Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Honey Dew skrev:

En skal alltid tro at en er noe. Det skal AB gjøre også. Jantelov er ikke en bra ting.

Selvfølgelig ER hun noe, hun er en kvinne, firebarnsmor, baker, blogger osv., men hun er IKKE en person som trenger å være så veldig bekyret over at menn trekkes mot henne fordi hun er så kjent, det var det jeg mente, skulle vært mer presis: hvor stor kjendis tror hun at hun er?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Ask er ute med nytt innlegg. Varsler at noe stort skal skje i forhold til ABIP. Jeg håper hun har rett. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, fotballjenta skrev:

Mette Ask er ute med nytt innlegg. Varsler at noe stort skal skje i forhold til ABIP. Jeg håper hun har rett. 

Det kommer nok til å skje noe, hvis ikke kunne ikke Mette ha skrevet det på sin blogg. Mette skriver hun har vært i kontakt med flere. De trenger nok litt tid til planlegging før noe mer skjer.Mulig advokat også er inne i bildet.  Er nesten spent på hva som vil komme fram, og hvordan dette vil ramme AB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 16.39, Felis skrev:

Jeg må le litt av den artikkelen. Det er bedre å bruke tid på Tinder, enn å gå ut i helgene? Anne Brith har vel satset hardt på begge sjekkearenaene? Hun fester hardere enn de fleste unge barnløse, skal vi tro SoMe.

Det ble vel få unge venner igjen å feste med når guleroten tok med seg vennegjengen sin å forlot togkræsjet. Så da må AB trøste seg med Tinder 😉

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Langt høyere inntekt? 

For å få ett restskattkrav på 600 000 så sier det seg selv at inntekten er en god del høyere enn det som fremgår i div linker som deles. Hun kan ikke ha en inntekt på under 300K og få ett restskattekrav på ca 600K

Endret av Flettfrid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Flettfrid skrev:

Foe å få ett restskattkrav på 600 000 så sier det seg selv at inntekten er en god del høyere enn det som fremgår i div linker som deles. Hun kan ikke ha en inntekt på under 300K og få ett restskattekrav på ca 600K

Det kan være det er skatt etter ting hun har fått sponset.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, BaHare skrev:

Ja, det ville i så fall ikke være noe nytt innenfor bloggverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BaHare skrev:

Ja deler av det, men tror neppe hun har fått spons for ca 1-1,5 mill på ett år.

Hun har nok mer inntekt(i penger) enn vi klarer å se. 

Endret av Flettfrid
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Det ble vel få unge venner igjen å feste med når guleroten tok med seg vennegjengen sin å forlot togkræsjet. Så da må AB trøste seg med Tinder 😉

Og hun har vært heldig med denne tinder daten som inviterte henne med til New York, og det før de hadde truffet hverandre. Eller har jeg misforstått, kom invitasjonen etter første møte? Tenker denne turen er sponset slik som fotballfruen sin er. Vi har jo sett flere influencere har blitt sponset til Dubai tidligere, blandt annet av Norwegian.

Selv hadde jeg betalt den ubetalte advokat regningen før jeg reiste på ferie til Dubai. Jeg hadde også prioritert ferie med familien før ferie med en tinder date. Vi kjenner jo alle til fordelingen av husarbeidet i det hjemmet, og tenker det er noen som hadde trengt en ferie i nye omgivelser.

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sjokka skrev:

Og hun har vært heldig med denne tinder daten som inviterte henne med til New York, og det før de hadde truffet hverandre. Eller har jeg misforstått, kom invitasjonen etter første møte? Tenker denne turen er sponset slik som fotballfruen sin er. Vi har jo sett flere influencere har blitt sponset til Dubai tidligere, blandt annet av Norwegian.

Selv hadde jeg betalt den ubetalte advokat regningen før jeg reiste på ferie til Dubai. Jeg hadde også prioritert ferie med familien før ferie med en tinder date. Vi kjenner jo alle til fordelingen av husarbeidet i det hjemmet, og tenker det er noen som hadde trengt en ferie i nye omgivelser.

Herskapet drar til fjells og på ferier, mens tjenerskapet er hjemme. 

De fleste andre foreldre deler sånne opplevelser med barna, men alenemoren trenger egentid😢

Snart er ungene ute av redet, da er det for sent. 

Jeg nekter å tro at de er udelt positiv til alt som skjer

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Flettfrid skrev:

Ja deler av det, men tror neppe hun har fått spons for ca 1-1,5 mill på ett år.

Hun har nok mer inntekt(i penger) enn vi klarer å se. 

....eller at det er skattekrav fra flere år tilbake.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Impulse skrev:

Hvem er det hun er på hyttetur med? Er det helt over og ut med Isabel?

Det er gjengen som bidrar til Magasinet😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Impulse skrev:

Hvem er det hun er på hyttetur med? Er det helt over og ut med Isabel?

Det kan ihvertfall se ut som det er helt over med bestevenninnen Isabel. Det pga hun tidligere postet bilder av Isabel på snap så og si daglig. Nå, og heller ikke på en lang stund, har vi sett Isabel sammen med AB på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokka skrev:

Det kan ihvertfall se ut som det er helt over med bestevenninnen Isabel. Det pga hun tidligere postet bilder av Isabel på snap så og si daglig. Nå, og heller ikke på en lang stund, har vi sett Isabel sammen med AB på snap.

Hvis de ikke omgås lenger, så tror jeg AB har mistet en veldig god venn. Hun har fremstått som svært støttende, lojal og beundrende. 

Men, vi vet vel ingenting om relasjonen de imellom (med mindre de har uttalt noe?) - så vi får la være å spekulere kanskje... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Isild skrev:

Hvis de ikke omgås lenger, så tror jeg AB har mistet en veldig god venn. Hun har fremstått som svært støttende, lojal og beundrende. 

Men, vi vet vel ingenting om relasjonen de imellom (med mindre de har uttalt noe?) - så vi får la være å spekulere kanskje... 

Jeg spekulerte ikke i det jeg skrev over. Jeg skrev fakta om at Isabel ikke lenger er å se på snappen til AB, noe som skjedde så og si daglig tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg spekulerte ikke i det jeg skrev over. Jeg skrev fakta om at Isabel ikke lenger er å se på snappen til AB, noe som skjedde så og si daglig tidligere.

Beklager, formulerte meg antageligvis så det hørtes ut som du hadde spekulert, det har du ikke.. og det mente jeg ikke heller :) 

Jeg mente at "vi" (jeg også - og vi alle) får vel la være å spekulere før de sier noe selv om at de har brutt kontakten, men ja - jeg er helt enig med deg i at handlinger og mangel på handlinger også sier mye (som f.eks å ikke lenger være synlig på snap osv) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Så den selverklærte dronningen av Influencers (med Hoff) var ikke på Vixen? Der hun tidligere har vært såååå glad for å være med.

Er det AB eller Vixen som ikke er "in" lengere...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Beklager, formulerte meg antageligvis så det hørtes ut som du hadde spekulert, det har du ikke.. og det mente jeg ikke heller :) 

Jeg mente at "vi" (jeg også - og vi alle) får vel la være å spekulere før de sier noe selv om at de har brutt kontakten, men ja - jeg er helt enig med deg i at handlinger og mangel på handlinger også sier mye (som f.eks å ikke lenger være synlig på snap osv) 

Det går så fint 🙂 Vi kan alle misforstå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...