Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Noen mennesker blir starstruck av AB og hun vet å utnytte det. Enkelte har ikke godt av å være kjendiser. 

"Hu ekk'e kjendis" som nabo dama sier når vi snakke om henne. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

"Hu ekk'e kjendis" som nabo dama sier når vi snakke om henne. 

Hun er kanskje ikke en ivrig bloggleser og fan vil jeg tro 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Hun er kanskje ikke en ivrig bloggleser og fan vil jeg tro 😂

Joda.. Men hun kan ikke fordra AB.. Og det er nå forståelig. Det har alltid vært ugler i mosen og shit oppi posen med henne. Og det beviser jo denne svindel saken ganske så godt vil jeg nå si.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uglesjel skrev:

Joda.. Men hun kan ikke fordra AB.. Og det er nå forståelig. Det har alltid vært ugler i mosen og shit oppi posen med henne. Og det beviser jo denne svindel saken ganske så godt vil jeg nå si.

Hun hadde vel regnet med et litt annet utfall en det som vi opplever nå. Hun visste vel hun gjorde noen sleipe ting, men regnet med ingen ville rope høyt og dette ville komme ut. Eller kanskje hun trodde hun gav folk god valuta for pengene. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Hun hadde vel regnet med et litt annet utfall en det som vi opplever nå. Hun visste vel hun gjorde noen sleipe ting, men regnet med ingen ville rope høyt og dette ville komme ut. Eller kanskje hun trodde hun gav folk god valuta for pengene. 

Kan jo ikke ha gjort det når hun sier at det skulle være et bestemt antall påmeldt, men så viser det seg at det er 100 stk istedenfor. Da får man ikke valuta for pengene når man blir løyet til. Alt hun har tatt i og gjort har hun blitt avslørt på. Dette kan være slutten på hennes karriere om hun ikke anskaffer seg en jævesk god advokat som kan sine saker.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Kan jo ikke ha gjort det når hun sier at det skulle være et bestemt antall påmeldt, men så viser det seg at det er 100 stk istedenfor. Da får man ikke valuta for pengene når man blir løyet til. Alt hun har tatt i og gjort har hun blitt avslørt på. Dette kan være slutten på hennes karriere om hun ikke anskaffer seg en jævesk god advokat som kan sine saker.

Jeg ser ingen mulighet for noe comeback heller. Kan hun ha trodd deltagerne ville ende opp fornøyd bare fordi de fikk hjelp av en kjent og vellykket influencer? At det er nok å bare sette navnet sitt på noe så er det greit. Folk kan la seg underholde av henne og bloggen, men tror ingen vil gi henne noen penger i fremtiden

Endret av Castor Troy
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Emmelise skrev:

I tillegg har hun jo tidligere "oppfordret deltakerne om å ta kontakt" tidligere. Det ble lite bedre av den grunn. Det var jo da trusler om mystiske regninger og annet tull brått kom på banen. En deltaker fikk beskjed om at "klagen var avvist" og vi så jo hvordan det gikk for Mette Ask.

Så jeg tenker mitt om det.

Det er en uttalelse som ser fin ut på trykk, men som ikke løser noe for dem det gjelder. Det er ikke så lett å ta kontakt når man er blokkert i alle kanaler.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TinaG skrev:

Kan TV2 virkelig stå inne for å promotere henne gjennom Bloggerne nå? 

Det er det jeg lurer mest på. 

Selvsagt.. De snur bare det ene kinnet til slik dem gjorde med serien til SE og under NRK debatten. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har vært innom FB-sida til Tjuvstart med Kjell-Ola Kleiven og stilt han spørsmål om podkasten. Hva tenker vi om svaret hans? (Kommentarene er under linken til poden med ABD)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Uglesjel skrev:

Selvsagt.. De snur bare det ene kinnet til slik dem gjorde med serien til SE og under NRK debatten. 

Ja tv2 har ikke gjort noe galt, de bare følger livet til Anne Brith. Akkurat som de fulgte SE, som programdirektøren så fint sa det. 😛

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Ja tv2 har ikke gjort noe galt, de bare følger livet til Anne Brith. Akkurat som de fulgte SE, som programdirektøren så fint sa det. 😛

Jupp.. samm gamle argumentet for å ikke bli stilt til ansvar 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Emmelise skrev:

Han har forsåvidt et poeng. Anne Brith  er ikke dømt for noe........ enda(?).

Når det gjelder denne podcasten så er det forsåvidt ikke Anne Brith sitt omdømme som blir skadelidende. Kleiven sier han ikke jobber som "svindeljeger" for denne podcasten, at konseptet er noe annet. Men problemet ligger jo nettopp i at Kleiven, takket være TV3, er storpromotert som en svindeljeger. Og dermed ser det ikke pent ut når han sitter og lager "feelgood" kaffeprat med noen som blir anklaget for å drive med nettopp svindel.

Han har valgt å ikke ta stilling til det, og det har han forsåvidt rett til. Men om han tror det ikke skader omdømme hans på et vis, så tar han nok litt feil.

Nettopp! Han er jo svindeljeger for folk flest. Og da er det jo ikke rart at folk reagerer... 🤷🏼‍♀️

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Castor Troy skrev:

Jeg ser ingen mulighet for noe comeback heller. Kan hun ha trodd deltagerne ville ende opp fornøyd bare fordi de fikk hjelp av en kjent og vellykket influencer? At det er nok å bare sette navnet sitt på noe så er det greit. Folk kan la seg underholde av henne og bloggen, men tror ingen vil gi henne noen penger i fremtiden

Det er jo en ganske grandios oppfatning av seg selv.. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~Mocca~ skrev:

Det er jo en ganske grandios oppfatning av seg selv.. 

Ja det passer ganske godt med AB og det hun har vist tidligere, om hva hun tenker om seg selv. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Morradi skrev:

Noen har vært innom FB-sida til Tjuvstart med Kjell-Ola Kleiven og stilt han spørsmål om podkasten. Hva tenker vi om svaret hans? (Kommentarene er under linken til poden med ABD)

Klarte ikke å finne den med AB.. Er den fjernet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...