Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Parallelt med innlegget på den «private» instaen kjører hun reklame på den offisielle..vel vitende om at hennes siste stunt vil skape reaksjoner og klikk..utspekulert ja..

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Ellenn skrev:

Parallelt med innlegget på den «private» instaen kjører hun reklame på den offisielle..vel vitende om at hennes siste stunt vil skape reaksjoner og klikk..utspekulert ja..

Får ikke se noen ting jeg 😂

la henne til for en drøy uke siden, men venter fortsatt på å få lov å se💀

• Liker 11
Skrevet

ABD beviser jo gang på gang at hun ikke evner å ha empati . Ei heller forståelse for hva det er hun har viklet seg inn i

• Liker 49
Gjest tranedatter
Skrevet

Hvor mange klisjeer kan man flette in i en liten tekst? Bullshit-generator er overflødig. Og andre bloggere sender styrkeklemmer...

ps. Off topic, er jeg den eneste som er allergisk mot ordet "styrkeklem"? Og "fina" "fineste du" :spy:

Skrevet
5 minutter siden, tranedatter skrev:

Hvor mange klisjeer kan man flette in i en liten tekst? Bullshit-generator er overflødig. Og andre bloggere sender styrkeklemmer...

ps. Off topic, er jeg den eneste som er allergisk mot ordet "styrkeklem"? Og "fina" "fineste du" :spy:

Jeg skjønner ikke hvordan en «styrkeklem» kan hjelpe på noen måte 😂

• Liker 39
Gjest Plannergirl
Skrevet

Jeg ble så lattermild da jeg leste «Ser på **** spiller Fortnite og ser at både prosent liv og det som kalles «shield» ebber ut. Til slutt er man død i spillet og må gi seg. Slik føler jeg meg nå.» Snakk om dramatisk. Føles fælt å bruke denne 😂, men virkelig det eneste som passer seg etter å ha lest dette.  Herregud. 

Skrevet (endret)

Off topic ! 

Er det noen som forstår bloggen hennes??

blogger hun der selv eller er det bare en sammensuriet av andre som jobber for henne som blogger ? :forvirret:

Endret av Hukulebonusmammaen
Liten skrivefeil
  • Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Off topic ! 

Er det noen som forstår bloggen hennes??

blogger hun der selv eller er det bare en sammensuriet av andre som jobber for henne som blogger ? :forvirret:

Hun har lagt ned bloggen.

Tror jeg...

• Liker 1
Gjest pokijh
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Tror jeg...

Nå er det et Magazine

Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Tror jeg...

Ahh .. Sånn og forstå ja.. :)

Skrevet

Er det sånn at man er blokkert av AB hvis man ikke kan se hennes instagram-kontoer? Jeg har ikke selv en instagram-konto, men jeg kan da se manges bilder allikevel. Men ikke AB's 🤔 Noen som vet om det betyr at jeg er blokkert eller om det bare er fordi jeg ikke har en bruker, og dermed ikke følger henne? 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...