Populært innlegg Mistyen Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10601 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Jeg er virkelig spent på hvordan mor-godhjerta skal komme seg ut av dette med æren i behold. Det er antagelig for sent allerede, men jeg tipper at den båten hun sitter rolig i, er på opprørt hav med storm i kasta. Håper hun har investert i en god redningsvest. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 4. februar 2020 av Måne Rampelyset 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Diamant Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10602 Del Skrevet 4. februar 2020 "Folk er redde for henne" Det burde kommet fram i artikkelen hvorfor mange faktisk er redd for henne. Det sto jo bare at folk er redd for henne. Det er sikkert mange som leser artikkelen som ikke aner hvorfor mange er redd og hva AB er i stand til å gjøre. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10603 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg har vært (og for såvidt er) kritisk til TV2, men et lite pluss i margen her! Antagelig er dette kommet så langt at de ikke hadde noe valg! Bra at de faktisk skriver at folk er redde for å stå frem... Vi får håpe at dette som skjer nå gjør at de står frem alikevel. Ballen har begynt å rulle... 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 #10604 Del Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, Diamant skrev: "Folk er redde for henne" Det burde kommet fram i artikkelen hvorfor mange faktisk er redd for henne. Det sto jo bare at folk er redd for henne. Det er sikkert mange som leser artikkelen som ikke aner hvorfor mange er redd og hva AB er i stand til å gjøre. Er enig, men det virker som det kommer, Mette skrev at alt skal frem i eget kommentarfelt som en kommentar på nettopp dette... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2020 #10605 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Er enig, men det virker som det kommer, Mette skrev at alt skal frem i eget kommentarfelt som en kommentar på nettopp dette... Ok, veldig bra! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 4. februar 2020 #10606 Del Skrevet 4. februar 2020 Kyniske mennesker som oppdager hvor enkelt det er å komme unna med ting klarer alltid til slutt å dra det så langt at alt sprekker. Mangelen på grenser som er det som gjør at de lykkes i begynnelsen, blir deres eget fall. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10607 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Jeg håper virkelig ikke AB kommer unna med denne kritikken, all kudos til Mette Ask som virkelig våger å gå i bresjen for å avsløre galskapen. At 10 blir til 100 er ekstremt, men griskheten tok vel overhånd for en som ikke eier skam i livet. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 4. februar 2020 av Måne Rampelyset 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10608 Del Skrevet 4. februar 2020 Der fikk Anne Brith jordskjelvet sitt ja 👏👏👏 Kanskje ikke helt på den måten hun planla selv, men så absolutt på en fortjent måte 👏😊💪 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg UnniB Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10609 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) Hun har ikke gode rådgivere på media. Hvis hun ville kommet bra ut burde hun lagt seg flat og sagt at de selvsagt skal se på hver enkelt sak hvor folk er misfornøyde og beklaget seg. Dessuten: når man sier at man har ferie legger man ikke ut snapper av kattekos og matlaging. Det sender et signal om at hun har tid til sånt, og til å snappe om det, men ikke til å ta denne saken så seriøst at hun kan bruke et kvarter på en journalist. Du tar heller ikke ferie når du står midt oppi en stor sak mot bedriften din sitt rennomme. Vanlig at ledere avbryter ferien sin om det skjer ting som dette. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 4. februar 2020 av Måne Rampelyset 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 4. februar 2020 #10610 Del Skrevet 4. februar 2020 Wenche Larsen på instagram i dag: «noen ganger er livet like stille som sjøen på bildet. Andre ganger kan det storme litt rundt oss, men man må bare sitte stille i båten. Det roer seg alltid etter en stund.» https://www.instagram.com/p/B8JbakSnXaK/?igshid=mqe65xnd1e6f Jaja. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10611 Del Skrevet 4. februar 2020 Å imøtegå kritikk er ikke AB sin sterkeste side. Hun avviste en gang en journalist fra Aftenposten som ville stille henne spørsmål om eksponering av barn, i egne kanaler skrev hun at det var fordi hun bakte da han ringte. Nå er hun altså på ferie, i det businessen hennes slaktes i riksmedia. Jeg tror de fleste bedriftseiere ville avbrutt ferien i en slik situasjon, men AB tenker kanskje at hun er som kapteinen på Titanic? Han bestemte seg også etter sigende å bli sittende stille i båten etter kollisjon med et isfjell. Kudos, TV2! Dette hadde jeg ikke trodd om dere! 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Maskopi Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10612 Del Skrevet 4. februar 2020 TV2 sier at de har prøvd å kontakte henne men hun er på ferie. Well, hun var på TV2s egen premierefest i går så så vanskelig er det neppe for de å få tak i henne. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnniB Skrevet 4. februar 2020 #10613 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, FruJohansen skrev: Å imøtegå kritikk er ikke AB sin sterkeste side. Hun avviste en gang en journalist fra Aftenposten som ville stille henne spørsmål om eksponering av barn, i egne kanaler skrev hun at det var fordi hun bakte da han ringte. Nå er hun altså på ferie, i det businessen hennes slaktes i riksmedia. Jeg tror de fleste bedriftseiere ville avbrutt ferien i en slik situasjon, men AB tenker kanskje at hun er som kapteinen på Titanic? Han bestemte seg også etter sigende å bli sittende stille i båten etter kollisjon med et isfjell. Kudos, TV2! Dette hadde jeg ikke trodd om dere! Synes Lars K Eriksens svar til VG, vedrørende avsløringene om at han hadde skrevet falske kommentarer på konens blogg, er et eksempel på hvordan man legger seg flat. Et utdrag: Jeg er flau, jeg er lei meg, jeg lærer. Det vil ikke gjenta seg.» https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg Endret 4. februar 2020 av UnniB 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10614 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, UnniB skrev: Synes Lars K Eriksens svar til VG, vedrørende avsløringene om at han hadde skrevet falske kommentarer på konens blogg, er et eksempel på hvordan man legger seg flat. Et utdrag: Jeg er flau, jeg er lei meg, jeg lærer. Det vil ikke gjenta seg.» https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg Han var nok mest lei seg fordi han ble tatt for det, ikke fordi han gjorde det. Og han har nok ikke lært, han har bare blitt flinkere til å komme unna med det. Endret 4. februar 2020 av Malum 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. februar 2020 #10615 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Malum skrev: Han var nok mest lei seg fordi han ble tatt for det, ikke fordi han gjorde det. Og han har nok ikke lært, han har bare blitt flinkere til å komme unna med det. 200 prosent enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnniB Skrevet 4. februar 2020 #10616 Del Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, Maskopi skrev: TV2 sier at de har prøvd å kontakte henne men hun er på ferie. Well, hun var på TV2s egen premierefest i går så så vanskelig er det neppe for de å få tak i henne. Nå var vel neppe journalisten bak denne saken på den festen - annen redaksjon. Dessuten gikk saken ut mens festen pågikk og så breaking news er ikke dette at man bruker ressurser på å sende ut en journalist for intervju på stående fot. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnniB Skrevet 4. februar 2020 #10617 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Malum skrev: Han var nok mest lei seg fordi han ble tatt for det, ikke fordi han gjorde det. Og han har nok ikke lært, han har bare blitt flinkere til å komme unna med det. Det kan hende. Men måten han svarte på i media er fortsatt et godt eksempel på hvordan man legger seg flat når saken er ute. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phidias Skrevet 4. februar 2020 #10618 Del Skrevet 4. februar 2020 Diskuteres på Stort og smått om sosiale medier i Norge nå! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. februar 2020 #10619 Del Skrevet 4. februar 2020 Ferie? I «syden» og stikker hodet i sanden da kanskje? Nei, hun er på «ferie» hos den nye daten. Og på ferie fra hva da? Ser jo ut som om hver dag er en ferie der i gården. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #10620 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg tror ikke TV2 skriver dette fordi de mener det er en viktig sak. Jeg tror de lager et oppslag om dette for å promotere sin egen serie om bloggerne. Hadde de tatt denne saken på alvor hadde selvsagt trukket henne fra programmet. De hadde også skrevet mer inngående om hvilken rolle hun faktisk har hos TV2. Det bør være null problem for TV2 å ta kontakt med henne. Hun var på en fest i regi av TV2 i går. Selv om det er ulike avdelinger som lager bloggerne og som lager nyhetsstoff er det ikke slik publiserer stoff som kan være til skade for andre avdelinger i Tv2 liksom. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg