Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun sa på en snap forrige uke tror jeg att god kveld Norge skulle komme. Er dette noe som ble gjennomført tro? 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet
1 time siden, lillesnøfnugg skrev:

Ser at boken er satt til utgivelse i April. 

Enda et prosjekt som hun ikke greier å levere på. Manglende gjennomføringsevne går som er rød tråd gjennom yrkesutøvelsen.  

Skrevet

Helgen skal nok fylles med hjerter og bff tendenser. Desperat etter å vise hvor perfekt alt er når hele Norge får med seg noe helt annet. 

• Liker 27
Skrevet
2 timer siden, Zenhouse skrev:

Hun skal iallefall ha et i «influenser treff» på Sørumsand denne helgen, stylisten Jonas Odden gleder seg i følge bloggen hans. 
AB samler troppene muligens? 

Har hørt rykter om sørumsambygdninger 91 Stomperud og naboen på Orderudfeltet der hun bor, tror han heter Per, er invitert.

• Liker 14
Gjest Keikolina
Skrevet
5 minutter siden, Yann skrev:

Har hørt rykter om sørumsambygdninger 91 Stomperud og naboen på Orderudfeltet der hun bor, tror han heter Per, er invitert.

Ja han Per han Per. Alltid grei å være på godfot med.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Ut i fra handlingene til AB, virker det som hun ikke helt forstår alvorlighetsgraden, men at hun heller oppriktig tror på seg selv som et offer og uskyldig. 

Hvor etisk er det da å fortsette å hause opp og applaudere for oss som står i ringen utenfor "slåsskampen". Burde man ta et skritt tilbake og la de som er direkte involvert og deres kanaler kjøre løpet videre? 

Hvor går grensen mellom å prøve å ivareta et medmenneske som nok må ha det fryktelig vanskelig nå enten hun innser det selv eller ikke, og å forhindre at andre medmennesker (potensielle nye deltagere etc) også ikke blir dratt ned i dragsuget. 

Jeg synes det er utrolig bra at influencernes virksomhet gås nærmere etter i sømmene, men jeg får også vondt inni meg med tanke på hvor nær influenceren er knyttet opp mot privatpersonen og hvor vanskelig dette må være. 

• Liker 14
Skrevet

Medmenneske? 
Man høster som man sår.... 

• Liker 30
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
56 minutter siden, Marimba skrev:

Ut i fra handlingene til AB, virker det som hun ikke helt forstår alvorlighetsgraden, men at hun heller oppriktig tror på seg selv som et offer og uskyldig. 

Hvor etisk er det da å fortsette å hause opp og applaudere for oss som står i ringen utenfor "slåsskampen". Burde man ta et skritt tilbake og la de som er direkte involvert og deres kanaler kjøre løpet videre? 

Hvor går grensen mellom å prøve å ivareta et medmenneske som nok må ha det fryktelig vanskelig nå enten hun innser det selv eller ikke, og å forhindre at andre medmennesker (potensielle nye deltagere etc) også ikke blir dratt ned i dragsuget. 

Jeg synes det er utrolig bra at influencernes virksomhet gås nærmere etter i sømmene, men jeg får også vondt inni meg med tanke på hvor nær influenceren er knyttet opp mot privatpersonen og hvor vanskelig dette må være. 

Som jeg har nevnt før i en annen tråd, sympatien er hos ofrene. 

Skrevet
2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Som jeg har nevnt før i en annen tråd, sympatien er hos ofrene. 

7 minutter siden, clyde skrev:

Det er en ting du bør vite, og det er at mange av dem som står på sidelinjen og heier på MA er folk som selv er blitt utsatt for denne damen. Dette er ikke en stakkars, uskyldig dame som ikke vet hva hun gjør. Hun vet veldig godt hva hun gjør. Jeg kjenner folk som er blitt utsatt for henne tidligere, og selv om jeg ikke skal gå innpå noen historier så er det mye stygt i kulissene. Du bør rett og slett bare legge fra deg det å ha vondt på hennes vegne, tenk heller på alt det denne damen har gjort mot andre uten at mediene skriver om det.

Det er klart. Full sympati for ofrene, og de som har en konkret sak bør selvsagt fronte denne direkte eller indirekte. 

Jeg får bare litt vondt av hele Internettmobben som kommer på kjøpet. Har nok det tragiske utfallet i første del av Netflixdokumentaren dont f** with cats litt i bakhodet. Selv om kritikken er berettiget og saklig er det ganske intenst med en så stor "Mobb" mot seg. Nettopp derfor jeg tenker man kan tenke seg om en ekstra gang før man trykker på send inn svar. 

• Liker 8
Skrevet

Linnie reklamerer for bloggerne på IG-story uten et eneste glimt av AB... alle de andre, men ikke henne 

• Liker 27
Skrevet

Har hun slettet den fb-statusen hun la ut tidligere idag? 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, fotballjenta skrev:

Har hun slettet den fb-statusen hun la ut tidligere idag? 

Og med tidligere idag mener jeg i går. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...