Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Marixxx skrev:

Britraugstad.no på Instagram er trolig den som blir omtalt i Mettes siste blogginnlegg. Hun har lagt ut en brokete forsvarstale til AB, som WL også sier seg enig i (kan ikke med Imgur, dessverre!). 

Brit Raugstad skriver blogg om barnevern og psykiatri, og er etter min oppfatning nok en særlig sårbar deltaker i APIP-programmet, noe atferden ved å først gå inn og delta i den lukkede gruppa for så å sladre til AB vel også vitner om. 

Hun har åpenbart ikke forstått alvoret, hvordan AB opererer, og mønstetet mtp «forretningsdrift». Dette kommer nok til å slå tilbake på henne. 

Endret av Malum
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Malum skrev:

Hun har åpenbart ikke forstått alvoret, hvordan AB opererer, og mønstetet mtp «forretningsdrift». Dette kommer nok til å slå tilbake på henne. 

Helt klart! Innlegget hennes lyser jo «har blitt manipulert» med blinkende neon lys! Dessverre! 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hun har nok forstått lite, og bare det å være muldvarp og dele det videre slår kun tilbake på henne selv, og at WL applauderer dette er nok ikke det smarteste, men AB er jo heltinnen til WL og hennes skylapper hindrer henne i å innse realiteten og den virkeligheten som ikke finnes

Slår også tilbake på AB som en negativ handling av kursmedlem

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trua skrev:

Slår også tilbake på AB som en negativ handling av kursmedlem

Og ingenting er bedre enn det, og da nytter det ikke å sitte stille i båten å si nanana og la advokaten være talerøret og veske-bærer 🤣

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

@Pust

13 minutter siden, Rubella skrev:

Klarer ikke ta innlegg fullt av stave- og særskrivingsfeil seriøst uansett, jeg. 😵

Nå skal ikke jeg være moralen vokter eller tante Sofie, men det hadde vært fint om dere kunne fjernet dette innlegget. Utifra historikken er dette en sårbar person som ikke bør blandes inn i dette på KG. Selv om ABD er så jævlig kynisk at hun bruker sårbare mennesker til å fronte egen sak, så bør vi trå varsomt. Det forteller meg også hvor utspekulert denne bedriftseierne er, og ikke minst feig.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Trua skrev:

Hvordan det nå kan bli penger av å sitte stille i båten skjønner ikke jeg

Hun får andre til å ro

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som om ingen av dem som nå støtter AB er de skarpeste knivene i skuffen..

Ikke så vanskelig for «Mentor» å lure dem da

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Tran09 skrev:

På en side er jeg enig med deg Lillesnøfnugg, men på den andre siden ikke. Personen det gjelder skriver åpent på sin insta at hun har vært lagt inn pga spiseforstyrrelse, noe som selvsagt gjør henne sårbar. Men samtidig skriver hun på insta under det siste bildet hennes at "de som ikke har hatt slik suksess kan det jo tenkes at de ikke har det som skal til for å bli toppblogger i Norge...". Dette skriver hun om de som har vært misfornøyde med ABIP. Hun har valgt å uttale seg offentlig i sine kanaler, hun er påmeldt ABIP for å bli toppblogger og dermed søker seg til rampelyset. 

Derfor synes jeg at vi skal kunne kommentere det hun skriver som er relevant rundt ABIP med god samvittighet, uavhengig av hennes fortid. Det er flust med andre folk som har eller har hatt tilknytning til psykiatrien som uttaler seg og som virker mer sårbare enn hun som uttalte seg her. 

Men ja, AB er kynisk som bare det. Vi kan ikke knebles til stillhet bare fordi hun kaster folk forran bussen. Hun er snart tom for folk, og vi kan ikke hjelpe dem som frivillig velger å stå ved siden av henne i kø for å bli neste.

Vi må gjerne kommentere men ikke legge ut innlegget fra IG. Når ikke denne bedriften (ABIP) innehar noe moralsk kompass bør vi være bedre her på KG. Kjenner at det provoserer meg voldsomt at forretningsmodellen hennes er å finne og utnytte sårbare folk, sier som  @Malum : det er hjerterått! Tenker da også på de unge bloggerne som ble oppringt men som takket nei.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CecilieX

Jeg har tenkt at dersom de får gjennom at de skal få tilbakebetalt, så er det uhorvelig mye penger for AB. Men så slår det meg at dette er grunnen til at AS er valgt som selskapsform. Da står jo ikke AB personlig ansvarlig, og det er enkelt å slå selskapet konkurs. Deltagerne vil dermed ikke få tilbake pengene sine. 

Det beste man kan håpe på, tror jeg, er å få så mye oppmerksomhet rundt saken at AB ikke kan fortsette verken denne businessen eller andre innsalg som fabelaktig forretningskvinne. 

Det eneste positive med dette er jo at huset ikke ryker, for der bor det jo andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har tenkt at dersom de får gjennom at de skal få tilbakebetalt, så er det uhorvelig mye penger for AB. Men så slår det meg at dette er grunnen til at AS er valgt som selskapsform. Da står jo ikke AB personlig ansvarlig, og det er enkelt å slå selskapet konkurs. Deltagerne vil dermed ikke få tilbake pengene sine. 

Det beste man kan håpe på, tror jeg, er å få så mye oppmerksomhet rundt saken at AB ikke kan fortsette verken denne businessen eller andre innsalg som fabelaktig forretningskvinne. 

Det eneste positive med dette er jo at huset ikke ryker, for der bor det jo andre også. 

Er det ikke tatt pant i huset på 70k (eller noe rundt der)? Så hvis ikke AB klarer å svindle til seg disse pengene gjennom å lure flere til ABIP, så er det nok en fare for at huset ryker.

AB. Suksessfull forretningskvinne der altså. #ironi

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...