Zenhouse Skrevet 9. februar 2020 #11001 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Kollontaj skrev: Det siste folk som er i krise trenger, er uforutsigbare personer som AB i livet sitt. Et menneske som skifter mellom å støtte deg så lenge du er svak og trenger hjelp av «den sterke» og å skrike til deg hvis du oppfører deg annerledes enn før eller oppfattes negativt. Alle som har jobbet med mennesker vet at folk som er i krise har mye motstand og uvilje - selv mot det som kan gjøre livet bedre, fordi det fæle livet er det kjente. Det ukjente, selv om det er trygt, er skummelt. Hvordan skal en uforutsigbar personlighet kunne gjøre noe godt for slike mennesker? Hvordan er det for kvinner i krise å møte på samme personlighet som det de ville vekk fra? Går ikke an å si det bedre enn dette. 25
Emmelise Skrevet 9. februar 2020 #11002 Skrevet 9. februar 2020 7 timer siden, Kvins skrev: Det var endel reaksjoner og støy på at AB ikke ville hjelpe Ida GJ med å lage et kremmerhus i finalen . Da hun ble spurt på kamera etterpå hvorfor hun ikke hjalp Ida, svarte hun noe som at selvfølgelig hjelper man ikke andre hvis man vil vinne (husker ikke helt hva hun sa, kanskje andre husker?). Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes egentlig det er en dårlig ting å ta opp som for å vise til at AB er "fæl". Det er sagtens langt mer andre ting man kan ta henne på. Gjentatte løgner, bruker kreft for å få sympati, later som at hun har hatt selvmordstanker, krokodilletårer hver gang hun sier ordet "krisesenter", henger ut folk som har søkt henne opp i skattelistene og jeg vet ikke hva. Men at man står som finalist i en bakeprogram som også er en konkurranse og er opptatt og stresset med sitt eget bidrag og pent ber folk om å vinne på egne meritter, det burde faktisk være helt greit. 37
Justlooking Skrevet 9. februar 2020 #11003 Skrevet 9. februar 2020 (endret) Nei nå står vel ikke verden til påske 😊 Om jeg ikke tar helt feil så er en av de som blindt forsvarte AB her inne, en av de som nå støtter Mette under hennes kommentarer. Om dere husker etter at boken kom ut og det kom noen artikler om kvinner som hater kvinner, så var det noen illsinte innom her for å vise kjærlighet 😊 Noen av de hadde egen blogg og startet en kampanje for å få folk til å anmelde Rampelyset på KG. Endret 9. februar 2020 av Justlooking Tilføyelse 31
Oh! Skrevet 9. februar 2020 #11004 Skrevet 9. februar 2020 (endret) 1 time siden, Justlooking skrev: Nei nå står vel ikke verden til påske 😊 Om jeg ikke tar helt feil så er en av de som blindt forsvarte AB her inne, en av de som nå støtter Mette under hennes kommentarer. Om dere husker etter at boken kom ut og det kom noen artikler om kvinner som hater kvinner, så var det noen illsinte innom her. Om det er en som hadde ett kjempe rant mot alle som gikk mot AB på bloggen sin så har jeg også sett det Endret 9. februar 2020 av Oh! 24
Populært innlegg Ella1 Skrevet 9. februar 2020 Populært innlegg #11005 Skrevet 9. februar 2020 Bare nevner det... 50
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 9. februar 2020 #11006 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Emmelise skrev: Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes egentlig det er en dårlig ting å ta opp som for å vise til at AB er "fæl". Det er sagtens langt mer andre ting man kan ta henne på. Gjentatte løgner, bruker kreft for å få sympati, later som at hun har hatt selvmordstanker, krokodilletårer hver gang hun sier ordet "krisesenter", henger ut folk som har søkt henne opp i skattelistene og jeg vet ikke hva. Men at man står som finalist i en bakeprogram som også er en konkurranse og er opptatt og stresset med sitt eget bidrag og pent ber folk om å vinne på egne meritter, det burde faktisk være helt greit. Mener å huske at hun mente at TV3 hadde behandlet henne dårlig og klippet det hele feil, før historien om kjellertrappa kom? Pent var det ikke.
Christiane_W Skrevet 9. februar 2020 #11007 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, this_is_she skrev: Har lyst til å se den sesongen av Hele Norge Baker hvor Anne Brith var med, noen som vet om den finnes tilgjengelig på nett noe sted? Ser ikke sånn ut. Jeg finner ikke serien på verken Viaplay eller Viafree og det er jo strømmetjenestene til TV3, er vel der den ville vært. Rettighetene er kanskje utgått? Sesongen AB deltok i er jo fra 2013, så har jo blitt noen år siden. Klippet av at hun ikke ville hjelpe Ida i finalen tror jeg ligger på YouTube. AB gikk vel ut i etterkant og hevdet at TV3 hadde klippet så hun ble satt i et negativt lys og sutret over at opptakene skjedde i en tøff periode i livet hennes eller noe i den duren. 15
Felis Skrevet 9. februar 2020 #11008 Skrevet 9. februar 2020 18 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Mener å huske at hun mente at TV3 hadde behandlet henne dårlig og klippet det hele feil, før historien om kjellertrappa kom? Pent var det ikke. Han sa i podcasten at TV3 hadde bestemt seg på forhånd at hun skulle være "slem" (husker ikke eksakt ord) og klippet der etter. Etterpå ringte hun dem for å fortelle at hun trengte psykolog. Tror ikke hun fikk det. Jeg skal se hva jeg får gjort med podcasten til Kleiven i løpet av kvelden. 😊 32
Viking-girl Skrevet 9. februar 2020 #11009 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, this_is_she skrev: Har lyst til å se den sesongen av Hele Norge Baker hvor Anne Brith var med, noen som vet om den finnes tilgjengelig på nett noe sted? Den er tilgjengelig på Viaplay 👍🏼 5
Viking-girl Skrevet 9. februar 2020 #11010 Skrevet 9. februar 2020 44 minutter siden, Christiane_W skrev: Ser ikke sånn ut. Jeg finner ikke serien på verken Viaplay eller Viafree og det er jo strømmetjenestene til TV3, er vel der den ville vært. Rettighetene er kanskje utgått? Sesongen AB deltok i er jo fra 2013, så har jo blitt noen år siden. Klippet av at hun ikke ville hjelpe Ida i finalen tror jeg ligger på YouTube. AB gikk vel ut i etterkant og hevdet at TV3 hadde klippet så hun ble satt i et negativt lys og sutret over at opptakene skjedde i en tøff periode i livet hennes eller noe i den duren. Jeg så serien på Viaplay for ikke så lenge siden. 2
Honey Dew Skrevet 9. februar 2020 #11011 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Justlooking skrev: Nei nå står vel ikke verden til påske 😊 Om jeg ikke tar helt feil så er en av de som blindt forsvarte AB her inne, en av de som nå støtter Mette under hennes kommentarer. Om dere husker etter at boken kom ut og det kom noen artikler om kvinner som hater kvinner, så var det noen illsinte innom her for å vise kjærlighet 😊 Noen av de hadde egen blogg og startet en kampanje for å få folk til å anmelde Rampelyset på KG. Har sett det jeg også. Det er heldigvis lov å skifte synspunkt. De har nok fått opp øynene ganske så kraftig. 25
Kvins Skrevet 9. februar 2020 #11012 Skrevet 9. februar 2020 3 timer siden, Emmelise skrev: Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes egentlig det er en dårlig ting å ta opp som for å vise til at AB er "fæl". Det er sagtens langt mer andre ting man kan ta henne på. Gjentatte løgner, bruker kreft for å få sympati, later som at hun har hatt selvmordstanker, krokodilletårer hver gang hun sier ordet "krisesenter", henger ut folk som har søkt henne opp i skattelistene og jeg vet ikke hva. Men at man står som finalist i en bakeprogram som også er en konkurranse og er opptatt og stresset med sitt eget bidrag og pent ber folk om å vinne på egne meritter, det burde faktisk være helt greit. Du har tatt noen få setninger ut av innlegget mitt som jeg skrev for å illustrere det du også skriver, nemlig gjentatte løgner, bruker hva som helst for å få sympati osv. Les innlegget mitt som en helhet så ser du at jeg prøver å komme frem til samme poeng som deg, og ikke henge ut AB for at hun ikke hjalp Ida. 13
Felis Skrevet 9. februar 2020 #11013 Skrevet 9. februar 2020 Er det noen som vet når episoden med Kleiven ble spilt inn? Jeg lurer på hva hun sikter til når hun sier "neste år" i podcasten. 5
Måne Rampelyset Skrevet 10. februar 2020 #11014 Skrevet 10. februar 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser og persondebatt. Måne, admin. 1
Fruktninja Skrevet 10. februar 2020 #11015 Skrevet 10. februar 2020 På 6.2.2020 den 18.25, Veslefrikk skrev: En veldig flott artikkel, men jeg lurer litt på hvorfor ingen setter søkelyset på hennes tidligere konkurser, nylig utleggspant mm. Det burde også vektlegges mtp at hun selger inn sin egen økonomi og såkalte vellykkede karriere, for å få folk til å betale 14500,- for å delta på dette omtalte kurset. Hun har satt med prisen (vet ikke når det skjedde, men jeg sjekket nettsiden i dag...) til 9990. Det står ikke hvor lenge tilbudet vil vare. 18
Populært innlegg Malum Skrevet 10. februar 2020 Populært innlegg #11016 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Fruktninja skrev: Hun har satt med prisen (vet ikke når det skjedde, men jeg sjekket nettsiden i dag...) til 9990. Det står ikke hvor lenge tilbudet vil vare. Man får inderlig håpe at folk googler før de betaler. 50
Fruktninja Skrevet 10. februar 2020 #11017 Skrevet 10. februar 2020 13 minutter siden, Malum skrev: Man får inderlig håpe at folk googler før de betaler. Og klikker litt på nettsiden... det er feks ikke mulig å se kursoversikt... 19
Agatha Spinatha Skrevet 10. februar 2020 #11018 Skrevet 10. februar 2020 (endret) Jeg vil anbefale unge mennesker å bruke pengene sine andre steder enn på dette useriøse opplegget. Det finnes nok av tilbud i studiekataloger dersom de ønsker å lære om markedsføring, lære å forfatte tekster på en profesjonell måte og ta pene bilder. Endret 10. februar 2020 av krokko 42
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 10. februar 2020 Populært innlegg #11019 Skrevet 10. februar 2020 På nettsiden skriver hun om: «workshop til Tromsø. Turen ble en braksuksess.» (kilde: https://www.influencerprogram.no/aktiviteter ) Men ble det egentlig det? Ingen rød løper, som tidligere lovet, ingen presse, en kort «festmiddag» på ettermiddagen er noe av det jeg husker, men for all del, noen av deltakerne kan jo ha synes turen var en braksuksess. 54
Rev. Revenge Skrevet 10. februar 2020 #11020 Skrevet 10. februar 2020 Var ikke originalprisen for kurset egentlig 14 500,-? Viser til prisen nå er 14 599,- satt ned til 9 990,- 38
Fremhevede innlegg