Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, Smugleseren skrev:

Det er mulig at disse føler seg mer respektert. 

Jobber tross alt i Barneværnet, og de er det vel ikke dumt å være hyggelig mot ;)

:jepp:

Skrevet
14 minutter siden, Smugleseren skrev:

Det er mulig at disse føler seg mer respektert. 

Jobber tross alt i Barneværnet, og de er det vel ikke dumt å være hyggelig mot ;)

Ikke sant! Spot on 💡

• Liker 18
Skrevet
3 timer siden, Malum skrev:

Friskt å beskylde Mette Ask for å juge, uten å på noen måte dokumentere at det stemmer. Mette selv, og journalistene som har tatt tak i dette, derimot, har haugevis av dokumentasjon på hva som har foregått. 

Det er vel helt som det pleier det... AB har aldri vært særlig flink til å dokumentere sine påstander, noe som jo har funket for henne lenge, dette er ganske sikkert noe som læres bort på kurset. 

• Liker 33
Skrevet
3 timer siden, Malum skrev:

Friskt å beskylde Mette Ask for å juge, uten å på noen måte dokumentere at det stemmer. Mette selv, og journalistene som har tatt tak i dette, derimot, har haugevis av dokumentasjon på hva som har foregått. 

Hvor gjør hun det?

Skrevet

Jeg må si jeg er veldig spent på utfallet her. Og ikke minst en uttalelse av ABD.  

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, Plengionika skrev:

Jeg må si jeg er veldig spent på utfallet her. Og ikke minst en uttalelse av ABD.  

Jeg også. Har brukt dagen til og lese meg fra topp til tå.

• Liker 6
Skrevet (endret)
6 minutter siden, minister-mio skrev:

Så når noen klager på ABIP så svarer Anne Brith "din klage er avvist"!? Det er utrolig morsomt. Leker hun butikk? Hvis jeg klager til f. Eks busselskapet jeg ikke er fornøyd med hadde det vært festlig om se svarte "din klage er avvist".

Det er tragisk og komisk på en gang, butikken går ikke så bra. 

Endret av krokko
  • Liker 20
Skrevet

Jeg er relativt ny i denne tråden. Men jeg har lest noen sider tilbake for å få med meg mest mulig.

Nå er jeg så uheldig at jeg har vært litt for godtroende og er blitt offer for hennes «business». Jeg synes da det er greit å få med seg all hennes tidligere aktivitet for litt «kjøtt på beinet» som noen nevner litt over her i tilfelle jeg velger å gå til sak for å få løst dette. Derfor lurer jeg på om ikke noen av dere som f.eks @Felis kan ramse opp litt for meg? 

• Liker 29
Skrevet (endret)

Jeg bare gleder meg til mandag og AB på bloggerne. Noen som vet hva storylinen hennes er, får vi se henne optimistisk starte opp influencerprogrammet?

Endret av Castor Troy
  • Liker 5
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Helpagirlout skrev:

Jeg er relativt ny i denne tråden. Men jeg har lest noen sider tilbake for å få med meg mest mulig.

Nå er jeg så uheldig at jeg har vært litt for godtroende og er blitt offer for hennes «business». Jeg synes da det er greit å få med seg all hennes tidligere aktivitet for litt «kjøtt på beinet» som noen nevner litt over her i tilfelle jeg velger å gå til sak for å få løst dette. Derfor lurer jeg på om ikke noen av dere som f.eks @Felis kan ramse opp litt for meg? 

Jeg ville også sett på https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ og https://bloggomtoppbloggere.com/2a019/04/09/anmeldelse-av-kvinner-som-hater-kvinner/   Når det gjelder bruker Asti her på KG, så ble denne utestengt etter en runde på ris og ros. Diskusjonen var moderering og ABD tråden. 

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
9 timer siden, Tran09 skrev:

Står vel det samme som i RB, men jeg kjøpte abonnementet allikevel, for effektens del. Nettavisen er egentlig siste avis jeg vil sponse, men så lenge de faktisk går AB etter sømmene så heier jeg på dem nå! 

• Liker 46
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...