Aidensfield Skrevet 7. februar 2020 #10881 Skrevet 7. februar 2020 Hun sa på en snap forrige uke tror jeg att god kveld Norge skulle komme. Er dette noe som ble gjennomført tro? 11
Gjest CecilieX Skrevet 7. februar 2020 #10882 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Ser at boken er satt til utgivelse i April. Enda et prosjekt som hun ikke greier å levere på. Manglende gjennomføringsevne går som er rød tråd gjennom yrkesutøvelsen.
Minipilla Skrevet 7. februar 2020 #10883 Skrevet 7. februar 2020 Helgen skal nok fylles med hjerter og bff tendenser. Desperat etter å vise hvor perfekt alt er når hele Norge får med seg noe helt annet. 27
Yann Skrevet 7. februar 2020 #10884 Skrevet 7. februar 2020 2 timer siden, Zenhouse skrev: Hun skal iallefall ha et i «influenser treff» på Sørumsand denne helgen, stylisten Jonas Odden gleder seg i følge bloggen hans. AB samler troppene muligens? Har hørt rykter om sørumsambygdninger 91 Stomperud og naboen på Orderudfeltet der hun bor, tror han heter Per, er invitert. 14
Gjest Keikolina Skrevet 7. februar 2020 #10885 Skrevet 7. februar 2020 5 minutter siden, Yann skrev: Har hørt rykter om sørumsambygdninger 91 Stomperud og naboen på Orderudfeltet der hun bor, tror han heter Per, er invitert. Ja han Per han Per. Alltid grei å være på godfot med.
Måne Rampelyset Skrevet 7. februar 2020 #10886 Skrevet 7. februar 2020 Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt. Måne, admin.
Marimba Skrevet 7. februar 2020 #10887 Skrevet 7. februar 2020 Ut i fra handlingene til AB, virker det som hun ikke helt forstår alvorlighetsgraden, men at hun heller oppriktig tror på seg selv som et offer og uskyldig. Hvor etisk er det da å fortsette å hause opp og applaudere for oss som står i ringen utenfor "slåsskampen". Burde man ta et skritt tilbake og la de som er direkte involvert og deres kanaler kjøre løpet videre? Hvor går grensen mellom å prøve å ivareta et medmenneske som nok må ha det fryktelig vanskelig nå enten hun innser det selv eller ikke, og å forhindre at andre medmennesker (potensielle nye deltagere etc) også ikke blir dratt ned i dragsuget. Jeg synes det er utrolig bra at influencernes virksomhet gås nærmere etter i sømmene, men jeg får også vondt inni meg med tanke på hvor nær influenceren er knyttet opp mot privatpersonen og hvor vanskelig dette må være. 14
Nobile Skrevet 7. februar 2020 #10888 Skrevet 7. februar 2020 Mer i Dagbladet nå. https://www.dagbladet.no/kjendis/forbrukertilsynet-vurderer-klage-pa-influenserkurs/72114426 46
enkefru Skrevet 7. februar 2020 #10889 Skrevet 7. februar 2020 Medmenneske? Man høster som man sår.... 30
Populært innlegg Justlooking Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10890 Skrevet 7. februar 2020 40 minutter siden, Nobile skrev: Mer i Dagbladet nå. https://www.dagbladet.no/kjendis/forbrukertilsynet-vurderer-klage-pa-influenserkurs/72114426 Fortsatt hovedoppslag både i Dagbladet og se og hør. Dette får konsekvenser. Har tenkt mang en gang gjennom årene at jeg ikke forstår hvorfor hun ikke heller finner seg en vanlig fast jobb. Mange alenemødre kjøper seg hus og har gode liv ved å være arbeidstaker. 51
Populært innlegg clyde Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10891 Skrevet 7. februar 2020 48 minutter siden, Marimba skrev: Ut i fra handlingene til AB, virker det som hun ikke helt forstår alvorlighetsgraden, men at hun heller oppriktig tror på seg selv som et offer og uskyldig. Hvor etisk er det da å fortsette å hause opp og applaudere for oss som står i ringen utenfor "slåsskampen". Burde man ta et skritt tilbake og la de som er direkte involvert og deres kanaler kjøre løpet videre? Hvor går grensen mellom å prøve å ivareta et medmenneske som nok må ha det fryktelig vanskelig nå enten hun innser det selv eller ikke, og å forhindre at andre medmennesker (potensielle nye deltagere etc) også ikke blir dratt ned i dragsuget. Jeg synes det er utrolig bra at influencernes virksomhet gås nærmere etter i sømmene, men jeg får også vondt inni meg med tanke på hvor nær influenceren er knyttet opp mot privatpersonen og hvor vanskelig dette må være. Det er en ting du bør vite, og det er at mange av dem som står på sidelinjen og heier på MA er folk som selv er blitt utsatt for denne damen. Dette er ikke en stakkars, uskyldig dame som ikke vet hva hun gjør. Hun vet veldig godt hva hun gjør. Jeg kjenner folk som er blitt utsatt for henne tidligere, og selv om jeg ikke skal gå innpå noen historier så er det mye stygt i kulissene. Du bør rett og slett bare legge fra deg det å ha vondt på hennes vegne, tenk heller på alt det denne damen har gjort mot andre uten at mediene skriver om det. 84
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 7. februar 2020 #10892 Skrevet 7. februar 2020 56 minutter siden, Marimba skrev: Ut i fra handlingene til AB, virker det som hun ikke helt forstår alvorlighetsgraden, men at hun heller oppriktig tror på seg selv som et offer og uskyldig. Hvor etisk er det da å fortsette å hause opp og applaudere for oss som står i ringen utenfor "slåsskampen". Burde man ta et skritt tilbake og la de som er direkte involvert og deres kanaler kjøre løpet videre? Hvor går grensen mellom å prøve å ivareta et medmenneske som nok må ha det fryktelig vanskelig nå enten hun innser det selv eller ikke, og å forhindre at andre medmennesker (potensielle nye deltagere etc) også ikke blir dratt ned i dragsuget. Jeg synes det er utrolig bra at influencernes virksomhet gås nærmere etter i sømmene, men jeg får også vondt inni meg med tanke på hvor nær influenceren er knyttet opp mot privatpersonen og hvor vanskelig dette må være. Som jeg har nevnt før i en annen tråd, sympatien er hos ofrene.
Marimba Skrevet 7. februar 2020 #10893 Skrevet 7. februar 2020 2 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Som jeg har nevnt før i en annen tråd, sympatien er hos ofrene. 7 minutter siden, clyde skrev: Det er en ting du bør vite, og det er at mange av dem som står på sidelinjen og heier på MA er folk som selv er blitt utsatt for denne damen. Dette er ikke en stakkars, uskyldig dame som ikke vet hva hun gjør. Hun vet veldig godt hva hun gjør. Jeg kjenner folk som er blitt utsatt for henne tidligere, og selv om jeg ikke skal gå innpå noen historier så er det mye stygt i kulissene. Du bør rett og slett bare legge fra deg det å ha vondt på hennes vegne, tenk heller på alt det denne damen har gjort mot andre uten at mediene skriver om det. Det er klart. Full sympati for ofrene, og de som har en konkret sak bør selvsagt fronte denne direkte eller indirekte. Jeg får bare litt vondt av hele Internettmobben som kommer på kjøpet. Har nok det tragiske utfallet i første del av Netflixdokumentaren dont f** with cats litt i bakhodet. Selv om kritikken er berettiget og saklig er det ganske intenst med en så stor "Mobb" mot seg. Nettopp derfor jeg tenker man kan tenke seg om en ekstra gang før man trykker på send inn svar. 8
enkefru Skrevet 7. februar 2020 #10894 Skrevet 7. februar 2020 Linnie reklamerer for bloggerne på IG-story uten et eneste glimt av AB... alle de andre, men ikke henne 27
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10895 Skrevet 7. februar 2020 Jeg er enig i at man skal være litt varsom. Samtiidig har ABD spilt ut offerkortet i ekstrem grad MANGE ganger gjennom årene, så det er viktig å ikke nok en gang havne i en posisjon hvor hun akkurat som så mange ganger før får fremstille seg selv som offer for misunnelige slemmimnger som ikke har noe bedre fore enn å ødelegge for selveste AB. 65
MFO Skrevet 7. februar 2020 #10896 Skrevet 7. februar 2020 21 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg er glatt med på en spleis. Vi får micce den vi sender. https://spygadgets.no/spionbriller/ https://spygadgets.no/spionklokker/ https://spygadgets.no/spionpenn-skjult-kamera https://spygadgets.no/perm-spionkamera-bevegelsessensor Jeg har den pennen selv så den vet jeg funker LOL! 5
Populært innlegg decker Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10897 Skrevet 7. februar 2020 4 minutter siden, Marimba skrev: Det er klart. Full sympati for ofrene, og de som har en konkret sak bør selvsagt fronte denne direkte eller indirekte. Jeg får bare litt vondt av hele Internettmobben som kommer på kjøpet. Har nok det tragiske utfallet i første del av Netflixdokumentaren dont f** with cats litt i bakhodet. Selv om kritikken er berettiget og saklig er det ganske intenst med en så stor "Mobb" mot seg. Nettopp derfor jeg tenker man kan tenke seg om en ekstra gang før man trykker på send inn svar. Eg forstår kva du prøver å seie. Det er jo berre det at det er så utruleg mange som har sett korleis ho har fått tura på i mange år utan konsekvensar, og dermed vert det på ein måte eit slags jubelbrøl for det, og mange har noko å seie om det. At AB sjølv ikkje kommenterer noko om saka og berre turar på som om ingenting har skjedd hjelp nok heller ikkje på. Likevel er der ikkje sånn at eg ønsker at heile dama skal gå til grunne, eg vil berre at ho skal stå til ansvar for det ho har gjort, men klart det jo kan verta eit umenneskleg press og. Der er jo mindreårige å ta hensyn til her og, sjølv om AB kanskje ikkje har brydd seg så mykje om det med korleis ho durar på, kan i det minste me andre ha det i bakhodet. 55
yamask Skrevet 7. februar 2020 #10898 Skrevet 7. februar 2020 Har hun slettet den fb-statusen hun la ut tidligere idag? 4
Populært innlegg Ert Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10899 Skrevet 7. februar 2020 Man kan jo lure på om det at noen kursdeltakere føler de får bedre oppfølging nå, kan være fordi nå trenger ABD dem. Og hvorfor prøver hun ikke å ordne opp i dette på en redelig og ordentlig måte selv? Høres snart mer ut som en sekt dette her😂 Muldvarp/undercover... Jammen meg utviklet seg til å bli ett innholdsrikt kurs. Får håpe at disse andre kursdeltakerne tenker seg godt om og ikke lar seg (manipulere til å) bli delaktig i ting de ikke kan stå inne for senere, eller i værste fall være lovstridig. 53
yamask Skrevet 7. februar 2020 #10900 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, fotballjenta skrev: Har hun slettet den fb-statusen hun la ut tidligere idag? Og med tidligere idag mener jeg i går. 5
Fremhevede innlegg