Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

At WL ønsker et nytt kurs nå ser jeg ikke på som noe tegn på noe som helst. Jeg har tatt maaaange førstehjelpskurs. Betyr det at det første var dårlig? Nei, men jeg vil bli bedre på det. Og slik fremstår også dette WL gjør nå. Og det er bra.

Men det er andre ting som avslører at hun nok ikke fikk det hun forventet av ABIP kurset.

En ting som er litt trist å se er at de eneste innleggene hun stort sett får kommentarer på er når hun nevner kursing eller andre ting relatert til ABIP. Da kommenteres det. Ellers er det lite. Trist.

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, nomore82 skrev:

En ting som er litt trist å se er at de eneste innleggene hun stort sett får kommentarer på er når hun nevner kursing eller andre ting relatert til ABIP. Da kommenteres det. Ellers er det lite. Trist.

Tror det betyr at hun dessverre er totalt uinteressant. Jeg var en av de som heiet på henne i begynnelsen, men når hun skriver kun om den samme tingen (tør å være deg selv - sett deg mål - ikke gi deg - våg og feile etc etc) så mista jeg helt interessen. At hun og familien spiser fredagstaco var informasjon jeg overhode ikke higet etter. 

ABIP-kurset er på den andre siden veldig interessant etter alle avsløringene. 

Hun er flink til å formulere seg, men alle innleggene er jo bare én setning som hun formulerer ihjel. Må også si at hun er flink til å snakke for seg, har en veldig koselig dialekt og virker som en relativt oppegående person. At hun skåner barn og mann fra utlevering er også ett pluss. Men mer enn det er hun ikke. 

• Liker 40
Skrevet

Ser WL har fjernet «Influencer» fra Instabio, så noe realitetsorientering må ha funnet sted. 

• Liker 36
Skrevet

Jeg synes at bloggen hennes er veldig uryddig og har mistet all troverdighet. Styr unna! 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, ansvarlig_borger skrev:

Jeg synes at bloggen hennes er veldig uryddig og har mistet all troverdighet. Styr unna! 

Det er ikke en blogg, men ett magasin. 

Hun la ned bloggen i fjor for at datteren angivelig skal ha blitt truet. Så for og beskytte ungene skulle hun slutte å blogge.

Bare en ukes tie etter "reklamerte" hun for datterens instaprofil på snapp og at folk måtte følge henne. 

• Liker 40
Skrevet

Og nå selger hun unna klær på Snap igjen... Noe må hun vel finne på for å få inn penger...

Tragisk.

• Liker 18
Gjest Finlay
Skrevet
12 minutter siden, ansvarlig_borger skrev:

ABs blogg var vel aldri spesielt troverdig (muligens somVilla Perlesukker i sin tid?), så ikke mye å miste.

Vil si at magasinet er betydelig mer troverdig enn bloggen noen gang var, og innleggene er stort sett skrevet av andre. Magasinet er vel det beste AB har fått til i sin karriere.

Skrevet

Det er ingenting med ABD som er troverdig heller. Hun har virkelig ødelagt for seg selv.

• Liker 25
Skrevet

Hun selger en Svea vinterjakke på snap. Skriver at ny pris var 4400 og hun selger den nå for 2500. Brukt ett år. 

Er det ikke samme jakken som denne https://www.sportamore.no/produkt/134642-svea-miss-lee-jacket-f-svart?from=9425170542&ad=98307135489&pad=301817411262&gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxOcD3ahz7Zg_DKtUoQsFY6jdXLjVXP3E3LZlgKIm51rzGB_oLULIpEaAgnGEALw_wcB

Helt annen pris enn den ABD oppgir. 

Jeg kjenner ikke til disse jakkene, så mulig jeg tar feil, men for meg ser jakkene like ut. 

• Liker 30
Skrevet
12 minutter siden, FruRosa skrev:

Hun selger en Svea vinterjakke på snap. Skriver at ny pris var 4400 og hun selger den nå for 2500. Brukt ett år. 

Er det ikke samme jakken som denne https://www.sportamore.no/produkt/134642-svea-miss-lee-jacket-f-svart?from=9425170542&ad=98307135489&pad=301817411262&gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxOcD3ahz7Zg_DKtUoQsFY6jdXLjVXP3E3LZlgKIm51rzGB_oLULIpEaAgnGEALw_wcB

Jeg kjenner ikke til disse jakkene, så mulig jeg tar feil, men for meg ser jakkene like ut. 

Mye tilbud på Svea nå. Jeg kjøpte en på Get Inspired for noen uker siden som ser ut som akkurat samme jakka som ABD selger. Ny til 1700 og det var halv pris. Har aldri sett den jakka til 4400 nei...

• Liker 33
Gjest adinterim
Skrevet
22 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er ikke samme jakke nei, men den som selges er en som ofte er på tilbud til rundt 1500-2000 jo. 

Skrevet

Vanlig bruktpris ligger mellom 400 og 1500 for en Svea jakke. 

• Liker 24
Skrevet (endret)

Handlingsmønsteret beveger seg nært grensen til en svindel.. Styr unna og være varsom er mitt råd. 

Endret av ansvarlig_borger
  • Liker 41
Skrevet
Akkurat nå, ansvarlig_borger skrev:

ABD virker som på grensen til en svindler.. Styr unna er mitt råd. 

Her snakker vi ikke på grensen...😑

Men helt enig i å styre unna...

• Liker 37
Skrevet
9 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den med dun i er dyrest, mulig det er den (ikke sett snap). 

https://www.sveasvea.com/no/produkter/tjej/jakker/smith-jacket-4

Akkurat den snappen er borte nå. Ligger kun en annen med jakken, som viser hvordan den er i passform på vedkommende som har brukt den. 

Det sto ikke noe om det var dun eller ei. Kun størrelse og ny pris 4400 og pris etter en sesongs bruk 2500.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...