Populært innlegg Felis Skrevet 11. februar 2020 Populært innlegg #11061 Del Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, Lady T skrev: Tror det er Alt_Asiatisk på insta. Takk. Alt_Asiatisk er en av profilene som har kjøpt seg inn i Magazinet. Jeg ramlet helt tilfeldig over siden hennes rett før hun ble med i Magazinet og begynte å følge henne. Hun har helt fantastiske bilder og hadde gjort det skarpt uansett tror jeg, hun trenger ikke Anne Brith. Da hun ble med i Magazinet sluttet jeg å følge henne. Jeg nekter å gå inn på den siden for å få oppskrifter. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. februar 2020 #11062 Del Skrevet 11. februar 2020 42 minutter siden, Jammf skrev: Off topic - men her er en blogger som har lyktes godt uten Abip . Det enkle er ofte det beste https://www.nrk.no/ytring/sunn-fornuft-pa-jordet-1.13058298?fbclid=IwAR1o3mO5c2c_2E-COG_z5E8U0OYKmM_bXH3Zlk4gTqnINBFwv0tWpTpi7wQ 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. februar 2020 #11063 Del Skrevet 11. februar 2020 6 timer siden, Lady T skrev: Tror det er Alt_Asiatisk på insta. Sjekket bloggen, skal definitivt prøve noen av oppskriftene. https://www.altasiatisk.no/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2020 #11064 Del Skrevet 11. februar 2020 5 timer siden, Felis skrev: Takk. Alt_Asiatisk er en av profilene som har kjøpt seg inn i Magazinet. Jeg ramlet helt tilfeldig over siden hennes rett før hun ble med i Magazinet og begynte å følge henne. Hun har helt fantastiske bilder og hadde gjort det skarpt uansett tror jeg, hun trenger ikke Anne Brith. Da hun ble med i Magazinet sluttet jeg å følge henne. Jeg nekter å gå inn på den siden for å få oppskrifter. Jeg og, likte et av innleggene/ oppskriften i en matgruppe (husker ikke hvilken) og fikk PM med invitasjon til å like siden på FB. Gjorde dette og ble lagt til som venn. Da jeg så sammenhengen mellom AB og AA slettet og avfulgte jeg henne kjapt 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. februar 2020 #11065 Del Skrevet 11. februar 2020 5 timer siden, Felis skrev: Takk. Alt_Asiatisk er en av profilene som har kjøpt seg inn i Magazinet. Jeg ramlet helt tilfeldig over siden hennes rett før hun ble med i Magazinet og begynte å følge henne. Hun har helt fantastiske bilder og hadde gjort det skarpt uansett tror jeg, hun trenger ikke Anne Brith. Da hun ble med i Magazinet sluttet jeg å følge henne. Jeg nekter å gå inn på den siden for å få oppskrifter. Det er jo helt krise, kjøpe seg inn i den tragiske verdenen der, og tro det vil være fornuftig.......nei, det er vel ikke det smarteste man kan gjøre, og egentlig synd, for Alt_Asiatisk hadde fint klart seg på egenhånd, og håper det går opp et lys for AA etter hvert 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11066 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Alle som bruker hashtagen #kvinnersomhaterkvinner som et slags bolverk mot alt de ikke orker å høre eller forholde seg til bør ta seg fem minutter til å lese gjennom denne kommentarartikkelen av Anki Gerhardsen: https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRB5R0/naar-kvinner-staar-bak-makten-blir-journalistene-mildere-stemt-anki-gerhardsen Ang. offentlig omtale og kritikk av kvinnelige influencere skriver Gerhardsen blant annet: Sitat Vi bør samtidig slutte å omtale dem ved fornavn og heller konsekvent diskutere forretningskonseptet. Det ville kanskje skjerpe pressens evne til å forstå hvor effektivt strategiske tårer, strategisk lav selvtillit og strategisk sårbarhet fungerer, både som salgsfremmende tiltak og som barriere mot hard, kritisk journalistikk. [...] [N]år kvinner står bak makten, når ingrediensene er annerledes komponert og scenografien varm og følsom, blir journalistene mildere stemt. Dagsavisen, som på kommentarplass var kompromissløs i kampen mot menn som utnytter kvinner, står i Debatten hos NRK og ber Gjelsvik passe på så ikke enkeltpersoner blir lei seg. Det er nesten ikke til å fatte. Kvinnelige influencere bruker egen sårbarhet som manipulativ strategi, og de vinner fram med det i media. Når også redaksjonelle medier i større og større grad blir algoritme-styrte og jager etter klikk og popularitet er det heller ikke i deres interesse å gi kvinnelige influencere dem kritiske behandlingen de fortjener - det slår tilbake på dem selv, og på alle som prøver seg, for, som Gerhardsen fortsetter, de stakkars kvinnelige influencerne Sitat ...har alltid en indre smerte selv. De har alltid en vanskelig bakgrunn. De har så smale skuldre og så redde stemmer. Godt vi har et forum som KG der noen ser en spade for det den er. Endret 12. februar 2020 av Aricia 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 12. februar 2020 #11067 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Usikker når denne videoen om AB ble publisert. Rar plassering, inni en helt annen artikkel (som riktignok også omhandler villedende informasjon!😅). https://www.dagbladet.no/nyheter/lege---hun-er-en-trussel-mot-folkehelsa/72124284 Endret 12. februar 2020 av Marixxx 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. februar 2020 #11068 Del Skrevet 12. februar 2020 23 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Ifølge uttalelsene hennes til diverse medier har hun blant annet jobbet som flyvertinne i alt fra to til fire år, jobbet som selger i Hallmark fra ett til 6 år, og vært daglig leder for Blokker BV i fire år (kun på LinkedIn). Så hva hun reellt har jobbet med og hvor lenge, kommer visst an på medium men passer ikke alltid med det som er oppgitt på LinkedIn. Måtte se på min LinkedIn nå, ser jeg må oppdatere den. (Har ikke oppdatert den siden de startet opp, omtrent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11069 Del Skrevet 12. februar 2020 Rapporterte også den videoen av nakent barn. Ikke alle man kan regne med hverken i diskusjon eller ellers, tydeligvis. I samme slengen var jeg innom en annen som er veldig fornøyd med ABIP-kurset hun har deltatt på, nemlig denne W Larsen. Jeg synes det er helt snålt at noen gidder å følge henne. Hele hennes instagram er omtrent kun dårlige selfies! Fint at hun synes hun ser så bra ut altså, men for andre så er det vel ikke så spennende. Trodde det bare var fjortiser som gjorde sånn. Er det dette de lærer på kurset? Burde ikke være så overrasket, da mentor daglig snapper seg selv. Jeg er forresten blokkert av AB alle steder utenom snap. Skrev ingen egen kommentar, men trykket liker på en saklig en. Det var angående da hun hadde stjålet en kommentar om Helene Drage her på KG, og brukt i den boka si som 'hets' til seg selv. (Den handlet om en kjole ) For en gjeng. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2020 #11070 Del Skrevet 12. februar 2020 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 12. februar 2020 #11071 Del Skrevet 12. februar 2020 Er hun lite aktiv på snap? Jeg har abbonert på hennes oppdateringer, men de to siste dagene er det ingenting derfra. Hun kan da ikke bare overleve på insta? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Juliannaos Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11072 Del Skrevet 12. februar 2020 Må bare gi min hyllest til Felis! Dine innlegg er alltid spot on, og anmeldelsene enten det gjelder podcast eller Bloggerne er en ren fornøyelse å lese. Tar av meg hatten for deg som er slik en ordsmed, skulle gjerne ha ansatt deg som tekstforfatter. Takk for at du orker! 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. februar 2020 #11073 Del Skrevet 12. februar 2020 43 minutter siden, Måneskinn skrev: Er hun lite aktiv på snap? Jeg har abbonert på hennes oppdateringer, men de to siste dagene er det ingenting derfra. Hun kan da ikke bare overleve på insta? Hun er syk, i følge advokaten (jf. kveldens art. i Dagbladet). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11074 Del Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, Juliannaos skrev: Må bare gi min hyllest til Felis! Dine innlegg er alltid spot on, og anmeldelsene enten det gjelder podcast eller Bloggerne er en ren fornøyelse å lese. Tar av meg hatten for deg som er slik en ordsmed, skulle gjerne ha ansatt deg som tekstforfatter. Takk for at du orker! Oi! Takk 😘 Dagbladet har en ny sak: https://www.dagbladet.no/kjendis/nye-klager-etter-kursbrak/72130902 Kommunikasjonsansvarlig i TV2 sier at de har mottatt et fåtall klager. Videre sier han dette: Han vil heller ikke kommentere om det vil bli gjort noen vurdering av framstillingen med tanke på konflikten rundt kursvirksomheten hennes. - Vi har et blikk på hennes liv, og gjør våre redaksjonelle vurderinger fortløpende. Noe av det de holder på med vil bli vist på tv, andre ting ikke, svarer han. Jeg tolker det ditten at TV2 er i en skvis. Seertallene kommer til å bli eventyrlige, samtidig vil de ikke bli tatt for å reklamere for svindel. Jeg tipper de klipper bort hele business-Anne Brith, men beholder togkrasjet. Jeg skal på vinterferie til uka, men skal prøve å få ut resymeene 😊 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 12. februar 2020 #11075 Del Skrevet 12. februar 2020 Du fortjener all hyllest Felis!! Takk for ny info. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. februar 2020 #11076 Del Skrevet 12. februar 2020 Men har hun vært med i Bloggerene i det hele tatt? Jeg spoler kjapt gjennom episodene, jeg orker ikke høre på alt pjattet fra de forskjellige, men har ikke sett snurten av henne? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 12. februar 2020 #11077 Del Skrevet 12. februar 2020 Når de viser klipp fra «neste episode» så viser det AB 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. februar 2020 #11078 Del Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Måneskinn skrev: Er hun lite aktiv på snap? Jeg har abbonert på hennes oppdateringer, men de to siste dagene er det ingenting derfra. Hun kan da ikke bare overleve på insta? Hun er «syk» i følge dagbladet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 12. februar 2020 #11079 Del Skrevet 12. februar 2020 AB er nok sykmeldt, og da har hun ikke lov til å poste noe i de kanalene som tilhører selskapet. Gjør hun det er det brudd på reglene 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. februar 2020 Populært innlegg #11080 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Det er ikke godt å si om hun er syk, det meste som ramler ut av munnen hennes er løgn (kjære moderator, ikke tving meg til å bevise påstanden, men kan hvis jeg må). Jeg håper i grunn advokaten rappet telefonen hennes med det samme han måtte bære veska, og at hun nå er avskåret fra å bruke sosiale medier. Det er noe som burde vært gjort for lengst, for det er ikke i hennes, eller familiens interesse at hun turer frem som hun gjør. Nå håper jeg hun og familien har gode voksenpersoner rundt seg og at hun får gode faglige råd om hvordan hun skal håndtere situasjonen. Dette er forbi skittentøyvask og "ta det med den det gjelder". Ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 13. februar 2020 av Måne Rampelyset 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg