Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Ser ut som det er pressedag med Bloggerne idag. Det er faktisk beyond me at tv2 velger å profilere henne. 

Er stygt redd for at denne avsløringen ikke vil få noen konsekvenser for AB overhode. Hun får styre på som hun alltid har gjort. Jeg gir opp. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Elisabeth 123 skrev:

Er du redd for at hun skal se det? Det er visst mange som er "redd" for henne. Redd for kjeft, saksøking etc. Hun kommer jo ikke noen vei med det allikevel

Ja det er jeg faktisk redd.. Jeg har ikke lyst til å bli hengt ut i all offentlighet av AB😖 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fotballjenta skrev:

Ser ut som det er pressedag med Bloggerne idag. Det er faktisk beyond me at tv2 velger å profilere henne. 

Er stygt redd for at denne avsløringen ikke vil få noen konsekvenser for AB overhode. Hun får styre på som hun alltid har gjort. Jeg gir opp. 

Akkurat det har jeg trodd heke veien.  Selv om en blogger går ut hardt blir det ikke nok til å ta den selvutnevnte dronninga. Dessverre

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg sendte forøvrig en Mail til DN her om dagen, med informasjon om hvordan hun driver kurset sitt. Føler at de er den avisa som kanskje kunne brydd seg. Kanskje flere vil gjøre det samme? 

Tips sendt. Heia Mette!!!

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fotballjenta skrev:

Tja, det er jo nettopp nå denne saken kan sprekke for alvor iom at de nå begynner å promotere programmet og kurset. Vi får se hva som skjer de neste dagene...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tja, det er jo nettopp nå denne saken kan sprekke for alvor iom at de nå begynner å promotere programmet og kurset. Vi får se hva som skjer de neste dagene...

Jeg håper du har rett!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg sendte forøvrig en Mail til DN her om dagen, med informasjon om hvordan hun driver kurset sitt. Føler at de er den avisa som kanskje kunne brydd seg. Kanskje flere vil gjøre det samme? 

har vært i kontakt med dem også, sendt dem linker osv, refererte til at de tidligere har hatt et kritisk øye til henne

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fjugur skrev:

har vært i kontakt med dem også, sendt dem linker osv, refererte til at de tidligere har hatt et kritisk øye til henne

Det var akkurat det jeg gjorde også. Har du fått noe svar? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fotballjenta skrev:

Det var akkurat det jeg gjorde også. Har du fått noe svar? 

De takket for tipset og skrev de skulle videresende til journalisten som tidligere har skrevet om henne, dette var forøvrig 11. januar - altså før MA hadde skrevet om henne (fruJohansen hadde)

Endret av Fjugur
la til noe
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så bra. Jeg skrev mail for to dager siden, men har ikke fått svar. Men vil tro de har nok å skrive om angående denne saken nå. Håper virkelig de vil skrive om det, så ikke flere går i fella. Særlig nå som hun er i ferd med å bli høyaktuell igjen med TV2s hjelp. Noe jeg også la til i mailen. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bliggerne, så er nok denne omgangen allerede filmet, og vil derfor gå på Tv. Neste omgang derimot, er jeg tvilende til AB får være med. Tv2 sendte sex klippa av Anna Rasmussen, Men ble boikottet etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Anne Brith er en veldig pen dame, så skjønner at hun lyktes på tinderfronten, men tror hun er utfordrende å være sammen med i lengden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare spekulasjoner, så det er helt greit om det blir moderert bort - MEN, det er spekulasjoner utifra hennes eget vanlige mønster: 

Tidligere har vi vært med på alle dates, hun har filmet at hun er på vei inn på hotellrom med dates, det har vært «leie lanke-bilder» over en lav sko og kjærlighetserklæringer og screenshots i hytt og pine. 
Denne gangen har vi kun fått historien skrevet av henne selv på IG, samt at hun prøvde få oss til å tro hun var på date forrige lørdag (men ble avslørt med ei venninne) - altså det berømte «holde hender- og New Yorkemoji»bildet som hun senere slettet da folk hadde observert henne med en jente. 

30 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

I call bullshit.

Enig. Jeg tror ikke det er noen ny mann i livet hennes. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...