Populært innlegg Korpsnerden Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11301 Skrevet 14. februar 2020 7 timer siden, absinthia skrev: Vel.. nå har Anne Brith fått muligheten til å skaffe seg en ganske vanlig jobb, sette tæring etter næring og putte litt på aksjesparekonto hver måned. Antagelig vil det bli et betydelig mer fredfullt liv enn all denne streben etter å ligge på topplista/bli kjendis/ rik og alt dramaet det har medført. Jeg håper virkelig at hun griper den muligheten for alt den er verd, for sin egen og familiens del. Ja, helt enig! På tide å avslutte all offentlig publisering, fokusere på familien og legge vekk paljettkjoler, botox og spraytan for godt. Selg unna all unødvendig luksus, si opp leasing/selg bilen etc, slik at den økonomiske smellen blir minst mulig. Det er bedre å gjøre dette selv enn at ting skal ende med tvangssalg. Da blir tapet enda større. På vegne av alle de mennesker hun har lurt, truet og svertet på sin ferd er jeg glad for at hun endelig er avslørt, men jeg håper de flotte barna hennes får beholde hjemmet sitt da de har hatt mer enn nok ustabilitet i dette sirkuset her. AB har både energien og evnen til å være både en god arbeidstaker og en tilstedeværende mor, men dessverre har drømmen om kjedisstatus og rikdom gitt henne tunnelsyn. Våkn opp, brett opp ermene og flytt fokus! 62
Rubella Skrevet 14. februar 2020 #11302 Skrevet 14. februar 2020 https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Glemte helt at det var rb.no som skrev denne, óg. Pipa har fått enn annen låt på 5 år... 42
Populært innlegg Sandin Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11303 Skrevet 14. februar 2020 Det er jo ikke tvil om at AB har levd over evne i mange år, og har en livsstil som ikke står helt i stil med reell inntekt. Da kommer man jo i trøbbel. Intensjonen kan nok ha vært 10 deltagere, men så ble behovet for penger større, og det er jo lettjente penger med få utgifter. Dette er meget lettjente penger. Det er dog rart at de "reklamerer" med 300 søkere, men likevel viser det seg at de aktivt har tatt kontakt med flere som ikke har søkt. Jeg skulle likt å se dokumentasjon på disse 300. AB har kommet unna med så mye opp gjennom, og da flyttes jo grensen for hva man prøver seg på. 69
Malum Skrevet 14. februar 2020 #11304 Skrevet 14. februar 2020 8 timer siden, absinthia skrev: Vel.. nå har Anne Brith fått muligheten til å skaffe seg en ganske vanlig jobb, sette tæring etter næring og putte litt på aksjesparekonto hver måned. Antagelig vil det bli et betydelig mer fredfullt liv enn all denne streben etter å ligge på topplista/bli kjendis/ rik og alt dramaet det har medført. Jeg håper virkelig at hun griper den muligheten for alt den er verd, for sin egen og familiens del. Tja. Om ikke influensere in spe har for vane å google, så har i hvert fall arbeidsgivere det. 44
Måne Rampelyset Skrevet 14. februar 2020 #11305 Skrevet 14. februar 2020 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Stjernekikkeren Skrevet 14. februar 2020 #11306 Skrevet 14. februar 2020 8 timer siden, absinthia skrev: Vel.. nå har Anne Brith fått muligheten til å skaffe seg en ganske vanlig jobb, sette tæring etter næring og putte litt på aksjesparekonto hver måned. Antagelig vil det bli et betydelig mer fredfullt liv enn all denne streben etter å ligge på topplista/bli kjendis/ rik og alt dramaet det har medført. Jeg håper virkelig at hun griper den muligheten for alt den er verd, for sin egen og familiens del. Ja, la oss håpe, det hadde vært det beste for alle parter. Jeg har til nå aldri opplevd at noen streber så ekstremt hardt etter å være en offentlig person samtidig som de klager like hardt på hvor jævlig det er å være det pga hatere og nettroll over alt.. 42
Populært innlegg Felis Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11307 Skrevet 14. februar 2020 (endret) 5 timer siden, Isild skrev: Jeg syns media burde gå litt i seg selv og. Dette er første gangen de faktisk ikke kun siterer og skriver hva AB sier og mener - de lytter til "varslere" og gjør et stykke journalistisk arbeid denne gangen. Vi husker alle hvordan de dekket bokutgivelsen. At hatet og hetsen i boken ikke kunne dokumenteres, uskyldige ble hengt ut, og ikke minst at andres "hat og hets" ble brukt (Helene Drage ) det gikk de hus forbi - med hensikt. De elsket at AB skulle lage jordskjelv og dra trollene opp med røttene. På den måten var de med på å gjøre AB sin opplevelse av det hele til den eneste sannheten. De var med på å "stilne trollene". Jeg forstår godt at hun egentlig tror hun kan gjøre litt som hun vil når media alltid "got her back". Bare noen tanker jeg har gjort meg... Kunne ikke vært mer enig! Den tristeste opplevelsen jeg hadde i mediesirkuset rundt Anne Brith, var da NRK reklamerte for boken hennes. Overskriften var Blogger anmelder politimann for trusler og under var det bilde av en dyster blogger med boka si klint opp i linsa. Jeg skrev en mail til journalisten og lurte på om han faktisk hadde lest boka? Visste han at den var full av faktafeil og løgner og udokumenterte påstander? Var han klar over at flere mennesker var lett identifiserbare? Blant annet denne politimannen i overskriften. Jeg fikk svar tilbake at han var veldig interessert i å prate med politimannen. Hvis jeg kunne få han til å stille til intervju, så skulle han få fortelle sin side av saken. Jeg svarte at jeg ikke kjenner politimannen, men med bakgrunn av alder, kjønn og arbeidssted skulle det ta meg nøyaktig en reise til Sørum for å finne det ut. Man trenger ikke å være gravejournalist for å klare det. Jeg spurte journalisten igjen om han faktasjekket hva Anne Brith sa, og om han hadde betenkeligheter med å reklamere for en bok så full av udokumenterte beskyldninger. Fikk til svar at artikkelen ikke dreiet seg om Anne Brith. Boken hennes var kun en illustrasjon på et større problem, nemlig nettets. Artikkelen kunne sådan ikke regnes som reklame, for sånt drev han ikke med. Jeg skrev at det var en merkelig overskrift for en artikkel som handlet om nettets. Saken om politimannen dreide seg ikke om det i det hele tatt. Fikk aldri svar. Går nok rett i spam-mailen. Jeg irriterer meg grønn over at jeg er med på å betale fyrens lønning! Ta en titt på artikkelen selv og se hva dere synes. Reklame for boka eller kun en illustrasjon. https://www.nrk.no/kultur/blogger-anmelder-politimann-for-trusler-1.14452698 Endret 14. februar 2020 av Felis 72
Populært innlegg Felis Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11308 Skrevet 14. februar 2020 9 timer siden, pokijh skrev: Anne Brith har sugd til seg og absorbert sjelen hennes. Er flere kursdeltagere som har vært inaktive siden oktober/november. Merkelig når man betaler så mye for kurset. Det hun Ida Amalie skrev er ganske typisk for Anne Brith. Ida Amalie etterlyste oppfølging fra AB, og da hun ikke fikk det, maste hun. Anne Brith synes det er ubehagelig, men i stedet for å ta det til seg og tenke at her har jeg vært litt lat, så blir hun såret. Hun tolker det som kjeft, noe hun synes er urettferdig. Hun blir presset til å ringe opp igjen, men i stedet for å gjøre jobben sin, så hevner hun seg. Ida Amalie har fått henne til å føle seg dårlig, nå betaler Anne Brith tilbake med samme mynt. Hun rakker ned på alt ved Ida Amalie, bildene er dårlige og innholdet er elendig. Så legger hun på og føler seg bra, for nå har hun tatt igjen. Tilbake sitter kursdeltakeren og lurer på hva som traff henne. Hun blir lei seg og mister alt driv. Mens på Sørumsand har Anne Brith den perfekte unnskyldningen: Hun var bare ærlig, hun oppdrar ikke tapere og den som gir seg er en dritt. Ida Amalie er derfor en dritt, for hun ga seg. Ergo er det ikke Anne Brith sin feil at dama ikke ble toppblogger. Hvor mange andre har hun gjort det samme med? 124
Populært innlegg Pust Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11309 Skrevet 14. februar 2020 Jeg lurer litt på om noen (AB) kan føle seg fristilt fra ansvar når man oppretter et AS? At man tror at uansett hvordan man herjer og tuller med penger og regnskap, så går det inn under AS-et og man er selv fritatt og kan beholde bil og hus? 50
Populært innlegg Influenseren Skrevet 14. februar 2020 Populært innlegg #11310 Skrevet 14. februar 2020 (endret) 1 hour ago, Felis said: Det hun Ida Amalie skrev er ganske typisk for Anne Brith. Ida Amalie etterlyste oppfølging fra AB, og da hun ikke fikk det, maste hun. Anne Brith synes det er ubehagelig, men i stedet for å ta det til seg og tenke at her har jeg vært litt lat, så blir hun såret. Hun tolker det som kjeft, noe hun synes er urettferdig. Hun blir presset til å ringe opp igjen, men i stedet for å gjøre jobben sin, så hevner hun seg. Ida Amalie har fått henne til å føle seg dårlig, nå betaler Anne Brith tilbake med samme mynt. Hun rakker ned på alt ved Ida Amalie, bildene er dårlige og innholdet er elendig. Så legger hun på og føler seg bra, for nå har hun tatt igjen. Tilbake sitter kursdeltakeren og lurer på hva som traff henne. Hun blir lei seg og mister alt driv. Mens på Sørumsand har Anne Brith den perfekte unnskyldningen: Hun var bare ærlig, hun oppdrar ikke tapere og den som gir seg er en dritt. Ida Amalie er derfor en dritt, for hun ga seg. Ergo er det ikke Anne Brith sin feil at dama ikke ble toppblogger. Hvor mange andre har hun gjort det samme med? Eg satt mye med samme følelsen da eg i 3 år ventet på en premie AB skulle sende meg. Lurte mang en gang på om det var unormalt av meg å etterlyse en gave eg hadde fått beskjed om var sendt opp til flere ganger. En bagatell å regne i forhold, men AB er ganske overbevisende (manipulerende? til å tro at det er din egen feil). Hun lover, lover OG lover, men dessverre - Det er veldig lite som skjer... Endret 14. februar 2020 av Influenseren skrivefeil 65
Tran09 Skrevet 14. februar 2020 #11311 Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, Influenseren skrev: Eg satt mye med samme følelsen da eg i 3 år ventet på en premie AB skulle sende meg. Lurte mang en gang på om det var unormalt av meg å etterlyse en gave eg hadde fått beskjed om var sendt opp til flere ganger. En bagatell å regne i forhold, men AB er ganske overbevisende (manipulerende? til å tro at det er din egen feil). Hun lover, lover OG lover, men dessverre - Det er veldig lite som skjer... Har du mulighet til å grave opp kommunikasjonen dere hadde den gang og sende det til journalisten som skriver om AB sakene? Fint med litt kjøtt på beinet 43
Aidensfield Skrevet 14. februar 2020 #11312 Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, Pust skrev: Jeg lurer litt på om noen (AB) kan føle seg fristilt fra ansvar når man oppretter et AS? At man tror at uansett hvordan man herjer og tuller med penger og regnskap, så går det inn under AS-et og man er selv fritatt og kan beholde bil og hus? Det tror jeg ikke. Kjenner noen so ble slått konkurs med AS.. Der tok de huset også.. Men tror det var lån i AS som var opphengt i huset 6
Justlooking Skrevet 14. februar 2020 #11313 Skrevet 14. februar 2020 Nytt hovedoppslag på tv2. https://www.tv2.no/nyheter/11210635/ 37
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #11314 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Justlooking skrev: Nytt hovedoppslag på tv2. https://www.tv2.no/nyheter/11210635/ Har hun tatt lynkurs hos SE om å ikke utale seg, mon tro🤔 17
Måne Rampelyset Skrevet 14. februar 2020 #11315 Skrevet 14. februar 2020 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11316 Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Har hun tatt lynkurs hos SE om å ikke utale seg, mon tro🤔 Hvordan kan hun uttale seg når hun er tatt i svindel 😂 Det er ikke så uskyldig som å ha vist frem plastisk kirurgi eller snakket negativt om små peniser. Dette er rett og slett bare kriminelt. Kan ikke unnskyldes eller ro seg vekk fra dette. Hadde ikke likt å vært henne akkurat nå. Ender det opp med megabøter eller fengsel? 43
Honey Dew Skrevet 14. februar 2020 #11317 Skrevet 14. februar 2020 25 minutter siden, Justlooking skrev: Nytt hovedoppslag på tv2. https://www.tv2.no/nyheter/11210635/ Det er nå bra at hun tar selvkritikk hvertfall 8
filifjonka Skrevet 14. februar 2020 #11318 Skrevet 14. februar 2020 23 hours ago, Ostepooopp said: Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. Dessverre ser deg ut til at du har så rett så rett. Det er bare veldig trist. 28
filifjonka Skrevet 14. februar 2020 #11319 Skrevet 14. februar 2020 14 hours ago, spaniasol said: Hun har ikke publisert noe på denne bloggen siden i oktober 2019 Stakkars flotte damen, jeg blir bare så opprørt når jeg skjønner hvordan ABD systematisk har gått etter en viss type offer. 20
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #11320 Skrevet 14. februar 2020 (endret) 12 minutter siden, filifjonka skrev: Stakkars flotte damen, jeg blir bare så opprørt når jeg skjønner hvordan ABD systematisk har gått etter en viss type offer. Noen mennesker blir starstruck av AB og hun vet å utnytte det. Enkelte har ikke godt av å være kjendiser. Endret 14. februar 2020 av Castor Troy 13
Fremhevede innlegg