Populært innlegg pøbelsara Skrevet 5. mars 2020 Populært innlegg #11921 Del Skrevet 5. mars 2020 59 minutter siden, Jens skrev: men hvis hun tydelig ikke er frisk er det jo desto større grunn til å la henne være! Man tramper da ikke på en person med psykiske problemer? dette synes jeg du skulle sende en mail til TV2 om. De har skal følge redaktørplakaten, men velger likevel å sende Bloggerne. Og forøvrig er det ikke innafor reglene til KG å spekulere i folks helse. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 5. mars 2020 Populært innlegg #11922 Del Skrevet 5. mars 2020 3 minutter siden, Felis skrev: Enig, jeg har bare en liten rettelse. Hun HAR kommentert følelsene sine. Hun skriver at hun ikke er sterk og at "det nesten ikke er noe igjen av lille meg". Hun føler at hun er død som i Fortnite og ikke har flere reserver å ta av. Hun skriver også at kroppen hennes har sår over alt som ikke vil gro. Jeg tolker det i hvert fall dit at hun ikke har det så bra. I hvert fall ikke akkurat da hun skrev dette. Men hun tar ingen skyld og hun har ingen medfølelse for Mette Ask eller de andre som har betalt henne penger for noe hun ikke leverte. Hun påtar seg ingen skyld for den dårlige stemningen som oppsto i etterkant fordi hun truet og skrek i telefonen til disse menneskene. Tvert imot håper hu karma tar dem. Ut over det vet vi ingenting annet enn hva hun legger ut på SoMe, som er en tilsynelatende sunn og frisk dame som driver business as usual med kattekos og reklame for diverse mirakelkurer. Kilde: https://imgur.com/a/ualE0l3 Du har helt rett! Jeg glemte IG-posten et øyeblikk. Der hun håper karma kommer og rydder opp. Som du og flere har påpekt - det er vel nettopp det karma holder på med. Mitt inntrykk av AB som person er at hun sjelden blir lei seg for noe hun har gjort feil mot andre, men hun kan bli lei seg fordi hun får negativ omtale på grunn av det hun mener andre påstår at hun har gjort. Den negative omtalen oppleves videre som hets og hat. Og "hatet og hetsen" "stakkars lille meg" osv brukes så for å høste styrkeklemmer og hjerter på nettopp slike IG-innlegg. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 5. mars 2020 #11923 Del Skrevet 5. mars 2020 Det som irriterer meg er at hun ikke innser at hun har potensiale til å gjøre det mye bedre i bransjen dersom om hadde satset kun på baking og holdt lav privat profil. Ida Gran Jansen, Passion For Baking, og Trines Matblogg er jo gode eksempler på at det er mulig. Hun hadde kanskje ikke blitt så rik som hun ønsker, men det blir hun jo ikke med taktikken hun bruker i dag heller. Hun ville uansett tjent bedre enn mange andre og ikke minst hatt et mye mer harmonisk privatliv. Nå er det kanskje uansett for sent.. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. mars 2020 #11924 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Jens skrev: men hvis hun tydelig ikke er frisk er det jo desto større grunn til å la henne være! Man tramper da ikke på en person med psykiske problemer? Jeg regner med du også har sendt mail til TV2 om dette? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 5. mars 2020 #11925 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Jens skrev: men hvis hun tydelig ikke er frisk er det jo desto større grunn til å la henne være! Man tramper da ikke på en person med psykiske problemer? Psykiske problemer skriver du? Vet du dette? Eller er det spekulasjoner fra din side? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. mars 2020 Populært innlegg #11926 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 51 minutter siden, Isild skrev: Du har helt rett! Jeg glemte IG-posten et øyeblikk. Der hun håper karma kommer og rydder opp. Som du og flere har påpekt - det er vel nettopp det karma holder på med. Mitt inntrykk av AB som person er at hun sjelden blir lei seg for noe hun har gjort feil mot andre, men hun kan bli lei seg fordi hun får negativ omtale på grunn av det hun mener andre påstår at hun har gjort. Den negative omtalen oppleves videre som hets og hat. Og "hatet og hetsen" "stakkars lille meg" osv brukes så for å høste styrkeklemmer og hjerter på nettopp slike IG-innlegg. Her treffer du spikeren på hodet. Hvis man ser på de få uttalelsene hun har kommet med til media i denne saken, så klarer hun på finurlig vis å legge skylden på deltakerne, forkledd som en beklagelse. Vi ønsker selvsagt å løse dette og få forståelse for deltakernes utfordringer med programmet At noen ikke er fornøyde er selvsagt veldig kjedelig for oss – Jeg beklager at noe av kommunikasjonen i starten av prosjektet ble oppfattet som rotete, sier Anne Brith Davidsen, som legger seg flat og tar selvkritikk for at deltakerne har opplevd kurset og det økonomiske som rotete. Legg merke til at det er deltakerne som opplever kurset som rotete, det ER ikke rotete, det er deltakerne som har utfordringer med programmet osv. Hva tar hun egentlig selvkritikk på? Å velge deltakere som er for dumme til å forstå opplegget hennes. Ut over dette er gjengangeren at Anne Brith har ikke gjort noe galt, Anne Brith har fulgt reglene og Anne Brith har levert det hun skulle. Så den beklagelsen stakk nok ikke så dypt. Merk også bruken av "vi" og "oss". Det er ikke Anne Brith sin skyld at hun har latt være å følge sin del av avtalen og skreket og truet deltakerne når de har påpekt det. Det er plutselig et kollektivt ansvar i bedriften at hovedpersonen sliter med sinnemestring. https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 https://www.rb.no/blogg/kurs/sosiale-medier/flere-ble-truet-med-inkasso-selv-om-de-allerede-hadde-betalt-for-omstridt-influencer-kurs-kaotisk/s/5-43-1243182 Endret 5. mars 2020 av Felis 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. mars 2020 #11927 Del Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, FruJohansen skrev: Sjelden har man sett noen jobbe så hardt, så lenge for å skrape seg ut en nisje i norsk offentlighet som en krakilsk riksskrulle. Mener å huske at Trine Grung gjorde et kvalifisert forsøk for en del år tilbake, men Anne Brith går henne en høy gang! TG fremstår jo som en uskyldig speiderjente i forhold til dette sirkuset. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 5. mars 2020 #11928 Del Skrevet 5. mars 2020 3 timer siden, Jens skrev: Bruker du denne tragedien til underholdning? Helt seriøst. Hva vet du om Anne Brith nå er i sin største depresjon noensinne? Og dette tenker du er topp underholdning. Nå må dere snart slutte å fråtse i andres nederlag.. Helt sjokkert over hvor langt dere drar dette her. Beste innlegget jeg har lest i denne tråden👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hukulebonusmammaen Skrevet 5. mars 2020 #11929 Del Skrevet 5. mars 2020 1 time siden, Marioposa skrev: Psykiske problemer skriver du? Vet du dette? Eller er det spekulasjoner fra din side? Det er vel spekulasjoner da .. For vi VET jo ikke , så Jensemann eller Jensedame spekulerer jo 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Viva_2017 Skrevet 5. mars 2020 #11930 Del Skrevet 5. mars 2020 På 22.2.2020 den 21.25, Skrottefar skrev: Dersom dette stemmer så er det noe som absolutt burde vært tatt en grundig gjennomgang av, for har hun tatt alt i egen lomme så er det grunnlag for et utvidet bokettersyn for å se om dette finnes i noen regnskap og hvor pengene har blitt av Det er ikke forbudt å motta pengene via sin personlige konto, så lenge pengene betales videre til firmaet og bokføres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 5. mars 2020 Populært innlegg #11931 Del Skrevet 5. mars 2020 27 minutter siden, Nor skrev: Beste innlegget jeg har lest i denne tråden👍 Arti å se på at AB's ene profil støtter AB's andre profil 🙈🙊😎 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 5. mars 2020 #11932 Del Skrevet 5. mars 2020 7 timer siden, student86 skrev: Jeg tror Anne Brith- med god veiledning - kunne ha gjort det bra hvis hun hadde holdt seg til baking som grunnlag for plattform på sosiale medier, for det er noe hun kan. Men de rundt henne har tydeligvis ikke kunnet bremse henne, og hun er vel ikke interessert heller, men igjen, hun er et voksent menneske. Det hadde allikevel lønnet seg å ha en mentor/rådgiver for hennes egen del, for å veilede i sosial ferdighetstrening, sinnemestring, stressmestring, konflikthåndtering o.l. Hun har mange gode egenskaper å spille på, som humoristisk sans, visjonær, kreativ osv. Utfordringen er bare at hun ødelegger for seg selv når hun tilsynelatende opptrer direkte frekt mot folk. Det er heller ingen menneskerett å være en offentlig person, eller å tjene penger på andre. Det er også viktigere å ivareta barns rettigheter enn for voksne. Men til syvende og sist, så kjenner jeg ikke henne, for meg er hun deltakeren fra "Hele Norge baker" og det vil hun nok forbli. Man trenger jo ikke mentor når man vet best selv! Hun kaller seg selv for mentor, faktisk... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 5. mars 2020 #11933 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 14 minutter siden, Flettfrid skrev: Arti å se på at AB's ene profil støtter AB's andre profil 🙈🙊😎 Edit. Forstod hva du mente alikevel😆 Endret 5. mars 2020 av Marioposa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. mars 2020 #11934 Del Skrevet 5. mars 2020 3 timer siden, Marioposa skrev: Psykiske problemer skriver du? Vet du dette? Eller er det spekulasjoner fra din side? Var ikke mine ord, bare siterte Era Vulgaris lenger oppe som sa at Anne Brith tydeligvis ikke var frisk, og svaret mitt var til henne. Hva Era Vulgaris vet om Anne Briths helsetilstand må dere spørre henne om, ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. mars 2020 #11935 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 6 timer siden, Jens skrev: Bruker du denne tragedien til underholdning? Helt seriøst. Hva vet du om Anne Brith nå er i sin største depresjon noensinne? Og dette tenker du er topp underholdning. Nå må dere snart slutte å fråtse i andres nederlag.. Helt sjokkert over hvor langt dere drar dette her. Hvis daglig leder har en depresjon, så er hun god på skjule det via sine bedriftskanaler. Hun legger ut masse god underholdningsmateriale (ja hva kan man si om topp underholdning?) og har reklame innlegg slik at det ser ut til at for bedriftens eier er det business as usual. Endret 5. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 5. mars 2020 #11936 Del Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, Flettfrid skrev: Arti å se på at AB's ene profil støtter AB's andre profil 🙈🙊😎 Litt artig at noen her tror at om noen skriver et støttende innlegg om AB, eller kritiserer anonyme konspirasjons spekulanter som det er en del av på denne tråden , så tror enkelte her at det er AB selv som skriver. Siden dere leser det hun skriver både her og der, forviller dere inn på snappene hennes, ja til og med ser på Bloggerne ved et uhell 😂😂😂, så har dere vel fått med dere at hun har både venner og støttespillere. Dere kritisere og spekulerer, men om noen kritiserer deres angrep og antagelser, så rapporterer dere. Og at dere later som om dere bekymrer dere for barna hennes når dere ønsker ta levebrødet fra moren deres.... Verst av alt er at moderator lar dere gjøre dette. Om hun har svindlet må hun ta konsekvensene !! Men det er ikke dere som skal dømme. Hadde vært interessant og hørt fra moderator hva hun tenker om dette, og hvor grensen går for hva som tillates av trakassering på denne tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Måneskinn Skrevet 5. mars 2020 Populært innlegg #11937 Del Skrevet 5. mars 2020 Men kjære @Nor - hva er det du er så kritisk for hele tiden da? Det er jo ikke noe rart i at en del av oss følger med henne på SoME, det er jo der det skjer, kan du si AB lever jo av det, og skal vi se hva hun driver med må vi jo følge med. Man kan jo kanskje si at det er litt dumt eller latterlig, men vi gjør det allikevel. IKKE for å henge henne ut, eller ønske å ta levebrødet vekk fra henne! Vi ønsker jo ikke at hun skal miste det ene eller det andre, men vi ønsker at hun skal ta ansvar for sine handlinger. At hun skal føre en redelig business og ikke lure folk. Ha et godt produkt før hun selger det, med en ordentlig plan. Ikke bare vase rundt, true folk, og gjøre som hun vil uten å tro at det skal få konsekvenser. Og ja, mange av oss er faktisk bekymret for barna hennes med all den eksponeringen de er utsatt for. Hun løy jo folk rett opp i trynet da hun satt på GMN og sa at datteren hennes hadde fått trusler og at det var så fælt. Men å eksponere henne daglig på snap fra trening (la meg legge til i korte skjørt og trange tights - helt innafor klær i den sporten hun bedriver, men hvordan kan AB vite at hun ikke ble fulgt av f.eks menn med spesielle tanker? ....) , legge ut datterens ig-konto, vise hennes lagvenninner (sikkert - eller forhåpentligvis godkjent) i konkurranser og diverse. DET er liksom innafor?? Moderator i gruppa her er ganske aktiv og fjerner både krenkende og andre poster som ikke hører hjemme her. Det er bare å bla litt i tråden så ser du jo det. De gjør jobben sin som de skal, så du kan bare slappe helt av. Du må gjerne støtte AB så mye du vil, men la oss andre fortsette vår saklige tråd der vi ønsker rettferdighet og at hun skal ta ansvar for det hun har gjort. 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. mars 2020 #11938 Del Skrevet 5. mars 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaS87 Skrevet 5. mars 2020 #11939 Del Skrevet 5. mars 2020 Ifht det over her. Tror de færreste som ser på Bloggerne følger med fordi AB "AS" er med. Hva er målgruppen til programmet? Kan tenke meg flere som er med der som har mer underholdningsverdi for ungdommen, enn ei godt voksen dame med selfiekamera. Men, trodde det bare var bloggere som deltok på Bloggerne? ikke slike 4 stjerners middag D-kjendiser uten blogg. Tv-program hvor det holder at en har puls, og kanskje har stukket nesen sin frem i lokalavisa. Hvordan TV2 har valgt å fremstille hele "bedriften" på programmet sier egentlig sitt. Makan til ulikheter kontra de andre 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikke Skrevet 5. mars 2020 #11940 Del Skrevet 5. mars 2020 På 4.3.2020 den 10.49, Felis skrev: Eller dette klippet (dette MÅ dere se): https://www.klikk.no/side2/video/anne-brith---a-ha-barn-kan-noen-ganger-vaere-et-helvete-4653945 Helt ærlig. Dette kunne ha vært min utblåsning når det gjelder ungene mine. Kjente igjen alt! Forskjellen er bare at mine utblåsninger bare er synlig innenfor husets 4 vegger eller at det skjer i prat med en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg