Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du etterlyser en oppramsing her i tråden når det bare er å lese i denne, Mette Ask-tråden og diverse nyhetsartikler publisert i media de siste 14 dagene? Hvis "businessen" du nevner har med abip å gjøre, er det bare å ta kontakt med Mette Ask, eventuelt lese blogginnleggene hennes så får du all informasjonen du trenger på en saklig og lettfattelig måte. Du kan for eksempel starte her: https://metteask.blogg.no/brukt-i-markedsforing-uten-godkjenning-og-med-feile-tall.html

Lykke til videre.

Jeg tenkte bare at det var lettere enn å bla meg gjennom de 190 sidene her, men takk for tips!

Endret av Helpagirlout
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Minipilla skrev:

Det at svindler Anne Brith går så fullstendig i svart på alle sosiale media sier alt. Hadde vært det «vanlige» hatet hun alltid maser om hadde det vært pepret med stakkars meg meldinger. Hun har bæsja på leggen og vet det så sinnsykt selv. Det som er trist for hennes egen del er jo lengre hun venter jo verre blir det å komme tilbake. Heldigvis for andre. 

Det er nok lurt å ikke komme med så mye i SoMe-kanalene akkurat nå. Håper og tror at hun i samarbeid med advokaten avventer å komme med noe som helst til saken er ferdigbehandlet hos FT, hvis jeg forsto det rett så har hun svarfrist 5.Mars, så det kan nok være at det blir stille en stund.

Det eneste riktige er vel at hun ikke kommenterer dette så mye, hun vet jo ikke utfallet selv ennå. Hun og advokaten bruker nok tiden på å finne svar til FT 

• Liker 22
Skrevet
10 timer siden, Helpagirlout skrev:

Jeg tenkte bare at det var lettere enn å bla meg gjennom de 190 sidene her, men takk for tips!

Lettere for deg, men en del jobb for den som evt velger å gi deg en oppramsing..

• Liker 41
Skrevet
36 minutter siden, Monky skrev:

Lettere for deg, men en del jobb for den som evt velger å gi deg en oppramsing..

Det har du rett i. Tanken var jo at mange her inne allerede sitter på informasjonen jeg ønsker, men jeg har allerede fått et par nyttige lenker så jeg får vel starte der 😊 

• Liker 8
Skrevet

Har noen lest Eva Arnesen sitt blogginnlegg om Mette Ask og ABIP?

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, MagdaMus skrev:

Har noen lest Eva Arnesen sitt blogginnlegg om Mette Ask og ABIP?

Ja, tror det ble diskutert litt i tråden om ABIP-erne. Veldig rart og selvmotsigende innlegg. Og det var lett å kjenne igjen ABs egne ord der, om barnesykdommer osv. Syns det er rart at oppegående folk ikke ser selv at de har blitt svindlet. AB er god på å prate for seg. 

• Liker 45
Skrevet
10 timer siden, Helpagirlout skrev:

Det har du rett i. Tanken var jo at mange her inne allerede sitter på informasjonen jeg ønsker, men jeg har allerede fått et par nyttige lenker så jeg får vel starte der 😊 

Det er en så utrolig omfattende sak med veldig mange utstikkere at jeg tror det er vanskelig å oppsummere alt uten å bruke en hel «AB-arbeidsdag» 🤓 Har jo vært snusk med denne damen i mange år. 

• Liker 29
Skrevet

1. Er hun ikke på snap lenger ?   2. Er det slutt på pod Cast sendingene ?

• Liker 1
Skrevet

Da er hun igang med å reklamere for noe vitaminer i magazinet på bloggen. Men har ikke disse firma som det blir reklamert for lest seg noe opp hva  som har skjedd? 

• Liker 18
Skrevet
6 minutter siden, Nor skrev:

1. Er hun ikke på snap lenger ?   2. Er det slutt på pod Cast sendingene ?

Podcasten er det slutt på å hun har ikke vært på noen SoMe kanaler på 1 uke tror jeg

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Aidensfield skrev:

Podcasten er det slutt på å hun har ikke vært på noen SoMe kanaler på 1 uke tror jeg

Like så greit synes jeg, nokså flere som priser seg over for å slippe den dama.

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, Aidensfield skrev:

Hva er SoMe? 

Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Like så greit synes jeg, nokså flere som priser seg over for å slippe den dama.

Det er jo virkelig lett å unngå henne uansett da. Man må jo stort sett aktivt søke opp både blogg, snap og TV-program for å lese om henne. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Halle-Palle skrev:

Det er jo virkelig lett å unngå henne uansett da. Man må jo stort sett aktivt søke opp både blogg, snap og TV-program for å lese om henne. 

Er ikke hun kanin aktiv på IG eller går det i rene skilpadde tempo der?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...