Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Smugleseren skrev:

Jeg er sikker på at de gikk til ABs flybillett og opphold 

💡🤦‍♀️ Selvfølgelig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Cessa74 skrev:

Et plussabonement koster 5 kr for 5 uker -da er alle reportasjene tilgjengelig. Så 10 kr er feil pris. Så betaler du 5 kr, så kan du lese den + garantert oppflgende artikler -og bare ikke fornye abonementet om 5 uker

Oppdaget det så snart jeg gikk inn på den siden. Har kjøpt! 👍 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg gikk inn for å kjøpe men fikk melding om at mailadressen min fantes fra før og kommer derfor ikke videre til betaling ...  Mens mobilnummeret finnes ikke fra før så får ikke nytt passord heller ..  Håper dere andre får kjøpt greit, dette journalistarbeidet er virkelig verdt å støtte! 
Jeg må ringe de i morgen.

Funket her heldigvis, støtter dem gladelig med en 5er! Artikkelen var knallbra, den beste så langt i mine øyne.

Nesten litt utrolig hva som kommer fram av økonomisk rot, trusler, løgn om instagramkurspris pr hode osv.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skrottefar skrev:

Advokat Veske Bærer har sikkert et svar til dette også 🤣

Han får lønn fra Elden. 

Endret av Revenge o'Cavatina
Slettet vedlegg
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kan noen gode skrivere komme med "noe" jeg kan sende til tv2. Jeg vet om så mye jeg kan sende , men noe kortfattet, vesentlig. Anyone?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg sier bare heia Mette og heia RB! Endelig litt orntlig journalistikk og kritiske spørsmål! 
Dette må jo være på grensen til å være straffbart? Blir Mail til Tv2 fra meg også! 

Hvor sender dere Mail til TV2 forresten? 
Og er det noen som vet hvem som sponser Bloggerne (ser ikke på programmet av prinsipp!)? 

Mette skriver på Snap: Send mail til: [email protected]

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...