Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, absinthia skrev:

Vel.. nå har Anne Brith fått muligheten til å skaffe seg en ganske vanlig jobb, sette tæring etter næring og putte litt på aksjesparekonto hver måned. Antagelig vil det bli et betydelig mer fredfullt liv enn all denne streben etter å ligge på topplista/bli kjendis/ rik og alt dramaet det har medført. Jeg håper virkelig at hun griper den muligheten for alt den er verd, for sin egen og familiens del. 

Tja. Om ikke influensere in spe har for vane å google, så har i hvert fall arbeidsgivere det.

• Liker 44
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet
8 timer siden, absinthia skrev:

Vel.. nå har Anne Brith fått muligheten til å skaffe seg en ganske vanlig jobb, sette tæring etter næring og putte litt på aksjesparekonto hver måned. Antagelig vil det bli et betydelig mer fredfullt liv enn all denne streben etter å ligge på topplista/bli kjendis/ rik og alt dramaet det har medført. Jeg håper virkelig at hun griper den muligheten for alt den er verd, for sin egen og familiens del. 

Ja, la oss håpe, det hadde vært det beste for alle parter.  Jeg har til nå aldri opplevd at noen streber så ekstremt hardt etter å være en offentlig person samtidig som de klager like hardt på hvor jævlig det er å være det pga hatere og nettroll over alt.. 

• Liker 42
Skrevet
3 minutter siden, Influenseren skrev:

Eg satt mye med samme følelsen da eg i 3 år ventet på en premie AB skulle sende meg. Lurte mang en gang på om det var unormalt av meg å etterlyse en gave eg hadde fått beskjed om var sendt opp til flere ganger. En bagatell å regne i forhold, men AB er ganske overbevisende (manipulerende? til å tro at det er din egen feil). Hun lover, lover OG lover, men dessverre - Det er veldig lite som skjer...

Har du mulighet til å grave opp kommunikasjonen dere hadde den gang og sende det til journalisten som skriver om AB sakene? Fint med litt kjøtt på beinet :)

• Liker 43
Skrevet
1 time siden, Pust skrev:

Jeg lurer litt på om noen (AB) kan føle seg fristilt fra ansvar når man oppretter et AS? At man tror at uansett hvordan man herjer og tuller med penger og regnskap, så går det inn under AS-et og man er selv fritatt og kan beholde bil og hus? 

Det tror jeg ikke. Kjenner noen so ble slått konkurs med AS.. Der tok de huset også.. Men tror det var lån i AS som var opphengt i huset 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Har hun tatt lynkurs hos SE om å ikke utale seg, mon tro🤔

Hvordan kan hun uttale seg når hun er tatt i svindel 😂 Det er ikke så uskyldig som å ha vist frem plastisk kirurgi eller snakket negativt om små peniser. Dette er rett og slett bare kriminelt. Kan ikke unnskyldes eller ro seg vekk fra dette. Hadde ikke likt å vært henne akkurat nå. Ender det opp med megabøter eller fengsel?

• Liker 43
Skrevet
23 hours ago, Ostepooopp said:

Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. 

Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. 
Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. 

Dessverre ser deg ut til at du har så rett så rett. Det er bare veldig trist. 

• Liker 28
Skrevet
14 hours ago, spaniasol said:

Hun har ikke publisert noe på denne bloggen siden i oktober 2019

Stakkars flotte damen, jeg blir bare så opprørt når jeg skjønner hvordan ABD systematisk har gått etter en viss type offer. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
12 minutter siden, filifjonka skrev:

Stakkars flotte damen, jeg blir bare så opprørt når jeg skjønner hvordan ABD systematisk har gått etter en viss type offer. 

Noen mennesker blir starstruck av AB og hun vet å utnytte det. Enkelte har ikke godt av å være kjendiser. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...