Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Lady T skrev:

Enda ei av «de utvalgte» blogget om sin reaksjon. Det er veldig tydelig at ABIP ringte vilkårlige småbloggere og lot som de hadde sett potensialet i bloggen deres ... 

https://miniblogg.no/konatilmmaprofighter/15746/jeg-har-blitt-valgt-ut.html

Skjønte ikke den jeg, ble hun oppringt i dag? 

Vet vi hvem assistentene til AB er? Disse som ringer rundt og får folk til å tro de har «vunnet i Lotto».. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Lady T skrev:

Enda ei av «de utvalgte» blogget om sin reaksjon. Det er veldig tydelig at ABIP ringte vilkårlige småbloggere og lot som de hadde sett potensialet i bloggen deres ... 

https://miniblogg.no/konatilmmaprofighter/15746/jeg-har-blitt-valgt-ut.html

Høh?

Har dette skjedd i dag? Det kan da vel ikke være mulig...??

Jeg synes det innlegget var litt «rart», det hadde liksom en veldig brå slutt.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Mistyen skrev:

Høh?

Det står "Publisert 03.05.19".

• Liker 19
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Mistyen skrev:

Høh?

Alle innleggene på den bloggen står med samme publiseringstidspunkt: Publisert 13/02 2020, 19:08

kilde: https://miniblogg.no/konatilmmaprofighter/15746/jeg-har-blitt-valgt-ut.html

34604C66-285F-4865-8C25-24F14E2792C1.jpeg

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Mistyen skrev:

Høh?

Om noen velger å gå på dette etter alt som har vært skrevet den siste måneden er det i hvert fall ikke noe vi kan laste AB for. Et raskt googlesøk ville gi nok info om hvor «lurt» det er å melde seg på her. Nesten så jeg lurer på om innlegget er en spøk. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

Takk for oppklaring 😊

Skrevet
8 minutter siden, Mistyen skrev:

Høh?

Innlegget er fra 2019. Hun var en av de " heldige" som ble valgt ut til å være med på kurset selv om hun ikke var blant de 300 søkerne. Hehe

• Liker 23
Skrevet
4 minutter siden, Aricia skrev:

4 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Alle innleggene på den bloggen står med samme publiseringstidspunkt: Publisert 13/02 2020, 19:08

kilde: https://miniblogg.no/konatilmmaprofighter/15746/jeg-har-blitt-valgt-ut.html

Blir jo helt svimmel 😂

Men ja, om noen velger å gå på dette nå, må de jo ha bodd under en stein de siste ukene/dagene. 
Mulig noen så sit snitt til å få opp lesertallet sitt, og det funket antagelig også. Jeg hadde aldri vært innom denne bloggen dersom det ikke var linket til den herfra nå 🙈

• Liker 14
Gjest CecilieX
Skrevet

Man høster som man sår, tenker jeg. I lang tid har det i denne tråden blitt dokumentert AB sin historikk. En ting er konkurser, som jo har rammet andre forretningsdrivere, flere har tapt penger på grunn av henne. Hva verre er, er at AB selv har beskrevet hvordan hun har kommet på kant med en lang rekke mennesker. Hun har hengt ut uskyldige folk på bloggen og konflikter med folk har hun brukt som bloggfyll, uten at de har hatt tilsvarsrett. Hun har politianmeldt en lang rekke folk. 

Noen av disse frekventerer denne tråden, og at de nå klapper i hendene over at AB endelig opplever konsekvenser og søkelys på oppførselen sin er ikke det minste rart. Det er rett og slett rettferdig. Jeg har sagt det før også, de du tråkker på på vei opp, møter du på vei ned. Så også for AB. 

Personlig har jeg empati nok til å leve meg inn i hvor forferdelig det må være å stå i dette, bare tanken på mulig erstatningssummer gir meg vondt i magen. Men dette er altså er resultat av AB sine egne valg. Hun har utnyttet folk på det groveste, og da hjelper det ikke å dra offerkortet eller bruke barn som skjold, slik noen forsvarere gjør. Hun har levd i symbiose med KG i mange år og taklet det helt fint. Det har hun avfeid som hets og «kvinner som hater kvinner». Det har vært umulig å nå frem, så det at media nå vier dette oppmerksomhet er det mange som applauderer. Som man sår høster man.

Skrevet
18 minutter siden, Mistyen skrev:

Blir jo helt svimmel 😂

Men ja, om noen velger å gå på dette nå, må de jo ha bodd under en stein de siste ukene/dagene. 
Mulig noen så sit snitt til å få opp lesertallet sitt, og det funket antagelig også. Jeg hadde aldri vært innom denne bloggen dersom det ikke var linket til den herfra nå 🙈

Haha, ikke jeg heller. Så link et annet sted, ifm ABIP-kurset, men tror ikke det er bloggeren selv, for hun har flyttet bloggen sin til eget domene ser det ut som.

• Liker 4
Skrevet
59 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Skjønte ikke den jeg, ble hun oppringt i dag? 

Vet vi hvem assistentene til AB er? Disse som ringer rundt og får folk til å tro de har «vunnet i Lotto».. 

Nei, ikke i dag. Det innleggt er fra 3. mai i fjor

• Liker 4
Skrevet

Kan tyde på at denne bloggeren også ble invitert av AB (personlig) uten å ha søkt? Fikk ihvertfall det inntrykket:

https://www.lykkeligdeprimert.no/jeg-ville-ikke-leve-lenger/

"Tusen takk Anne Brith ... takk for at du tok meg med inn i Hundre dager prosjektet, og at du nå også har invitert meg med videre i Anne Brith Influencer Program (ABIP)."

https://www.lykkeligdeprimert.no/dette-hadde-jeg-aldri-trodd-skulle-skje-meg/

(Virker som en flott blogg, forresten!)

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Nina1975 skrev:

Når programlederen sa «jeg ble ikke mye klokere av dette» etter at pappen til se hadde snakket🤣🤣

Ja, det var høydepunktet i hele debatten, og pappa SE var like dårlig på å debattere i Dagsnytt 18 som i Debatten, altså helt krise 🤣

• Liker 31
Skrevet
3 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Kan tyde på at denne bloggeren også ble invitert av AB (personlig) uten å ha søkt? Fikk ihvertfall det inntrykket:

https://www.lykkeligdeprimert.no/jeg-ville-ikke-leve-lenger/

"Tusen takk Anne Brith ... takk for at du tok meg med inn i Hundre dager prosjektet, og at du nå også har invitert meg med videre i Anne Brith Influencer Program (ABIP)."

https://www.lykkeligdeprimert.no/dette-hadde-jeg-aldri-trodd-skulle-skje-meg/

(Virker som en flott blogg, forresten!)

Den bloggen har ikke blitt oppdatert siden i fjor høst, med mindre den er på en annen platform, men da burde det sikkert stått noe om det vil jeg tro. Og hun skriver hun har fått kontrakt med blogghuset, men det kan kanskje gått fort over for henne sånn som Mette sin Blogghuset-karriere?
Hun skriver også:

Sitat

Tenk at lille meg skal få jobbe sammen med noen av Norges største bloggere, influensere og TV-personligheter?

Og igjen så er dette noe som ville være typisk AB-stil for å få noen til å gå på limpinnen, nemlig si at man skal få kunne jobbe sammen med det jeg har uthevet i sitatet......altså hallo? Hvem lar seg lure av det???

• Liker 31
Skrevet (endret)
35 minutter siden, Gisse skrev:

Hun har trolig flyttet bloggen sin over på blogg.no 13/2-20 og datoen blir lik selv på gamle innlegg 🤔

Datoen er alltid dagens dato på miniblogg, ser det ut som... Ser så uproft ut. 

Endret av Lady T
  • Liker 9
Skrevet (endret)
2 timer siden, Nor skrev:

Det gjør jeg, men en del her går helt tydelig på person. 

Om du har mulighet å se i opptak, anbefaler Dagsnytt 18 på NRK 2 i dag. 

Endret av Yann
  • Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, Skrottefar skrev:

Ja, det var høydepunktet i hele debatten, og pappa SE var like dårlig på å debattere i Dagsnytt 18 som i Debatten, altså helt krise 🤣

Synes faktisk pappa-SE gjorde det mye dårligere i dag enn i Debatten. Helt usammenhengende og følelsestyrt. 

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, Mistyen skrev:

Høh?

Hun har lagt ut masse gamle innlegg da hun har opprettet ny blogg. Innlegget er fra 2019 -men der ser man hvordan de ble lokket inn i ABIP. "Å være utvalgt, over 300 søkere etc etc)

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...