Isild Skrevet 5. februar 2020 #10661 Del Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Aidensfield skrev: De viste hva som skjer på bloggerene neste uke på sumo nå.. Å AB er ikke med da heller. Jeg tror de ville gått ut med det hvis de faktisk klipper henne ut av serien. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 5. februar 2020 #10662 Del Skrevet 5. februar 2020 8 minutter siden, Isild skrev: Jeg tror de ville gått ut med det hvis de faktisk klipper henne ut av serien. Kan være hun er den som blir vist i de siste programmene6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 5. februar 2020 #10663 Del Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, Aidensfield skrev: Kan være hun er den som blir vist i de siste programmene6 Da har de god tid på seg til å redigere henne ut da, dersom det skulle bli aktuelt. Skal ikke se bort i fra at det kan skje. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 5. februar 2020 #10664 Del Skrevet 5. februar 2020 18 minutter siden, Aidensfield skrev: De viste hva som skjer på bloggerene neste uke på sumo nå.. Å AB er ikke med da heller. Hun kommer nok. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 5. februar 2020 #10665 Del Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Da har de god tid på seg til å redigere henne ut da, dersom det skulle bli aktuelt. Skal ikke se bort i fra at det kan skje. Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 5. februar 2020 #10666 Del Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Guidet Kvinne said: Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. Jaja Tv2 har jo tidligere "redigert" bort personer fra Reality serier. Vet det gjelder Farmen for noen år siden og eg trooor også det var noe lignende i Robinsons Ekspedisjonen også hvis eg ikkje husker feil. Så de kan hvis de vil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. februar 2020 #10667 Del Skrevet 5. februar 2020 29 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Det tror jeg virkelig skal mye til. Det er seeetall som gjelder her. Om noe kan det jo være at de vurderer dette dithen at det vil gi ekstra høye seertall. Vi får se. Jeg har ingen tiltro til TV2, og at kanalen faktisk er en av våre allmennkringkastere er både trist og opprørende. Jeg tror også det skal svært mye til. Slik det er nå er avisartiklene som har kommet mer som "PR" for programmet. Det kan være at folk som aldri har sett på Bloggerne før nå setter seg til foran TV for å se hva dette influencerprogrammet er. De aller færreste har jo hørt om det før. Blir det stadfestet at noe er svindel/galt derimot, så gjør vel TV2 en vurdering på hvordan det skal håndteres (enn så lenge er det påstander, hva man måtte mene og syns er ikke så relevant) Jeg har ingen tiltro til TV2 jeg heller. De har mistet det helt spør man meg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 5. februar 2020 #10668 Del Skrevet 5. februar 2020 Trulte sine kommentarer under det nyeste innlegget til Mette... Grøss... Forstår godt folk er redde 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10669 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) Jeg har nå skrevet om episode 3 og alle spor av Anne Brith er helt borte. De er ikke ferdige med Anne Brith i media, og vi vet at media sprer nyhetene utover for å skape flest mulig klikk. Det KAN være slik at hun er klippet ut og de sparer denne nyheten til det forrige innlegget ikke lenger er aktuelt. Når kommer neste episode? Jeg har ikke sett på Bloggerne før, så jeg har ikke peiling på hvordan de legger opp løpet? Jeg synes helt ærlig at noen burde forberedt meg på at de sender flere dager på rad! Hjernen min er jo helt kokt og jeg lurer på om det var lurt og love resymeer 😂 Tilbake til Anne Briths deltakelse i Bloggerne. Jeg tror de neste avsløringene skal være svært grove før de klipper henne ut. Hun har ikke øksemyrdet noen akkurat, det er "bare" svindel. Og saken er ikke avklart enda. Slik det er nå vet de at seertallene mest sannsynlig får en oppsving hvis de har henne med. Kanskje derfor det haler ut? Det beste jeg tør håpe på er at de klipper ut alt som har med Blogghuset og ABIP å gjøre. Endret 5. februar 2020 av Felis 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 5. februar 2020 #10670 Del Skrevet 5. februar 2020 Iselin Guttormsen mangler også i de tre første episodene, ikke bare Anne Brith. Pussig. Kanskje de skal kjøre fullt trashsirkus med bare de to etter hvert? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 5. februar 2020 #10671 Del Skrevet 5. februar 2020 Ingen har "gjort noe" før du er dømt for det i Norge- indisier, påstander, manglende dokumentasjon, en opplevelse av, åsså -sa-hun-det-så-gjorde-hun-det holder ikke til å redigere ut noen fra et program som blir omdiskutert nettopp på grunn av de heftige diskusjonene som går nå. Tenker dette blir å betrakte som en gull-gruve for Tv2 i nærmeste fremtid. At evig eies kun et dårlig rykte kan nok skade bisnissen til AB på kort sikt, men på litt lengre sikt....tror nok rumpa til SE fortsatt vil være mer omdiskutert enn Abip også i tiden fremover. Det var jo den Fredrik Solvang var opptatt av, ikke Abip som allerede mandag var nådd forsidene på enkelte aviser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. februar 2020 #10672 Del Skrevet 5. februar 2020 51 minutter siden, DianaV skrev: Trulte sine kommentarer under det nyeste innlegget til Mette... Grøss... Forstår godt folk er redde Går det virkelig an??? Stakkars Trulte. 🥵 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. februar 2020 #10673 Del Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Honey Dew skrev: Går det virkelig an??? Stakkars Trulte. 🥵 Hva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 5. februar 2020 #10674 Del Skrevet 5. februar 2020 Selvsagt blir hun ikke klippet ut av programmet. Dette er jo et TV selskaps våte drøm. Drama selger. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 5. februar 2020 #10675 Del Skrevet 5. februar 2020 Selvfølgelig fjerner de hu ikke, det er god tv. Hun blir allerede fremstilt noe spesielt og helt annerledes enn de andre i reklamen og introen til bloggene. Er litt som Gunilla Persson. Hun er ikke en rik Hollywoodfrue som resten av gjengen, men hun får fortsatt være med. Fordi det er god tv, og det selger. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. februar 2020 #10676 Del Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Honey Dew skrev: Går det virkelig an??? Stakkars Trulte. 🥵 Hva skjer med Trulte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10677 Del Skrevet 5. februar 2020 (endret) 36 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hva skjer med Trulte? Sitat Jeg orker dessverre ikke. Men det har vært trusler, skriking i telefonen, hjemmebesøk, mobilisering av andre folk for å lage grupper mot meg, advokater, trusler om politianmeldelser. Det tyngste var vel at hun aldri ga seg, men det var kontakt mange, mange ganger i døgnet, ble helt utslitt, visste aldri når det skjedde noe. Og jeg stod ganske alene i det hele, fordi enten så klarte hun å lure folk (noen) over på sin side eller så skjønte folk (de fleste) hvordan jævlig det var for meg å stå i mot, så de trakk seg unna for å beskytte seg selv. https://metteask.blogg.no/folk-er-redde-intervju-ang-abip.html#kommentarer Problemet med "Trulte" er at hun ikke kan identifiseres og fremlegger ingen bevis ved påstanden som gjør at man ikke kan verifisere om det er legit eller ikke. Men altså, ingen ville vel egentlig vært overraska. Endret 5. februar 2020 av Emmelise 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. februar 2020 #10678 Del Skrevet 5. februar 2020 9 minutter siden, Emmelise skrev: https://metteask.blogg.no/folk-er-redde-intervju-ang-abip.html#kommentarer Problemet med "Trulte" er at hun ikke kan identifiseres og fremlegger ingen bevis ved påstanden som gjør at man ikke kan verifisere om det er legit eller ikke. Men altså, ingen ville vel egentlig vært overraska. Kan jo hende Mette får til en kommunikasjon med henne på tomannshånd etterhvert, slik at ting kommer frem. Men som Trulte skriver, hun er helt utslitt av AB sitt styr og vet non at det kan starte igjen om hun står frem med noe. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Embla82 Skrevet 5. februar 2020 Populært innlegg #10679 Del Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Emmelise skrev: https://metteask.blogg.no/folk-er-redde-intervju-ang-abip.html#kommentarer Problemet med "Trulte" er at hun ikke kan identifiseres og fremlegger ingen bevis ved påstanden som gjør at man ikke kan verifisere om det er legit eller ikke. Men altså, ingen ville vel egentlig vært overraska. Det verste er at det sannsynligvis er så mange "Trulter" der ute at hun kan skrive om alt det der anonymt uten å være redd for at AB skal skjønne at det er akkurat henne... 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. februar 2020 #10680 Del Skrevet 5. februar 2020 Kjenner jeg er litt bekymra for at dette bare ties ihjel og er glemt innen et par uker... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg