Populært innlegg Smugleseren Skrevet 15. februar 2020 Populært innlegg #11421 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, DianaV skrev: Og alikevel ikke oppnådd mer 🙄 Det er mulig at disse føler seg mer respektert. Jobber tross alt i Barneværnet, og de er det vel ikke dumt å være hyggelig mot 51
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. februar 2020 #11422 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Smugleseren skrev: Det er mulig at disse føler seg mer respektert. Jobber tross alt i Barneværnet, og de er det vel ikke dumt å være hyggelig mot
DianaV Skrevet 15. februar 2020 #11423 Skrevet 15. februar 2020 14 minutter siden, Smugleseren skrev: Det er mulig at disse føler seg mer respektert. Jobber tross alt i Barneværnet, og de er det vel ikke dumt å være hyggelig mot Ikke sant! Spot on 💡 18
Populært innlegg Felis Skrevet 15. februar 2020 Populært innlegg #11424 Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, Smugleseren skrev: Jeg er ganske sikker på at enkelte har fått bedre oppfølging enn andre. Eva her er nok en av de som har fått litt mer. "Er du den neste store influenceren" "Vil du bli TOPPBLOGGER" og "Vil du leve av å dele din passion" Jeg ser ikke for meg at noe leser dette og tenker: Det kurset melder jeg meg på for jeg vil strukturere skrivingen min! Skriveteknikk er ikke nevnt med et ord og det finnes massevis av mer relevante kurs for dette. De fleste er langt billigere også. Det samme med denne selvrealiseringen de skryter av. ABIP nevner ingenting om selvrealisering og det finnes drøssevis av andre kurs for nettopp dette. Derfor tror jeg at disse menneskene har startet på kurset med en intensjon om å bli toppblogger og tjene sin første million innen tre år osv, og så har de endret mening underveis. Jeg tviler ikke på at de er fornøyd, men de har like fullt ikke fått det de betalte for. Det er veldig bra at de er fornøyd, tross alt, for de slår meg ikke som mennesker som tåler skuffelser så godt. Det ironiske er at Mette Ask anerkjenner deres følelser rundt dette. Hun har gjentatte ganger skrevet at flere er fornøyd med kurset og det er hun glad for. Mens disse menneskene går til frontalangrep på henne og alle andre som ikke er fornøyde. Og hvis man først skal snakke om personangrep, bør Anne Brith og hennes fanbase gå i seg selv først. Innleggene deres er fulle av stikk og beskyldninger. Det er et aggresjonsnivå som jeg forbinder med Anne Brith selv. Kanskje der er derfor de er så fornøyde, fordi de er så like kursholder. 108
Populært innlegg Malum Skrevet 15. februar 2020 Populært innlegg #11425 Skrevet 15. februar 2020 Friskt å beskylde Mette Ask for å juge, uten å på noen måte dokumentere at det stemmer. Mette selv, og journalistene som har tatt tak i dette, derimot, har haugevis av dokumentasjon på hva som har foregått. 103
enkefru Skrevet 15. februar 2020 #11426 Skrevet 15. februar 2020 3 timer siden, Malum skrev: Friskt å beskylde Mette Ask for å juge, uten å på noen måte dokumentere at det stemmer. Mette selv, og journalistene som har tatt tak i dette, derimot, har haugevis av dokumentasjon på hva som har foregått. Det er vel helt som det pleier det... AB har aldri vært særlig flink til å dokumentere sine påstander, noe som jo har funket for henne lenge, dette er ganske sikkert noe som læres bort på kurset. 33
Gjest Kritt Skrevet 15. februar 2020 #11427 Skrevet 15. februar 2020 3 timer siden, Malum skrev: Friskt å beskylde Mette Ask for å juge, uten å på noen måte dokumentere at det stemmer. Mette selv, og journalistene som har tatt tak i dette, derimot, har haugevis av dokumentasjon på hva som har foregått. Hvor gjør hun det?
Populært innlegg minister-mio Skrevet 15. februar 2020 Populært innlegg #11428 Skrevet 15. februar 2020 Så når noen klager på ABIP så svarer Anne Brith "din klage er avvist"!? Det er utrolig morsomt. Leker hun butikk? Hvis jeg klager til f. Eks busselskapet jeg ikke er fornøyd med hadde det vært festlig om se svarte "din klage er avvist". 69
Plengionika Skrevet 15. februar 2020 #11429 Skrevet 15. februar 2020 Jeg må si jeg er veldig spent på utfallet her. Og ikke minst en uttalelse av ABD. 22
MaleficentAurora Skrevet 15. februar 2020 #11430 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, Plengionika skrev: Jeg må si jeg er veldig spent på utfallet her. Og ikke minst en uttalelse av ABD. Jeg også. Har brukt dagen til og lese meg fra topp til tå. 6
Agatha Spinatha Skrevet 15. februar 2020 #11431 Skrevet 15. februar 2020 (endret) 6 minutter siden, minister-mio skrev: Så når noen klager på ABIP så svarer Anne Brith "din klage er avvist"!? Det er utrolig morsomt. Leker hun butikk? Hvis jeg klager til f. Eks busselskapet jeg ikke er fornøyd med hadde det vært festlig om se svarte "din klage er avvist". Det er tragisk og komisk på en gang, butikken går ikke så bra. Endret 15. februar 2020 av krokko 20
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. februar 2020 #11432 Skrevet 15. februar 2020 (endret) 1 time siden, Kritt skrev: Hvor gjør hun det? https://www.evaarnesen.com/post/den-som-lyver-hele-tiden-må-før-eller-senere-snakke-sant-lars-saabye-christensen (tror det er det de referer til). Endret 15. februar 2020 av lillesnøfnugg
Helpagirlout Skrevet 15. februar 2020 #11433 Skrevet 15. februar 2020 Jeg er relativt ny i denne tråden. Men jeg har lest noen sider tilbake for å få med meg mest mulig. Nå er jeg så uheldig at jeg har vært litt for godtroende og er blitt offer for hennes «business». Jeg synes da det er greit å få med seg all hennes tidligere aktivitet for litt «kjøtt på beinet» som noen nevner litt over her i tilfelle jeg velger å gå til sak for å få løst dette. Derfor lurer jeg på om ikke noen av dere som f.eks @Felis kan ramse opp litt for meg? 29
Castor Troy Skrevet 15. februar 2020 #11434 Skrevet 15. februar 2020 (endret) Jeg bare gleder meg til mandag og AB på bloggerne. Noen som vet hva storylinen hennes er, får vi se henne optimistisk starte opp influencerprogrammet? Endret 15. februar 2020 av Castor Troy 5
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. februar 2020 #11435 Skrevet 15. februar 2020 (endret) 32 minutter siden, Helpagirlout skrev: Jeg er relativt ny i denne tråden. Men jeg har lest noen sider tilbake for å få med meg mest mulig. Nå er jeg så uheldig at jeg har vært litt for godtroende og er blitt offer for hennes «business». Jeg synes da det er greit å få med seg all hennes tidligere aktivitet for litt «kjøtt på beinet» som noen nevner litt over her i tilfelle jeg velger å gå til sak for å få løst dette. Derfor lurer jeg på om ikke noen av dere som f.eks @Felis kan ramse opp litt for meg? Jeg ville også sett på https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ og https://bloggomtoppbloggere.com/2a019/04/09/anmeldelse-av-kvinner-som-hater-kvinner/ Når det gjelder bruker Asti her på KG, så ble denne utestengt etter en runde på ris og ros. Diskusjonen var moderering og ABD tråden. Endret 15. februar 2020 av lillesnøfnugg
Tran09 Skrevet 15. februar 2020 #11436 Skrevet 15. februar 2020 Ny artikkel på Nettavisen, bak betalingsmur. Vel verdt 1 kr! 🙂 https://pluss.nettavisen.no/nyheter/naringsliv/anne-brith-davidsen/eks-blogger-risikerer-bot-etter-klagestorm-na-ma-hun-svare/s/5-43-1250518 27
yamask Skrevet 16. februar 2020 #11437 Skrevet 16. februar 2020 9 timer siden, Tran09 skrev: Ny artikkel på Nettavisen, bak betalingsmur. Vel verdt 1 kr! 🙂 https://pluss.nettavisen.no/nyheter/naringsliv/anne-brith-davidsen/eks-blogger-risikerer-bot-etter-klagestorm-na-ma-hun-svare/s/5-43-1250518 Står vel det samme som i RB, men jeg kjøpte abonnementet allikevel, for effektens del. Nettavisen er egentlig siste avis jeg vil sponse, men så lenge de faktisk går AB etter sømmene så heier jeg på dem nå! 46
Populært innlegg Minipilla Skrevet 16. februar 2020 Populært innlegg #11438 Skrevet 16. februar 2020 Det at svindler Anne Brith går så fullstendig i svart på alle sosiale media sier alt. Hadde vært det «vanlige» hatet hun alltid maser om hadde det vært pepret med stakkars meg meldinger. Hun har bæsja på leggen og vet det så sinnsykt selv. Det som er trist for hennes egen del er jo lengre hun venter jo verre blir det å komme tilbake. Heldigvis for andre. 80
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 16. februar 2020 Populært innlegg #11439 Skrevet 16. februar 2020 27 minutter siden, Minipilla skrev: Det at svindler Anne Brith går så fullstendig i svart på alle sosiale media sier alt. Hadde vært det «vanlige» hatet hun alltid maser om hadde det vært pepret med stakkars meg meldinger. Hun har bæsja på leggen og vet det så sinnsykt selv. Det som er trist for hennes egen del er jo lengre hun venter jo verre blir det å komme tilbake. Heldigvis for andre. Slik situasjonen har utviklet seg, kan man gå ut i fra at hun følger de juridiske rådene advokaten hennes gir. Om hun aldri har tatt i mot råd fra noen tidligere, gjør hun klokt i å endre den praksisen nå. Dette handler jo ikke om "hat", motbør eller kritikk, men om direkte straffbare forhold. Da kan hun ikke agere som vanlig på SoMe. 65
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 16. februar 2020 Populært innlegg #11440 Skrevet 16. februar 2020 13 timer siden, Helpagirlout skrev: Jeg er relativt ny i denne tråden. Men jeg har lest noen sider tilbake for å få med meg mest mulig. Nå er jeg så uheldig at jeg har vært litt for godtroende og er blitt offer for hennes «business». Jeg synes da det er greit å få med seg all hennes tidligere aktivitet for litt «kjøtt på beinet» som noen nevner litt over her i tilfelle jeg velger å gå til sak for å få løst dette. Derfor lurer jeg på om ikke noen av dere som f.eks @Felis kan ramse opp litt for meg? Jeg skjønner ikke helt hvorfor du etterlyser en oppramsing her i tråden når det bare er å lese i denne, Mette Ask-tråden og diverse nyhetsartikler publisert i media de siste 14 dagene? Hvis "businessen" du nevner har med abip å gjøre, er det bare å ta kontakt med Mette Ask, eventuelt lese blogginnleggene hennes så får du all informasjonen du trenger på en saklig og lettfattelig måte. Du kan for eksempel starte her: https://metteask.blogg.no/brukt-i-markedsforing-uten-godkjenning-og-med-feile-tall.html Lykke til videre. 68
Fremhevede innlegg