Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Zenhouse skrev:

Nei,noen er det bare ikke håp for. Er helt målløs. 

Jeg lurer faktisk på om hun oppriktig tror på alt det tullet hun lirer av seg. Lever hun i en helt annen virkelighet eller? Er den dama frisk egentlig? 

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Cessa74 skrev:

Jeg håper advokaten gir henne gode råd

Foruten å være veske-bærer mener du? Og hvordan kan hun ha råd til advokat er over min fatteevne, men men, noe må hun jo bruke svindel-pengene sine på

• Liker 32
Skrevet
3 timer siden, Alin skrev:

Er det sånn at man er blokkert av AB hvis man ikke kan se hennes instagram-kontoer? Jeg har ikke selv en instagram-konto, men jeg kan da se manges bilder allikevel. Men ikke AB's 🤔 Noen som vet om det betyr at jeg er blokkert eller om det bare er fordi jeg ikke har en bruker, og dermed ikke følger henne? 

Hun har privat/lukket profil og da kan kun de som følger se. Siden du ikke har Instagram selv, kan hun heller ikke blokkere deg uten en konto å blokkere. De andre du ser er offentlige/åpne kontoer. 

• Liker 10
Skrevet
11 timer siden, Ellenn skrev:

Ikke gi henne ideér..hun har tidligere vært tre brødskiver fra døden, når hun brukte brystkreft som clickbait..

Atta hææææ??? 🤔

• Liker 7
Gjest Finlay
Skrevet (endret)

Hun hadde vel et blogginnlegg med tittelen "Tre brødskiver fra døden" om jeg ikke husker helt feil.

Det jeg derimot husker svært godt, er overskriften "Jeg skal fjerne brystene mine!".

Endret av Finlay
Skrevet
15 minutter siden, minister-mio skrev:

Eller "kjære Gud, ikke ta sønnen min" med bilde av en barnehånd med venekateter og id-bånd.

Det der gikk jeg tydeligvis (og heldigvis) glipp av i sin tid. 

😨

• Liker 24
Skrevet
13 minutter siden, Isild skrev:

Det der gikk jeg tydeligvis (og heldigvis) glipp av i sin tid. 

😨

Hun snappet også live fra ambulansen med klikkbate og cliffhangere.

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Hun snappet også live fra ambulansen med klikkbate og cliffhangere.

Tør jeg spørre hva som viste seg å være årsaken til de dramatiske overskriftene? Var det fare for liv? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Isild skrev:

Tør jeg spørre hva som viste seg å være årsaken til de dramatiske overskriftene? Var det fare for liv? 

Ingen aning, jeg skjønner aldri hva hun mener. Om det var tre brødskiver fra døden eller fem hamburgere.

• Liker 18
Skrevet
17 timer siden, AnnaS87 skrev:

Det innlegget der lyser det desperasjon av. Et forsøk på å få søkelyset vekk fra avsløringene. Men, de færreste vil bite på denne nå. 

Det håper jeg virkelig du har rett i... 

• Liker 9
Gjest tranedatter
Skrevet

Tenk om høyeste sjefen for Statoil skulle sagt det samme! Eller Erna. Eller Folkehelseinstituttet.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...