Aidensfield Skrevet 28. januar 2020 #10301 Del Skrevet 28. januar 2020 23 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Selger hun sponsede klær nå? Ref snap? Ser også at bakeboken ikke skal gis ut før april nå, ref ark.no Jeg spurte Ark i helgen om boka kom ut 1 februar? Sa at jeg ikke ønsket og betale og bestille en bok jeg ikke var sikker på om ble utgitt. Får til svar i går at jo boka kom ut til lørdag 1 februar.. Er det mulig og være så useriøst? Desverre ark men jeg har kjøpt mine siste ting hos derd 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg UnniB Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg #10302 Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) 45 minutter siden, Aidensfield skrev: Jeg spurte Ark i helgen om boka kom ut 1 februar? Sa at jeg ikke ønsket og betale og bestille en bok jeg ikke var sikker på om ble utgitt. Får til svar i går at jo boka kom ut til lørdag 1 februar.. Er det mulig og være så useriøst? Desverre ark men jeg har kjøpt mine siste ting hos derd Nå synes jeg du overreagerer, Du har sikkert bare vært uheldig og møtt en uinformert ansatt. De ansatte kan bare svare på hvilken dato som ligger inne i systemene og inntil nylig var det 1. februar som gjaldt. Det er ikke de ansatte i bokhandlerkjedene sin skyld når forlag endrer utgivelsesdato helt plutselig. Du får skylde på forlaget. Forøvrig blir utgivelsesdatoen til bøker endret hele tiden, og særlig når det ikke er snakk om de helt store titlene. Det er verken useriøst eller rart. Hvis man skal klage på noe, så finn i det minste noe som er av en liten annen art enn dette. Endret 28. januar 2020 av UnniB 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 28. januar 2020 #10303 Del Skrevet 28. januar 2020 49 minutter siden, Aidensfield skrev: Jeg spurte Ark i helgen om boka kom ut 1 februar? Sa at jeg ikke ønsket og betale og bestille en bok jeg ikke var sikker på om ble utgitt. Får til svar i går at jo boka kom ut til lørdag 1 februar.. Er det mulig og være så useriøst? Desverre ark men jeg har kjøpt mine siste ting hos derd Dumt av deg å boikotte dem for noe sånt i så fall. Ikke Ark sin feil, de kan jo ikke vite noe annet enn det forlaget har gått ut med som lanseringsdato. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 28. januar 2020 #10304 Del Skrevet 28. januar 2020 31 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Dumt av deg å boikotte dem for noe sånt i så fall. Ikke Ark sin feil, de kan jo ikke vite noe annet enn det forlaget har gått ut med som lanseringsdato. Så langt jeg klarer det så boikotter jeg firma som benytter enkelte bloggere for å reklamere for seg. Særlig bloggere som eksponerer barn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 28. januar 2020 #10305 Del Skrevet 28. januar 2020 3 minutter siden, Aidensfield skrev: Så langt jeg klarer det så boikotter jeg firma som benytter enkelte bloggere for å reklamere for seg. Særlig bloggere som eksponerer barn. Nå har vel ikke Ark reklamert for boka? De skal bare selge den hvis den noen gang kommer ut. Er det Panta som har æren av å publisere denne boka også? De går jo i underskudd og hat-boka hjalp vel ikke akkurat på regnskapet. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Måneskinn Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg #10306 Del Skrevet 28. januar 2020 Må bare rose MA for å dele sin informasjon og at hun orker å stå i det tullet som ABD driver med. Og tenke seg til at jeg en gang i tiden anbefalte en venninne av meg som var i startgropa, om å melde seg på ABIP kurset. Takk og lov for at hun ikke gjorde det...! 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnniB Skrevet 28. januar 2020 #10307 Del Skrevet 28. januar 2020 15 minutter siden, Felis skrev: Nå har vel ikke Ark reklamert for boka? De skal bare selge den hvis den noen gang kommer ut. Ark reklamerte endel for den forrige boken på nettsidene sine, men det er som regel forlagene selv som betaler for en slik reklameplassering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 28. januar 2020 #10308 Del Skrevet 28. januar 2020 16 minutter siden, Felis skrev: Nå har vel ikke Ark reklamert for boka? De skal bare selge den hvis den noen gang kommer ut. Er det Panta som har æren av å publisere denne boka også? De går jo i underskudd og hat-boka hjalp vel ikke akkurat på regnskapet. Men ark har inngått en avtale om og selge boka. Har skjønt at panta forlag ikke gjør d bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 28. januar 2020 #10309 Del Skrevet 28. januar 2020 Holder ikke pusten akkurat, på at det kommer en bakebok i april heller... For det er nemlig det eneste AB har oppnådd så langt: null troverdighet. Null. Zero. Nada. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 28. januar 2020 #10310 Del Skrevet 28. januar 2020 8 minutter siden, Aidensfield skrev: Men ark har inngått en avtale om og selge boka. Har skjønt at panta forlag ikke gjør d bra Hat-boka ble solgt på Coop og Narvesen, samt samtlige bokhandelkjeder. Boikotter du alle dem også? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 28. januar 2020 #10311 Del Skrevet 28. januar 2020 Spør igjen jeg😊 Hvordan vet dere at Ab har fått utleggspant (var det det det hette?) i huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 28. januar 2020 #10312 Del Skrevet 28. januar 2020 5 minutter siden, Felis skrev: Hat-boka ble solgt på Coop og Narvesen, samt samtlige bokhandelkjeder. Boikotter du alle dem også? Jeg skrev så langt det lar seg gjøre.. Narvesen er jeg aldri innom men coop må jeg bruke noe. Er klar over at jeg ikke får boikottet alle men der jeg kan velge en annen butikkjede, så gjør jeg det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 28. januar 2020 #10313 Del Skrevet 28. januar 2020 52 minutter siden, Lemmon skrev: Spør igjen jeg😊 Hvordan vet dere at Ab har fått utleggspant (var det det det hette?) i huset? Det er offentlig tilgjengelig informasjon. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg #10314 Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) Jeg leste i kveld følgende på en blogg som har meldt seg på ABIP kurset nå i januar -og hun er (nok en) liten blogg som ikke er på top 100, sliter psykisk (som hun skriver åpent om -ikke mine ord)og går på NAV pga sykdom. Ung, nydelig jente: Ukas mareritt: er at på onsdagen fikk jeg beskjed fra hun som har min økenomi at det er får lite penger på kontoen til at jeg får dekket alle regninger. Så derfor har jeg fått et ekstremt og uholdbart beløp å leve på frem til den 20 februar. Det var viktig for meg å få betalt kurset jeg går på å da satt jeg igjen med 300kr etterpå å det sier seg selv at uansett hvordan du vrenger å vrir på det så går ikke det når det skal dekke alt utenom di faste regningene. Link til innlegget; https://psyktperfekt.blogg.no/uka-som-gikk-5.html Jeg fikk så himla vondt av henne.. Hun har nå blitt 10 000 kr fattigere -de pengene har Anne Brith fått. Det er nettopp slike litt svake amatørbloggere som lokkes inn i fella. Dette er nok en blogg som handler om hverdagen til en psykisk syk person. Dette vil aldri bli en ny toppblogger eller influencer. Hvordan Anne Brith kan være så kynisk at hun tar alle pengene fra andre er komplett uforståelig. Og bare trist... Om dere blar bakover, så er det flere innlegg hvor hun lovpriser Anne Brith og at hun håper å kunne leve av bloggen sin (få masse penger) nå som hun går på ABIP kurset. (Fikk mld om at jeg måtte legge ved link ellers ble innlegget slettet. Men jeg håper hun ikke skal ha masse klikk og bli diskutert -da blir det tolket som suksee fra AB sin side.. Bare ikke.... Jeg håper dere smarte, flinke her på KG fortsetter kampen med å dokumentere, være saklig kritiske og jobbe hardt mot uetiske foretningsstrategier /svindel fra AB og Blogghuset. Selv er jeg drittlei -og dessuten fått en anonym trussel via instagram om å holde kjeft og holde meg langt unna ting jeg ikke har noe med -så jeg tenker jeg skal ta meg en lang pause nå. Er overhode ikke engstelig, men er bare drittlei hele saken -som egentlig overhode ikke angår meg privat. Er bare godt over middels opptatt av rettferdighet, ærlighet og nestekjærlighet ❤️. Men dette er ikke gøy i det hele tatt. Og hvis noen lurer; har ikke peiling hvem som sendte mld. Har bekjente i samme krets som hovedpersonen i debatten her inne. Flere av de vet jo jeg er svært kritisk til AB, noe forsåvidt de er også. . Og jeg har vært dum nok til å ha samme navn på insta som her, har selvsagt byttet navn nå da. Og jeg har kommentert siste året i div blogger, og da legger man jo igjen mailadressen sin -og den inneholder navnet mitt..Jeg har også her på KG gitt bort penger ved et par anledninger via vipps, da jeg oppriktig fikk vondt av ulike situasjonen (en som ikke hadde penger til å dra i begravelse, en som ikke hadde penger til julegaver, en som ikke hadde råd til gravstøtte til et familiemedlem osv. Har også sendt klær til en annen mamma her inne. Er litt vel soft i perioder... Mistenker overhode ikke disse altså -det må understrekes -mer enn forklaring på at jeg ikke er forsiktig nok ifht å holde meg anonym.. Så umulig å finne ut av hvis ikke personen selv forteller hvem det er og hvorfor. Uansett -spiller ingen rolle - takk for kampen damer -er plutselig tilbake i kommentarfeltet! (og kommer selvsagt til å lese her inne i perioder da ) Jeg avslutter i klassisk AB -stil -her skal man bare sitte rolig i båten. ❤️ Peace Out ❤️ Endret 29. januar 2020 av Cessa74 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. januar 2020 #10315 Del Skrevet 29. januar 2020 27 minutter siden, Cessa74 skrev: Jeg leste i kveld følgende på en blogg som har meldt seg på ABIP kurset nå i januar -og hun er (nok en) liten blogg som ikke er på top 100, sliter psykisk (som hun skriver åpent om -ikke mine ord)og går på NAV pga sykdom. Ung, nydelig jente: Ukas mareritt: er at på onsdagen fikk jeg beskjed fra hun som har min økenomi at det er får lite penger på kontoen til at jeg får dekket alle regninger. Så derfor har jeg fått et ekstremt og uholdbart beløp å leve på frem til den 20 februar. Det var viktig for meg å få betalt kurset jeg går på å da satt jeg igjen med 300kr etterpå å det sier seg selv at uansett hvordan du vrenger å vrir på det så går ikke det når det skal dekke alt utenom di faste regningene. Jeg fikk så himla vondt av henne.. Hun har nå blitt 10 000 kr fattigere -de pengene har Anne Brith fått. Det er nettopp slike litt svake amatørbloggere som lokkes inn i fella. Dette er nok en blogg som handler om hverdagen til en psykisk syk person. Dette vil aldri bli en ny toppblogger eller influencer. Hvordan Anne Brith kan være så kynisk at hun tar alle pengene fra andre er komplett uforståelig. Og bare trist... Jeg velger å ikke linke til bloggen her og nå. Men ikke vanskelig å finne henne på blogg.no om man leter litt Jeg håper dere smarte, flinke her på KG fortsetter kampen med å dokumentere, være saklig kritiske og jobbe hardt mot uetiske foretningsstrategier /svindel fra AB og Blogghuset. Selv er jeg drittlei -og dessuten fått en anonym trussel via instagram om å holde kjeft og holde meg langt unna ting jeg ikke har noe med -så jeg tenker jeg skal ta meg en lang pause nå. Er overhode ikke engstelig, men er bare drittlei hele saken -som egentlig overhode ikke angår meg privat. Er bare godt over middels opptatt av rettferdighet, ærlighet og nestekjærlighet ❤️. Men dette er ikke gøy i det hele tatt. Og hvis noen lurer; har ikke peiling hvem som sendte mld. Har bekjente i samme krets som hovedpersonen i debatten her inne. Flere av de vet jo jeg er svært kritisk til AB, noe forsåvidt de er også. . Og jeg har vært dum nok til å ha samme navn på insta som her, har selvsagt byttet navn nå da. Og jeg har kommentert siste året i div blogger, og da legger man jo igjen mailadressen sin -og den inneholder navnet mitt..Jeg har også her på KG gitt bort penger ved et par anledninger via vipps, da jeg oppriktig fikk vondt av ulike situasjonen (en som ikke hadde penger til å dra i begravelse, en som ikke hadde penger til julegaver, en som ikke hadde råd til gravstøtte til et familiemedlem osv. Har også sendt klær til en annen mamma her inne. Er litt vel soft i perioder... Mistenker overhode ikke disse altså -det må understrekes -mer enn forklaring på at jeg ikke er forsiktig nok ifht å holde meg anonym.. Så umulig å finne ut av hvis ikke personen selv forteller hvem det er og hvorfor. Uansett -spiller ingen rolle - takk for kampen damer -er plutselig tilbake i kommentarfeltet! (og kommer selvsagt til å lese her inne i perioder da ) Jeg avslutter i klassisk AB -stil -her skal man bare sitte rolig i båten. ❤️ Peace Out ❤️ Hvorfor i all verden skal du la deg presse av mafiabossen? Innleggene dine er jo superbra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2020 #10316 Del Skrevet 29. januar 2020 @Cessa74 Jeg forstår hva du mener, men det er trist at du "sitter i båten" da du har utrolig gode innlegg. Vi gleder oss til du kommer tilbake! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Vipser Skrevet 29. januar 2020 Populært innlegg #10317 Del Skrevet 29. januar 2020 Bare tipser om at man ikke trenger å oppgi en gyldig epostadresse for å få postet kommentarer, det holder med [email protected], liksom. Kommentarsystemet sjekker kun om det er alfakrøll og punktum. Trenger kun gyldig epost når man i tillegg skal bekrefte hvem man er, for eksempel når man skal bli medlem en plass. Jeg bruker aldri en reell adresse i kommentarfeltet til disse hakke gale bloggerne. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 29. januar 2020 #10318 Del Skrevet 29. januar 2020 4 minutter siden, Vipser skrev: Bare tipser om at man ikke trenger å oppgi en gyldig epostadresse for å få postet kommentarer, det holder med [email protected], liksom. Kommentarsystemet sjekker kun om det er alfakrøll og punktum. Trenger kun gyldig epost når man i tillegg skal bekrefte hvem man er, for eksempel når man skal bli medlem en plass. Jeg bruker aldri en reell adresse i kommentarfeltet til disse hakke gale bloggerne. Jeg poster heller aldri reel e-post, men har blitt identifisert via ip-adresse. Har aldri skrevet noe stygt til noen eller, kun vært kritisk ved noen andledninger🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. januar 2020 #10319 Del Skrevet 29. januar 2020 10 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg leste i kveld følgende på en blogg som har meldt seg på ABIP kurset nå i januar -og hun er (nok en) liten blogg som ikke er på top 100, sliter psykisk (som hun skriver åpent om -ikke mine ord)og går på NAV pga sykdom. Ung, nydelig jente: Ukas mareritt: er at på onsdagen fikk jeg beskjed fra hun som har min økenomi at det er får lite penger på kontoen til at jeg får dekket alle regninger. Så derfor har jeg fått et ekstremt og uholdbart beløp å leve på frem til den 20 februar. Det var viktig for meg å få betalt kurset jeg går på å da satt jeg igjen med 300kr etterpå å det sier seg selv at uansett hvordan du vrenger å vrir på det så går ikke det når det skal dekke alt utenom di faste regningene. Link til innlegget; https://psyktperfekt.blogg.no/uka-som-gikk-5.html Jeg fikk så himla vondt av henne.. Hun har nå blitt 10 000 kr fattigere -de pengene har Anne Brith fått. Det er nettopp slike litt svake amatørbloggere som lokkes inn i fella. Dette er nok en blogg som handler om hverdagen til en psykisk syk person. Dette vil aldri bli en ny toppblogger eller influencer. Hvordan Anne Brith kan være så kynisk at hun tar alle pengene fra andre er komplett uforståelig. Og bare trist... Om dere blar bakover, så er det flere innlegg hvor hun lovpriser Anne Brith og at hun håper å kunne leve av bloggen sin (få masse penger) nå som hun går på ABIP kurset. (Fikk mld om at jeg måtte legge ved link ellers ble innlegget slettet. Men jeg håper hun ikke skal ha masse klikk og bli diskutert -da blir det tolket som suksee fra AB sin side.. Bare ikke.... Jeg håper dere smarte, flinke her på KG fortsetter kampen med å dokumentere, være saklig kritiske og jobbe hardt mot uetiske foretningsstrategier /svindel fra AB og Blogghuset. Selv er jeg drittlei -og dessuten fått en anonym trussel via instagram om å holde kjeft og holde meg langt unna ting jeg ikke har noe med -så jeg tenker jeg skal ta meg en lang pause nå. Er overhode ikke engstelig, men er bare drittlei hele saken -som egentlig overhode ikke angår meg privat. Er bare godt over middels opptatt av rettferdighet, ærlighet og nestekjærlighet ❤️. Men dette er ikke gøy i det hele tatt. Og hvis noen lurer; har ikke peiling hvem som sendte mld. Har bekjente i samme krets som hovedpersonen i debatten her inne. Flere av de vet jo jeg er svært kritisk til AB, noe forsåvidt de er også. . Og jeg har vært dum nok til å ha samme navn på insta som her, har selvsagt byttet navn nå da. Og jeg har kommentert siste året i div blogger, og da legger man jo igjen mailadressen sin -og den inneholder navnet mitt..Jeg har også her på KG gitt bort penger ved et par anledninger via vipps, da jeg oppriktig fikk vondt av ulike situasjonen (en som ikke hadde penger til å dra i begravelse, en som ikke hadde penger til julegaver, en som ikke hadde råd til gravstøtte til et familiemedlem osv. Har også sendt klær til en annen mamma her inne. Er litt vel soft i perioder... Mistenker overhode ikke disse altså -det må understrekes -mer enn forklaring på at jeg ikke er forsiktig nok ifht å holde meg anonym.. Så umulig å finne ut av hvis ikke personen selv forteller hvem det er og hvorfor. Uansett -spiller ingen rolle - takk for kampen damer -er plutselig tilbake i kommentarfeltet! (og kommer selvsagt til å lese her inne i perioder da ) Jeg avslutter i klassisk AB -stil -her skal man bare sitte rolig i båten. ❤️ Peace Out ❤️ Så vemmelig å få en sånn melding på Instagram. Forstår godt at du tar deg en pause. Det er som du sier ikke noe som angår noen av oss privat. Tror jeg gjør som deg. Hadde en lengre periode der jeg ikke leste eller kommenterte noe som helst i hverken denne tråden eller andre, følte det ikke var noen vits å debattere imot kroppspress, imot eksponering av barn, og FOR en ryddigere influencerbransje så lenge TV2 lager underholdning av og med det hele. De bidrar også til å gjøre halvsannheter til sannheter. Det er jo egentlig merkelig at de ikke ringer de involverte og spør om ikke de kan få filme de alle i forbindelse med det som skjer rundt ABIP nå, det hadde blitt et skikkelig juicy realityprogram! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. januar 2020 #10320 Del Skrevet 29. januar 2020 11 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg leste i kveld følgende på en blogg som har meldt seg på ABIP kurset nå i januar -og hun er (nok en) liten blogg som ikke er på top 100, sliter psykisk (som hun skriver åpent om -ikke mine ord)og går på NAV pga sykdom. Ung, nydelig jente: Ukas mareritt: er at på onsdagen fikk jeg beskjed fra hun som har min økenomi at det er får lite penger på kontoen til at jeg får dekket alle regninger. Så derfor har jeg fått et ekstremt og uholdbart beløp å leve på frem til den 20 februar. Det var viktig for meg å få betalt kurset jeg går på å da satt jeg igjen med 300kr etterpå å det sier seg selv at uansett hvordan du vrenger å vrir på det så går ikke det når det skal dekke alt utenom di faste regningene. Link til innlegget; https://psyktperfekt.blogg.no/uka-som-gikk-5.html Jeg fikk så himla vondt av henne.. Hun har nå blitt 10 000 kr fattigere -de pengene har Anne Brith fått. Det er nettopp slike litt svake amatørbloggere som lokkes inn i fella. Dette er nok en blogg som handler om hverdagen til en psykisk syk person. Dette vil aldri bli en ny toppblogger eller influencer. Hvordan Anne Brith kan være så kynisk at hun tar alle pengene fra andre er komplett uforståelig. Og bare trist... Om dere blar bakover, så er det flere innlegg hvor hun lovpriser Anne Brith og at hun håper å kunne leve av bloggen sin (få masse penger) nå som hun går på ABIP kurset. (Fikk mld om at jeg måtte legge ved link ellers ble innlegget slettet. Men jeg håper hun ikke skal ha masse klikk og bli diskutert -da blir det tolket som suksee fra AB sin side.. Bare ikke.... Jeg håper dere smarte, flinke her på KG fortsetter kampen med å dokumentere, være saklig kritiske og jobbe hardt mot uetiske foretningsstrategier /svindel fra AB og Blogghuset. Selv er jeg drittlei -og dessuten fått en anonym trussel via instagram om å holde kjeft og holde meg langt unna ting jeg ikke har noe med -så jeg tenker jeg skal ta meg en lang pause nå. Er overhode ikke engstelig, men er bare drittlei hele saken -som egentlig overhode ikke angår meg privat. Er bare godt over middels opptatt av rettferdighet, ærlighet og nestekjærlighet ❤️. Men dette er ikke gøy i det hele tatt. Og hvis noen lurer; har ikke peiling hvem som sendte mld. Har bekjente i samme krets som hovedpersonen i debatten her inne. Flere av de vet jo jeg er svært kritisk til AB, noe forsåvidt de er også. . Og jeg har vært dum nok til å ha samme navn på insta som her, har selvsagt byttet navn nå da. Og jeg har kommentert siste året i div blogger, og da legger man jo igjen mailadressen sin -og den inneholder navnet mitt..Jeg har også her på KG gitt bort penger ved et par anledninger via vipps, da jeg oppriktig fikk vondt av ulike situasjonen (en som ikke hadde penger til å dra i begravelse, en som ikke hadde penger til julegaver, en som ikke hadde råd til gravstøtte til et familiemedlem osv. Har også sendt klær til en annen mamma her inne. Er litt vel soft i perioder... Mistenker overhode ikke disse altså -det må understrekes -mer enn forklaring på at jeg ikke er forsiktig nok ifht å holde meg anonym.. Så umulig å finne ut av hvis ikke personen selv forteller hvem det er og hvorfor. Uansett -spiller ingen rolle - takk for kampen damer -er plutselig tilbake i kommentarfeltet! (og kommer selvsagt til å lese her inne i perioder da ) Jeg avslutter i klassisk AB -stil -her skal man bare sitte rolig i båten. ❤️ Peace Out ❤️ Da må du anmelde trusselen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg