Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10801 Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 21.14, Fruktninja skrev: Juridisk bistand kan vel utgiftsføres? Og med potensiell omsetning på +/- millionen så er det vel greitt å ha en på stand-by om verden går henne i mot? All juridisk bistand kan en ikke fradragsberettiges og av den en kan skrive av går er det ikke alltid lov å trekke fra mva. (Sorry for min elendige norsk) 14
Minipilla Skrevet 6. februar 2020 #10802 Skrevet 6. februar 2020 Dagbladet er nede - det kneler vel av alle som vil lese om skandalen Anne Brith 🙂 28
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10803 Skrevet 6. februar 2020 På 5.2.2020 den 11.57, Guidet Kvinne skrev: Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. For alt vi vet kan det jobbes i kulissene med å bytte ut AB med en annen slik som andre "reality" programmer har gjort. Om det er det de gjør vil de nok ikke gå ut med det før alle bitene i puslespillet er på plass. 14
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10804 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Minipilla skrev: Dagbladet er nede - det kneler vel av alle som vil lese om skandalen Anne Brith 🙂 Ah, da var det ikke bare meg. SeHer.no er også nede 16
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10805 Skrevet 6. februar 2020 På 5.2.2020 den 19.29, Infinity skrev: Hun selger sin påståtte kompetanse. Det hat nå vist seg at enten mangler hun kompetanse, er for lat til å yte den, eller for pengegrisk Og dermed tatt inn for mange personer. Hvis hun skal følge opp 100 personer på telefon, hvor mange klarer hun daglig ? Hvis hun bruker ca 1 time på hver, klarer hun kanskje 7 om dagen. Jobber 5 dager, da klarer hun å følge opp 35 personer. Jeg har aldri sett noe arbeidsmoral hos henne, selv om hun gjentar gang på gang at hun jobber hele døgnet. Vi som har fulgt med på henne, vet at hun ikke jobber så mye, da det brukes mye tid på oppussing av ytre, festing, katt og sikkert tinder.. Det vil sikkert roe seg i media med tiden, men jeg er ganske overbevist om at ryktet hennes har nådd ut til de fleste etterhvert, og det vil bli vanskelig å selge luftslottet. Som andre har sagt,; Evig eies kun et dårlig rykte. Edit, Jeg skulle svare siteringen med å si at jeg tror at hos dem det gjelder, så blir ikke dette glemt. Jmf henne selv har hun nok verdens beste arbeidsmoral. Jobb for AB er jo alt hun gjør, inkl dobesøk, iløpet av en dag. Det vi andre anser som fritid er for henne jobb. 24
enkefru Skrevet 6. februar 2020 #10806 Skrevet 6. februar 2020 7 minutter siden, Minipilla skrev: Dagbladet er nede - det kneler vel av alle som vil lese om skandalen Anne Brith 🙂 Oppe og går her 4
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10807 Skrevet 6. februar 2020 21 timer siden, Pust skrev: Selv tolker jeg dette innlegget som lite reflektert, uetisk og en innrømmelse av å ha gjort noe ulovlig/straffbart. Er ikke ulovlig/straffbart. Men det er uetisk. 10
DianaV Skrevet 6. februar 2020 #10808 Skrevet 6. februar 2020 Kommer ikke inn på verken db.no eller seher.no 😂😂😂😂 JORDSKJELV 😁 33
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10809 Skrevet 6. februar 2020 21 timer siden, Rubella skrev: Klarer ikke ta innlegg fullt av stave- og særskrivingsfeil seriøst uansett, jeg. 😵 Så synd, for deg. Er endel dyslektikere der ute, deriblant undertegnede, og selv om vi ikke alltid skriver plettfritt betyr det ikke at du trenger å slenge dritt. Syns synd på damen, for hun trenger hjelp (er iallefall det bloggen hennes gir inntrykk av), tror hun finner en slags trøst av å være under AB sine (sorte)vinger. 23
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10810 Skrevet 6. februar 2020 13 timer siden, CecilieX skrev: Jeg har tenkt at dersom de får gjennom at de skal få tilbakebetalt, så er det uhorvelig mye penger for AB. Men så slår det meg at dette er grunnen til at AS er valgt som selskapsform. Da står jo ikke AB personlig ansvarlig, og det er enkelt å slå selskapet konkurs. Deltagerne vil dermed ikke få tilbake pengene sine. Det beste man kan håpe på, tror jeg, er å få så mye oppmerksomhet rundt saken at AB ikke kan fortsette verken denne businessen eller andre innsalg som fabelaktig forretningskvinne. Det eneste positive med dette er jo at huset ikke ryker, for der bor det jo andre også. Problemet er at hun neppe får konkurskarantene og i Norge er det nesten ikke mulig å finne ut om noen har vært eller er i karantene. Er en i karantene kan en jo bare få inn en setteperson. https://www.dagbladet.no/nyheter/konkursregister-til-ingen-nytte/69082468 https://www.dagbladet.no/nyheter/offentlig-for-forste-gang/69857227 9
Fru Uperfekt Skrevet 6. februar 2020 #10811 Skrevet 6. februar 2020 11 timer siden, CecilieX skrev: Panten er tatt ut for penger som hun personlig skylder. Og da er det hennes personlige eiendeler det tas pant i. Slik funker det ikke når det er et AS. Da er det firmaets eiendeler som skal dekke evt krav, ikke styreleder personlig. Og jeg tror ikke det er mye å hente i firmaene, for å si det forsiktig. Et styremedlem kan i enkelte tilfeller bli holdt ansvarlig for et AS gjeld, derfor jeg med flere ikke tar styreverv om en ikke og får med forsikring 6
Lula Skrevet 6. februar 2020 #10812 Skrevet 6. februar 2020 11 minutter siden, DianaV skrev: Kommer ikke inn på verken db.no eller seher.no 😂😂😂😂 JORDSKJELV 😁 Nå ja.. tror ikke ABD kan «smigre» seg selv med at Dagbladet og SeHer kræsjer pga en sak om henne.. Hun er virkelig ikke så kjent og/eller interessant for folk flest i dette landet. Sikkert skuffende for henne, men både Dagbladet og SeHer er oppe og går i beste velgående, så de som evt ikke kommer inn skyldes nok lokale tekniske forhold som ikke har med denne saken å gjøre #skuff 34
Zenhouse Skrevet 6. februar 2020 #10813 Skrevet 6. februar 2020 32 minutter siden, Minipilla skrev: Dagbladet er nede - det kneler vel av alle som vil lese om skandalen Anne Brith 🙂 31 minutter siden, Diamant skrev: Ah, da var det ikke bare meg. SeHer.no er også nede Mulig AB har mobilisert hacker-vennene sine 😅 45
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10814 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Zenhouse skrev: Mulig AB har mobilisert hacker-vennene sine 😅 😂 15
DianaV Skrevet 6. februar 2020 #10815 Skrevet 6. februar 2020 9 minutter siden, Lula skrev: Nå ja.. tror ikke ABD kan «smigre» seg selv med at Dagbladet og SeHer kræsjer pga en sak om henne.. Hun er virkelig ikke så kjent og/eller interessant for folk flest i dette landet. Sikkert skuffende for henne, men både Dagbladet og SeHer er oppe og går i beste velgående, så de som evt ikke kommer inn skyldes nok lokale tekniske forhold som ikke har med denne saken å gjøre #skuff La oss få leve i håpet da 😂😂 håper uansett maaaaaange får dette med seg og leser og lærer så AB ikke får behandle folk på denne måten lenger 👍 25
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10816 Skrevet 6. februar 2020 10 minutter siden, Zenhouse skrev: Mulig AB har mobilisert hacker-vennene sine 😅 😂 Ser for meg Anne Brith slenge på røret med Dagbladet og ringe opp Mia. Hallo Mia? Det er Anne Brith! Nå skal du høre her... 42
Diamant Skrevet 6. februar 2020 #10818 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, MarianneE skrev: Dagbladet fungerer hos meg Det fungerer her igjen også nå, men var nede isted. 11
Jammf Skrevet 6. februar 2020 #10819 Skrevet 6. februar 2020 På IG-story er det nå lagt ut en reprise på noe av det som skjedde på Vixen for..tja...leeeenge siden. Det var vel de gode, gamle dager det da, når den ene bloggeren skjelte ut den andre for en eller annen rumpejobb. Noen som husker? Greit å flytte fokus? 15
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10820 Skrevet 6. februar 2020 Sitter og samler mot til neste ukes Bloggerne-episoder. De har lagt ut presentasjon av 4,5,6 og det er ikke spor av Anne Brith der heller. Det er mulig de sparer galskapen til sist, som et skikkelig crescendo, men de har i hvert fall tid på seg til å klippe henne ut. Eller i hvert fall alt som har med bedriftene hennes å gjøre. De har sikkert kilometervis med film og erstatte med. Eventuelt kan de dvele litt mer over oversiktbilder av Oslo. 48
Fremhevede innlegg