Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Felis skrev:

Takk. Alt_Asiatisk er en av profilene som har kjøpt seg inn i Magazinet. Jeg ramlet helt tilfeldig over siden hennes rett før hun ble med i Magazinet og begynte å følge henne. Hun har helt fantastiske bilder og hadde gjort det skarpt uansett tror jeg, hun trenger ikke Anne Brith. Da hun ble med i Magazinet sluttet jeg å følge henne. Jeg nekter å gå inn på den siden for å få oppskrifter.

Jeg og, likte et av innleggene/ oppskriften i en matgruppe (husker ikke hvilken) og fikk PM med invitasjon til å like siden på FB. Gjorde dette  og ble lagt til som venn. 

Da jeg så sammenhengen mellom AB og AA slettet og avfulgte jeg henne kjapt 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Felis skrev:

Takk. Alt_Asiatisk er en av profilene som har kjøpt seg inn i Magazinet. Jeg ramlet helt tilfeldig over siden hennes rett før hun ble med i Magazinet og begynte å følge henne. Hun har helt fantastiske bilder og hadde gjort det skarpt uansett tror jeg, hun trenger ikke Anne Brith. Da hun ble med i Magazinet sluttet jeg å følge henne. Jeg nekter å gå inn på den siden for å få oppskrifter.

Det er jo helt krise, kjøpe seg inn i den tragiske verdenen der, og tro det vil være fornuftig.......nei, det er vel ikke det smarteste man kan gjøre, og egentlig synd, for Alt_Asiatisk hadde fint klart seg på egenhånd, og håper det går opp et lys for AA etter hvert

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Ifølge uttalelsene hennes til diverse medier har hun blant annet jobbet som flyvertinne i alt fra to til fire år, jobbet som selger i Hallmark fra ett til 6 år, og vært daglig leder for Blokker BV i fire år (kun på LinkedIn). Så hva hun reellt har jobbet med og hvor lenge, kommer visst an på medium men passer ikke alltid med det som er oppgitt på LinkedIn.

Måtte se på min LinkedIn nå, ser jeg må oppdatere den. (Har ikke oppdatert den siden de startet opp, omtrent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun  lite aktiv på snap? Jeg har abbonert på hennes oppdateringer, men de to siste dagene er det ingenting derfra. Hun kan da ikke bare overleve på insta?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Måneskinn skrev:

Er hun  lite aktiv på snap? Jeg har abbonert på hennes oppdateringer, men de to siste dagene er det ingenting derfra. Hun kan da ikke bare overleve på insta?

Hun er syk, i følge advokaten (jf. kveldens art. i Dagbladet).

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har hun vært med i Bloggerene i det hele tatt? Jeg spoler kjapt gjennom episodene, jeg orker ikke høre på alt pjattet fra de forskjellige, men har ikke sett snurten av henne? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Måneskinn skrev:

Hun er «syk» i følge dagbladet

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB er nok sykmeldt, og da har hun ikke lov til å poste noe i de kanalene som tilhører selskapet. Gjør hun det er det brudd på reglene 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...