Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om kurslederen selv er redd, knust, sint eller hva er vanskelig å gjette seg til, kan det være sånn at hun faktisk virkelig ikke vet og ikke forstår at hun kanskje har brutt noen lovnader og kanskje til med lover ? 

Det er jo ikke rart at hun opplever alt som hat hvis hun er helt sikker på å ha gjort helt rett.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Hilde444 skrev:

Herremin jeg er glad jeg ikke er i hennes sko nå. Eller foreldrenes for den saks skyld da de har kausjonere for huslånet🙈 Dama kan jo ikke økonomi🙊

Håper de i det minste kun stilte betinget kausjon

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at GKN skulle ha en sak med henne igjen også, syns å huske at hun skrev om det på snapp for 2-3 uker siden. Har de lagt det til side kanskje, med tanke på alt det negative som kommer frem nå 🤔

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Isild skrev:

Om kurslederen selv er redd, knust, sint eller hva er vanskelig å gjette seg til, kan det være sånn at hun faktisk virkelig ikke vet og ikke forstår at hun kanskje har brutt noen lovnader og kanskje til med lover ? 

Det er jo ikke rart at hun opplever alt som hat hvis hun er helt sikker på å ha gjort helt rett. 

Det er absolutt mulig. Men å ha en så fordreid og feilaktig oppfatning av fakta og virkelighet som AB gir uttrykk for, er dog ikke vanlig for normalt fungerende folk. Skal ikke spekulere utover dét, men ja... det er jo virkelig tragisk om hun virkelig, helhjertet tror på egne forestillinger og ikke så smellen komme.

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bekrefter Dagbladet at Forbrukertilsynet har sendt brev til AB, krever svar på mange goe spørsmål! Flott! 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
55 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Dette kommer til å høres slemt ut uansett hvordan jeg ordlegger meg, så beklager på forhånd. 

Når jeg nå ser fler og fler av de som står frem som deltagere på dette kurset (både de som støtter det og de som føler seg lurt), er det så innmari tydelig at AB har gått etter «svake» personer som aldri vil bli den neste store influenceren uansett hvor hardt de prøver. 
Her er det ikke personligheter og typer som Fotballfrue, Isabel Raad og Ida Wulff. Her er det damer som åpenbart sliter psykisk (ref hva de selv har som caption på feks Instagram), det er kraftig overvekt og dårlig selvtillit. Tilfeldig at hun kun går etter denne typen? Neppe. Her så hun lettjente penger og klarte dessverre å lure en hel skokk.. 

Det er ofte slik med svindel tror jeg. Mennesker som allerede sliter som drømmer om livsendring. Er vel de samme type menneskene som går på nigeriasvindel etc. Trist at AB, som prøver så hardt å fremstille seg selv som mor Theresa, bevisst har gått etter disse menneskene. 

37 minutter siden, Støttemedlem MH skrev:

Da er det jo ekstra deilig at det er disse som skal klare å stoppe henne, forhåpentligvis for alltid.

JEPP!!!

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
1 time siden, Felis skrev:

Det begynner også å bli tydelig at Anne Brith ikke er den eneste som er skyldig. Det er hun som har reklamert og brukt seg selv i markedsføringen, men her er det tydeligvis andre ansatte som støtter opp om svindelen. Ida Amalie Unjem har aldri søkt på kurset, men ble oppsøkt og tilbudt en plass. Vedkommende som kontaktet henne sa at hun var utvalgt som en av 30 utvalgte. Dette er noe den ansatte har funnet på selv, Anne Brith visste jo ikke engang hvem hun var.

Det hadde vært interessant å være flue på veggen da de kokte opp dette opplegget. Hvordan fant de potensielle deltakere, ble de enige om hvor "få" plasser det var igjen på forhånd, og ikke minst, hvor mye av pengene på Anne Briths private konto har dryppet på de ansatte? Det høres ut som om de har brukt mye tid på å skaffe kunder, men Anne Brith hevder at ingen tok ut lønn. Noe har de levd av.

De som ringte rundt har vel fått beskjed av ab om hva de skulle si, de kunne vel ikke vite at dette ikke ble fulgt opp? 

Lurer på hva de sier, om de har fått lønn?

Jeg måtte le litt for meg selv da Ida Amalie fikk beskjed fra ab om at klagen hennes var avvist🤣🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fotballjenta skrev:

Det er ofte slik med svindel tror jeg. Mennesker som allerede sliter som drømmer om livsendring. Er vel de samme type menneskene som går på nigeriasvindel etc. Trist at AB, som prøver så hardt å fremstille seg selv som mor Theresa, bevisst har gått etter disse menneskene. 

Mor Teresa hadde vel ikke helt rent mel i posen, hun heller. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...