Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt og avsporinger. 

Sol, admin.

Edit: lagt til regelpunkt.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

24 minutter siden, Skrottefar skrev:

"nytt" konsept for TV2, "AB skriker i telefonen, minutt for minutt" 🤣

Det hadde vært gøy å følge med på 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cessa74 skrev:

Nå må TV 2 ta ansvar. Det har kommet frem så mye siste dagene, at nå MÅ de faktisk innse den gedigne feilvurderingen de gjorde ved å ta Anne Brith inn igjen på bloggerene..!!

Spørsmålet er jo om de som er ansvarlige for programmet på TV (redaksjonen + sjefen sjøl) vet om den informasjonen vi nå diskuterer her på kvinneguiden og som nå er dokumentert på bloggen til Mette Ask + Asti sin blogg om influencere og bloggomtoppbloggere. Dette er ikke oppgulp fra misunnelige KG kjerringer. Det er fakta som legges frem,. Fakta Anne Brith ALDRI kan lyve seg unna.

*snip*

Om det finnes noe som helst fokus på etikk og norske lover -så må TV 2 ta sitt ansvar og stoppe denne galskapen.

Tiltredes!

Det er grenser for hvor lenge skylappene til TV2 kan aksepteres.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

En ting er jo oppførsel fra AB det er jo velkjent. Men historien om Blogghuset viser jo en total mangel på etikk og moral. De kaster rundt seg med påstander som juridisk sett ikke holder vann. De påstår at hun var kontraktsbundet av tilbudene som var sendt ut, hvilket selvfølgelig ikke stemmer. Det en ikke en ettrinns-avtale. Hvis jeg sender en forespørsel til noen om å håndverkertjenester, så er det jo ikke bindende for meg? Da svarer håndverkeren og SÅ skriver vi kontrakt. Og Blogghuset kan jo ikke fakturere dette som tap. Og fasiten viste jo også dette, ingen av tilbudene endte i avtaler.

Problem nummer to er jo at de ikke følger opp avtaler som Mette selv har skaffet. Det burde jo være pri nummer en, det er jo faktisk reelle inntektsmuligheter. Fokuset er jo fullstendig feil. Helt amatørmessig.

Jeg vet ikke hva som er den vanlige cuten, men 50% høres mye ut, spesielt på avtaler som bloggeren har skaffet selv og som Blogghuset dermed ikke har brukt ressurser på. 

Alt i alt, det er med full rett at Mette Ask tar dette opp i offentlighet. Det er ikke gossip (som er et ord jeg har sett brukt) eller skittentøysvask eller private konflikter. Det er helt legitim kritikk av hvordan Blogghuset driver  business. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Sh999 skrev:

Jeg er helt sjokkert over hvordan den dama svarer MA . Kjenner jeg får frysninger av henne! Tenk og svare folk på en så nedlatende måte, veksler mellom nesten trusler til lykke ønsker. Så hinsides uprofesjonelt .. jeg har ikke ord faktisk.

Jeg har ikke fått med meg dette. Hvordan svarer hun MA, og hvor kan jeg lese det?

Sitatet er ryddet.

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...