Populært innlegg Pust Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10761 Skrevet 6. februar 2020 4 minutter siden, nomore82 skrev: Jeg tror det hadde vært bedre om hun «satt stille i båten», enn å legge ut det der på IG. Enig. Slike utspill er bare med på å forsterke et allerede negativt bilde. Det mest reale hadde vært at hun gikk ut og forklarte hvorfor det famøse kurset hadde feilet, eller at hun bare holdt seg helt og aldeles stille og lot advokaten (om han fremdeles er med) ordne opp. Drept blogger-posten og nå selvskryt-posten skaper definitivt ikke sympati, tvert om. 51
Populært innlegg Stargaze Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10762 Skrevet 6. februar 2020 Herregud for et innlegg. Hun klarer ikke å legge ut et eneste innlegg ut å forherlige seg selv på en eller annen måte. Grøss, hun er ikke god. Lille speil på veggen der gir henne tydeligvis akkuat det hun selv ønsker å se. Ikke det alle andre ser 61
Gjest CecilieX Skrevet 6. februar 2020 #10763 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Jeg lurer på om dette er en bevisst strategi. Først den hårreisende posten om den døde bloggeren og nå denne Facebook-ranten som er egnet til å skape diskusjon. AB er jo kjent for å fiske i rørt vann, og hvis hun bare hiver ut slike greier så flyttes jo fokuset bort fra jordskjelvet rundt ABIP. Hun har jo vist at hun ikke bryr seg om hvordan hun fremstår, så lenge hun oppnår det hun vil. Endret 6. februar 2020 av CecilieX
Chrisssi Skrevet 6. februar 2020 #10764 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Alle skjønner vel at det som betyr noe for mor sjøl er at hun hele tiden hører hvor bra hun ser ut, at hun tas for å være 10-15 år yngre og kontaktes av menn mellom 25 og 30. Vet hun ikke at mange unge menn liker eldre damer 😄 Men nå man trodde man hadde hørt alt fra den kanten graver hun seg dypere og dypere og det er umulig å forholde seg til og henvisning til død blogger er helt forkastelig. Endret 6. februar 2020 av Chrisssi Siste setning ble ufullstendig 36
Populært innlegg Nobile Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10765 Skrevet 6. februar 2020 https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 da ligger saken hos Dagbladet 👏🏻 77
Aninen Skrevet 6. februar 2020 #10766 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Pust skrev: Enig. Slike utspill er bare med på å forsterke et allerede negativt bilde. Det mest reale hadde vært at hun gikk ut og forklarte hvorfor det famøse kurset hadde feilet, eller at hun bare holdt seg helt og aldeles stille og lot advokaten (om han fremdeles er med) ordne opp. Drept blogger-posten og nå selvskryt-posten skaper definitivt ikke sympati, tvert om. Dette har hun helt garantert vært nødt til å legge ut grunnet spons. Det å få spons fordrer nok gjenytelse innen rimelig tid. 8
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10767 Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, Chrisssi skrev: Alle skjønner vel at det som betyr noe for mor sjøl er at hun hele tiden hører hvor bra hun ser ut, at hun tas for å være 10-15 år yngre og kontaktes av menn mellom 25 og 30. Vet hun ikke at mange unge menn liker eldre damer 😄 Men nå man trodde man hadde hørt alt fra den kanten graver hun seg dypere og dypere og det er umulig å forholde seg til og henvisning til død blogger er helt forkastelig. Det er fint for henne, det, for det er jo bare et par dager siden hun la ut innlegg om alle meldingene hun fikk fra folk som syntes hun var stygg. 21
Felis Skrevet 6. februar 2020 #10768 Skrevet 6. februar 2020 https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 Nå braker det løs... 38
miss summers Skrevet 6. februar 2020 #10769 Skrevet 6. februar 2020 https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 36
Gjest CecilieX Skrevet 6. februar 2020 #10771 Skrevet 6. februar 2020 5 minutter siden, miss summers skrev: https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 Hun svarer ikke på spørsmål og slenger på røret flere ganger under samtale med journalisten. 😱
miss summers Skrevet 6. februar 2020 #10772 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, CecilieX skrev: Hun svarer ikke på spørsmål og slenger på røret flere ganger under samtale med journalisten. 😱 Jepp 😁 20
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10773 Skrevet 6. februar 2020 Flott artikkel i Dagbladet, endelig kommer flere på banen og Mette slipper å stå alene i stormen. Dette kan hun ikke vri seg unna, spent på hva som nå skjer. 76
Populært innlegg Kosetosta Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10774 Skrevet 6. februar 2020 Elsker reportasjen til Dagbladet!! Endelig noen som tør stille de rette spørsmålene! Og snakke meg om frekk, slenger på røret 😳😳 58
Populært innlegg mirama Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10775 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 1 time siden, miss summers skrev: https://www.seher.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72112413 Wow! 👏🏻 Fantastisk. Endelig en artikkel som beskriver AB sin virksomhet på en god måte. Lurer på om hun vil avskrive journalisten som en «mobber», eller «hater». Synd hun ikke kan blokkere Dagbladet. Fantastisk jobb av Mette, veldig imponert over henne! Endelig blir det tatt tak i. Vi er mange som ikke har deltatt aktivt i debatten om ab, men likevel« fulgt med « fra sidelinja. Det verste jeg vet er når mennesker med narsissistiske trekk får ture på som de vil. (Når mengden ikke ser, og ikke bryr seg, og de «skadelidende» ikke tatt alvorlig). Håper noen legger dette ut på «stort og smått». Så kan alle som forsvarte henne kanskje forstå bedre hva dette dreier seg om. Det er mye større enn en «bloggkrangel». Endret 6. februar 2020 av mirama 74
Aidensfield Skrevet 6. februar 2020 #10776 Skrevet 6. februar 2020 2 timer siden, fotballjenta skrev: Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på den IG-teksten hun la ut i dag. Det var så mye forskjellig der. 1: Hun er, som vanlig, veldig opptatt av å vise oss at hun har støttespillere/venner/sponsorer. 2: Hun er, som vanlig, veldig opptatt av å vise oss at hun er ettertraktet blant unge menn. Men nå har hun tydeligvis kastet seg inn i et nytt forhold. Eller det tror jeg ikke før jeg får bevis faktisk. 3: Hun er, som vanlig, veldig opptatt av at vi skal tro hun er et snilt og godhjertet offer for en heksejakt. Selvom vi har BEVISER på at hun ikke har opptrådt ryddig (for å si det fryktelig pent), så har ikke det noe å si for AB og hennes lille armé av støttespillere. Hun er et overmenneske, en suksessfull businesskvinne, verdens beste alenemamma og bare helt topp mentor faktisk - for det har hun skrevet selv på internett! Hele innlegget bar preg av desperasjon. Jeg ble litt uvel. Tror hun det er sånn at bare fordi hun skriver noe på internett så blir det sant? Det kan ihvertfall forklare noen av vrangforestillingene hennes. Jeg tror ikke jeg orker mer. Svar på nr 2: gutter/menn i den alderen vil gjerne ha damer i den alderen. Men det er kun for en ting 12
Halle-Palle Skrevet 6. februar 2020 #10777 Skrevet 6. februar 2020 Noen som har bilde/link til den posten hvor hun ‘beroliger’ oss om at hun ikke er drept? Jeg tror det ikke før jeg får se det😉 11
Jammf Skrevet 6. februar 2020 #10778 Skrevet 6. februar 2020 I tillegg til bløff, svindel og trusler lever jo The Queenbee av reklame. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at dette totalt kan rasere hennes omdømme opp mot sponsorer. Omdømmet til reklameobjektet har jo etterhvert blitt det som styrer reklamekronene, og om sponsorene ikke følger Abip-erne tett på leser de vertfall Dagbladet. Er det fortsatt noen som vil markedsføre sine produkter gjennom denne damen? Godt jobbet Anne Brith ! 46
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 6. februar 2020 Populært innlegg #10779 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 27 minutter siden, Nobile skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 da ligger saken hos Dagbladet 👏🏻 En veldig flott artikkel, men jeg lurer litt på hvorfor ingen setter søkelyset på hennes tidligere konkurser, nylig utleggspant mm. Det burde også vektlegges mtp at hun selger inn sin egen økonomi og såkalte vellykkede karriere, for å få folk til å betale 14500,- for å delta på dette omtalte kurset. Endret 6. februar 2020 av Veslefrikk 64
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. februar 2020 #10780 Skrevet 6. februar 2020 (endret) 16 minutter siden, Aidensfield skrev: Svar på nr 2: gutter/menn i den alderen vil gjerne ha damer i den alderen. Men det er kun for en ting Hun prøver å selge inn drømmen om at med Spraytann, og diverse greier hun reklamerer for, gjør at til og med ei gammel høne kan få seg en ung hane. Endret 6. februar 2020 av lillesnøfnugg
Fremhevede innlegg