Gjest adinterim Skrevet 1. februar 2020 #10461 Del Skrevet 1. februar 2020 14 minutter siden, tranedatter skrev: Så den selverklærte dronningen av Influencers (med Hoff) var ikke på Vixen? Der hun tidligere har vært såååå glad for å være med. Er det AB eller Vixen som ikke er "in" lengere...? Begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nomore82 Skrevet 1. februar 2020 Populært innlegg #10462 Del Skrevet 1. februar 2020 Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe? Av 67 nominerte plasser var ingen fra blogghuset. Føler det sier sitt. Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. februar 2020 #10463 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 6 timer siden, nomore82 skrev: Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe? Av 67 nominerte plasser var ingen fra blogghuset. Føler det sier sitt. Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig. Enig i at Blogghuset ikke har lykkes på Vixen ja! Ang møt teamet så er det to forskjellige Isabel. Isabel Rinaldi Carlsen og Isabel(le) Eriksen. Pussig da at kun Eriksen står oppført som eier da ettersom jeg har skjønt så eier hun 17 %. Carlsen eier en større andel, trodde AB også gjorde det? Men vi ser kanskje ikke på samme side da jeg ikke ser noen Fredrik der? Edit: så uproft å ikke klare å stave navnet til egne eiere på egen hjemmeside riktig! Isabel/Isabelle står litt hipp som happ når man kikker litt rundt på sidene. Endret 1. februar 2020 av Zenhouse 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 1. februar 2020 #10464 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 34 minutter siden, Zenhouse skrev: Ang møt teamet så er det to forskjellige Isabel. Isabel Rinaldi Carlsen og Isabel(le) Eriksen. Pussig da at kun Eriksen står oppført som eier da ettersom jeg har skjønt så eier hun 17 %. Carlsen eier en større andel, trodde AB også gjorde det? Men vi ser kanskje ikke på samme side da jeg ikke ser noen Fredrik der? Edit: så uproft å ikke klare å stave navnet til egne eiere på egen hjemmeside riktig! Isabel/Isabelle står litt hipp som happ når man kikker litt rundt på sidene. Ah. Det er Isabelle de mener der ja. Godt poeng. Tenkte ikke over at det bare var skrevet feil Isabel og Anne-Brith eier 33% hver, Isabelle og Natalie eier 17% hver. Endret 1. februar 2020 av nomore82 Feil prosentsats listet opp. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 1. februar 2020 #10465 Del Skrevet 1. februar 2020 19 minutter siden, nomore82 skrev: Ah. Det er Isabelle de mener der ja. Godt poeng. Tenkte ikke over at det bare var skrevet feil Isabel og Anne-Brith eier 33% hver, Isabelle og Natalie eier 13% hver. Hvem eier så de siste 8 %? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BaHare Skrevet 1. februar 2020 Populært innlegg #10466 Del Skrevet 1. februar 2020 5 minutter siden, Dragonheart skrev: Hvem eier så de siste 8 %? Mæhmed? 😂😉 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 1. februar 2020 #10467 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 8 minutter siden, Dragonheart skrev: Hvem eier så de siste 8 %? Sorry. Skulle vært 17% på de to siste. Har rettet opp posten nå. Jeg roter fælt i dag... Endret 1. februar 2020 av nomore82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 1. februar 2020 #10468 Del Skrevet 1. februar 2020 7 timer siden, nomore82 skrev: Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe? Av 67 nominerte plasser var ingen fra blogghuset. Føler det sier sitt. Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig. Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 1. februar 2020 #10469 Del Skrevet 1. februar 2020 8 minutter siden, Fruktninja skrev: Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? Vet ikke sikkert men ser sånn ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. februar 2020 #10470 Del Skrevet 1. februar 2020 19 minutter siden, Fruktninja skrev: Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? Det stemmer. Og på Instagram har de hele(!) 485 følgere og ingen aktivitet siden oktober 2019. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aidensfield Skrevet 1. februar 2020 Populært innlegg #10471 Del Skrevet 1. februar 2020 20 minutter siden, Fruktninja skrev: Jeg har akkurat ramlet inn på tråden her.. er dette det samme blogghuset som er på Facebook, med en side spm ble oppretter i januar 2019, med hele 170 følgerne og ingen ny aktivitet etter mars 2019? Akkurat nå, Zenhouse skrev: Det stemmer. Og på Instagram har de hele(!) 485 følgere og ingen aktivitet siden oktober 2019. Å disse holder kurs om det å få 1000 flere følgere i uka? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 1. februar 2020 #10472 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 7 minutter siden, Aidensfield skrev: Å disse holder kurs om det å få 1000 flere følgere i uka? Strengt tatt er det Anne Brith Davidsen som gjør det, via Anne Brith Influencer Program. Hvor mye involvert Blogghuset AS er i dette vet jeg ikke, men ser med første øyekast ut til at det er et eget foretak adskilt fra Blogghuset AS. Men graver man litt ser man jo at samme selskap som eier influencerprogram.no(siden til Anne Brith Influencer Program) som og eier blogghuset.no. Altså Anne-Brith AS. Endret 1. februar 2020 av nomore82 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 1. februar 2020 Populært innlegg #10473 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert. I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker" Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "101,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke "Kanaler "er blank Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler? Fin profileringsside gitt 😄 Endret 2. februar 2020 av Chrisssi En feil 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 1. februar 2020 #10474 Del Skrevet 1. februar 2020 9 minutter siden, Chrisssi skrev: Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert. I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker" Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "01,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke "Kanaler "er blank Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler? Fin profileringsside gitt 😄 Har ikke Jonas odden gått ut av blogghuset? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 1. februar 2020 #10475 Del Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, Chrisssi skrev: Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert. I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker" Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "01,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke "Kanaler "er blank Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler? Fin profileringsside gitt 😄 Måtte inn å se selv. Utrolig amatørmessig. Funket kjempedårlig fra mobil ihvertfall. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 1. februar 2020 #10476 Del Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, Chrisssi skrev: Kikket på Blogghuset.no og ble lite imponert. I url-adressen står det for øvrig "Ikke sikker" Under "Influencere" finner man Isabelle Eriksen som har "01,000 abonnementer på YouTube....." - vet de ikke forskjell på abonnementer og abonnenter? Hvis hun virkelig abonnerer på 101.000 må hun ha det travelt 😄 "Les mer" står det på hver person, men det skjer ikke noe om man klikker, alt er dødt En som heter Alexandra står oppført som finalist i Vixen, så da hadde de vel med en fra Blogghuset da Under "Møt oss" heter Isabelle Eriksen plutselig Isabel, kaller hun seg det fordi det høres finere ut..... på samme side står det Her "Les historien", men linken funker ikke "Kanaler "er blank Nederst på siden er det symboler for FB, Instagram YouTube, etc. og alle fører til Vix, hadde det ikke vært logisk å linke til egne kanaler? Fin profileringsside gitt 😄 Alexandra Emilie var Vixen-finalist 2019....vant ikke. Men det er åpenbart fortsatt relevant i Blogghusets øyne. Det er sååå stort at man kan leve på det i mange år 🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 1. februar 2020 #10477 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg trodde dere overdrev med tanke på blogghuset nå, men... dette ser jo ikke bra ut!! Ikke fra mobil ihvertfall som noen nevnte. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. februar 2020 #10478 Del Skrevet 2. februar 2020 13 timer siden, nomore82 skrev: Ser at ingen av influencerene til blogghuset/ABD var nominert til noe på årets Vixen Awards. Eller har jeg gått glipp av noe? Av 67 nominerte plasser var ingen fra blogghuset. Føler det sier sitt. Når en og ser på "Møt teamet" på blogghuset.no så er Isabel ført opp to ganger, en gang som "Grunnlegger, Daglig leder" og en gang som "Eier". Og med ABD i midten... I tillegg er det ført opp en Fredrik som eier - men han er ikke oppført som eier på proff.no. Merkelig. Det med Fredrik kan være en forsinkelse. Aksjonærregisteret blir kun oppdatert 1 gang i året. Fristen var 31/1 både på nett og på papir. Så det er ikke merkelig at du ikke finner det på proff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #10479 Del Skrevet 2. februar 2020 Det ser ut til at Anne Brith ikke har sittet så stille i båten som hun hevdet. Flere av støttespillerne til Mette ser ut til å ha trukket seg i siste liten. Jeg tviler veldig sterkt på at Anne Brith har brukt trusler denne gangen, siden alle vet at de må dokumentere. Anne Brith har alltid vært forsiktig med skriftlige trusler, men nå har det i tillegg vært fokus på opptak av samtaler. Antakelig har hun lagt smørsia til, lovet gull og grønne skoger (eller i det minste en forbedring). Til og med WL har fått et oppslag i avisa, og Anne Brith var ikke sen om å bruke det som reklame. At hun kan snakke for seg vet vi jo. Mange av deltakerne vet vi er resurssvake, fysisk eller psykisk syke og dårlig økonomi. De har bitt på lovnadene hennes en gang, de er troendes til å gjøre det igjen. Man kan jo håpe at de gjør et lite googlesøk og ser at Anne Brith aldri har fullført et prosjekt. I hvert fall ikke på en tilfredsstillende måte. Denne positive utviklingen tror jeg er høyst forbigående, er jeg redd. Og hva gjør de da? De trenger en sterk person som tar lederrollen, og det er Mette. Jeg er redd de lar sjansen gå fra seg nå, og sitter igjen misfornøyde, uten evne til å stå opp for seg selv. https://metteask.blogg.no/faren-for-a-bli-gjort-til-latter-abip.html 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 2. februar 2020 #10480 Del Skrevet 2. februar 2020 Jeg er redd hun jobber mye i kulissene og Mette sitter igjen som taper. Men håper selvfølgelig at alt kommer frem og viser hva slags menneske hun faktisk er. Får helt vondt i magen av henne.! Skikkelig, skikkelig skummel. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg