Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

5 timer siden, ansvarlig_borger skrev:

ABD virker som på grensen til en svindler.. Styr unna er mitt råd. 

Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Finlay skrev:

Vil si at magasinet er betydelig mer troverdig enn bloggen noen gang var, og innleggene er stort sett skrevet av andre. Magasinet er vel det beste AB har fått til i sin karriere.

Magasinet er helt ålreit. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke bruker bedriftsinstaen med samme navn som nettadressen til å promotere magasinet. Og hvorfor hun ikke krediterer forfatterne når hun legger ut lenker på FB. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man inn på svea sin hjemmeside så får man nye sveajakke for 1500-2500 kr. Jeg solgte en i høst som var 2 år og fikk kun 800

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ashera skrev:

Magasinet er helt ålreit. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke bruker bedriftsinstaen med samme navn som nettadressen til å promotere magasinet. Og hvorfor hun ikke krediterer forfatterne når hun legger ut lenker på FB. 

Akkurat!!! Eller reklamerer for magasinet på snap i stedet for å vise katten, negler og bilen hver bidige dag. Kan ikke forstå at de forskjellige involverte her godtar å ikke bli navngitt i lenkene? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, fotballjenta skrev:

https://idaamalieunjem.blogg.no/en-heldig-utvalgt-av-anne-brith-davidsen-eller.html Her er også litt greier (som jeg fant på bloggen til Mette). 

Interessent lesing. Må si meg enig i det hun skriver. Dersom det ifølge ABD er uriktig info som har kommet ut i media, bør det ikke være noen som helst grunn til at hun ikke har kunnet uttale seg om saken enda. Burde være easy å avvise alle påstander dersom det ikke er noen form for sannhet i de. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lurer på hvor stor jobb FT vil legge i å ettergå påstander. F.eks påstanden om at ABIP ikke har fulgt opp via telefon som lovet (jeg skriver forøvrig påstand fordi det er nettopp det der er enn så lenge. Det betyr ikke at jeg betviler påstanden) 

Vi må vel tro at ABIP har hatt et oppfølgingssystem, en plan pr deltager - et dataprogram som viser både fremgang og hva som notert og avtalt når de har vært i kontakt. Men et slikt system vil ikke bevise at telefonsamtaler fant sted - da må de vel hente ut samtaleopplysninger hos operatør, men det ser jeg ikke helt for meg. 

Jeg bare tenker høyt igjen. Hele saken er igrunn fascinerende. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
2 timer siden, Isild skrev:

Og i værste fall så kan man jo bli fradømt retten til å drive næringsvirksomhet her i landet. 

Jeg er spent på hva som blir enden på visa i disse sakene. 

Men sørger denne Ida Amalie og andre som er misfornøyde for å få informasjonen til Forbrukertilsynet/Forbrukerrådet? Tviler på at de søker aktivt etter informasjon på nettet selv, så det må jo innleveres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavande
16 minutter siden, Isild skrev:

Hvis jeg husker rett så er hun Ida Amalie en av de som hadde sendt inn en klage til FT på kurset. 

Hun har tydeligvis blitt utsatt for oppsøkende salg, betalt penger, for så å bli glemt/ikke kontaktet. Ganske ille syns jeg. 

Stemmer. Her kan man sjekke alle dokumenter i saken: https://einnsyn.no/saksmappe?id=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FSaksmappe--974761335--269--2020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Anne Brith, ingen glemmer at du har driti deg ut selv om du har blåflekker på beina 😊 

Herregud, skjerp deg!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Det er ikke for å skremme noen og nei jeg vil ikke ikke gå ut med noe til noen om hva blåmerkene er.. Men hvorfor må dette deles med alle?  Det finnes enkelte ting man kan holde for seg selv..

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...