yamask Skrevet 30. januar 2020 #10361 Del Skrevet 30. januar 2020 Ser ut som det er pressedag med Bloggerne idag. Det er faktisk beyond me at tv2 velger å profilere henne. Er stygt redd for at denne avsløringen ikke vil få noen konsekvenser for AB overhode. Hun får styre på som hun alltid har gjort. Jeg gir opp. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 30. januar 2020 #10362 Del Skrevet 30. januar 2020 16 timer siden, Elisabeth 123 skrev: Er du redd for at hun skal se det? Det er visst mange som er "redd" for henne. Redd for kjeft, saksøking etc. Hun kommer jo ikke noen vei med det allikevel Ja det er jeg faktisk redd.. Jeg har ikke lyst til å bli hengt ut i all offentlighet av AB😖 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 30. januar 2020 #10363 Del Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, fotballjenta skrev: Ser ut som det er pressedag med Bloggerne idag. Det er faktisk beyond me at tv2 velger å profilere henne. Er stygt redd for at denne avsløringen ikke vil få noen konsekvenser for AB overhode. Hun får styre på som hun alltid har gjort. Jeg gir opp. Akkurat det har jeg trodd heke veien. Selv om en blogger går ut hardt blir det ikke nok til å ta den selvutnevnte dronninga. Dessverre 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10364 Del Skrevet 30. januar 2020 Jeg sendte forøvrig en Mail til DN her om dagen, med informasjon om hvordan hun driver kurset sitt. Føler at de er den avisa som kanskje kunne brydd seg. Kanskje flere vil gjøre det samme? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 30. januar 2020 #10365 Del Skrevet 30. januar 2020 7 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg sendte forøvrig en Mail til DN her om dagen, med informasjon om hvordan hun driver kurset sitt. Føler at de er den avisa som kanskje kunne brydd seg. Kanskje flere vil gjøre det samme? Tips sendt. Heia Mette!!! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 30. januar 2020 #10366 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) 17 minutter siden, fotballjenta skrev: Ser ut som det er pressedag med Bloggerne idag. Det er faktisk beyond me at tv2 velger å profilere henne. Er stygt redd for at denne avsløringen ikke vil få noen konsekvenser for AB overhode. Hun får styre på som hun alltid har gjort. Jeg gir opp. Tja, det er jo nettopp nå denne saken kan sprekke for alvor iom at de nå begynner å promotere programmet og kurset. Vi får se hva som skjer de neste dagene... Endret 30. januar 2020 av Jobbermedbarn 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 30. januar 2020 #10367 Del Skrevet 30. januar 2020 20 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Tja, det er jo nettopp nå denne saken kan sprekke for alvor iom at de nå begynner å promotere programmet og kurset. Vi får se hva som skjer de neste dagene... Jeg håper du har rett!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. januar 2020 #10368 Del Skrevet 30. januar 2020 39 minutter siden, fotballjenta skrev: Jeg sendte forøvrig en Mail til DN her om dagen, med informasjon om hvordan hun driver kurset sitt. Føler at de er den avisa som kanskje kunne brydd seg. Kanskje flere vil gjøre det samme? har vært i kontakt med dem også, sendt dem linker osv, refererte til at de tidligere har hatt et kritisk øye til henne 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 30. januar 2020 #10369 Del Skrevet 30. januar 2020 4 minutter siden, Fjugur skrev: har vært i kontakt med dem også, sendt dem linker osv, refererte til at de tidligere har hatt et kritisk øye til henne Det var akkurat det jeg gjorde også. Har du fått noe svar? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. januar 2020 #10370 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) 1 minutt siden, fotballjenta skrev: Det var akkurat det jeg gjorde også. Har du fått noe svar? De takket for tipset og skrev de skulle videresende til journalisten som tidligere har skrevet om henne, dette var forøvrig 11. januar - altså før MA hadde skrevet om henne (fruJohansen hadde) Endret 30. januar 2020 av Fjugur la til noe 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 30. januar 2020 #10371 Del Skrevet 30. januar 2020 Ok så bra. Jeg skrev mail for to dager siden, men har ikke fått svar. Men vil tro de har nok å skrive om angående denne saken nå. Håper virkelig de vil skrive om det, så ikke flere går i fella. Særlig nå som hun er i ferd med å bli høyaktuell igjen med TV2s hjelp. Noe jeg også la til i mailen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 30. januar 2020 #10372 Del Skrevet 30. januar 2020 Har sendt mail til tv2og DN 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 30. januar 2020 #10373 Del Skrevet 30. januar 2020 Angående bliggerne, så er nok denne omgangen allerede filmet, og vil derfor gå på Tv. Neste omgang derimot, er jeg tvilende til AB får være med. Tv2 sendte sex klippa av Anna Rasmussen, Men ble boikottet etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 30. januar 2020 #10374 Del Skrevet 30. januar 2020 Hahah tenk om de klipper henne ut av hele serien 😂 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 30. januar 2020 #10375 Del Skrevet 30. januar 2020 https://www.tv2.no/underholdning/11177730/ AB bekrefter til TV2 at de skal til New York 😛 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 30. januar 2020 #10376 Del Skrevet 30. januar 2020 I call bullshit. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10377 Del Skrevet 30. januar 2020 8 minutter siden, Lurvetjofsa skrev: https://www.tv2.no/underholdning/11177730/ AB bekrefter til TV2 at de skal til New York 😛 Så fint for henne, hun trenger noe å se frem til nå. Det er sikkert ikke gøy å bli så avkledd som hun har blitt i det siste og nå står hun i dritt til halsen. Jeg må le litt av den artikkelen. Det er bedre å bruke tid på Tinder, enn å gå ut i helgene? Anne Brith har vel satset hardt på begge sjekkearenaene? Hun fester hardere enn de fleste unge barnløse, skal vi tro SoMe. Og fokus på jobbing? Det tror jeg vi kan avkrefte, hun har ikke fulgt opp de enkleste ting. Men i følge podcasten er fokuset på Tinder enormt! Og hva skjedde med rådene til mammaen til Isabel? Ikke ta kontakt først, husker dere. Nei Anne Brith har vært "frempå". Og hun hadde ikke så lyst til å være med i Bloggerne? Dama var fra seg av glede! At det ikke er så gøy akkurat nå, er en annen sak. Hun hadde vel ikke sett for seg denne utviklingen. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 30. januar 2020 #10378 Del Skrevet 30. januar 2020 Anne Brith er en veldig pen dame, så skjønner at hun lyktes på tinderfronten, men tror hun er utfordrende å være sammen med i lengden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 30. januar 2020 #10379 Del Skrevet 30. januar 2020 Dette er bare spekulasjoner, så det er helt greit om det blir moderert bort - MEN, det er spekulasjoner utifra hennes eget vanlige mønster: Tidligere har vi vært med på alle dates, hun har filmet at hun er på vei inn på hotellrom med dates, det har vært «leie lanke-bilder» over en lav sko og kjærlighetserklæringer og screenshots i hytt og pine. Denne gangen har vi kun fått historien skrevet av henne selv på IG, samt at hun prøvde få oss til å tro hun var på date forrige lørdag (men ble avslørt med ei venninne) - altså det berømte «holde hender- og New Yorkemoji»bildet som hun senere slettet da folk hadde observert henne med en jente. 30 minutter siden, hufsaaaaa skrev: I call bullshit. Enig. Jeg tror ikke det er noen ny mann i livet hennes. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 30. januar 2020 Populært innlegg #10380 Del Skrevet 30. januar 2020 Kan ikke dama snakke om annet enn Tinder og dating, det er så himla patetisk. Bildet i artikkelen som er linket inn viser godt at dette er en voksen dame som krampaktig prøver å virke ung og hipp. Hadde jeg vært AB hadde jeg tonet meg ned i stormen, men hun eier vel ikke skam heller. Om TV2 bidrar til å reklamere for svindelopplegget er det tragisk. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg