Flettfrid Skrevet 3. februar 2020 #10501 Del Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, Illusen skrev: 100 kursdeltagere, til 14 000 per hode i kursavgift. Det er godt betalt om dagen å ligge på sofaen med trutmunn og klappe katten... De pengene brukte hun nok opp fort som faan.... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10502 Del Skrevet 3. februar 2020 Skrev dette i Mette Ask tråden, men legger det inn her også: Det er tre som står fram i intervjuet. I tillegg til Mette er det Marlen M. Johannessen og Marianne-Rossi Aas. Johannesen forlot kurset etter bare to måneder. De ble fortalt at Anne Brith skulle ringe dem hver 14. dag i 6 måneder. Mette sier hun fikk 4 telefonsamtaler. Advokaten til Anne Brith sier at over 100 deltakere har skrevet kontakt. Skjønner at Anne Brith ikke klarte å følge opp, for når i all verden skulle hun fått tid til å ligge på sofaen da? Det mest interessante er at Forbrukertilsynet allerede har mottatt klage fra en annen enn de tre over. Deltakerne har gitt Anne Brith frist til førstkommende mandag for å betale tilbake, ellers går de også til Forbrukerrådet. Advokaten til Anne Brith mener de ikke har noen sak, selv om Anne Brith ikke har oppfylt kravene for at angrerett kan brukes. Der tror jeg han griper etter halmstrå, for Anne Brith har aldri opplyst om angrefrist, og da endres den automatisk til 12 måneder. Om de får noen penger igjen er heller tvilsomt, de pengene er nok dessverre brukt opp på bil og champagne... 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 3. februar 2020 #10503 Del Skrevet 3. februar 2020 Det er nok ingen penger å hente i boet, med de tallene som står på proff så overlever ikke as’et året ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 3. februar 2020 #10504 Del Skrevet 3. februar 2020 Fantastisk artikkel! Såg at noen linket til den på Anne Brith sin instaprofil, men den kommentaren ble kjapt slettet 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10505 Del Skrevet 3. februar 2020 Det er jo helt tragisk at hun har klart å rote det sånn til for seg. Og fint at folk tar mot til seg og sier fra at de overhodet ikke har fått det de er lovet. Over 100 stykker som skulle bli Norges nye SoMe-stjerner. Det har hun jo skjønt at ikke ville være mulig - ergo er det ganske nærliggende å kalle det lureri eller regelrett svindel, siden det er så mye penger involvert. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 3. februar 2020 #10506 Del Skrevet 3. februar 2020 Eksklusivt kurs, kun 10 som får plass... så får alle som kan betale plass🤔 Som om jeg kjøpte ett kunstverk i begrenset opplag på 10, betaler i dyre dommer for eksklusivitet, så plutselig er det uendelig med det kunstverket til salgs... Det er jo svindel, så jeg tenker om det står skriftlig så har ab ett problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *Stjerne*støv* Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10507 Del Skrevet 3. februar 2020 Nå begynner vi å snakke om jordskjelv 😅 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. februar 2020 #10508 Del Skrevet 3. februar 2020 Akkurat nå, Angeleye skrev: Fantastisk artikkel! Såg at noen linket til den på Anne Brith sin instaprofil, men den kommentaren ble kjapt slettet Det ble nok de også! Anne Brith må nok tilbringe mye av premierefesten med nesa i telefonen for å slukke branner og blokkere kritikere. Og det har hun innmari godt av! Jeg synes det er utrolig bra at dette kom frem, men det kom litt for sent. Nye deltakere har allerede meldt seg på nettkurset hun annonserte etter jul. Hun har åpenbart lært av klagene og lover ikke lenger personlige telefonsamtaler. Likevel håper jeg de nye deltakerne leser seg opp og bruker angreretten. Hun ene hadde jo brukt hele månedslønna på dette. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 3. februar 2020 #10509 Del Skrevet 3. februar 2020 12 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Rossibella.no skriver at hun hadde en dårlig magefølelse for ABIP og at hun gikk ut allerede i juli 2019. Hun skriver hun er glad de nå er flere som går videre med saken... Hvilken sak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. februar 2020 #10510 Del Skrevet 3. februar 2020 1 minutt siden, Hvem er dette? skrev: Hvilken sak? ABIP saken... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10511 Del Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, Nina1975 skrev: Eksklusivt kurs, kun 10 som får plass... så får alle som kan betale plass🤔 Ikke bare dét - hun la det frem som at hun, godhjertet som hun er, skulle hjelpe 10 nøye utvalgte mennesker, og skrev INGENTING om at det skulle koste noe. Svindel. Ingenting annet. Men jeg håper virkelig for barna sin del at hun klarer å beholde huset. Om hun blir dømt til å betale tilbake en hel haug med penger, og vi vet hun allerede sliter med en regning på 80k, så får hun det nok ganske vanskelig fremover. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10512 Del Skrevet 3. februar 2020 Det var en bra skrevet artikkel, det kjennes nok hos AB dette. Hun får drukne sorgene i champagne og Skybert fantasier så får vi se hvordan dette utspiller seg... Gledelig å se dette på trykk. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. februar 2020 #10513 Del Skrevet 3. februar 2020 Over 100 betalende kursdeltakere, de aller fleste med 14500 i kursavgift. Hvordan kan hun være så blakk at det er tatt ut pant på snaue 70 000 på huset hennes? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10514 Del Skrevet 3. februar 2020 Må si det er absurd å følge henne på snapchat i kveld. Utrolig opptatt av å vise frem at hun har venner. Dog syns jeg disse vennene ser ganske ukomfortable ut, og hun ser sliten ut. Iom at hun slettet kommentaren som linket til artikkelen på IG, så er hun nok fullt klar over hva som skjer på nettet nå. Må være en ganske kjip følelse hun sitter med. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10515 Del Skrevet 3. februar 2020 Nettavisen linker også nå. Helt umulig for AB å sitte stille i båten særlig mye lenger nå. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 3. februar 2020 #10516 Del Skrevet 3. februar 2020 16 minutter siden, Felis skrev: Over 100 betalende kursdeltakere, de aller fleste med 14500 i kursavgift. Hvordan kan hun være så blakk at det er tatt ut pant på snaue 70 000 på huset hennes? Etter moms og skatt er det jo et mye mindre beløp igjen, men hadde ikke hatt noe i mot å se regnskapet. De fleste roter jo bort for mye så lenge det er tilgang 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nova sofie Skrevet 3. februar 2020 #10517 Del Skrevet 3. februar 2020 (endret) Kommunikasjonen som ble publisert mellom Mette og AB overrasket meg veldig.Herunder AB sine kampord i diverse sammenhenger, som om hun skal komme seirende ut av krigen. Dersom jeg kunne gitt henne et råd, ville det vært å omstille tankegangen sin. Jeg tror hun kunne unngått dette etterspillet ved å vise mer ydmykhet og forståelse. Hun tror at hun er veldig smart og tar strategiske avgjørelser, men det er jeg ikke enig i. For gud så mye man kan slippe unna med ved å vise ydmykhet og forståelse. Jeg har ikke så mye i mot henne. Men for meg sier det mye om karakteren hennes at hun ikke kommer med en beklagelse til de berørte privat eller en offentlig uttalelse om at hun lover bedring. Jeg tror det er fordi hun er i kampmodus. Endret 3. februar 2020 av Nova sofie 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sh999 Skrevet 3. februar 2020 Populært innlegg #10518 Del Skrevet 3. februar 2020 Blir flau på hennes vegne når jeg ser disse snapene. Love, besties, friends ❤️ Hva i huleste er det den damen mangler ? Det er nesten på grensen til synd på henne, et så stort behov for og bli anerkjent. Alle mennesker har jo det, men det merkelige her er jo at hun vil ha anerkjennelse fra helt feil klientell. Samtlige er jo 20 år yngre enn henne . At hun ikke ser at hun fremstår usikker, desperat og alt annet enn en normal/profesjonell «buisness woman» . Men når hun ikke klarer og forstå, at hun bør ta imot kritikk som konstruktivt, da er det dessverre ingenting som kan hjelpe henne 🙈 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. februar 2020 #10519 Del Skrevet 3. februar 2020 6 minutter siden, Smugleseren skrev: Etter moms og skatt er det jo et mye mindre beløp igjen, men hadde ikke hatt noe i mot å se regnskapet. De fleste roter jo bort for mye så lenge det er tilgang Det forutsetter at det blir rapportert og betalt.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 3. februar 2020 #10520 Del Skrevet 3. februar 2020 Stemmer det at hun har tjent 1,4 millioner på ABIP? Før skatt og moms er trukket av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg