Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Aidensfield skrev:

De viste hva som skjer på bloggerene neste uke på sumo nå.. Å AB er ikke med da heller. 

Jeg tror de ville gått ut med det hvis de faktisk klipper henne ut av serien. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Isild skrev:

Jeg tror de ville gått ut med det hvis de faktisk klipper henne ut av serien. 

Kan være hun er den som blir vist i de siste programmene6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aidensfield skrev:

Kan være hun er den som blir vist i de siste programmene6

Da har de god tid på seg til å redigere henne ut da, dersom det skulle bli aktuelt. Skal ikke se bort i fra at det kan skje.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aidensfield skrev:

De viste hva som skjer på bloggerene neste uke på sumo nå.. Å AB er ikke med da heller. 

Hun kommer nok. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Da har de god tid på seg til å redigere henne ut da, dersom det skulle bli aktuelt. Skal ikke se bort i fra at det kan skje.

Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. 

Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Guidet Kvinne said:

Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. 

Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. 

Jaja Tv2 har jo tidligere "redigert" bort personer fra Reality serier. Vet det gjelder Farmen for noen år siden og eg trooor også det var noe lignende i Robinsons Ekspedisjonen også hvis eg ikkje husker feil. Så de kan hvis de vil 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg tror også det skal svært mye til. Slik det er nå er avisartiklene som har kommet mer som "PR" for programmet. Det kan være at folk som aldri har sett på Bloggerne før nå setter seg til foran TV for å se hva dette influencerprogrammet er. De aller færreste har jo hørt om det før. 

Blir det stadfestet at noe er svindel/galt derimot, så gjør vel TV2 en vurdering på hvordan det skal håndteres  (enn så lenge er det påstander, hva man måtte mene og syns er ikke så relevant) 

Jeg har ingen tiltro til TV2 jeg heller. De har mistet det helt spør man meg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte sine kommentarer under det nyeste innlegget til Mette... Grøss... Forstår godt folk er redde 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin Guttormsen mangler også i de tre første episodene, ikke bare Anne Brith. Pussig. Kanskje de skal kjøre fullt trashsirkus med bare de to etter hvert?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har "gjort noe" før du er dømt for det i Norge- indisier, påstander, manglende dokumentasjon, en opplevelse av, åsså  -sa-hun-det-så-gjorde-hun-det holder ikke til å redigere ut noen fra et program som blir omdiskutert nettopp på grunn av de heftige diskusjonene som går nå. Tenker dette blir å betrakte som en gull-gruve for Tv2 i nærmeste fremtid. 

At evig eies kun et dårlig rykte kan nok skade bisnissen til AB på kort sikt, men på litt lengre sikt....tror nok rumpa til SE fortsatt vil være mer omdiskutert enn Abip også i tiden fremover. Det var jo den Fredrik Solvang var opptatt av, ikke Abip som allerede mandag var nådd forsidene på enkelte aviser.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, DianaV skrev:

Trulte sine kommentarer under det nyeste innlegget til Mette... Grøss... Forstår godt folk er redde 

Går det virkelig an??? Stakkars Trulte. 🥵

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig fjerner de hu ikke, det er god tv. Hun blir allerede fremstilt noe spesielt og helt annerledes enn de andre i reklamen og introen til bloggene. 

Er litt som Gunilla Persson. Hun er ikke en rik Hollywoodfrue som resten av gjengen, men hun får fortsatt være med. Fordi det er god tv, og det selger. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, Emmelise skrev:

https://metteask.blogg.no/folk-er-redde-intervju-ang-abip.html#kommentarer

Problemet med "Trulte" er at hun ikke kan identifiseres og fremlegger ingen bevis ved påstanden som gjør at man ikke kan verifisere om det er legit eller ikke.

Men altså, ingen ville vel egentlig vært overraska.

Kan jo hende Mette får til en kommunikasjon med henne på tomannshånd etterhvert, slik at ting kommer frem. 

Men som Trulte skriver, hun er helt utslitt av AB sitt styr og vet non at det kan starte igjen om hun står frem med noe. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...