Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Diamant skrev:

"Folk er redde for henne"

Det burde kommet fram i artikkelen hvorfor mange faktisk er redd for henne. Det sto jo bare at folk er redd for henne.

Det er sikkert mange som leser artikkelen som ikke aner hvorfor mange er redd og hva AB er i stand til å gjøre.

Er enig, men det virker som det kommer, Mette skrev at alt skal frem i eget kommentarfelt som en kommentar på nettopp dette...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

Er enig, men det virker som det kommer, Mette skrev at alt skal frem i eget kommentarfelt som en kommentar på nettopp dette...

Ok, veldig bra!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyniske mennesker som oppdager hvor enkelt det er å komme unna med ting klarer alltid til slutt å dra det så langt at alt sprekker. Mangelen på grenser som er det som gjør at de lykkes i begynnelsen, blir deres eget fall. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FruJohansen skrev:

Å imøtegå kritikk er ikke AB sin sterkeste side. Hun avviste en gang en journalist fra Aftenposten som ville stille henne spørsmål om eksponering av barn, i egne kanaler skrev hun at det var fordi hun bakte da han ringte. Nå er hun altså på ferie, i det businessen hennes slaktes i riksmedia. Jeg tror de fleste bedriftseiere ville avbrutt ferien i en slik situasjon, men AB tenker kanskje at hun er som kapteinen på Titanic? Han bestemte seg også etter sigende å bli sittende stille i båten etter kollisjon med et isfjell. 

Kudos, TV2! Dette hadde jeg ikke trodd om dere! 

Synes Lars K Eriksens svar til VG, vedrørende avsløringene om at han hadde skrevet falske kommentarer på konens blogg, er et eksempel på hvordan man legger seg flat. Et utdrag: 

Jeg er flau, jeg er lei meg, jeg lærer. Det vil ikke gjenta seg.»

https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg

Endret av UnniB
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Malum skrev:

Han var nok mest lei seg fordi han ble tatt for det, ikke fordi han gjorde det. Og han har nok ikke lært, han har bare blitt flinkere til å komme unna med det.

200 prosent enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maskopi skrev:

TV2 sier at de har prøvd å kontakte henne men hun er på ferie. Well, hun var på TV2s egen premierefest i går så så vanskelig er det neppe for de å få tak i henne.

Nå var vel neppe journalisten bak denne saken på den festen - annen redaksjon. Dessuten gikk saken ut mens festen pågikk og så breaking news er ikke dette at man bruker ressurser på å sende ut en journalist for intervju på stående fot. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Malum skrev:

Han var nok mest lei seg fordi han ble tatt for det, ikke fordi han gjorde det. Og han har nok ikke lært, han har bare blitt flinkere til å komme unna med det.

Det kan hende. Men måten han svarte på i media er fortsatt et godt eksempel på hvordan man legger seg flat når saken er ute. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie? I «syden» og stikker hodet i sanden da kanskje? 

Nei, hun er på «ferie» hos den nye daten.

Og på ferie fra hva da? Ser jo ut som om hver dag er en ferie der i gården.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...