Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10841 Del Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Veslefrikk skrev: Vi får spleise og sende en "undercover" 😂😂 Jeg er glatt med på en spleis. Vi får micce den vi sender. https://spygadgets.no/spionbriller/ https://spygadgets.no/spionklokker/ https://spygadgets.no/spionpenn-skjult-kamera https://spygadgets.no/perm-spionkamera-bevegelsessensor Jeg har den pennen selv så den vet jeg funker 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. februar 2020 #10842 Del Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, Cessa74 skrev: (Og jepp -vet nå hvem som "truet meg"/ba meg holde kjeft -var en av ABIP deltagerene..Vi har felles bekjente -derfor fikk hun tak på instabrukeren min.) Såpass ja, og det sier mer om vedkommende enn om deg dersom h*n benytter seg av den type meldinger bare fordi du er kritisk. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10843 Del Skrevet 6. februar 2020 11 minutter siden, Cessa74 skrev: Har mange sider å lese meg opp på, men må bare si WOW til journalisten i Se&Hør for en grundig, saklig og svært god reportasje: https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 Her burde alle sende en mail til henne og gi henne kred for reportasjen -så følger hun det forhåpentligvis videre. Og vi burde også alle sende mail til TV2/bloggerene -hvis de etter denne avsløringen promoterer Anne Brith som en gründer som lykkes og har et fantastisk kursopplegg for nye influencere (som vil si reklamering for svindelkurset ABIP, så er de medskyldige. Håper flere henger seg på her. Nå skal jeg 10 sider bakover og lese om alt dere har skrevet -gleder meg! (Og jepp -vet nå hvem som "truet meg"/ba meg holde kjeft -var en av ABIP deltagerene..Vi har felles bekjente -derfor fikk hun tak på instabrukeren min.) Tror det var Dagbladet som var først ute med denne artikkelen? https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Og Mette skriver: "Nb. Bare til info, vi har enda litt mer som kommer senere. Dagbladet ville dele det opp." 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 6. februar 2020 #10844 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Diamant skrev: Tror det var Dagbladet som var først ute med denne artikkelen? https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Og Mette skriver: "Nb. Bare til info, vi har enda litt mer som kommer senere. Dagbladet ville dele det opp." Det er samme journalisten og samme artikkelen i Dagbladet og Seher. Så de ble nok publisert omtrent samtidig. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10845 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er samme journalisten og samme artikkelen i Dagbladet og Seher. Så de ble nok publisert omtrent samtidig. Ok, trodde kanskje seher hadde snappet opp artikkelen fra Dagbladet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. februar 2020 #10846 Del Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Diamant skrev: Ok, trodde kanskje seher hadde snappet opp artikkelen fra Dagbladet. De samarbeider. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10847 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: De samarbeider. Ok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 6. februar 2020 #10848 Del Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, Diamant skrev: Ok, trodde kanskje seher hadde snappet opp artikkelen fra Dagbladet. De har samme eiere (Aller media) og samarbeider om alt kjendisstoff. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10849 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: De har samme eiere (Aller media) og samarbeider om alt kjendisstoff. Ok, det visste jeg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 6. februar 2020 #10850 Del Skrevet 6. februar 2020 49 minutter siden, Cessa74 skrev: Har mange sider å lese meg opp på, men må bare si WOW til journalisten i Dagbladet / Se&Hør for en grundig, saklig og svært god reportasje: https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 Her burde alle sende en mail til henne og gi henne kred for reportasjen -så følger hun det forhåpentligvis videre. Og vi burde også alle sende mail til TV2/bloggerene -hvis de etter denne avsløringen promoterer Anne Brith som en gründer som lykkes og har et fantastisk kursopplegg for nye influencere (som vil si reklamering for svindelkurset ABIP, så er de medskyldige. Håper flere henger seg på her. Nå skal jeg 10 sider bakover og lese om alt dere har skrevet -gleder meg! (Og jepp -vet nå hvem som "truet meg"/ba meg holde kjeft -var en av ABIP deltagerene..Vi har felles bekjente -derfor fikk hun tak på instabrukeren min.) Du bør egentlig sende Dagbladet / annen media informasjon om dette. Som en oppfølging av saken. Det er utroligmgrovt at noen forsøker å true en bruker På et forum til stillhet fordi man ytrer seg kritisk. Syns det er trist at opplevde dette 💗 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10851 Del Skrevet 6. februar 2020 AB snappet en del fra premierefesten for Bloggerne, og jeg stusset litt over at Isabel (spraytanhuset) plutselig dukket opp sammen med AB igjen. Hun var jo som sunket i jorden, etter en lengre og nokså intens periode hvor disse to nærmest var som erteris. Podcasten de hadde sammen forsvant jo også samtidig med at Isabel ikke lenger var å se ved AB sin side, og instagram-kontoen hennes ble plutselig privat. Også dukket hun altså opp samnen med AB på denne premierefesten, og jeg greier ikke å legge fra meg hvor utrolig ukomfortabel hun så ut på AB sine snapper. Er det bare meg, eller bet flere seg merke i dette? 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 6. februar 2020 #10852 Del Skrevet 6. februar 2020 51 minutter siden, pop up bruker skrev: Du bør egentlig sende Dagbladet / annen media informasjon om dette. Som en oppfølging av saken. Det er utroligmgrovt at noen forsøker å true en bruker På et forum til stillhet fordi man ytrer seg kritisk. Syns det er trist at opplevde dette 💗 Jeg vurdere det faktisk -venter nå på at hun skal svare meg tilbake -har sendt henne melding -så nå vet hun at jeg vet.. Men skal nok fikse noe! Ble veldig stressa da det skjedde.. Men nå som jeg vet hvem det er, så er det egentlig bare komisk og patetisk.. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10853 Del Skrevet 6. februar 2020 Igjen -ALL kred til Mette Ask. Etter mange år med provoserende oppførsel fra AB med trusler, løgner og ekstremt selvsentrert oppførsel -så kommer ENDELIG sannheten frem i media. Og det er overhode ikke en "bloggkrangel" -dette handler om lover, regler, etikk og prinsipper i hele influencer/bloggermiljøet -et miljø som omsetter for en kvart milliard i året. En bransje som i aller høyeste grad påvirker tusenvis av mennesker hver dag til å kjøpe, like og handle som influencere. De spyr ut spons og reklame flere ganger hver dag. Det er da ekstremt viktig å stanse både uærlige firmaer og uærlige "påvirkere". Man SKAL ikke ha lov til å selge inn et kurs basert på løgn ("fakta" om Anne Brith med millioninntekt, bestselgerforfatter, vellykket grunderdame og over 500 000 følgere på sosiale media er ALT beviselig LØGN.) Men hun bruker løgnene på å selge seg inn som en vellykket influencer slik at andre kan lykkes som hun (ikke) har gjort. Selve kurset har ingen opplegg, det selges inn som et unikt tilbud til 10 utvalgte -som ila kort tid ble til OVER 100 deltagere -dvs alle som kunne betale fikk plass. Ingen av løftene holdes fra kurssholder om oppfølging og resultater. Ingen angrerettskjema. Og ekstremt uprofesjonell, aggressiv og truende adferd fra AB når deltagere tar opp saklig kritikk/spørsmål. Slike kurs/svindlere må stoppes. Hun utnytter naive folk som drømmer om å leve av sin "passion" og lykkes som AB (ikke) har gjort. Videre må det settes søkelys på selve reklame/sponseopplegget. Hvor mye av sponsen blir faktisk rapportert inn til skatteetaten? Hva med all spons på snap som bare sees i 10-15 sekunder? Og ikke minst; hvilke kriterier/research gjør bedrifter før de sender ut produkter/spons mot omtale? Bryr de seg overhode over hvem de vil samarbeide med og som skal assosieres med deres brand? Sjekker de fakta først, eller bare lar de influencere som AB legge frem egne fakta lik de løgnene hun skriver om seg selv ifb kurset sitt? Og kan sponsing av gulfarge, kremer og 2 tonn sminke ansees som inntekt?? Når fakta er at spons ikke gir en krone i banken, kun produkt til 70% rabatt -30 % av verdien skal jo skattes. Det er MYE juks, bedrag og suspekte nettverk/samarbeid i denne bransjen. At Mette Ask fikk igang dette jordskjelvet er ikke bare helt fantastisk -men også helt nødvendig! Hun har satt igang så mange prosesser nå at jeg fryder meg. Og journalisten i Dagbladet/se og hør har gjort en sinnsykt god jobb -endelig ble det hele skrevet -godt, saklig og forklarende. At "noen" ikke bryr seg/kaller det bloggkrangel etc er gjerne de som ikke er aktører eller lesere i bransjen. For alle andre er dette faktisk en ekstremt viktig prinsippsak på flere områder. Jeg håper også at Blogghuset blir ettergått -for måten de behandlet blant annet Mette på når hun ønsket å trekke seg fra kontrakten var så ekstremt uprofesjonelt at jeg har ikke ord. Også blogghuset sendte "trusler" om at Mette skulle faktureres for "tapt inntekt" for blogghuset, og at tilbud var juridisk bindende er jo ren løgn. Hersketeknikkene til AB skinte igjennom -fra trusler og iskald oppførsel via taktikken om å ikke svare så Mette mistet kunder, til å snu helt med hjerter og heiarop. Blogghuset fremstår også utrolig amatørmessig. Kontrakten er absurd i seg selv; 50% av all inntekt skal til blogghuset -også kunder bloggeren selv skaffer seg avtale med. Forøvrig har ikke blogghuset en eneste aktuell blogger/influencer av et vist kaliber -de er ukjente amatører -og også her må man stille spørsmål ved om fakta er korrekt -de selger inn bloggere med tall/følgere etc som jeg gjerne skulle sett dokumentasjon på. Og ifht håndtering av saken i seg selv; En såkalt "vellykket" bedrift som Anne Brith prøver å fremstå ABIP og hennes ulike AS/selskap som, -så må jeg si at mangelen på reaksjonen/motsvar er så latterlig uprofesjonelt at man skulle tro det var tull. Det finnes ingenting ved hennes reaksjoner/motsvar som tilsier at hun er vellykket gründer og influencer. Langt i fra. Hun prøver div hersketeknikker som å avlede, late som ingenting, lyve om at hun ikke bryr seg og topper det hele i dag med å først bruke en høyst tragisk sak med et drap på en blogger og deretter en lang tale om hvor vakker og vellykket hun er, at 25 åringer vil date henne og hun overser totalt alt det negative (som om hun ikke har lest og fått med seg noe som helst fordi hun ikke bryr seg). En fjortis kunne kanskje oppført seg sånn. En seriøs bedrift kan ikke oppføre seg sånn. Hun skulle nok ha brukt tiden med sin advokat til å formulere sin beklagelse etc istedenfor å gå fnisende bak han sent på kvelden og fremheve at han bærer veskene hennes. Og ellers som alltid: alle som ikke er udelt positive blir blokkert. Ingen saklig kritikk blir besvart -alt slettes og brukere blokkeres. Skulle tatt seg ut om feks statsministeren gjorde det samme.. Er du en offentlig person som lever på spons/reklameinntekt -så burde det faktisk være ulovlig å slette kritiske spørsmål og kommentarer. For når alt slettes og de kritiske blokkeres -så vil jo annonsører kun se hjerter og smilefjes i kommentarfeltene og oppfatte vedkommende som uhyre populær og godt likt. Som også er å svindle/lure. Vi må aldri godta at Anne Brith snur dette til å være et personangrep på henne. Eller at det er en bloggkrangel. For det er det virkelig ikke. Mette og andre bloggere fremstiller saken meget godt og med dokumentasjon -og dette går på ABIP kurset og hvordan lederen (ikke) håndterer saklig kritikk. Dette handler ikke om AB personlig, men dessverre velger hun selv å dra inn stakkars meg/offerkortet. Som er feigt og usaklig og må oversees. Så vi må heie på Mette og de andre som står opp mot ABIP nå -støtte og kommentere -vise at hun og de andre har mange i ryggen. Vi må fortsette å stille saklige og kritiske spørsmål rundt ABIP/Anne Brith. Vi bør sende mail til journalisten og gi henne kred for jobben hun har gjort og be henne følge det videre. Vi bør kontakte TV2 ang AB i bloggerene -for hvis de filmer AB og ABIP og fremlegger dette som et bra/viktig influencerkurs -som vil gi ABIP enorm reklameverdi -så er de med på svindelen. De kan faktisk ikke ta med ABIP og Anne Brith sin buisnissvirksomhet basert på avsløringene som nå kommer. Håper mange påpeker dette til TV2. De beste lederene er de som ALDRI lar seg styre av følelser. Som setter integritet, ærlighet og profesjonalitet først. Som behandler sine ansatte og kunder med høyst mulig respekt -vel vitende om at uten ansatte og kunder så er de selv en komplett fiasko. Ikke at AB noensinne vil klare dette. Og derfor bør hun nok styre unna buisnesslivet også. Får håpe det nå endelig settes en stopper for svindel, uærlighet og truende hersketeknikker. Heia ærlighet, respekt og medmenneskelighet! 103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10854 Del Skrevet 6. februar 2020 Hun så ut som en som var tvunget til å ha med seg en småbrisen mamma på russefesten og er livredd for at hun skal si noe skikkelig teit eller legge an på klassekameratene dine. 😏 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10855 Del Skrevet 6. februar 2020 Reaksjonene i kommentarfeltet til Dagbladet på FB viser at folk flest ikke forstår hvor stor influencerbransjen faktisk er. At faktum er at bransjen omsetter for en kvart milliard i året. At dette ikke er en "fjortiskrangel", men handler om at ei voksen dame som påstår å være suksessfull busineskvinne og stor influencer med millioninntekt som har solgt inn et kurs på falske premisser. Til sammen har over 100 deltakere betalt omtrent 1,4 millioner kroner for et verdiløst kurs. Når de har reagert på at de ikke har fått det de har betalt for så har de blitt møtt av aggressiv adferd, ignorering og hersketeknikker. Det sier jo sitt om denne "suksessfulle businesskvinnen". Og når hun velger å legge på ikke bare en, men to ganger i telefonsamtale med journalisten bekrefter det jo bare det deltakerene sier tenker jeg. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 6. februar 2020 #10856 Del Skrevet 6. februar 2020 Utrolig fascinerende hvor lik AB er den svenske Hollywood frua, Gunilla Persson. Gunilla beskriver seg selv som en vellykket skuespiller som både skriver, har regien og hovedrollen og birollene i sine egne filmer. Hun har en meeeeget «talentfull» datter som hun hevder kommer til å bli en stor stjerne på nivå med Celin Dion😅 Drar på det hun selv tror er dater med meeeeget suksess rike menn...og gjentatte ganger forteller om alle sine opptredener på rødløper, events og awards. Hun ender opp i krangel med alle rundt seg, deltagere i serien, caretakers for sin mor, filmcrew osv. Hun omtaler seg selv som mor Teresa der hun hemser rundt på sin mor som er dement stakkar, koser med sine flotte katter og viser stor «omsorg» for sin datter🤥 Bare jeg som ser likheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marixxx Skrevet 7. februar 2020 Populært innlegg #10857 Del Skrevet 7. februar 2020 45 minutter siden, Cessa74 skrev: Igjen -ALL kred til Mette Ask. Etter mange år med provoserende oppførsel fra AB med trusler, løgner og ekstremt selvsentrert oppførsel -så kommer ENDELIG sannheten frem i media. Og det er overhode ikke en "bloggkrangel" -dette handler om lover, regler, etikk og prinsipper i hele influencer/bloggermiljøet -et miljø som omsetter for en kvart milliard i året. En bransje som i aller høyeste grad påvirker tusenvis av mennesker hver dag til å kjøpe, like og handle som influencere. De spyr ut spons og reklame flere ganger hver dag. Det er da ekstremt viktig å stanse både uærlige firmaer og uærlige "påvirkere". Man SKAL ikke ha lov til å selge inn et kurs basert på løgn ("fakta" om Anne Brith med millioninntekt, bestselgerforfatter, vellykket grunderdame og over 500 000 følgere på sosiale media er ALT beviselig LØGN.) Men hun bruker løgnene på å selge seg inn som en vellykket influencer slik at andre kan lykkes som hun (ikke) har gjort. Selve kurset har ingen opplegg, det selges inn som et unikt tilbud til 10 utvalgte -som ila kort tid ble til OVER 100 deltagere -dvs alle som kunne betale fikk plass. Ingen av løftene holdes fra kurssholder om oppfølging og resultater. Ingen angrerettskjema. Og ekstremt uprofesjonell, aggressiv og truende adferd fra AB når deltagere tar opp saklig kritikk/spørsmål. Slike kurs/svindlere må stoppes. Hun utnytter naive folk som drømmer om å leve av sin "passion" og lykkes som AB (ikke) har gjort. Videre må det settes søkelys på selve reklame/sponseopplegget. Hvor mye av sponsen blir faktisk rapportert inn til skatteetaten? Hva med all spons på snap som bare sees i 10-15 sekunder? Og ikke minst; hvilke kriterier/research gjør bedrifter før de sender ut produkter/spons mot omtale? Bryr de seg overhode over hvem de vil samarbeide med og som skal assosieres med deres brand? Sjekker de fakta først, eller bare lar de influencere som AB legge frem egne fakta lik de løgnene hun skriver om seg selv ifb kurset sitt? Og kan sponsing av gulfarge, kremer og 2 tonn sminke ansees som inntekt?? Når fakta er at spons ikke gir en krone i banken, kun produkt til 70% rabatt -30 % av verdien skal jo skattes. Det er MYE juks, bedrag og suspekte nettverk/samarbeid i denne bransjen. At Mette Ask fikk igang dette jordskjelvet er ikke bare helt fantastisk -men også helt nødvendig! Hun har satt igang så mange prosesser nå at jeg fryder meg. Og journalisten i Dagbladet/se og hør har gjort en sinnsykt god jobb -endelig ble det hele skrevet -godt, saklig og forklarende. At "noen" ikke bryr seg/kaller det bloggkrangel etc er gjerne de som ikke er aktører eller lesere i bransjen. For alle andre er dette faktisk en ekstremt viktig prinsippsak på flere områder. Jeg håper også at Blogghuset blir ettergått -for måten de behandlet blant annet Mette på når hun ønsket å trekke seg fra kontrakten var så ekstremt uprofesjonelt at jeg har ikke ord. Også blogghuset sendte "trusler" om at Mette skulle faktureres for "tapt inntekt" for blogghuset, og at tilbud var juridisk bindende er jo ren løgn. Hersketeknikkene til AB skinte igjennom -fra trusler og iskald oppførsel via taktikken om å ikke svare så Mette mistet kunder, til å snu helt med hjerter og heiarop. Blogghuset fremstår også utrolig amatørmessig. Kontrakten er absurd i seg selv; 50% av all inntekt skal til blogghuset -også kunder bloggeren selv skaffer seg avtale med. Forøvrig har ikke blogghuset en eneste aktuell blogger/influencer av et vist kaliber -de er ukjente amatører -og også her må man stille spørsmål ved om fakta er korrekt -de selger inn bloggere med tall/følgere etc som jeg gjerne skulle sett dokumentasjon på. Og ifht håndtering av saken i seg selv; En såkalt "vellykket" bedrift som Anne Brith prøver å fremstå ABIP og hennes ulike AS/selskap som, -så må jeg si at mangelen på reaksjonen/motsvar er så latterlig uprofesjonelt at man skulle tro det var tull. Det finnes ingenting ved hennes reaksjoner/motsvar som tilsier at hun er vellykket gründer og influencer. Langt i fra. Hun prøver div hersketeknikker som å avlede, late som ingenting, lyve om at hun ikke bryr seg og topper det hele i dag med å først bruke en høyst tragisk sak med et drap på en blogger og deretter en lang tale om hvor vakker og vellykket hun er, at 25 åringer vil date henne og hun overser totalt alt det negative (som om hun ikke har lest og fått med seg noe som helst fordi hun ikke bryr seg). En fjortis kunne kanskje oppført seg sånn. En seriøs bedrift kan ikke oppføre seg sånn. Hun skulle nok ha brukt tiden med sin advokat til å formulere sin beklagelse etc istedenfor å gå fnisende bak han sent på kvelden og fremheve at han bærer veskene hennes. Og ellers som alltid: alle som ikke er udelt positive blir blokkert. Ingen saklig kritikk blir besvart -alt slettes og brukere blokkeres. Skulle tatt seg ut om feks statsministeren gjorde det samme.. Er du en offentlig person som lever på spons/reklameinntekt -så burde det faktisk være ulovlig å slette kritiske spørsmål og kommentarer. For når alt slettes og de kritiske blokkeres -så vil jo annonsører kun se hjerter og smilefjes i kommentarfeltene og oppfatte vedkommende som uhyre populær og godt likt. Som også er å svindle/lure. Vi må aldri godta at Anne Brith snur dette til å være et personangrep på henne. Eller at det er en bloggkrangel. For det er det virkelig ikke. Mette og andre bloggere fremstiller saken meget godt og med dokumentasjon -og dette går på ABIP kurset og hvordan lederen (ikke) håndterer saklig kritikk. Dette handler ikke om AB personlig, men dessverre velger hun selv å dra inn stakkars meg/offerkortet. Som er feigt og usaklig og må oversees. Så vi må heie på Mette og de andre som står opp mot ABIP nå -støtte og kommentere -vise at hun og de andre har mange i ryggen. Vi må fortsette å stille saklige og kritiske spørsmål rundt ABIP/Anne Brith. Vi bør sende mail til journalisten og gi henne kred for jobben hun har gjort og be henne følge det videre. Vi bør kontakte TV2 ang AB i bloggerene -for hvis de filmer AB og ABIP og fremlegger dette som et bra/viktig influencerkurs -som vil gi ABIP enorm reklameverdi -så er de med på svindelen. De kan faktisk ikke ta med ABIP og Anne Brith sin buisnissvirksomhet basert på avsløringene som nå kommer. Håper mange påpeker dette til TV2. De beste lederene er de som ALDRI lar seg styre av følelser. Som setter integritet, ærlighet og profesjonalitet først. Som behandler sine ansatte og kunder med høyst mulig respekt -vel vitende om at uten ansatte og kunder så er de selv en komplett fiasko. Ikke at AB noensinne vil klare dette. Og derfor bør hun nok styre unna buisnesslivet også. Får håpe det nå endelig settes en stopper for svindel, uærlighet og truende hersketeknikker. Heia ærlighet, respekt og medmenneskelighet! Her har du skrevet et glimrende leserinnlegg (med bittelitt redigering), som jeg syns du skal sende Dagbladet umiddelbart!👏🏻👏🏻 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ert Skrevet 7. februar 2020 #10858 Del Skrevet 7. februar 2020 (endret) Det er vel noen instanser som bør agere og kjenne sin besøkelsestid. I tillegg, hvis det stemmer vel å merke, (godt mulig jeg blander, eller husker feil?), synes jeg det er særdeles skjerpende at hun egenhendig har oppsøkt mindreårige for rekruttering til kurset, uten å oppgi at det koster penger. Eller kanskje hun gjorde det til slutt... Men noen har kanskje bedre hukommelse enn meg. Stemmer dette? Hvis ikke skal jeg absolutt slette. Endret 7. februar 2020 av Ert 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 7. februar 2020 #10859 Del Skrevet 7. februar 2020 28 minutter siden, Ert skrev: Det er vel noen instanser som bør agere og kjenne sin besøkelsestid. I tillegg, hvis det stemmer vel å merke, (godt mulig jeg blander, eller husker feil?), synes jeg det er særdeles skjerpende at hun egenhendig har oppsøkt mindreårige for rekruttering til kurset, uten å oppgi at det koster penger. Eller kanskje hun gjorde det til slutt... Men noen har kanskje bedre hukommelse enn meg. Stemmer dette? Hvis ikke skal jeg absolutt slette. Står litt om det her. https://influencere.wordpress.com/2019/05/29/anne-brith-influencer-program/ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ert Skrevet 7. februar 2020 #10860 Del Skrevet 7. februar 2020 Der ja👍 man kan jo ha sine subjektive meninger om etikk og moral.. Men rent objektivt sett så kan jeg ikke skjønne noe annet at rent juridisk, er iallefall markedslovens §19 og §20 brutt ut i fra denne personens beskrivelse? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg