Turkis Sau Skrevet 5. februar 2020 #10681 Del Skrevet 5. februar 2020 9 minutter siden, Rubella skrev: Kjenner jeg er litt bekymra for at dette bare ties ihjel og er glemt innen et par uker... Me and you both. Godeste AB har svart belte i å sitte stille i båten, holde seg for ørene og si *nanananana*, og VIPS så er det skumle og ekle borte. Håper virkelig ikke det blir resultatet denne gang. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. februar 2020 #10682 Del Skrevet 5. februar 2020 19 minutter siden, Rubella skrev: Kjenner jeg er litt bekymra for at dette bare ties ihjel og er glemt innen et par uker... Det er jeg også.. Er redd hun klarer og ro seg unna dette også 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. februar 2020 #10683 Del Skrevet 5. februar 2020 8 minutter siden, Turkis Sau skrev: Me and you both. Godeste AB har svart belte i å sitte stille i båten, holde seg for ørene og si *nanananana*, og VIPS så er det skumle og ekle borte. Håper virkelig ikke det blir resultatet denne gang. Det er nok ikke det hun driver med innad, tro meg. Ovenfor media, ja. Men hun samler jo de andre realitetsblinde rundt seg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente35 Skrevet 5. februar 2020 #10684 Del Skrevet 5. februar 2020 4 timer siden, Pust skrev: Iselin Guttormsen mangler også i de tre første episodene, ikke bare Anne Brith. Pussig. Kanskje de skal kjøre fullt trashsirkus med bare de to etter hvert? Trashsirkus 😂😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 5. februar 2020 #10685 Del Skrevet 5. februar 2020 5 timer siden, Felis skrev: Jeg har nå skrevet om episode 3 og alle spor av Anne Brith er helt borte. De er ikke ferdige med Anne Brith i media, og vi vet at media sprer nyhetene utover for å skape flest mulig klikk. Det KAN være slik at hun er klippet ut og de sparer denne nyheten til det forrige innlegget ikke lenger er aktuelt. Når kommer neste episode? Jeg har ikke sett på Bloggerne før, så jeg har ikke peiling på hvordan de legger opp løpet? Jeg synes helt ærlig at noen burde forberedt meg på at de sender flere dager på rad! Hjernen min er jo helt kokt og jeg lurer på om det var lurt og love resymeer 😂 Tilbake til Anne Briths deltakelse i Bloggerne. Jeg tror de neste avsløringene skal være svært grove før de klipper henne ut. Hun har ikke øksemyrdet noen akkurat, det er "bare" svindel. Og saken er ikke avklart enda. Slik det er nå vet de at seertallene mest sannsynlig får en oppsving hvis de har henne med. Kanskje derfor det haler ut? Det beste jeg tør håpe på er at de klipper ut alt som har med Blogghuset og ABIP å gjøre. Mandag-torsdag sendes det. 4 episoder i uken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 5. februar 2020 #10686 Del Skrevet 5. februar 2020 Det mest beundringsverdige her er at dama er i 40 åra og orker å forholde seg til denne bransjen på det nivået som de på 20. Er mange voksne influensere men de holder da ikke på med dette "pappaen min er sterkere enn pappaen din" opplegget? Hvor barnslig er det egentlig lov å være? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. februar 2020 #10687 Del Skrevet 5. februar 2020 17 minutter siden, Klokkereim skrev: Det mest beundringsverdige her er at dama er i 40 åra og orker å forholde seg til denne bransjen på det nivået som de på 20. Er mange voksne influensere men de holder da ikke på med dette "pappaen min er sterkere enn pappaen din" opplegget? Hvor barnslig er det egentlig lov å være? Det er dessverre lov å være ordentlig så barnslig. Hvor smart det ser ut er derimot en annen diskusjon.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Infinity Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10688 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) 2 timer siden, Rubella skrev: Kjenner jeg er litt bekymra for at dette bare ties ihjel og er glemt innen et par uker... Hun selger sin påståtte kompetanse. Det hat nå vist seg at enten mangler hun kompetanse, er for lat til å yte den, eller for pengegrisk Og dermed tatt inn for mange personer. Hvis hun skal følge opp 100 personer på telefon, hvor mange klarer hun daglig ? Hvis hun bruker ca 1 time på hver, klarer hun kanskje 7 om dagen. Jobber 5 dager, da klarer hun å følge opp 35 personer. Jeg har aldri sett noe arbeidsmoral hos henne, selv om hun gjentar gang på gang at hun jobber hele døgnet. Vi som har fulgt med på henne, vet at hun ikke jobber så mye, da det brukes mye tid på oppussing av ytre, festing, katt og sikkert tinder.. Det vil sikkert roe seg i media med tiden, men jeg er ganske overbevist om at ryktet hennes har nådd ut til de fleste etterhvert, og det vil bli vanskelig å selge luftslottet. Som andre har sagt,; Evig eies kun et dårlig rykte. Edit, Jeg skulle svare siteringen med å si at jeg tror at hos dem det gjelder, så blir ikke dette glemt. Endret 5. februar 2020 av Infinity 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 5. februar 2020 #10689 Del Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, Rubella skrev: Kjenner jeg er litt bekymra for at dette bare ties ihjel og er glemt innen et par uker... Det forsvinner i alt maset om KG, mikropikk og opererte hofter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. februar 2020 #10690 Del Skrevet 5. februar 2020 11 minutter siden, Lama_Drama skrev: Det forsvinner i alt maset om KG, mikropikk og opererte hofter. Ja, jævlig dårlig timing 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. februar 2020 #10691 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) Nytt innlegg fra WL om ABIP. Håper hun virkelig mener det hun skriver, at det ikke bare er det at hun ikke tør si sin egentlige mening. Jeg liker WL, men synd hun ikke ser hvordan AB egentlig er. Mentor AB, jaja... https://www.wenchelarsen.no/2020/02/jeg-er-fornoyd-med-abip/ Endret 5. februar 2020 av jukkapalme 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 5. februar 2020 #10692 Del Skrevet 5. februar 2020 Får bare krysse alt vi har å håpe det kommer flere avsløringer! Det er garantert nok å ta av for å si det sånn.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 5. februar 2020 #10693 Del Skrevet 5. februar 2020 Hvilken fb side er det det WL viser til? Er den åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 5. februar 2020 #10694 Del Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Infinity skrev: Hun selger sin påståtte kompetanse. Det hat nå vist seg at enten mangler hun kompetanse, er for lat til å yte den, eller for pengegrisk Og dermed tatt inn for mange personer. Hvis hun skal følge opp 100 personer på telefon, hvor mange klarer hun daglig ? Hvis hun bruker ca 1 time på hver, klarer hun kanskje 7 om dagen. Jobber 5 dager, da klarer hun å følge opp 35 personer. Jeg har aldri sett noe arbeidsmoral hos henne, selv om hun gjentar gang på gang at hun jobber hele døgnet. Vi som har fulgt med på henne, vet at hun ikke jobber så mye, da det brukes mye tid på oppussing av ytre, festing, katt og sikkert tinder.. Det vil sikkert roe seg i media med tiden, men jeg er ganske overbevist om at ryktet hennes har nådd ut til de fleste etterhvert, og det vil bli vanskelig å selge luftslottet. Som andre har sagt,; Evig eies kun et dårlig rykte. Edit, Jeg skulle svare siteringen med å si at jeg tror at hos dem det gjelder, så blir ikke dette glemt. Om hun har hanket inn et sted mellom ca 850 000 og 1 100 000 kroner på disse kursene kunne hun tatt seg råd til å leie inn hjelp til driften av dette og unngått deler av kritikken... men det er vel litt kjedelig å måtte dele på inntekten/betale lønn? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 5. februar 2020 #10695 Del Skrevet 5. februar 2020 Mette med nytt innlegg, trenger all støtte i den kampen hun fronter 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marixxx Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10696 Del Skrevet 5. februar 2020 55 minutter siden, jukkapalme skrev: Nytt innlegg fra WL om ABIP. Håper hun virkelig mener det hun skriver, at det ikke bare er det at hun ikke tør si sin egentlige mening. Jeg liker WL, men synd hun ikke ser hvordan AB egentlig er. Mentor AB, jaja... https://www.wenchelarsen.no/2020/02/jeg-er-fornoyd-med-abip/ Jeg tror såkalt kognitiv dissonans spiller inn for WL sin del. Hun tviholder på sitt narrativ om å være en heldig, utvalgt blogger, som har jobb, kollegaer og ikke minst en kjent og suksessfull mentor. Og som vil bli stor og nå målene sine, bare hun fortsetter å gjøre det samme; om og og igjen. Hvis hun skulle begynt å stille seg kritisk til ABs atferd og rykte, ville det kunne rokke ved så mye som er viktig og verdifullt for henne, at det trolig er best å la være, og kjøpe ABs forklaringer om kvinner som hater kvinner og sånt i stedet for. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10697 Del Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, Kollontaj skrev: Det er nok ikke det hun driver med innad, tro meg. Ovenfor media, ja. Men hun samler jo de andre realitetsblinde rundt seg. Hvis man leser det siste innlegget til Mette, så forstår man at du traff blink her! Det ble vel også advart her mot muldvarp i FB gruppa og akkurat det bekrefter Mette nå. Vi vet fra før at AB aldri kommer til å innrømme feil eller skyr noen midler når det brenner, Trulte i kommentarfeltet til Mette beskrev jo dette. Det er dessverre vanskelig å stå mot disse kreftene, og tydeligvis er det noen som ikke har klart det! Ut fra det jeg leser i innlegget til Mette står jeg for det jeg skrev tidligere i dag om WL... 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. februar 2020 #10698 Del Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Hvis man leser det siste innlegget til Mette, så forstår man at du traff blink her! Det ble vel også advart her mot muldvarp i FB gruppa og akkurat det bekrefter Mette nå. Vi vet fra før at AB aldri kommer til å innrømme feil eller skyr noen midler når det brenner, Trulte i kommentarfeltet til Mette beskrev jo dette. Det er dessverre vanskelig å stå mot disse kreftene, og tydeligvis er det noen som ikke har klart det! Ut fra det jeg leser i innlegget til Mette står jeg for det jeg skrev tidligere i dag om WL... ABD er virkelig «kvinnen som hater kvinner». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. februar 2020 #10699 Del Skrevet 5. februar 2020 Det er jo veldig trist. Om de som vurderte å melde seg på kurset hadde googlet litt, så ville de funnet utrolig mye grums. Bloggen hennes var helt ekstrem og alt dette slettet hun. Men det er mye som ligger på nett likevel, det er ikke alt som er mulig å «fjerne». Det viser mange år med meget uetisk oppførsel, og at mange har følt denne mentorens vrede og alt det har medført av ubehageligheter.. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. februar 2020 #10700 Del Skrevet 5. februar 2020 4 timer siden, Turkis Sau skrev: Me and you both. Godeste AB har svart belte i å sitte stille i båten, holde seg for ørene og si *nanananana*, og VIPS så er det skumle og ekle borte. Håper virkelig ikke det blir resultatet denne gang. Ja, det kan dessverre nok funke mot media den taktikken der. Men namsmannen lar seg nok ikke vippe av pinnen av litt «nananana» 🙈🙉 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg