Populært innlegg Felis Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11221 Del Skrevet 13. februar 2020 7 minutter siden, Bacon2015 skrev: Forbukertilsynet krever nå svar 👏🏻👏🏻 https://www.dagbladet.no/kjendis/krever-svar-fra-anne-brith-davidsen-etter-kursklager/72135841 Lurer på hvordan hun skal vri seg unna dette. Si at hun er på ferie? Blokkere Forbrukertilsynet? Slenge på røret? Vise til tall på whiteboardtavla? Grine over at de ikke tar det direkte med henne? Vise til screenshots som bare eksisterer i hennes hode? Si at hun er utsatt for en hatkampanje? Angående det siste, så ser jeg at avdelingsleder i Forbrukertilsynet sier dette: - Vi får vanligvis ikke så mange klager på denne type konsept. Det er vanskelig å spekulere i årsaken, men det har vært mye fokus det siste året på at vi ser nærmere på markedsføringen til influensere. Om folk nå er bedre kjent med at de kan klage til oss, eller om de reagerer ekstra sterkt, vet jeg ikke, sier hun. Kan det være så enkelt at det høye antallet klagere korrelerer med det høye antall deltakere og at svært mange av dem opplevde å ikke få det de var blitt lovet? Så enkelt kan det faktisk være, selv om jeg ikke tviler et sekund på at Camp Anne Brith hevder seg utsatt for en svertekampanje på grunn av hat. 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 13. februar 2020 #11222 Del Skrevet 13. februar 2020 Noen som vet om forbrukertilsynet nå må sende flaskepost? Hun sitter jo fortsatt stille i båten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2020 #11223 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Om kurslederen selv er redd, knust, sint eller hva er vanskelig å gjette seg til, kan det være sånn at hun faktisk virkelig ikke vet og ikke forstår at hun kanskje har brutt noen lovnader og kanskje til med lover ? Det er jo ikke rart at hun opplever alt som hat hvis hun er helt sikker på å ha gjort helt rett. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 13. februar 2020 av Måne Rampelyset 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. februar 2020 #11224 Del Skrevet 13. februar 2020 44 minutter siden, Hilde444 skrev: Herremin jeg er glad jeg ikke er i hennes sko nå. Eller foreldrenes for den saks skyld da de har kausjonere for huslånet🙈 Dama kan jo ikke økonomi🙊 Håper de i det minste kun stilte betinget kausjon 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mariss@68 Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11225 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Isild skrev: Om kurslederen selv er redd, knust, sint eller hva er vanskelig å gjette seg til, kan det være sånn at hun faktisk virkelig ikke vet og ikke forstår at hun kanskje har brutt noen lovnader og kanskje til med lover ? Det er jo ikke rart at hun opplever alt som hat hvis hun er helt sikker på å ha gjort helt rett. Det er derfor ikke lurt å kjøre igang med ting man ikke kan. Man må faktisk ta konsekvensene av det man gjør. Dette er krise for hele familien, men også for mange andre involverte når hun ikke engang betaler for seg. Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 13. februar 2020 av Måne Rampelyset 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. februar 2020 #11226 Del Skrevet 13. februar 2020 Var det ikke sånn at GKN skulle ha en sak med henne igjen også, syns å huske at hun skrev om det på snapp for 2-3 uker siden. Har de lagt det til side kanskje, med tanke på alt det negative som kommer frem nå 🤔 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 13. februar 2020 #11227 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Isild skrev: Om kurslederen selv er redd, knust, sint eller hva er vanskelig å gjette seg til, kan det være sånn at hun faktisk virkelig ikke vet og ikke forstår at hun kanskje har brutt noen lovnader og kanskje til med lover ? Det er jo ikke rart at hun opplever alt som hat hvis hun er helt sikker på å ha gjort helt rett. Det er absolutt mulig. Men å ha en så fordreid og feilaktig oppfatning av fakta og virkelighet som AB gir uttrykk for, er dog ikke vanlig for normalt fungerende folk. Skal ikke spekulere utover dét, men ja... det er jo virkelig tragisk om hun virkelig, helhjertet tror på egne forestillinger og ikke så smellen komme. Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 13. februar 2020 av Måne Rampelyset 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg clyde Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11228 Del Skrevet 13. februar 2020 6 minutter siden, Marixxx skrev: Det er absolutt mulig. Men å ha en så fordreid og feilaktig oppfatning av fakta og virkelighet som AB gir uttrykk for, er dog ikke vanlig for normalt fungerende folk. Skal ikke spekulere utover dét, men ja... det er jo virkelig tragisk om hun virkelig, helhjertet tror på egne forestillinger og ikke så smellen komme. Denne dama vet veldig godt hva hun gjør. Den eneste grunnen til at hun eventuelt ikke hadde forventet dette er at hun alltid har sluppet unna med faenskapet sitt tidligere. Hun vet veldig godt fra tidligere at ingen tør å ta tak i henne, og derfor holder hun på som hun gjør. Vel, frem til nå da, nå ser det endelig ut til at både folk og offentlige instanser våkner. Jeg håper alle mulige myndigheter kommer på banen nå for å undersøke forretningsdriften til dette firmaet hennes. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jammf Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11229 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) https://idaamalieunjem.blogg.no/min-opplevelse-med-kurset-abip.html Etter å ha lest dette innlegget kan det ikke være tvil om at AB faktisk er kynisk og kalkulerende og ikke forvirret og Mor Godhjerta. Makan! Endret 13. februar 2020 av Jammf Edit 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 13. februar 2020 #11230 Del Skrevet 13. februar 2020 Da bekrefter Dagbladet at Forbrukertilsynet har sendt brev til AB, krever svar på mange goe spørsmål! Flott! 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11231 Del Skrevet 13. februar 2020 24 minutter siden, Jammf skrev: https://idaamalieunjem.blogg.no/min-opplevelse-med-kurset-abip.html Etter å ha lest dette innlegget kan det ikke være tvil om at AB faktisk er kynisk og kalkulerende og ikke forvirret og Mor Godhjerta. Makan! Dette var rystende og hjerteskjærende lesning. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11232 Del Skrevet 13. februar 2020 22 minutter siden, Jammf skrev: https://idaamalieunjem.blogg.no/min-opplevelse-med-kurset-abip.html Etter å ha lest dette innlegget kan det ikke være tvil om at AB faktisk er kynisk og kalkulerende og ikke forvirret og Mor Godhjerta. Makan! Jeg er faktisk helt rystet. Hvis ikke AB stilles til ansvar her og dette ikke får alvorlige konsekvenser...da kommer jeg til å bli dritforbanna, kjenner jeg...dette er pokker meg ikke greit! 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11233 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) 44 minutter siden, Jammf skrev: https://idaamalieunjem.blogg.no/min-opplevelse-med-kurset-abip.html Etter å ha lest dette innlegget kan det ikke være tvil om at AB faktisk er kynisk og kalkulerende og ikke forvirret og Mor Godhjerta. Makan! Det begynner også å bli tydelig at Anne Brith ikke er den eneste som er skyldig. Det er hun som har reklamert og brukt seg selv i markedsføringen, men her er det tydeligvis andre ansatte som støtter opp om svindelen. Ida Amalie Unjem har aldri søkt på kurset, men ble oppsøkt og tilbudt en plass. Vedkommende som kontaktet henne sa at hun var utvalgt som en av 30 utvalgte. Dette er noe den ansatte har funnet på selv, Anne Brith visste jo ikke engang hvem hun var. Det hadde vært interessant å være flue på veggen da de kokte opp dette opplegget. Hvordan fant de potensielle deltakere, ble de enige om hvor "få" plasser det var igjen på forhånd, og ikke minst, hvor mye av pengene på Anne Briths private konto har dryppet på de ansatte? Det høres ut som om de har brukt mye tid på å skaffe kunder, men Anne Brith hevder at ingen tok ut lønn. Noe har de levd av. Endret 13. februar 2020 av Felis 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11234 Del Skrevet 13. februar 2020 27 minutter siden, Jammf skrev: https://idaamalieunjem.blogg.no/min-opplevelse-med-kurset-abip.html Etter å ha lest dette innlegget kan det ikke være tvil om at AB faktisk er kynisk og kalkulerende og ikke forvirret og Mor Godhjerta. Makan! Ble faktisk oppriktig lei meg på hennes vegne. Først headhuntet for å bli med på det ekslusive kurset, for så å "bli glemt". Betalt 14 500 kroner for å få tett hjelp til å forbedre sine sosiale medier, også vet ikke kurslederen engang hva deltageren heter på Instagram? Jeg har hele tiden tenkt at det er komplett umulig å gi personlig oppfølging til 100 mennesker. Til og med 10 er mange. Men dette var rett og slett skikkelig trist å lese. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ostepooopp Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11235 Del Skrevet 13. februar 2020 Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Støttemedlem MH Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11236 Del Skrevet 13. februar 2020 20 minutter siden, Ostepooopp skrev: Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. Da er det jo ekstra deilig at det er disse som skal klare å stoppe henne, forhåpentligvis for alltid. 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg enkefru Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #11237 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg håper også at de nøster litt opp i tidligere ting.... Hatmeldinger og trusler hun skal ha fått, hvordan hun engasjerte en "etisk hacker" for å finne frem til kritikere og trakassere/true dem. De tidligere konkurser osv. Dette er ikke en som har glippet en gang, dette er en som har kynisk utnyttet og "snakket" (les løyet) seg opp og frem. Løfter frem dette innlegget igjen - fra januar i år http://frujohansen.no/?p=6371 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 13. februar 2020 #11238 Del Skrevet 13. februar 2020 55 minutter siden, Ostepooopp skrev: Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. Det er ofte slik med svindel tror jeg. Mennesker som allerede sliter som drømmer om livsendring. Er vel de samme type menneskene som går på nigeriasvindel etc. Trist at AB, som prøver så hardt å fremstille seg selv som mor Theresa, bevisst har gått etter disse menneskene. 37 minutter siden, Støttemedlem MH skrev: Da er det jo ekstra deilig at det er disse som skal klare å stoppe henne, forhåpentligvis for alltid. JEPP!!! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 13. februar 2020 #11239 Del Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, Felis skrev: Det begynner også å bli tydelig at Anne Brith ikke er den eneste som er skyldig. Det er hun som har reklamert og brukt seg selv i markedsføringen, men her er det tydeligvis andre ansatte som støtter opp om svindelen. Ida Amalie Unjem har aldri søkt på kurset, men ble oppsøkt og tilbudt en plass. Vedkommende som kontaktet henne sa at hun var utvalgt som en av 30 utvalgte. Dette er noe den ansatte har funnet på selv, Anne Brith visste jo ikke engang hvem hun var. Det hadde vært interessant å være flue på veggen da de kokte opp dette opplegget. Hvordan fant de potensielle deltakere, ble de enige om hvor "få" plasser det var igjen på forhånd, og ikke minst, hvor mye av pengene på Anne Briths private konto har dryppet på de ansatte? Det høres ut som om de har brukt mye tid på å skaffe kunder, men Anne Brith hevder at ingen tok ut lønn. Noe har de levd av. De som ringte rundt har vel fått beskjed av ab om hva de skulle si, de kunne vel ikke vite at dette ikke ble fulgt opp? Lurer på hva de sier, om de har fått lønn? Jeg måtte le litt for meg selv da Ida Amalie fikk beskjed fra ab om at klagen hennes var avvist🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. februar 2020 #11240 Del Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, fotballjenta skrev: Det er ofte slik med svindel tror jeg. Mennesker som allerede sliter som drømmer om livsendring. Er vel de samme type menneskene som går på nigeriasvindel etc. Trist at AB, som prøver så hardt å fremstille seg selv som mor Theresa, bevisst har gått etter disse menneskene. Mor Teresa hadde vel ikke helt rent mel i posen, hun heller. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg