Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, marthes skrev:

Tror ikke bedriften lærer noe som helst av dette, blir bare mer bensin til en oppfølger av boka. 

Er tilbøyelig til å være enig.... dette kan jo virke som en bekreftelse på at "kvinner virkelig HATER kvinner". 
Tror dette anses som en type "hevnaksjon" eller "kampanje igangsatt av misunnelige hatere" 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjugur skrev:

Er tilbøyelig til å være enig.... dette kan jo virke som en bekreftelse på at "kvinner virkelig HATER kvinner". 
Tror dette anses som en type "hevnaksjon" eller "kampanje igangsatt av misunnelige hatere" 

Nettopp... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, marthes skrev:

Tror ikke bedriften lærer noe som helst av dette, blir bare mer bensin til en oppfølger av boka. 

Kan hende bedriften ikke lærer, men forhåpentligvis blir publikummet hennes smalere og smalere. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stusser litt over at ikke særlig mange som er direkte involvert lar høre fra seg.

Enten som kritikere av Abip eller som tilhengere. Dette forumet fremstår for meg, meg selv inkludert, som en tredjepart som ved å ha litt distanse til dramaet greier å sortere, tenke klart og flagge både sympati og støtte. Synes det er merkverdig at ikke noen i den "innerste sirkel" verken forsvarer AB eller tar avstand fra det som nå har fremkommet. 

De holder på med sitt og sine skriverier om å finne egen styrke, jobbe mot målet osv, hva er viktig for meg osv.... som om disse mulig straffbare forholdene som nå er avdekket ikke har funnet sted. 

Går debatten over hodet på dem eller bestrider de fortsatt faktum ved å sitt stille i båten?

Jeg tenker dette er feigt og lite solidarisk.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, marthes skrev:

Er redd du har rett.

Det som har kommet frem i den siste artikkelen i RB, må som et minimum frem i nasjonale aviser slik at det virkelig blir synlig. Deretter tror jeg AB må få kjenne på noen straffereaksjoner som virkelig gjør vondt, typ dom for økonomisk svindel, skatteunndragelse etc. Det er jammen på tide hun stoppes - det skal ikke lønne seg å drive med svindel, lureri og kynisk drittoppførsel. Man er ikke fritatt fra å stå til ansvar selv om man har barn - virkelig ikke.

Men så gjenstår det å se da... Jeg håper karma gjør jobben sin godt her. Men det gjenstår å se. Enkelte mennesker kommer seg unna med det mest utrolige. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jammf skrev:

Stusser litt over at ikke særlig mange som er direkte involvert lar høre fra seg.

Enten som kritikere av Abip eller som tilhengere. Dette forumet fremstår for meg, meg selv inkludert, som en tredjepart som ved å ha litt distanse til dramaet greier å sortere, tenke klart og flagge både sympati og støtte. Synes det er merkverdig at ikke noen i den "innerste sirkel" verken forsvarer AB eller tar avstand fra det som nå har fremkommet. 

De holder på med sitt og sine skriverier om å finne egen styrke, jobbe mot målet osv, hva er viktig for meg osv.... som om disse mulig straffbare forholdene som nå er avdekket ikke har funnet sted. 

Går debatten over hodet på dem eller bestrider de fortsatt faktum ved å sitt stille i båten?

Jeg tenker dette er feigt og lite solidarisk.

Noen få har ytret seg i kommentarfeltet i Mette sin blogg, og en illsint ung dame var innom her i går og la igjen noen ukvemsord. Ellers stilt. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malum skrev:

Noen få har ytret seg i kommentarfeltet i Mette sin blogg, og en illsint ung dame var innom her i går og la igjen noen ukvemsord. Ellers stilt. 

Det er dette jeg sikter til- å "ta" Mette på egen blogg som jeg ser har blitt gjort, blir for pinglete når vi kan by dem opp til dans her 😎

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SjokoLine skrev:

Er redd du har rett.

Det som har kommet frem i den siste artikkelen i RB, må som et minimum frem i nasjonale aviser slik at det virkelig blir synlig. Deretter tror jeg AB må få kjenne på noen straffereaksjoner som virkelig gjør vondt, typ dom for økonomisk svindel, skatteunndragelse etc. Det er jammen på tide hun stoppes - det skal ikke lønne seg å drive med svindel, lureri og kynisk drittoppførsel. Man er ikke fritatt fra å stå til ansvar selv om man har barn - virkelig ikke.

Men så gjenstår det å se da... Jeg håper karma gjør jobben sin godt her. Men det gjenstår å se. Enkelte mennesker kommer seg unna med det mest utrolige. 

I nettavisen nå.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har problemer med å komme inn på bloggen til Mette Ask? Får opp error-melding og at "This website is using a security service to protect itself from online attacks." 

What the hell? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, NumberSix skrev:

Flere som har problemer med å komme inn på bloggen til Mette Ask? Får opp error-melding og at "This website is using a security service to protect itself from online attacks." 

What the hell? 

Ikke noe problem her.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, NumberSix skrev:

What the hell? 

sikkert bare en sikkerhetsplugin som er litt hyperaktiv. Fjern cache og trykk F5.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en lavmælt AB ift alt dette.

Mer lavmælt enn vi er vant med fra den kanten kanskje. Vi får vel tro at det er advokaten som "tar dette", og det håper jeg også - at hun har god hjelp til å stå i alle skriveriene som er om dagen, og hjelp til rydde opp i businessen der det trengs -hvis det trengs. Men han er vel ikke gratis han heller. 

*When shit hits the fan altså.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller hva jeg tror lenger. Kan det virkelig være mulig at influencerprogrammet har blitt drevet på en så uprofesjonell måte? Oppfordret deltagerne til å betale inn til en privat konto? True med inkasso til deltagere som allerede har betalt?  Det er flere som jobber for dette ABIP også er det ikke? Noen har vel hatt ansvar for å føre et månedsregnskap og å fakturere osv... 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Emmelise skrev:

sikkert bare en sikkerhetsplugin som er litt hyperaktiv. Fjern cache og trykk F5.

Kom inn nå  👍

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest på Jodel tidligere i uken om at AB har fjernet innlegg om Tinderdate og New York turen, noen som får til å sjekke om det stemmer? 

Har den nye flammmen fått kalde føttee og etterlatt AB med nok en kjæelighetssorg? 🤔🙄

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Smugleseren skrev:

Håper virkelig at skattemyndighetene sjekker hennes Vipps. Dette høres meeeeeget spesielt ut. 

Det er vel strengt forbudt og vipse til og fra ett AS? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...