i grøten i drømmehuset i Sørumsand, uten tigging for øvrig. Så Bloggerne nå og merket meg en setning som kom fra Sebastian Solberg "det blir som den gamle dama som sier "jordskjelv", det kan jo ikke være annet enn et lite stikk til mor sjøl 😂 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 16. mars 2020 #12157 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Chrisssi skrev: Så Bloggerne nå og merket meg en setning som kom fra Sebastian Solberg "det blir som den gamle dama som sier "jordskjelv", det kan jo ikke være annet enn et lite stikk til mor sjøl 😂 Det la jeg også merke til - garantert AB det refereres til. 😁 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 17. mars 2020 #12158 Del Skrevet 17. mars 2020 4 timer siden, clyde skrev: Det var akkurat det jeg tenkte da jeg leste det innlegget. Ordet "selvfølgelig" poppet opp med en gang 😂 Noen er virkelig paranoide 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 17. mars 2020 #12159 Del Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, CecilieX skrev: St AB! Aldri har en skrivefeil vært mer ironisk Ja artig skrivefeil 😂Og til dere som ikke tror AB kan være hyggelig når hun ikke dummer seg ut i Bloggerne... på seg selv kjenner man andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 17. mars 2020 #12160 Del Skrevet 17. mars 2020 7 timer siden, Nor skrev: Ja artig skrivefeil 😂Og til dere som ikke tror AB kan være hyggelig når hun ikke dummer seg ut i Bloggerne... på seg selv kjenner man andre.... Det kan jo være at hun er hyggelig på privaten. Dessverre har hun ødelagt sitt eget navn, rykte og troverdighet i alt av økonomiske saker, og det er en grunn til at folk mistenker at denne alenemoren er henne selv, og at pengene går rett i egen lomme.Synes forresten ikke måten hun har behandlet Mette Ask & co på vitner om en særlig hyggelig person heller. Flere av de som ble lurt i ABIP hadde også stram økonomi, og enda strammere ble den etter de kom i klørne på Anne Brith. Hvorfor fikk ikke de nyte godt av ABs omsorg? Kanskje sitter noen av dem i samme situasjon som denne "alenemoren" nå, nettopp pga AB! Hun lurte fra dem tusenvis, en av dem fikk slengt i fjeset “Jeg driter vel i hva som gjør deg glad”, andre fikk hyl og skrik og kjeft i telefonen. Vitner dette om en genuint hyggelig person( def. elskverdig; medgjørlig; imøtekommende; grei)? I don't think so! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg