Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Cessa74 skrev:

Min er i hvertfall ikke godkjent enda -jeg skrev følgende hos WL under "Kvinner som hater kvinner"

Kjære Wenche.
Som blogger skal du være veldig forsiktig med å ytre deg på denne måten. Du risikerer bare å bli satt i en bås -og her handler det om at mange anser deg som svak og slavisk AB-blogger (og det er ikke positivt for å si det sånn). Som kvinne burde du holde deg langt unna å rakke ned på andre kvinner på denne måten. Og du må faktisk oppsøke fakta og sette deg inn i begge sider av en sak før du uttaler deg. 

Dette handler ikke om hat, misunnelse, nettmobbing og jantelov og definitivt IKKE om kvinner som hater kvinner.. 
 Det handler om at en person misbruker sin stilling (bruker løgner og ulovlige/uetiske virkemidler) for å tjene mest mulig penger på naive bloggere. Det brukes metoder som ikke er lov i Norge. Videre blir saklig kritikk møtt med trusler, usaklighet, sinne og latterliggjøring. Dette handler ikke om personen Anne Brith -men om firmaet Anne Brith Holding, Blogghuset og ABIP kurset. Og har du så lite sympati med minst 7 kollegaer av deg som ønsker å stå samlet mot svindel og urettferdighet, så er du den siste jeg vil lese igjen. 
Har sympatisert med deg lenge, sett du prøver og prøver -og tydelig hatt en personlig vekst siste året -og det er kjempebra. Men ikke rakk ned på dine medmennesker bare fordi du "liker" Anne Brith. Du må se forskjellen mellom kritikk mot firma opp mot kritikk av person.

Synd du har endt opp slik som dette -du har i hvertfall mistet min respekt og meg som fast leser. (Og vi er nok flere)
Og ps; Ikke vanskelig å se at du tydeligvis får mest oppmerksomhet når du skriver om ABIP -det har du nok sett selv ifht lesertall og kommentarer. At du selv nå melker dette og tar opp tema om igjen og om igjen -så ser vi ihvertfall at du harlært noe av ABIP da -om å gjøre å melke hver dråpe ut av enhver situasjon.. Trist hele greia. Synd du endte opp med å bli så påvirket..

Men for all del -lykke til videre -håper du tenker deg litt mer om neste gang du skal uttale deg så kritisk -om ikke annet så i hvertfall ifht å være en god rollemodell for barna..

Bra kommentar! Bedre enn min (den med navnet Mari) 😅 Håper din går gjennom, men det spørs. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, fotballjenta skrev:

Bra kommentar! Bedre enn min (den med navnet Mari) 😅 Håper din går gjennom, men det spørs. 

Ja, @Cessa74 sin kommentar var virkelig bra, og den fortjener å bli godkjent, men ser ut til at WL har tatt kvelden nå, for det har verken blitt kommentert eller godkjent kommentarer på en times tid, så kanskje WL rett og slett leser kommentarene om AB og det sakte men sikkert begynner å gå opp for henne at denne AB-hengivenheten ikke helt er i tråd med hva som er fakta og realitet

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cessa74 skrev:

Min er i hvertfall ikke godkjent enda -jeg skrev følgende hos WL under "Kvinner som hater kvinner"

Kjære Wenche.
Som blogger skal du være veldig forsiktig med å ytre deg på denne måten. Du risikerer bare å bli satt i en bås -og her handler det om at mange anser deg som svak og slavisk AB-blogger (og det er ikke positivt for å si det sånn). Som kvinne burde du holde deg langt unna å rakke ned på andre kvinner på denne måten. Og du må faktisk oppsøke fakta og sette deg inn i begge sider av en sak før du uttaler deg. 

Dette handler ikke om hat, misunnelse, nettmobbing og jantelov og definitivt IKKE om kvinner som hater kvinner.. 
 Det handler om at en person misbruker sin stilling (bruker løgner og ulovlige/uetiske virkemidler) for å tjene mest mulig penger på naive bloggere. Det brukes metoder som ikke er lov i Norge. Videre blir saklig kritikk møtt med trusler, usaklighet, sinne og latterliggjøring. Dette handler ikke om personen Anne Brith -men om firmaet Anne Brith Holding, Blogghuset og ABIP kurset. Og har du så lite sympati med minst 7 kollegaer av deg som ønsker å stå samlet mot svindel og urettferdighet, så er du den siste jeg vil lese igjen. 
Har sympatisert med deg lenge, sett du prøver og prøver -og tydelig hatt en personlig vekst siste året -og det er kjempebra. Men ikke rakk ned på dine medmennesker bare fordi du "liker" Anne Brith. Du må se forskjellen mellom kritikk mot firma opp mot kritikk av person.

Synd du har endt opp slik som dette -du har i hvertfall mistet min respekt og meg som fast leser. (Og vi er nok flere)
Og ps; Ikke vanskelig å se at du tydeligvis får mest oppmerksomhet når du skriver om ABIP -det har du nok sett selv ifht lesertall og kommentarer. At du selv nå melker dette og tar opp tema om igjen og om igjen -så ser vi ihvertfall at du harlært noe av ABIP da -om å gjøre å melke hver dråpe ut av enhver situasjon.. Trist hele greia. Synd du endte opp med å bli så påvirket..

Men for all del -lykke til videre -håper du tenker deg litt mer om neste gang du skal uttale deg så kritisk -om ikke annet så i hvertfall ifht å være en god rollemodell for barna..

Denne kommentaren var så bra, så sann og traff så spikeren på hodet at det spørs om den går gjennom. Men hun får i det minste lest den og det er bra! 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Cessa74 skrev:

Kjære Wenche.

Hun har mistet meg og som bloggleser.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg synes kommentaren din også var veldig bra..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt forstå at WL er typen som lar seg blende av AB. Det som er virkelig ille er at hun ganske sikkert er ca den siste i verden som trenger en som AB i sin nærhet. Man får jo bare håpe at forholdet blir perifert nok i fremtiden, for WL sin skyld.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, pøbelsara skrev:

Malum: :pls: :kyss:

Det var fint skrevet. Ikke noe som helst hat å spore i det der. 

Takk, pøbel. WL har jeg egentlig mye sympati med, og jeg har ikke noe ønske om at hun skal trykkes ned. Samtidig må jo hun også forstå hva dette faktisk handler om, og ta ansvar for hva hun ytrer.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg blir ganske lamslått over at over 100 mennesker har meldt seg på dette, alle i den tro at de var en av de ti utvalgte (disiplene?). Det er jo så klassisk svindel som man kan få det. 

Det er lett å riste på hodet av deltakere som trodde at de skulle bli den neste store, når 100 andre ble lovet det samme. At antallet er så høyt kan nok skyldes at Anne Brith har tåkelagt hvor mange deltakere som har deltatt. Instagramsiden til ABIP fulgte rundt 60 sist jeg skjekket (og alle var ikke sniper. Mette og gjengen trodde det var 80, før advokaten avslørte at de var over 100. Man kan jo lure på om dette hemmeligholdet er bevisst...

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...