Nor Skrevet 27. februar 2020 #11721 Skrevet 27. februar 2020 18 timer siden, MaleficentAurora skrev: Igrunn så skjønner jeg ikke hva hun har og gjøre i bloggerne. Hun bidrar ikke med noe ekstra. Hadde det ikke vært for den svindel saken som hun har hengende over seg, ville kanskje folk ha vært nysgjerrig på hva som har skjedd i livet hennes. Men det ser ikke ut som at alle vil vite av henne lengre. Godt hun har denne tråden da, og mater den med stadig nye ting å ta henne for 1
MaleficentAurora Skrevet 27. februar 2020 #11722 Skrevet 27. februar 2020 3 minutter siden, Nor skrev: Godt hun har denne tråden da, og mater den med stadig nye ting å ta henne for Nå får du gi deg ass🤦♀️ 18
yamask Skrevet 27. februar 2020 #11723 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, Nor skrev: Godt hun har denne tråden da, og mater den med stadig nye ting å ta henne for Hva konkret i denne tråden mener du er personhets? Så vidt jeg kan se er dette en av de mest saklige og veldokumenterte trådene på KG. Om AB ikke hadde svindlet, utlevert unger eller funnet opp røverhistorier om menn og whatnot så hadde vi jo ikke skrevet om henne. Syns du det er rart at vi reagerer på at en som selv har valgt å bli en offentlig person svindler andre mennesker? 47
Gjest adinterim Skrevet 27. februar 2020 #11724 Skrevet 27. februar 2020 4 timer siden, Nor skrev: Det er for folk er fascinert av henne. Bare se på denne tråden. Alle dom prioriterer bruke tid på henne😂 Kjenner en som jobber i et merke AB reklamerer for. Hun sier det kommer flere bestillinger dit med AB sin kode, enn meldinger fra damer som truer med å ikke handle der så lenge AB får tjene penger hos de. Hun har gjort noen dumme valg i livet , slik mange i denne tråden har. Hun har vært en grå mus som har opplevd utroskap og mye vondt. Hun lander sikkert med et brak en dag, men herregud..... alt hun skal tas for i denne tråden..... Leser barna hennes dette tror dere? Hva med Komikerfrue... hun også eksponerer barna sine. Det var jo hovedtema her før dere fikk gavepakken om svindelsaken. Hun har nok fler tilhengere enn det er medlemmer o denne gruppen, men gå litt i dere selv der dere sitter anonyme og hetser en firebarnsmor og en datter dere ikke engang kjenner Det at folk ikke gidder å ta seg tid til å skrive til en bedrift er ikke grunnlag for sammenligning, og ærlig talt, hvem liker ikke en rabattkode uansett. Ikke alle er klar over hvordan forbrukermakten fungerer, mange er naive og skjønner ikke hvor mye stemmen deres betyr. Og skjerp deg, hets og kritikk er to vidt forskjellige ting.
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. februar 2020 #11725 Skrevet 27. februar 2020 (endret) 1 time siden, Villroses hage skrev: Du, "fascinert" er vel ikke helt ordet. "Forferdet" eller "rystet" av opptreden kan nok passe bedre. Jeg blir både "flau" og "skremt" av AB. Har fortsatt ikke glemt de fem minuttene jeg så av henne i Blotterne. Edit, Bloggerne selvsagt, går vel ut på det samme Endret 27. februar 2020 av Dævendøtte
Honey Dew Skrevet 27. februar 2020 #11726 Skrevet 27. februar 2020 6 minutter siden, Dævendøtte skrev: Jeg blir både "flau" og "skremt" av AB. Har fortsatt ikke glemt de fem minuttene jeg så av henne i Blotterne. Edit, Bloggerne selvsagt, går vel ut på det samme De blottlegger jo livene sine, så det første du skrev, er jo riktig. 37
Nor Skrevet 27. februar 2020 #11727 Skrevet 27. februar 2020 7 timer siden, pøbelsara skrev: Og @Nor - hvis du er bekymret for barna, vil jeg anbefale deg å send en henvendelse til TV2 og minne dem om at ABD har barn - og gjerne minne dem om redaktørplakaten. Er du bekymret for barna til Komikerfrue, Martha Louise og Mette Marit? Jeg kjenner barna til en kjent skuespiller som har eksponert barna siden de var små. Nå som nærmere tredve år sier de det ikke har skadet dem på noen måte. Dere får melde AB ( og flere) til barnevernet da. Rettsvesenet tar seg nok av den svindelsaken. 1
Gjest adinterim Skrevet 27. februar 2020 #11728 Skrevet 27. februar 2020 2 minutter siden, Nor skrev: Er du bekymret for barna til Komikerfrue, Martha Louise og Mette Marit? Jeg kjenner barna til en kjent skuespiller som har eksponert barna siden de var små. Nå som nærmere tredve år sier de det ikke har skadet dem på noen måte. Dere får melde AB ( og flere) til barnevernet da. Rettsvesenet tar seg nok av den svindelsaken. Hvordan i all verden har en skuespiller med barn på typ 30 år rukket å eksponere sine da mindreårige barn som hovedinntekt til publikum i samme grad som bloggere i dag gjør? Vet du hvordan Internett i det hele tatt fungerte på 90tallet? Altså, nesten ikke i det hele tatt! Og hvorfor driver du å blander inn randoms i tråden til AB? Ærlig talt, hent båten din og sitt stille igjen!
Populært innlegg MaleficentAurora Skrevet 27. februar 2020 Populært innlegg #11729 Skrevet 27. februar 2020 (endret) 35 minutter siden, Nor skrev: Er du bekymret for barna til Komikerfrue, Martha Louise og Mette Marit? Jeg kjenner barna til en kjent skuespiller som har eksponert barna siden de var små. Nå som nærmere tredve år sier de det ikke har skadet dem på noen måte. Dere får melde AB ( og flere) til barnevernet da. Rettsvesenet tar seg nok av den svindelsaken. Hva er det du bedriver med i tråden her? Tråden omhandler ABD og ikke noen andre. Du kommer med til stadighet med urimelige kommentarer som har 0% solid grunnlag på bunnen av dem. Det er nærmeste trolling i de fleste av svarene dine her. Hvorfor skal vi melde ABD til barnevernet? Her er jo DU som gir mat på kroken for at ABD kan/skal klage KG.no inn for både ryktespredning, spekulasjoner, påstander og mere til. Ikke linker du til noe som helst av kilder løpet av dine kommentarer som kommer rennende på bånd her. Andre profilerte og kjente folk som du prøver å bruker som argument her har ingenting med ABD / ABD AS å gjøre. Endret 27. februar 2020 av MaleficentAurora 66
Populært innlegg AnnaS87 Skrevet 27. februar 2020 Populært innlegg #11730 Skrevet 27. februar 2020 Som en fast leser (uten å være aktiv selv) av denne og et par andre tråder i et par år nå, må jeg si at det er enkelt å se de faste mønstrene som går igjen. Klassisk eksempel: Det er stille over lengre tid = vips der dukker det opp 1 eller flere brukere uten evne til saklig argumentasjon, ingen bidrag med relevans samt svært hissig og provoserende framtoning (med vilje?) Eller som nå: plutselig dukker det opp noen som skriver og provoserer på en måte man aaldri har sett før (ironi, vi vet hvor vi har sett det før). Det skinner igjennom, og jeg tenker det må være slitsomt å måtte følge med i kriker og kroker til enhver tid. Bør kanskje heller bruke energi på å holde denne båten på stø kurs. 116
Aidensfield Skrevet 28. februar 2020 #11731 Skrevet 28. februar 2020 20 timer siden, Voyager skrev: Veldig rart å boikotte en kokk som er leid inn for å lage mat til et selskap... Selvsagt kan ikke små bedriftseiere overleve ved å takke nei til vanlige oppdrag selv om de ikke spesielt liker oppdragsgiveren. Det ville jo vært helt sprøtt og lite lønnsomt. Tvilsomt at kokker googler de som gir dem oppdrag og sier nei på bakgrunn av en blogg/meninger/politisk ståsted/religion/etc etc. Nå synes jeg det blir stilt litt ekstreme krav til enkeltfolk. skal en restaurant også nekte henne servering hvis de ikke liker bloggen hennes? (Og samtidig plikte seg til å sette seg inn i hele hennes profesjonelle og private bakgrunn?) Jeg boikotter så langt det lar seg gjøre alle de som har samarbeid med bloggere som eksponerer barna sine. Men det er noen av klesbutikker jeg ikke får boikottet når jentene skal ha tøy.. 10
Populært innlegg Aidensfield Skrevet 28. februar 2020 Populært innlegg #11732 Skrevet 28. februar 2020 15 timer siden, Nor skrev: Er du bekymret for barna til Komikerfrue, Martha Louise og Mette Marit? Jeg kjenner barna til en kjent skuespiller som har eksponert barna siden de var små. Nå som nærmere tredve år sier de det ikke har skadet dem på noen måte. Dere får melde AB ( og flere) til barnevernet da. Rettsvesenet tar seg nok av den svindelsaken. Så klart vet alle hvem barna til mette Marit er.. Men ingen vet hvordan soverommet deres er, ingen vet om de driver med noe fritidsaktiviteter, ingen vet hva de spiste til middag i går og ingen vet hvem deres beste venner er.. Å alt dette er så vesentlig og viktig i denne diskusjonen 124
Populært innlegg Inocybe Skrevet 28. februar 2020 Populært innlegg #11733 Skrevet 28. februar 2020 3 timer siden, Aidensfield skrev: Så klart vet alle hvem barna til mette Marit er.. Men ingen vet hvordan soverommet deres er, ingen vet om de driver med noe fritidsaktiviteter, ingen vet hva de spiste til middag i går og ingen vet hvem deres beste venner er.. Å alt dette er så vesentlig og viktig i denne diskusjonen Ja tankevekkende at Norges mest kjente barn, de i kongefamilien, har betydelig bedre beskyttet privatliv enn barna til AB, CBE med fler. Kongefamilien vet alt om hvordan det er å vokse opp med pressen rundt seg, og de voksne beskytter barna sine så godt de kan ved å holde så mye som mulig innen hjemmets fire vegger, og det er garantert ikke uten grunn barna i kongefamilien får denne beskyttelsen. Det er respektfullt over for barna som jo ikke har valgt å bli født som kjendiser. Influencer-barna der i mot blir eksponert og utnyttet av foreldrene sine. Mors (som oftest) behov for å dele alt mellom himmel og jord trumfer respekten de burde utvise over for barna sine. Influencer-foreldrene burde skamme seg! 91
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. februar 2020 #11734 Skrevet 28. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Nor skrev: Dessverre er jeg ikke det. Jeg synes ikke noe om oppførselen til AB, både på Bloggerne og en del stunt ellers... men heller ikke imponert over dere som spekulerer og fryder dere over å trampe på en som ligger nede. Synes Bloggere slik de er i tv-serien er tullete og overfladisk . Inkl AB. Men anonyme nett troll her er feige og totalt ubetydelige. Men underholdene lesing når en sitter og kjeder seg. Ubetydelig? Dette var festlig, du er faktisk underholdene. Når til og med Hollywood frue Gunilla klarer å Zipp IT, hvordan kan det da være så vanskelig for bloggere å holde barna unna? – Men hvorfor er det er tema du ikke snakker om? – Det er en avtale at jeg skal være stille om visse ting. Det er av hensyn til datteren min, Erika. https://www.tv2.no/underholdning/11232910 Endret 28. februar 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 29. februar 2020 Populært innlegg #11735 Skrevet 29. februar 2020 Ja. Kravet om at folk må si fra face-to-face, faller jo på ABs historikk. Hun har på usedvanlig effektivt vis, sørget for at alle klager på hvordan hun driver sin kommersielle virksomhet, iKKE kan løses på laveste effektive nivå. Å bli hengt ut i hennes ulike SOme-kanaler, bli oppringt selv eller senda verre; at arbeidsgiver blir oppringt, eller bli omtalt i svært lite smigrende ordelag i SoMe eller i publiserte bøker, setter jo en effektiv stopper for de som måtte ønske å overbringe budskapet sitt selv. 70
Måne Rampelyset Skrevet 29. februar 2020 #11736 Skrevet 29. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og avsporinger. Måne, admin. 2
Populært innlegg Hukulebonusmammaen Skrevet 29. februar 2020 Populært innlegg #11737 Skrevet 29. februar 2020 Jeg vil bare si at jeg synes ABD taper ansikt i de fleste saker . Jeg har lest noen av sakene i tabloidene som er rundt om ang henne og mye av det som blir skrevet sjokkerer meg ikke. Hun virker veldig usympatisk og ikke veldig tilstedeværende. Uansett hvem man er, driver man en business så er det uhyre viktig at du viser deg fra en god og profesjonell side. Føler ikke ABD har gjort dette . I det hele tatt .. 60
Måne Rampelyset Skrevet 29. februar 2020 #11738 Skrevet 29. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Måne, admin. 1
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. februar 2020 #11739 Skrevet 29. februar 2020 (endret) 8 timer siden, Måne Rampelyset skrev: Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og avsporinger. Måne, admin. 37 minutter siden, Måne Rampelyset skrev: Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt. Måne, admin. Hva skjer i tråden? Er det noen som har behov for å rote til en så bra tråd? Det er ikke ment som en kommentar til modereringen men til innholdet som er moderert bort. Endret 29. februar 2020 av lillesnøfnugg
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 29. februar 2020 Populært innlegg #11740 Skrevet 29. februar 2020 (endret) 2 hours ago, lillesnøfnugg said: Hva skjer i tråden? Er det noen som har behov for å rote til en så bra tråd? Det er ikke ment som en kommentar til modereringen men til innholdet som er moderert bort. Jeg er redd det er en viss blogger som har visse vanskeligheter med å holde seg unna. Dette behovet for å saumfare hver krik og krok hvor det kan tenkes å stå noe kritisk kombinert med SoMe-karantene kan nok være litt utfordrende. Endret 29. februar 2020 av Villroses hage 55
Fremhevede innlegg