Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, DominantHr skrev:

Hvem i all verden er Anne Brith Davidsen, og hva går tråden egentlig ut på?

Begynn å google...

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Gro12 skrev:

Dette var rett og slett trist lesning. Samtidig som det er fascinerende at enkelte deltakere i ABIP er så ufattelig ukritiske og lojale. Det er som om de nekter å ta innover seg de siste ukers medieoppslag.

Tror ikke det er de tekniske løsningene og flere plattformer det står på for å få opp interessen for denne bloggeren. Tenke litt mer over tema, innhold og få til noe med substans kanskje? Siste var jo at familien spiser taco på fredag. So what else is new?

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, DominantHr skrev:

Hvem i all verden er Anne Brith Davidsen, og hva går tråden egentlig ut på?

Jøss... Hvilken stein har du bodd under de siste årene...?!?

Dette har til og med jeg fått med meg, som hverken leser blogger eller ser på reality... 😬 

Har kastet et par blikk innom denne tråden den siste tiden, etter medieoppslagene som har kommet frem nylig. Det er utrolig at hun har kunnet holde på som hun har gjort, egentlig.. 

• Liker 34
Gjest Lirah
Skrevet
5 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jøss... Hvilken stein har du bodd under de siste årene...?!?

Dette har til og med jeg fått med meg, som hverken leser blogger eller ser på reality... 😬 

Har kastet et par blikk innom denne tråden den siste tiden, etter medieoppslagene som har kommet frem nylig. Det er utrolig at hun har kunnet holde på som hun har gjort, egentlig.. 

Orker du å gi et minireferat? :P Jeg bor under en stein,  og jeg orker ikke lese gjennom 601 sider eller en kjeeempe lang artikkel..... 

Skrevet
8 minutter siden, Jammf skrev:

Tror ikke det er de tekniske løsningene og flere plattformer det står på for å få opp interessen for denne bloggeren. Tenke litt mer over tema, innhold og få til noe med substans kanskje? Siste var jo at familien spiser taco på fredag. So what else is new?

Jeg har såvidt fått med meg denne bloggeren, kun lest om hennes ukritiske støtte til AB. "Måtte" derfor inn å se videoen der hun forteller om SOME gruppen hun har meldt seg på, til tross for nesten fullført ABIP... 

Bare trist, synes jeg...

• Liker 13
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Lirah skrev:

Orker du å gi et minireferat? :P Jeg bor under en stein,  og jeg orker ikke lese gjennom 601 sider eller en kjeeempe lang artikkel..... 

Dette er gode referater 👇 Edit: Ser nå at du ikke vil lese alt for mye, men hun kan i grunn ikke forklares kort. Hun er en type F-kjendis fra Hele Norge Baker for mange år siden, og hadde tidligere en bakeblogg, som ikke gikk så bra som ønsket, så hun begynte å eksponere barna i stedet, i tillegg til eget privatliv og kropp. Så er det, som artiklene sier, mye grums rundt henne, som man sette seg inn i for å forstå greia med tråden skikkelig. 

15 minutter siden, Pust skrev:

Jeg vil på det sterkeste anbefale Google. Etterpå kan du lese tråden. 

Her er litt å starte med:
https://influencere.wordpress.com/annebrith-diverse/

https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841

Endret av lamorte
Skrevet
1 minutt siden, Gro12 skrev:

Jeg har såvidt fått med meg denne bloggeren, kun lest om hennes ukritiske støtte til AB. "Måtte" derfor inn å se videoen der hun forteller om SOME gruppen hun har meldt seg på, til tross for nesten fullført ABIP... 

Bare trist, synes jeg...

Antageligvis en av grunnene til at denne dama har gått klar av konstruktiv kritikk veldig lenge. Det meste rundt henne er jo bare trist...

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, Lirah skrev:

Enkelte vil nok kalle det noe på grensen til svindel, men det er heldigvis ikke min jobb å avklare dette «togkrasjet»..  

Og godt er det! 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Jammf skrev:

Antageligvis en av grunnene til at denne dama har gått klar av konstruktiv kritikk veldig lenge. Det meste rundt henne er jo bare trist...

Akkurat mitt inntrykk... Uff..

AB har valgt sine "ofre" med omhu..

• Liker 21
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Altså, denne ABIP saken viser oss at FT fortsatt er bakpå i forhold til influencer bransjen?

Skrevet
7 timer siden, Gro12 skrev:

Dette var rett og slett trist lesning. Samtidig som det er fascinerende at enkelte deltakere i ABIP er så ufattelig ukritiske og lojale. Det er som om de nekter å ta innover seg de siste ukers medieoppslag.

Jeg tenker at i ord støtter WL fortsatt ABIP, men handlingen hennes (kjøpe et nytt kurs) sier vel egentlig noe annet... Slik oppfatter jeg det i alle fall! 

• Liker 39
Skrevet
2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg tenker at i ord støtter WL fortsatt ABIP, men handlingen hennes (kjøpe et nytt kurs) sier vel egentlig noe annet... Slik oppfatter jeg det i alle fall! 

Så enkelt og bra sagt.:-) Hun er jo beviset på at kurset ikke virker, hun har fulgt kurset slavisk med 3 innlegg hver dag.

• Liker 34
Skrevet

Men??? Selv om WL satser på et nytt some-kurs, hvorfor kritiseres det egentlig? Såvidt jeg kan se har jo dette ingenting med ABIP å gjøre. Damen bak Some-klubben verken følger el blir fulgt av AB. Hun virker 100 ganger mer engasjert og faglig oppdatert enn AB noen gang har vært. 
At WL fortsatt forsvarer ABIP er en helt annen sak, det mener jeg mangt og mye om, men ikke poenget her. 

Tror det er sunt for WL og komme seg videre, få oppgaver, komme i kontakt med andre mennesker enn i AB prosjektet.  

For å si det sånn: når ikke Libra-kurset funket for meg, begynte jeg på Grethe Roede. DET funket bedre. 
Same,same, but different. 

• Liker 14
Skrevet
10 timer siden, adinterim skrev:

Et annet kurs, ja. 

Med ABD?

Skrevet
3 minutter siden, Skogspike skrev:

Med ABD?

Siterer meg selv. Ser nå at det er et annet kurs. Jaja, da hjalp ikke det første kurset, med andre ord. 

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, Skogspike skrev:

Med ABD?

Nei har ingenting med ABD å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker også snakk om at familien kanskje måtte venne seg til at hun gikk på rød løper, at hun ble et forbilde osv. Personlig må jeg si at det høres lite realitetsorientert ut. Det ble vel også sagt at de trodde hun ville bli modell.

Jeg skjønner heller ikke det ønsket enkelte har om å fortelle ganske utleverende om livet sitt, og hige etter å bli kjent? Dette gjelder ikke én spesiell, men omfatter mange i SoMe, og på ABIP. De færreste har et slikt liv eller personlighet at det blir spesielt interessant i den sammenheng og det er rart de ikke forstår det selv!! Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe galt med dem, men man burde vel ha noe helt spesielt å trekke opp av hatten?!?

Men dette med å gå flere kurs, det synes jeg ikke er rart. Uansett om det er et nesten tilsvarende fra en annen leverandør. Det jeg blir mer betenkt over er om disse pengene bare blir tapt uten særlig gevinst, uansett antall kurs. Det er vel en del forhåpningsfulle som kjøper slike kurs, som får sine drømmer knust. 

• Liker 32
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...