Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
43 minutter siden, AnnaS87 skrev:

Ifht det over her. Tror de færreste som ser på Bloggerne følger med fordi AB "AS" er med. Hva er målgruppen til programmet? Kan tenke meg flere som er med der som har mer underholdningsverdi for ungdommen, enn ei godt voksen dame med selfiekamera.

Men, trodde det bare var bloggere som deltok på Bloggerne? ikke slike 4 stjerners middag D-kjendiser uten blogg. Tv-program hvor det holder at en har puls, og kanskje har stukket nesen sin frem i lokalavisa.

Hvordan TV2 har valgt å fremstille hele "bedriften" på programmet sier egentlig sitt. Makan til ulikheter kontra de andre

Tv2 velger jo rett og slett å droppe hele bedriften (til nå) men... velger å vise eksponeringen av barna... Kritikkverdig i mine øyne !

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, Vil ikke skrev:

Helt ærlig. Dette kunne ha vært min utblåsning når det gjelder ungene mine. Kjente igjen alt!

Forskjellen er bare at mine utblåsninger bare er synlig innenfor husets 4 vegger eller at det skjer i prat med en venninne.

Helt enig ! 

På riksdekkende tv... forferdelig ! 

• Liker 17
Skrevet
6 timer siden, Nor skrev:

Beste innlegget jeg har lest i denne tråden👍

Har du kontaktet TV2?

• Liker 27
Skrevet
15 timer siden, Turkis Sau skrev:

Mener å huske at Trine Grung gjorde et kvalifisert forsøk for en del år tilbake, men Anne Brith går henne en høy gang!

TG fremstår jo som en uskyldig speiderjente i forhold til dette sirkuset.

Jeg er så enig. Jeg har fulgt TG lenge.

Tidligere for moro skyld men nå fordi jeg opplever henne genuin og ekte. Prøver ikke så hardt og har roet ned på alle måter. Pluss takker nei til alt i mediene for jeg tror mye ligger der også. Vi svertes av det som kommer frem i mediene ofte som ikke nødvendigvis får frem alle sidene. 

Så læringen må vel være for oss alle og ikke la alt mediene skriver påvirke oss? Konkluderer ikke men tenker alle kan endre seg om de velger å lære av sine feil?

• Liker 6
Skrevet

Fristen hos forbrukertilsynet er utsatt

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Trua skrev:

Hvor ser du dette?

Hørte ikke vi tidligere i denne saken at AB ikke ga kommentarer til avisene pga sykdom? Hvis hun faktisk har vært hos lege og fått en sykemelding, kan kanskje det føre til en utsatt frist? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Marimba skrev:

Hvor ser du dette?

Hørte ikke vi tidligere i denne saken at AB ikke ga kommentarer til avisene pga sykdom? Hvis hun faktisk har vært hos lege og fått en sykemelding, kan kanskje det føre til en utsatt frist? 

Mette Ask opplyser om det på snap. Hun vet ikke når ny frist er. Men hun ( og andre) vil benytte tiden til å gå gjennom saken og se om de kan tillegge mer. 

Hun kan ikke være sykemeldt nå hvertfall, da hun reklamerte for flere hudpleierodukter på snap for noen dager siden. Men om evnt sykemelding tidligere har ført til utsatt frist, who knows? 🤷🏻‍♀️

Endret av Zenhouse
  • Liker 33
Skrevet
1 time siden, Felis skrev:

Hun som har gått ut så hardt med at hun har rett og at hun har dokumentasjon på dette, bør kunne klare å forfatte et svar innen tre uker! Hun har jo til og med advokat!

Dette er klassisk Anne Brith. Hun haler ut tiden og satser på at saken blir kald og media glemmer den.

Tipper hun utsetter med håp om folk skal glemme😔

• Liker 25
Skrevet
2 timer siden, Trua skrev:

What ?!! WHY?

• Liker 14
Skrevet
46 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

What ?!! WHY?

Enkelt å sette ut rykter som ikke stemmer. Det gagner jo ingen av partene her. 

Skrevet

Hun må jo ha en gyldig grunn for å få utsettelse, så kanskje vi bare skal la det være med det? 

• Liker 6
Skrevet

Media har en sak klar sier også denne bloggeren

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, Swell skrev:

Enkelt å sette ut rykter som ikke stemmer. Det gagner jo ingen av partene her. 

Huh ? jeg har da ikke satt ut noe rykter 

• Liker 10
Skrevet

Davidsen/advokat Vangen har fått utsettelse på svarfristen til ForbrukerTilsynet, men kan det virkelig være så himla vanskelig å svare på de spørsmålene ABIP AS fikk? I Dagblad-artikkelen står det at FT venter til etter at de har mottat et svar, med å si hvilke sanksjoner som kan være aktuelle; altså enten tvangsmulkt eller overtredelsesgebyr. Drar de ut saken i håp om å bli glemt av media? Det blir de ikke, avisene sitter klar med nytt materiale så snart det er en utvikling. Jeg er nok ellers ikke alene om å tenke at de blåflekkene er taktiske, i alle fall de av oss som husker bloggen og alt det dramaet som ble presentert der hver gang det var behov for ekstra oppmerksomhet eller avledning.

«Forbrukertilsynet avdelingsleder Skjelbostad forklarer at det ikke vil bli vurdert eventuelle konsekvenser før etter Davidsen har besvart brevet, og understreker at hun på spørsmål om mulige utfall ved brudd, kun uttaler seg på generelt grunnlag.

- Det er muligheter for å bruke sanksjoner ved brudd på markedsføringsloven og angrerettloven. Det er i så fall to muligheter - å vedta tvangsmulkt eller overtredelsesgebyr, sier hun.»  https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841

• Liker 44
Skrevet
14 minutter siden, Pust skrev:

Davidsen/advokat Vangen har fått utsettelse på svarfristen til ForbrukerTilsynet, men kan det virkelig være så himla vanskelig å svare på de spørsmålene ABIP AS fikk? I Dagblad-artikkelen står det at FT venter til etter at de har mottat et svar, med å si hvilke sanksjoner som kan være aktuelle; altså enten tvangsmulkt eller overtredelsesgebyr. Drar de ut saken i håp om å bli glemt av media? Det blir de ikke, avisene sitter klar med nytt materiale så snart det er en utvikling. Jeg er nok ellers ikke alene om å tenke at de blåflekkene er taktiske, i alle fall de av oss som husker bloggen og alt det dramaet som ble presentert der hver gang det var behov for ekstra oppmerksomhet eller avledning.

«Forbrukertilsynet avdelingsleder Skjelbostad forklarer at det ikke vil bli vurdert eventuelle konsekvenser før etter Davidsen har besvart brevet, og understreker at hun på spørsmål om mulige utfall ved brudd, kun uttaler seg på generelt grunnlag.

- Det er muligheter for å bruke sanksjoner ved brudd på markedsføringsloven og angrerettloven. Det er i så fall to muligheter - å vedta tvangsmulkt eller overtredelsesgebyr, sier hun.»  https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841

Du linker til en sak som ble skrevet i februar. Hvor har du fra at det er gitt en utsettelse? 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...