Zenhouse Skrevet 30. januar 2020 #10381 Del Skrevet 30. januar 2020 4 minutter siden, fotballjenta skrev: Dette er bare spekulasjoner, så det er helt greit om det blir moderert bort - MEN, det er spekulasjoner utifra hennes eget vanlige mønster: Tidligere har vi vært med på alle dates, hun har filmet at hun er på vei inn på hotellrom med dates, det har vært «leie lanke-bilder» over en lav sko og kjærlighetserklæringer og screenshots i hytt og pine. Denne gangen har vi kun fått historien skrevet av henne selv på IG, samt at hun prøvde få oss til å tro hun var på date forrige lørdag (men ble avslørt med ei venninne) - altså det berømte «holde hender- og New Yorkemoji»bildet som hun senere slettet da folk hadde observert henne med en jente. Enig. Jeg tror ikke det er noen ny mann i livet hennes. Og så tror jeg ikke på at hun må sile ut alle de som åpner chatten med at de har sett henne på TV. Tror faktisk ikke bloggerne og 4 stjerners middag har gjort henne sååå kjent blant gutta boys 😅 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10382 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) Nok en avis som lar Anne Brith diktere sannheten: https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsen-varsler-nytt-jordskjelv-etter-uventet-comeback/3423917022.html I etterkant av bokutgivelsen trakk hun seg tilbake fra rampelyset, i tillegg til at bloggen også ble lagt ned i 2019. Livet i offentligheten hadde nemlig gått hardt utover barna hennes, som mottok truende meldinger og hets. Er det virkelig journalister igjen som tror på at hun sluttet med bloggen for å skjerme barna? Og hun tyter fremdeles om at boken ble forsøkt stoppet, ikke et ord om at hun faktisk løy og måtte innrømme det i retten... Ser at hun også i dette intervjuet hevder at hun var lunken til å komme tilbake til Bloggerne. Hun sa ja fordi de manglet en alenemor. Dette er hva hun sa da de presenterte denne sesongen av Bloggerne: Det er så gøy å komme tilbake, og jeg sa ja med en gang jeg ble spurt. Jeg trengte ingen betenkningstid, siden det er fantastisk gøy å jobbe med de som produserer Bloggerne, sier Davidsen på telefon til TV 2. https://www.tv2.no/a/10852641/ Endret 30. januar 2020 av Felis 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Justlooking Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10383 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Felis skrev: Nok en avis som lar Anne Brith diktere sannheten: https://www.nettavisen.no/livsstil/anne-brith-davidsen-varsler-nytt-jordskjelv-etter-uventet-comeback/3423917022.html I etterkant av bokutgivelsen trakk hun seg tilbake fra rampelyset, i tillegg til at bloggen også ble lagt ned i 2019. Livet i offentligheten hadde nemlig gått hardt utover barna hennes, som mottok truende meldinger og hets. Er det virkelig journalister igjen som tror på at hun sluttet med bloggen for å skjerme barna? Og hun tyter fremdeles om at boken ble forsøkt stoppet, ikke et ord om at hun faktisk løy og måtte innrømme det i retten... Ser at hun også i dette intervjuet hevder at hun var lunken til å komme tilbake til Bloggerne. Hun sa ja fordi de manglet en alenemor. Dette er hva hun sa da de presenterte denne sesongen av Bloggerne: Det er så gøy å komme tilbake, og jeg sa ja med en gang jeg ble spurt. Jeg trengte ingen betenkningstid, siden det er fantastisk gøy å jobbe med de som produserer Bloggerne, sier Davidsen på telefon til TV 2. https://www.tv2.no/a/10852641/ Alle kan tydeligvis si hva de vil. Hun og andre bloggere blir aldri faktasjekket og det er jo litt merkelig.. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. januar 2020 #10384 Del Skrevet 30. januar 2020 10 minutter siden, Justlooking skrev: Alle kan tydeligvis si hva de vil. Hun og andre bloggere blir aldri faktasjekket og det er jo litt merkelig.. Eier ikke Egmont både Nettavisen og TV2? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. januar 2020 #10385 Del Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Eier ikke Egmont både Nettavisen og TV2? Jo. Det gjør de. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. januar 2020 #10386 Del Skrevet 30. januar 2020 CBE skal også til NY, er det tv2 som betaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 30. januar 2020 #10387 Del Skrevet 30. januar 2020 28 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: CBE skal også til NY, er det tv2 som betaler? Det Forundrer meg ikke. At AB klarer å dra denne TinderDaten over til at tv2 betaler for å få det på ny sesong av bloggerene 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mistyen Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10388 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: CBE skal også til NY, er det tv2 som betaler? 😯 Eller, nei det forundrer meg jo ikke om Tv2 betaler og ABD får det til å fremstå som at hun blir invitert med av en Tinder-date. Da er det jo bare å gratulere med nytt lavmål. Hun fikk satt igang spekulasjoner, brukte en venninne så det skulle se ut som det ble dinner with dessert på date. Hjelpes, som jeg har lyst til å filleriste den dama! Men det hjelper ikke, og kommer aldri til å hjelpe. Jordskjelv kan det nok bli, den dagen alt går til h@#&*. Det blir antagelig ikke pent, og jeg håper barna har folk rundt seg som kan beskytte dem og ta vare på dem. For dessverre ser det ikke ut til at moren deres klarer det. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10389 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) I artikkelen i Nettavisen som @Felis linket til for noen innlegg siden omtales AB som aktiv samfunnsdebattant. Er det noe jeg har gått glipp av?🤔 Endret 30. januar 2020 av Christiane_W 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 30. januar 2020 #10390 Del Skrevet 30. januar 2020 Kan man kalle det å treffes fast når det er et par uker siden man (hevder å ha) matchet på tinder? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10391 Del Skrevet 30. januar 2020 9 minutter siden, Embla82 skrev: Kan man kalle det å treffes fast når det er et par uker siden man (hevder å ha) matchet på tinder? Tror man kan kalle det hva som helst i fantasiland. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10392 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Christiane_W skrev: I artikkelen i Nettavisen som @Felis linket til for noen innlegg siden omtales AB som aktiv samfunnsdebattant. Er det noe jeg har gått glipp av?🤔 Aktiv? Ja Samfunnsdebattant? Absolutt ikke 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. januar 2020 #10393 Del Skrevet 30. januar 2020 I videointervjuet på Nettavisen ser man hvordan hun egentlig ser ut... Hun ser ut som en hvilken som helst ordinær, småsliten nesten 50-åring. Med rynker og hele pakka. Livet altså😊 Ingen filter på Nettavisen 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. januar 2020 #10394 Del Skrevet 30. januar 2020 Hvordan kan noen som selger drømmen om millioninntekter ha så lite inn selv? https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-tjener-norges-storste-bloggere/3423873208.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingeniørfrue Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10395 Del Skrevet 30. januar 2020 Drit nå i hvordan AB ser ut, heller hør hva hun sier! At datteren skal måtte lage kontrakt om hvordan/hvor mye hun skal vises fram er jo bare helt sykt. Altså!?!? Datteren må si ifra at det ikke er greit til ei som driver med sosiale medier og kursing innen dette, at det ikke er greit. Hun klager på trusler og sjikane, men likevel flirer hun og kaller datteren for advokat fordi datteren sier ifra at hun ikke være endel av galskapen. Fatter hun virkelig ingenting? 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. januar 2020 #10396 Del Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Fatter hun virkelig ingenting? Det har vel de fleste skjønt for lengst, men så lenge Egmont/Nettavisen/TV2 har henne inne i varmen så tror hun vel selv at hun fatter det meste 🤣 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. januar 2020 #10397 Del Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Fatter hun virkelig ingenting? Det har vel de fleste skjønt for lengst, men så lenge Egmont/Nettavisen/TV2 har henne inne i varmen så tror hun vel selv at hun fatter det meste 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingeniørfrue Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10398 Del Skrevet 30. januar 2020 2 minutter siden, Skrottefar skrev: Det har vel de fleste skjønt for lengst, men så lenge Egmont/Nettavisen/TV2 har henne inne i varmen så tror hun vel selv at hun fatter det meste 🤣 Måten hun ordlegger seg på om «haters» viser jo bare at hun ikke er kapabel til å jobbe med sosiale medier i hvertfall. Null snøring. Men ja, alle vet jo det, men blir bare så frustrert. Jeg har sendt inn tips til DN, hvor de svarte at de skulle nøste opp i det☺️ (Altså MA og AB-saken) 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 31. januar 2020 #10399 Del Skrevet 31. januar 2020 Har ikke denne bloggeren hatt regulering og strammet opp fjes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. januar 2020 #10400 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) 7 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hvordan kan noen som selger drømmen om millioninntekter ha så lite inn selv? https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-tjener-norges-storste-bloggere/3423873208.html Det er spesielt. Hun tjener halvparten av gjennomsnittsinntekten i landet. Skattelistene viser brutto inntekt etter fradrag og før skatt. Det er vel egentlig nesten umulig å leve av så liten inntekt alene med fire barn, og en hvilken som helst vanlig fulltidsjobb ville betalt mer. Derfor er det spesielt å hele tiden snakke om millioninntekter, første millionen etc. Endret 31. januar 2020 av Justlooking 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg