idiotequex Skrevet 9. mars 2020 #12041 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, Aidensfield said: Altså.. Det er ikke for å skremme noen og nei jeg vil ikke ikke gå ut med noe til noen om hva blåmerkene er.. Men hvorfor må dette deles med alle? Det finnes enkelte ting man kan holde for seg selv.. Blåmerker?
Aidensfield Skrevet 9. mars 2020 #12042 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, idiotequex skrev: Blåmerker? Hun har bena fulle av blåmerker fordi hun klør sånn... Har sendt d ur på snapchat 3
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12043 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, adc said: Herregud, skjerp deg!! Anne Brith Davidsen AS har lagt ut bilder av sine bein med blåmerker (som har sterk likhet med tilsvarende bilder tilgjengelig på nett av nedklort skabb-angrep) på sin bedriftskonto. Bedriften er meldt til Forbrukertilsynet for svindel. Derfor blir disse sakene tatt opp og diskutert her, hvor merkelig det enn synes. Bedriftseieren legger selv opp til det, med noe spesiell opptreden på sosiale media såvel som i bedriftsammenheng. 52
Flettfrid Skrevet 9. mars 2020 #12044 Skrevet 9. mars 2020 De berømte blåmerkene... ABD blåmerker https://imgur.com/gallery/c6mExSW Oppfølgningsinnlegg ABD oppfølgningsinnlegg blåmerker https://imgur.com/a/3u7QFG6 33
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12045 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, Flettfrid skrev: De berømte blåmerkene... ABD blåmerker https://imgur.com/gallery/c6mExSW Oppfølgningsinnlegg ABD oppfølgningsinnlegg blåmerker https://imgur.com/a/3u7QFG6 Næmmen, så beleilig! Jammen kom det ikke hint om alvorlig sykdom, samt et lite hint om at hun har personlig kontakt med leger. Jammen flaks at det skjedde i en tid hvor svært få har medfølelse med henne. Pjuh altså 😅 90
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. mars 2020 #12046 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 17 minutter siden, Halle-Palle skrev: Næmmen, så beleilig! Jammen kom det ikke hint om alvorlig sykdom, samt et lite hint om at hun har personlig kontakt med leger. Jammen flaks at det skjedde i en tid hvor svært få har medfølelse med henne. Pjuh altså 😅 Herlighet, når man blander privatlivet med forretningen så blir dette resultatet. Helt på trynet praksis, er det dette som kalles å sitte stille i båten? Endret 9. mars 2020 av lillesnøfnugg
Gjest tranedatter Skrevet 9. mars 2020 #12047 Skrevet 9. mars 2020 HVEM fasiken har interesse av andre sine blåmerker?! Selv småbarn inser kjapt at et blåmerke eller fem ikke er noe å bry seg om!
Populært innlegg Perle Skrevet 9. mars 2020 Populært innlegg #12048 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 2 timer siden, Aidensfield skrev: Altså.. Det er ikke for å skremme noen og nei jeg vil ikke ikke gå ut med noe til noen om hva blåmerkene er.. Men hvorfor må dette deles med alle? Det finnes enkelte ting man kan holde for seg selv.. Dette er en del oppskriften, altså å spekulere i kreft, død, selvskading eller mishandling. Det benyttes dersom ignorering, selvmedlidende grining eller andre tiltak ikke virker som avledningsmanøver. . Endret 10. mars 2020 av Perle 98
adc Skrevet 10. mars 2020 #12049 Skrevet 10. mars 2020 7 timer siden, Villroses hage skrev: Anne Brith Davidsen AS har lagt ut bilder av sine bein med blåmerker (som har sterk likhet med tilsvarende bilder tilgjengelig på nett av nedklort skabb-angrep) på sin bedriftskonto. Bedriften er meldt til Forbrukertilsynet for svindel. Derfor blir disse sakene tatt opp og diskutert her, hvor merkelig det enn synes. Bedriftseieren legger selv opp til det, med noe spesiell opptreden på sosiale media såvel som i bedriftsammenheng. Det er måten det blir skrevet på jeg reagerer på. Ikke hva som ligger bak. 3
Populært innlegg Isild Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12050 Skrevet 10. mars 2020 Hun takker leger som har kontaktet henne på snapchat for at hun nå ba om utvidede blodprøver osv? Jeg håper selvfølgelig ikke at hun er syk på noen måte, men dette her ble veldig rart. 62
Populært innlegg Jodaneida Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12051 Skrevet 10. mars 2020 Nå er hun inspirert og skal selge unna alt hun eier. Hvorfor ikke bare si det som det er? Jeg dreit på draget, jeg trenger penger og DERFOR selger jeg alle klærne mine, og barna sine. 72
Populært innlegg Krok1 Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12052 Skrevet 10. mars 2020 (endret) Ok, jeg MÅ bare lufte jeg, litt løsrevet fra trådens gang, men... Ser på bloggerne nå (mulig spoiler-advarsel?) Der sitter hun altså... Denne dama som også skryter av hvor sterk og selvstendig hun er. I nytt hus. Og "jeg må innrømme at jeg trenger en mann". Som om hun ikke fremstår totalt desperat ellers... Og hvorfor? Joda, fordi det skal males og henges opp ting. Jepp, man bruker penis til slikt. Så nå skal hun altså sveipe høyre for håndverkere istedenfor advokater og leger... Sååååå mye på en gang. Hun går altså etter høystatusyrker sånn til vanlig, handler ikke om mannens kvaliteter altså. "er jeg litt kynisk om jeg tar første date hos meg, så de kan fikse litt ting?", ja, det, og ekkel, smålig også, iskald utbytting av menn. Kjære AB, det er enklere å bruke anbud.no. Der er det også mange som gjerne bytter tjenester mot... Tjenester. Uff, føler meg egentlig litt slem nå, men jeg er så lei av at hun fremstiller seg som powermama, men klarer å nevne at hun er singel, alene, har ingen hjelp, ingen partner, konstant. Endret 10. mars 2020 av Krok1 89
Populært innlegg yamask Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12053 Skrevet 10. mars 2020 Vi som har fulgt AB en stund har vel bare ventet på at hun skal hinte om alvorlig sykdom etter dette svindelgreiene ble avslørt. Da hun postet de blåmerkene var jeg ganske sikker på at hun hadde en masterplan, og den masterplanen var nok ikke skabb, foråsidetsånn. Det føles ganske stygt å avfeie alvorlig sykdom som løgn, men dette er ikke første gangen hun hinter om kreft, selvmord og andre fæle ting. Og hun følger sitt vanlige mønster så til de grader, at det er vanskelig å ta henne seriøst - eller å sympatisere. Vi har jo alle bare ventet på dette! At hun ikke klarer å se seg selv utenfra. 81
Oransjesjel Skrevet 10. mars 2020 #12054 Skrevet 10. mars 2020 Krok1. Jeg reagerte på akkurat det samme.. Hadde det vært motsatt, så hadde det vært et ramaskrik uten like. Det eneste som betyr noe er penger og status. Noen å vise fram. Hva slags menneskesyn er det? Er han ikke rik, innstavennlig og har et høystatusyrke - vel, da er det ingenting å samle på. Makan! 39
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12055 Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, Krok1 skrev: Uff, føler meg egentlig litt slem nå, men jeg er så lei av at hun fremstiller seg som powermama, men klarer å nevne at hun er singel, alene, har ingen hjelp, ingen partner, konstant. Disse motstridende signalene fra henne er ikke noe nytt. Hun har holdt på sånn i årevis. Fattig alenemor med matbudsjett på 1000 kr i uka på den ene siden og glamorøs kjendis i spesialdesignet kjole på rød løper på den andre siden. Hun spiller på det som gagner henne i øyeblikket og dermed blir troverdigheten lik null. 67
Populært innlegg Felis Skrevet 10. mars 2020 Populært innlegg #12056 Skrevet 10. mars 2020 Som mange har påpekt før meg, så er det ikke første gang Anne Brith hinter til alvorlig sykdom når det stormer som verst. Den 30.mai 2018 skrev Anne Brith følgende innlegg: Krisen er over (selvfølgelig fjernet nå). På Facebook delte hun innlegget med teksten: "Jeg skal fjerne brystene mine!". Innlegget høstet 51 kommentarer og ingen ramler vel av stolen hvis jeg røper at det var en overvekt av styrkeklemmer og hjerter? Jeg lurer på hva som utløste denne "krisen" og har oppsummert litt av hva som skjedde i tiden før. Ingenting av dette er på høyde med svindelanklageg og avsløringen om ufin oppførsel i landsdekkende media, men jeg ser et mønster. Anne Brith har droppet dugnad fordi hun trengte egentid. Dette fikk hun kritikk for, så hun forsøkte seg på datidens "mordblanntrussel": En far truet henne. Sympatien uteble, i stedet ble hun tilsynelatende uvenner med alle foreldrene på skolen. Et par intervjuer gikk ikke helt etter planen. Det som kunne vært sjokkerende avsløringer om hvilke løgner folk fikk seg til å skrive om henne, ble motbevist både på Kvinneguiden og andre steder. Kjipt at folk tar skjermbilder, altså. Hun er i konflikt med Egmont. Bloggkollegaene støtter henne ikke og hun går over til Nettavisen i sinne. Diskusjonen går om hvem som er vanskelig, Egmont eller Anne Brith. Hun hevdet at husdrømmen var i boks. Det viste seg å være løgn. Hun tilter på snap og Instastory fordi hun føler seg stalket og hatet. Etterpå var hun nok ikke helt forberedt på kritikken. I tillegg var det umerket reklame (KapAhl), eksponering av barn og ikke minst Proviant.no Hver for seg hadde nok ikke disse stormene krevd hverken kreft-hinting eller spekulasjoner om graviditet. Men alt kom på en gang, noe som sikkert skapte et stort press. Og når Anne Brith blir stresset, avleder hun. Jeg har forsøkt å rekonstruere opptakten kronologisk. Anne Briths Facebookprofil er brukt som kilde. 21. mars: Anne Brith måtte stenge kommentarfelt på grunn av netthat. - Folk sier at jeg har ligget naken i senga, tatt på meg selv og lagt det ut på mystory, at jeg har filmet at jeg brenner en tusenlapp, kaster den i do og skrevet «Haha, endelig kan jeg kaste bort penger for nå er jeg rik». Eller at jeg har sittet på do, drukket champagne og brent opp et bilde av meg selv og filmet blod i senga og skrevet «Mensen, jeg er fruktbar». Påstandene ble motbevist. Her er for eksempel skjermdump av nevnte mystory: https://imgur.com/a/eZbvSBd 2. Mai: Anne Brith legger ut annonse på Finn.no at hun vil leie hus. Maks 20 000, sikker betaler, huset vil bli eksponert. Selvfølgelig med et bilde av barna. Kritikken hagler for at hun bruker barna. Samme dag legger hun ut et innlegg som heter "Vårt nye hus", som viser seg å være klikkåte. Og hun legger ut en film på snap, hvor hun viser fingeren til følgerne og synger "Fuck You" av Maria Mena. Imgur: https://imgur.com/a/FLEauYY fordi folk stalker henne på den åpne instagramprofilen hennes og i hennes kommentarfelt er det ikke ytringsfrihet.nOg det har kommet en trussel mot henne på Kvinneguiden som hun har levert til politiet. 3. Mai: Anne Brith gir opp sin økonomiske trygghet og kvitter seg med Egmont og går over til Nettavisen. https://imgur.com/a/NpcLLqx I samme slengen benytter hun sjansen til å slette innlegg som har gitt mye kritikk, slik som vortereklamen. Skiftet kommer etter lang tids konflikt med Kvinneguidens moderatorteam: https://imgur.com/a/tVIop 6. mai: Innlegg: "Ja, jeg har lagt på meg". "Bærer du på en liten hemmelighet?" 8. Mai falt hun, i følge bloggen, om på badet på grunn av lavt blodtrykk. Det brukte hun også å gjøre da hun var gravid, skriver hun. 15 mai: Innlegg: Resultatene fra sykehuset. (ingenting om resultatene, selvfølgelig) 18. Mai: Innlegg: Jeg lærte noe viktig på 17 mai. "Det kom en liten gutt bort til meg i går og sa: Mammaen min sier at du er sleip.... Dette svarte jeg han:" 19.mai: Nå er det avgjort: Her skal vi bo! Hun presenterte innlegget på Facebook med følgende tekst: Det kan ta bare noen timer å kjøpe seg hus! HER SKAL VI BO! JIPPI! Jeg er så glad ❤️ 20. Mai: Innlegg: "Dugnad? Nei Takk!K20 Mai" "" T Med følgende kommentar på Facebook: HELT UTROLIG: Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få trusler fordi jeg sier nei til dugnad! 27. mai: Ikke alle får et langt liv 100 1
Sol Rampelyset Skrevet 10. mars 2020 #12057 Skrevet 10. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 10
Nor Skrevet 11. mars 2020 #12058 Skrevet 11. mars 2020 På 10.3.2020 den 0.01, tranedatter skrev: HVEM fasiken har interesse av andre sine blåmerker?! Selv småbarn inser kjapt at et blåmerke eller fem ikke er noe å bry seg om! Mange i denne tråden har tydelig interesse av det... er blitt kommentert like mye som alt hun foretar seg. Hun snapper, blogger osv. Noen her kommer over det/ ser det ved et uhell😎... og hun får mye oppmerksomhet. Like stealing candy from a baby. 😉
Illusen Skrevet 11. mars 2020 #12059 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, Nor skrev: Mange i denne tråden har tydelig interesse av det... er blitt kommentert like mye som alt hun foretar seg. Hun snapper, blogger osv. Noen her kommer over det/ ser det ved et uhell😎... og hun får mye oppmerksomhet. Like stealing candy from a baby. 😉 Når jeg ser hvordan oppmerksomhet det generer (som med blåmerker og klessalg, skabb, økonomiske vansker, sympati-fisking, hint om alvorlig sykdom o.l.) er jeg neiggu ikke sikkerpå om det sukkertøyet hadde smakt meg så godt, du... 34
Villroses hage Skrevet 11. mars 2020 #12060 Skrevet 11. mars 2020 1 hour ago, Nor said: Mange i denne tråden har tydelig interesse av det... er blitt kommentert like mye som alt hun foretar seg. Hun snapper, blogger osv. Noen her kommer over det/ ser det ved et uhell😎... og hun får mye oppmerksomhet. Like stealing candy from a baby. 😉 Men - ønsker du virkelig å få oppmerksomhet som en skabbinfisert person? Er oppmerksomhet, uansett for hva eller som hva, alt som betyr noe her i verden? Alt som gir livet mening og/eller du tror gavner businessen? Uansett om det fører til skam over nære og kjære. Ubegripelig for de fleste. 24
Fremhevede innlegg