Populært innlegg Felis Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10941 Del Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Jeg håper du er ironisk. Dampveivalsen fra Mo køler på for å redde omdømmet, men det er nok for seint. Å tro at man er uovervinnelig og bruke de skitneste knepene i boka for å hevde seg selv, fungerer ikke for ex-bloggere som kun er kjent for å selge privatliv og unger. Det er i hvert fall ironisk at en ekspert på sosiale medier må bruke ehiteboard-tavle for å forklare! 😂 Men ja, hun er godt forberedt, hun har kost katta både lenge og vel. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. februar 2020 #10942 Del Skrevet 8. februar 2020 18 minutter siden, Felis skrev: Det er i hvert fall ironisk at en ekspert på sosiale medier må bruke ehiteboard-tavle for å forklare! 😂 Men ja, hun er godt forberedt, hun har kost katta både lenge og vel. Artig at whiteboard-tavler fortsatt er å få tak i, ja. Lenge siden jeg så det i min jobb. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mistyen Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10943 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg håper at advokat Elden har fått med seg at regningen fra advokat Staff ikke er betalt, for å si det sånn. Dette MÅ jo gå galt avsted, selv om noen bruker strutsemetoden og håper det går over. Dagens snap ang kurset er jo bare..... ja egentlig bare å riste på hodet av. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. februar 2020 #10944 Del Skrevet 8. februar 2020 10 minutter siden, Kollontaj skrev: Artig at whiteboard-tavler fortsatt er å få tak i, ja. Lenge siden jeg så det i min jobb. Jeg jobber med IT og har whiteboard tavler rundt meg både på kontoret, fellesrom og møterom. Kan du ikke forklare et problem/løsning på ei whiteboard tavle så er min mening at du ikke har forstått problemet eller løsningen. Har lenge tenkt å skrive ei bok om det. Godt illustrert. Fargerike bilder. Navn? Tja, "Kvinner som hater Whiteboards"? 🤣 (kun det siste avsnittet der om bok var ironi - jeg elsker whiteboard) 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. februar 2020 #10945 Del Skrevet 8. februar 2020 36 minutter siden, nomore82 skrev: Jeg jobber med IT og har whiteboard tavler rundt meg både på kontoret, fellesrom og møterom. Kan du ikke forklare et problem/løsning på ei whiteboard tavle så er min mening at du ikke har forstått problemet eller løsningen. Har lenge tenkt å skrive ei bok om det. Godt illustrert. Fargerike bilder. Navn? Tja, "Kvinner som hater Whiteboards"? 🤣 (kun det siste avsnittet der om bok var ironi - jeg elsker whiteboard) Samme her, jeg jobber i oljebransjen og vi har whiteboardtavler både på kontor, møterom og i kaffekroker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. februar 2020 #10946 Del Skrevet 8. februar 2020 3 timer siden, Malum skrev: Jeg skrev en kommentar på WL sin bloggpost om hatende kvinner. Så får vi se om hun velger å slippe den igjennom: «Å støtte en useriøs bedrift som det der kan komme til å koste deg dyrt. Jeg håper du får opp øynene etter hvert. Selv er du vel et av de beste bevisene på at kurset ikke har holdt lovnadene? Du har, så vidt jeg forstår, gjort din del av jobben og vel så det. Du fikk vel til og med pris for hardest arbeidende blant kursdeltakerne? Men fikk du 1000 nye følgere i måneden på instagram? Har du gått på rød løper? Lever du av dine SoMe-kanaler? Tror du at du noensinne kommer til å bli en stor influenser og tjene millioner? Jeg synes det er flott at du er fornøyd med det du mener kurset har gjort for deg, men det er du jo fordi du har lagt bort de opprinnelige forventningene og bestemt deg for å fokusere på personlig vekst isteden. Andre kursdeltakere er ikke like fleksible: de vil ha det de faktisk betalte for. Ingen kan hjelpe over 100 mennesker til å bli den neste store influenseren som skal kunne tjene millioner på sin passion - i lille Norge. Å hjelpe ti stk ville vært en utrolig bragd. En eksblogger som forsøker å stable et kurs som dette på beina ved å love resultater som ikke kan oppfylles, reklamere med egen suksesshistorie som ikke holder vann, for deretter å falle for fristelsen å signere et vanvittig antall kursdeltakere sånn at det blir praktisk umulig å følge opp i henhold til kontrakt - hun må faktisk tåle kritikk for villedende markedsføring og useriøs business, altså. Dette handler ikke om hat, hets og mobbing, selv om det selvsagt kan være taktisk av den ansvarlige å innta fosterstilling og gjøre dette til en personlig vendetta mot henne som person. Hva bør vi lære ungene våre? Jeg synes blant annet det er viktig å lære dem ærlighet og integritet, ordne opp på skikkelig vis når man har gjort utett, og stå opp for seg selv når man opplever urett! 👏 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Diamant Skrevet 8. februar 2020 Populært innlegg #10947 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg blir helt matt av å se dagens Snapper fra AB, der hun rolig og bedagelig koser med katten og virker å være helt uanfektet av alt som skjer rundt henne nå. Jeg skjønner ikke at det er mulig. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. februar 2020 #10948 Del Skrevet 8. februar 2020 3 minutter siden, Diamant skrev: Jeg blir helt matt av å se dagens Snapper fra AB, der hun rolig og bedagelig koser med katten og virker å være helt uanfektet av alt som skjer rundt henne nå. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Er mulig hun har fått streng beskjed fra advokaten sin om å sitte stille i båten og la ham ta kommunikasjonen rundt ABIP-saken? Tviler på at han var veldig begeistra får det Instagram-innlegget for et par dager siden... 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumê Skrevet 8. februar 2020 #10949 Del Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, Kollontaj skrev: Jeg håper du er ironisk. Dampveivalsen fra Mo køler på for å redde omdømmet, men det er nok for seint. Å tro at man er uovervinnelig og bruke de skitneste knepene i boka for å hevde seg selv, fungerer ikke for ex-bloggere som kun er kjent for å selge privatliv og unger. Nå tror jeg alle Moværinger grøsset langt inn i sjela😄 AB er fra Mosjøen, ikke Mo i Rana. Og Mo og Mosjøen (Vefsn kommune) har en evig feide om å ha mest, være best, og ofte er det sånn at du bør ikke komme på bygdefest i Mosjøen og si at du er fra Mo. (satt på spissen, selvsagt) Men jeg tror ikke Mo vil ha på seg at AB kommer derfra😄 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. februar 2020 #10950 Del Skrevet 8. februar 2020 19 minutter siden, Christiane_W skrev: Er mulig hun har fått streng beskjed fra advokaten sin om å sitte stille i båten og la ham ta kommunikasjonen rundt ABIP-saken? Tviler på at han var veldig begeistra får det Instagram-innlegget for et par dager siden... Jeg vet ikke helt jeg.. Jeg synes det ser ut som hun vil vise at hun overhode ikke bryr seg. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 8. februar 2020 #10951 Del Skrevet 8. februar 2020 47 minutter siden, Diamant skrev: Jeg blir helt matt av å se dagens Snapper fra AB, der hun rolig og bedagelig koser med katten og virker å være helt uanfektet av alt som skjer rundt henne nå. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Kva heiter ho på Snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 8. februar 2020 #10952 Del Skrevet 8. februar 2020 17 minutter siden, Dizzy skrev: Kva heiter ho på Snap? Annebrith.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 8. februar 2020 #10953 Del Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, Rubella skrev: Samme her, jeg jobber i oljebransjen og vi har whiteboardtavler både på kontor, møterom og i kaffekroker. Whitebordtavler er flotte greier, samme som bøker. Det er hva som står skrevet der som gjelder om det er latterlig tragisk eller klokt😂 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 8. februar 2020 #10954 Del Skrevet 8. februar 2020 3 timer siden, Halle-Palle skrev: Har hun faktisk bare tenkt å late som ingenting? Strutsetaktikken kan ikke hjelpe henne nå. Det er svært sjelden jeg kjenner på skadefro, men denne dama fortjener alt som kommer hennes vei nå. Jeg er redd dette bare glir over.. At hun bare kan fortsette som før. Men håper jeg tar feil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morradi Skrevet 8. februar 2020 #10955 Del Skrevet 8. februar 2020 OMG! Storyen på Insta... 🙈 Hun skal ha for å bare kjøre på og late som ingenting da... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 8. februar 2020 #10956 Del Skrevet 8. februar 2020 4 minutter siden, Morradi skrev: OMG! Storyen på Insta... 🙈 Hun skal ha for å bare kjøre på og late som ingenting da... Hun kan jo kjøre på og late som ingenting så lenge folk fortsetter å følge henne og se på storyen og gi henne klikk. Vi har makta til å få henne til å begrense seg, men folk er så nysgjerrige så vi bruker den ikke og da tjener hun på å fortsette i samme sporet. PS. Jeg følger henne ikke noe sted, bortsett fra her inne og det som blir skrevet i media. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. februar 2020 #10957 Del Skrevet 8. februar 2020 Insta er lukket, så kom med en beskrivelse av hva som skjer så vi andre forstår hva som foregår. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 8. februar 2020 #10958 Del Skrevet 8. februar 2020 Kleiven har lagt ut pod med ab nå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 8. februar 2020 #10959 Del Skrevet 8. februar 2020 7 minutter siden, foreveralone skrev: Kleiven har lagt ut pod med ab nå Fortell ... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oh! Skrevet 8. februar 2020 #10960 Del Skrevet 8. februar 2020 9 minutter siden, Pust skrev: Fortell ... Hun prater ikke overraskende om hat.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg