Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.... riksskrulle! 😆 😆 
Spot on! 👏👏👏

• Liker 43
Skrevet

Jeg tror Anne Brith-  med god veiledning - kunne ha gjort det bra hvis hun hadde holdt seg til baking som grunnlag for plattform på sosiale medier, for det er noe hun kan. Men de rundt henne har tydeligvis ikke kunnet bremse henne, og hun er vel ikke interessert heller, men igjen, hun er et voksent menneske. Det hadde allikevel lønnet seg å ha en mentor/rådgiver for hennes egen del, for å veilede i sosial ferdighetstrening, sinnemestring, stressmestring, konflikthåndtering o.l. Hun har mange gode egenskaper å spille på, som humoristisk sans, visjonær, kreativ osv.

Utfordringen er bare at hun ødelegger for seg selv når hun  tilsynelatende opptrer direkte frekt mot folk. Det er heller ingen menneskerett å være en offentlig person, eller å tjene penger på andre. Det er også viktigere å ivareta barns rettigheter enn for voksne. Men til syvende og sist, så kjenner jeg ikke henne, for meg er hun deltakeren fra "Hele Norge baker" og det vil hun nok forbli. 

• Liker 23
Skrevet

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen.

Hvem er Mette og hvor kan jeg evnt lese ? 

Skrevet
26 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Mulig jeg ikke har fulgt med i timen.

Hvem er Mette og hvor kan jeg evnt lese ? 

Mette Ask.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, MarianneE skrev:

Mette Ask.

Ah :) Okei ^^ takk for svar 🤗

Skrevet
På 3.3.2020 den 18.00, Lopploella skrev:

Jeg var så uheldig (dum) å kikke innom Bloggerne, siste episode der Anne-Brith legger ut om at hun trenger en mann til å skru opp ting i huset. Og antagelig ikke bare det, i følge den rørende scenen i senga. 

Men altså - hun sveiper vekk leger, advokater og piloter. TROR hun at hun kan velge fritt på øverste hylle blant velutdannede menn? Og at hun er så fantastisk attraktiv at håndverkerne står i kø for å pusse opp huset hennes på første date?

😂😂😂

• Liker 6
Skrevet
På 4.3.2020 den 7.18, nomore82 skrev:

Jeg har for tiden et stort dilemma i denne saken.

Er det best å lese referatene til Felis før en ser episoden, eller motsatt?

For om jeg leser først så kan jeg glede meg til scenene som det blir referert til. Og det er litt koselig. Men om jeg ser først så kan jeg nikke gjenkjennende og dele inntrykkene til Felis etterpå når jeg leser.

Valgets kval. Takk til Felis for fantastiske spot on referat 😅

Bruker du denne tragedien til underholdning? Helt seriøst. Hva vet du om Anne Brith nå er i sin største depresjon noensinne? Og dette tenker du er topp underholdning. Nå må dere snart slutte å fråtse i andres nederlag.. Helt sjokkert over hvor langt dere drar dette her.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Jens skrev:

Bruker du denne tragedien til underholdning? Helt seriøst. Hva vet du om Anne Brith nå er i sin største depresjon noensinne? Og dette tenker du er topp underholdning. Nå må dere snart slutte å fråtse i andres nederlag.. Helt sjokkert over hvor langt dere drar dette her.

Så å kommentere det Tv2 velger å sende er ikke innafor?

• Liker 44
Skrevet
8 minutter siden, Jens skrev:

95% av de som ser bloggerne ser det for underholdning, togkræsj faktoren er stor og underholdende. 

• Liker 39
Skrevet
4 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Jeg tenker at en er ikke skadefro over andres nederlag med mindre de selv har påført seg alt dette, slik ABD har gjort her. Alle som har fulgt denne tråden en stund, tenker nok at hun får som fortjent, rett og slett. Og at de hun har lurt, svindlet og ført bak lyset får det de har krav på. At ABD selv trekker egne barn inn i denne galskapen, er tragisk, og noe hun burde ha holdt seg for god til i første omgang.

Jeg er også sjokkert. Sjokkert over at et menneske som helt tydelig ikke er frisk, og som nå står i så hardt vær, ikke velger å holde seg helt unna sosiale medier. Hun trenger å beskyttes mot seg selv, og barna hennes trenger i høyeste grad å skjermes!

men hvis hun tydelig ikke er frisk er det jo desto større grunn til å la henne være! Man tramper da ikke på en person med psykiske problemer?

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Jens skrev:

men hvis hun tydelig ikke er frisk er det jo desto større grunn til å la henne være! Man tramper da ikke på en person med psykiske problemer?

Også folk med psykiske problemer må stå til ansvar for sine handlinger. Det er til syvende og sist det det handler om. 

• Liker 43
Skrevet

Nei, nei! Vær så snill å slette innlegg om at "hun er ikke frisk" osv. Det er ikke greit! 

Når det gjelder at AB`s "nederlag" gjøres til underholdning her på KG. Nei til det også. Det som derimot kan være litt uheldig er at dette flåseriet vi ser på Bloggerne går parallelt med at saken(e) ruller og går hos Forbrukertilsynet. Hun ser ikke spesiellt deprimert ut på Bloggerne. Ja, jeg vet at det ble spilt inn FØR klagene på kurset kom, men alle vet ikke det. Så de som kanskje virkelig burde skamme seg og få litt kjeft for å lage (velge å sende)  underholdning her er TV2. 

Vi vet ingenting om hva hun føler heller. Vi vet ikke om hun opplever dette som nederlag i hele tatt. Til hun selv etterhvert forhåpentligvis kommer med en kommentar til alt dette, så vet vi overhodet ingenting. 

Det har stått svært mye om klagene på kurset i mange av landets aviser, at det da tar litt fyr på Norges største forum som har hatt diskusjonstråder om kritikkverdige forhold rundt influenceren i mange år - det er ikke så rart. 

• Liker 26
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...