puusekatt Skrevet 12. februar 2020 #11121 Del Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, Smugleseren skrev: Jeg er sikker på at de gikk til ABs flybillett og opphold 💡🤦♀️ Selvfølgelig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 12. februar 2020 #11122 Del Skrevet 12. februar 2020 17 minutter siden, Cessa74 skrev: Et plussabonement koster 5 kr for 5 uker -da er alle reportasjene tilgjengelig. Så 10 kr er feil pris. Så betaler du 5 kr, så kan du lese den + garantert oppflgende artikler -og bare ikke fornye abonementet om 5 uker Oppdaget det så snart jeg gikk inn på den siden. Har kjøpt! 👍 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg norovirus Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11123 Del Skrevet 12. februar 2020 Dette var MYE verre enn jeg hadde trodd, jeg kommer til å meddele tv2. Det er jo renheklet svindel ☹️ 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11124 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) * Vi har snakket med flere som sier de har betalt i april, men som i juli har fått beskjed om at det går til inkasso, i morgen, dersom det ikke betales i løpet av dagen. Trusler? Ulovlig inkassoinnkreving? Betale innen 24 timer? WTF? Når fordringen går til inkasso, må du sende en betalingsoppfordring. Den kan tidligst sendes 14 dager etter at inkassovarsel er sendt, og den skal ha minimum 14 dagers betalingsfrist. https://www.svea.com/no/nb/bedrift/svea-innsikt/tips-og-rad/inkasso-og-inkassovarsel--hvordan-fungerer-detnew-page/ https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-05-13-26 Endret 12. februar 2020 av Revenge o'Cavatina lenker 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11125 Del Skrevet 12. februar 2020 Herregud, takk til Mette som først sa ifra altså! Og alle som i etterkant tør å stå imot henne. Det krever sine kvinner! Dette er jo helt crazy, i mangel på et bedre ord. Løper og kjøper RB abonnement. 😳 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11126 Del Skrevet 12. februar 2020 Denne saken er mye verre enn hva jeg har trodd. Jeg blir egentlig tom for ord. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 12. februar 2020 #11127 Del Skrevet 12. februar 2020 Oppfordrer alle til å maile tv2. Ønsker ikke at svindel skal heies frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11128 Del Skrevet 12. februar 2020 Hvis hun virkelig har fått kursdeltakerne til å vippse penger inn på sin private konto, så er vi inne på skatteunndragelse i størrelsesorden fengselsstraff. 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11129 Del Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, Felis skrev: Hvis hun virkelig har fått kursdeltakerne til å vippse penger inn på sin private konto, så er vi inne på skatteunndragelse i størrelsesorden fengselsstraff. Advokat Veske Bærer har sikkert et svar til dette også 🤣 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jammf Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11130 Del Skrevet 12. februar 2020 Med så mange informanter, vitner og dokumentasjon bør de nå samles sende inn en felles anmeldelse til politiet og ber om at det etterforskes med tanke på svindel. Gå tjenesteveg for dette er alvorlig og må tas på et høyere nivå enn at hun blir redigert i et tv program. Ingenting i vegen for at dette gjøres parallelt med at FT vurderer saken. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Guidet Kvinne Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11131 Del Skrevet 12. februar 2020 Dette er jo helt vanvittig. Heia Mette, altså, hun overrasker virkelig. Tenk at hun er den som får verden oppmerksom - omsider - på alt det ufine AB har bedrevet!! All mulig heder og ære til henne! 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 12. februar 2020 #11132 Del Skrevet 12. februar 2020 28 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg gikk inn for å kjøpe men fikk melding om at mailadressen min fantes fra før og kommer derfor ikke videre til betaling ... Mens mobilnummeret finnes ikke fra før så får ikke nytt passord heller .. Håper dere andre får kjøpt greit, dette journalistarbeidet er virkelig verdt å støtte! Jeg må ringe de i morgen. Funket her heldigvis, støtter dem gladelig med en 5er! Artikkelen var knallbra, den beste så langt i mine øyne. Nesten litt utrolig hva som kommer fram av økonomisk rot, trusler, løgn om instagramkurspris pr hode osv. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. februar 2020 #11133 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Skrottefar skrev: Advokat Veske Bærer har sikkert et svar til dette også 🤣 Han får lønn fra Elden. Endret 13. februar 2020 av Revenge o'Cavatina Slettet vedlegg 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hufsaaaaa Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11134 Del Skrevet 12. februar 2020 9 minutter siden, Trynefaktor skrev: Oppfordrer alle til å maile tv2. Ønsker ikke at svindel skal heies frem. Skal maile journalisten bak artikkelen i morgen og takke for godt og grundig arbeid, og en mail til tv2 følger like etterpå! 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 12. februar 2020 #11135 Del Skrevet 12. februar 2020 Jeg får det ikke til. Kan det være at jeg har gjort dette for ofte med andre aviser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11136 Del Skrevet 12. februar 2020 Tror dere Økokrim vet om dette fra før? Eller? [email protected] Skal/skal ikke? 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 12. februar 2020 #11137 Del Skrevet 12. februar 2020 Kaster meg på oppfordringen om å lese artikkelen fra RB ! Den var verdt mer enn 5 kr for å si det sånn.... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norovirus Skrevet 12. februar 2020 #11138 Del Skrevet 12. februar 2020 Kan noen gode skrivere komme med "noe" jeg kan sende til tv2. Jeg vet om så mye jeg kan sende , men noe kortfattet, vesentlig. Anyone? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11139 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Jeg sier bare heia Mette og heia RB! Endelig litt orntlig journalistikk og kritiske spørsmål! Dette må jo være på grensen til å være straffbart? Endret 12. februar 2020 av Jobbermedbarn Fikk svar 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. februar 2020 #11140 Del Skrevet 12. februar 2020 8 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg sier bare heia Mette og heia RB! Endelig litt orntlig journalistikk og kritiske spørsmål! Dette må jo være på grensen til å være straffbart? Blir Mail til Tv2 fra meg også! Hvor sender dere Mail til TV2 forresten? Og er det noen som vet hvem som sponser Bloggerne (ser ikke på programmet av prinsipp!)? Mette skriver på Snap: Send mail til: [email protected] 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg