Honey Dew Skrevet 26. januar 2020 #10201 Del Skrevet 26. januar 2020 55 minutter siden, Cessa74 skrev: SÅ ENIG! Skulle akkurat skrive nøyaktig det samme. Nå MÅ dette kurset/svindelopplegget stoppes. Hun KAN IKKE få fortsette å tjene penger på naive småbloggere. Og nå MÅ TV 2 vurdere om de skal fortsette å promotere denne dama -de er indirekte med på å selge inn ABIP kurset når de nå skal legge ut div filming ang kurset -og ganske sikkert i en vinkel om hvor flink buisnessdame AB er og hvor fantastisk kurset er -da bidrar TV2 til at flere melder seg på et totalt ubrukelig kurs som ikke er verdt 5 øre.. Det samme mener jeg om de som gir AB spons og produkter. Når det gang på gang kan legges ut dokumentert informasjon om kynisk og uetisk forretningsdrift, løgner, trusler og møkkaoppførsel hvor hun KUN har fokus på seg selv -altså da har jeg INGEN respekt for annonsørene og kommer selvsagt aldri til å kjøpe produkter AB anbefaler (kun for penger selvsagt -hun finnes ikke troverdig og ærlig på noen som helst område). Håper nå TV2, div småbloggere og firmaer som samarbeider med AB/blogghuset endelig ser hvilken person de faktisk støtter/samarbeider med.. Er det noen som har kontaktet TV2 om dette? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 26. januar 2020 #10202 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg mener jeg har lest noe om at det var noen her som hadde tatt kontakt med tv2. Hvordan har det gått? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pop up bruker Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #10203 Del Skrevet 26. januar 2020 31 minutter siden, Honey Dew skrev: Er det noen som har kontaktet TV2 om dette? Jeg syns det er trist at det skal være "mannen i gata" sin jobb. Her svikter mediene TOTALT. De hyller disse bloggerne, men å skrive kritisk om foretningsvirkomheten er det vel bare Dagens Næringsliv som har prøvd seg på. Dette gjelder generelt, og ikke bare AB. Det er så mye snusk i denne bransjen som burde blitt belyst. I stede så ser vi at medie-Norge heller støtter opp under, og sørger for penger til kassa. Med alt fra artikler til tv-serier som TV2 har spesialisert seg på. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aidensfield Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #10204 Del Skrevet 26. januar 2020 (endret) Å hvorfor må du (AB) legge ut snapchat av at vesla er skadet og på sykehus? Hvorfor må folk vite det? De som kjenner dg kan vel bare sende en enkel sms privat. Det startet jo med mye eksponering av andre lag og dette er en uting. Jeg følger mange foreldre som var på dette arrangementet i dag men den eneste som la ut noe på SoMe var AB Endret 26. januar 2020 av Aidensfield 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. januar 2020 #10205 Del Skrevet 26. januar 2020 32 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg syns det er trist at det skal være "mannen i gata" sin jobb. Her svikter mediene TOTALT. De hyller disse bloggerne, men å skrive kritisk om foretningsvirkomheten er det vel bare Dagens Næringsliv som har prøvd seg på. Dette gjelder generelt, og ikke bare AB. Det er så mye snusk i denne bransjen som burde blitt belyst. I stede så ser vi at medie-Norge heller støtter opp under, og sørger for penger til kassa. Med alt fra artikler til tv-serier som TV2 har spesialisert seg på. Så enig! Det er bare trist at sånne som AB, kan vel knapt kalle henne blogger eller influencer, blir dratt inn i tv-program og får fremstille seg som diamanter. Jeg lurer fortsatt veldig på hva det er AB skaper. På insta ser vi kattunger og unger i skjønn forening, iblandet skjønnhetssalonger og party. Men hva er verdien? Og hvorfor får de plass i mediene? Er programlederne like dumme som deltagerne på abip? Googler de ikke intervjuobjektene sine? Blir de lurt av dem? Eller ringer AB journalistene så mange ganger at de bare gir etter og lar henne komme? Dritlei maset. Jeg lurer virkelig. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 26. januar 2020 #10206 Del Skrevet 26. januar 2020 En kan si mye om de ulike influenserne/bloggere/folk som lever av SoMe. Men jeg må si at AB er virkelig et dårlig menneske. At hun får seg til å gjøre slikt mot andre. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. januar 2020 #10207 Del Skrevet 26. januar 2020 21 minutter siden, Aidensfield skrev: Å hvorfor må du (AB) legge ut snapchat av at vesla er skadet og på sykehus? Hvorfor må folk vite det? De som kjenner kan vel bare sende en enkel sms privat. Det startet jo med mye eksponering av andre lag og dette er en uting. Jeg følger mange foreldre som var på dette arrangementet i dag men de este som la ut noe på SoMe var AB Hun har jo ikke så mye annet å komme med. Så da må hun snappe det som ser ut som en som sitter i en sykehusseng, i egne klær/ikke innlagt altså, og venter på konsultasjon. Vi kjenner AB, alt blir overdramatisert, og delt. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #10208 Del Skrevet 26. januar 2020 30 minutter siden, Aidensfield skrev: Å hvorfor må du (AB) legge ut snapchat av at vesla er skadet og på sykehus? Hvorfor må folk vite det? De som kjenner kan vel bare sende en enkel sms privat. Det startet jo med mye eksponering av andre lag og dette er en uting. Jeg følger mange foreldre som var på dette arrangementet i dag men de este som la ut noe på SoMe var AB Sikkert for å få fokuset vekk fra Mette Ask sin "svertekampanje". 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 26. januar 2020 #10209 Del Skrevet 26. januar 2020 31 minutter siden, Stargaze skrev: Så enig! Det er bare trist at sånne som AB, kan vel knapt kalle henne blogger eller influencer, blir dratt inn i tv-program og får fremstille seg som diamanter. Jeg lurer fortsatt veldig på hva det er AB skaper. På insta ser vi kattunger og unger i skjønn forening, iblandet skjønnhetssalonger og party. Men hva er verdien? Og hvorfor får de plass i mediene? Er programlederne like dumme som deltagerne på abip? Googler de ikke intervjuobjektene sine? Blir de lurt av dem? Eller ringer AB journalistene så mange ganger at de bare gir etter og lar henne komme? Dritlei maset. Jeg lurer virkelig. Jeg også finner dette veldig merkelig, for jeg tror at de negative artiklene ville gitt avisene like mange klikk som de positive. Det er ingen hemmelighet at folk elsker drama, så det kan ikke være det at det ikke vil selge. Pressen skal liksom være den fjerde statsmakt, men så veike de er i enkelte saker får meg til å lure. Her hadde det absolutt vært til folkets beste om vi fikk innsyn i hvordan denne bedriften operer, med tanke på kommende kursdeltakere og følgere. Igjen: dette gjelder ikke bare AB, men for flere influensere som feks SE. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #10210 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg noterer meg at bloggeren som tar AB i forsvar i kommentarfeltet til MA, er samme blogger som overnattet i dobbeltsengen til AB her forleden dag (natt). Da vi alle skulle tro det var mannebein i senga så (tihi) var det bare en deltager fra ABIP. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. januar 2020 #10211 Del Skrevet 26. januar 2020 17 minutter siden, Zenhouse skrev: Jeg noterer meg at bloggeren som tar AB i forsvar i kommentarfeltet til MA, er samme blogger som overnattet i dobbeltsengen til AB her forleden dag (natt). Da vi alle skulle tro det var mannebein i senga så (tihi) var det bare en deltager fra ABIP. Såpass ja.....men da er det ikke så rart hun er AB sin forlengede arm i kommentarfeltet til MA 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. januar 2020 #10212 Del Skrevet 26. januar 2020 Jeg er ingen fan av AB jeg heller mtp hva man har lest om før, men jeg ønsker (fortsatt) for hennes og barna hennes sin del at hun lykkes og har det bra. Jeg skrev i MA-tråden at jeg støtter at MA deler sine erfaringer, og jeg syns det er trist at hun ikke ble møtt med forståelse da hun var åpen om at hun hadde en veldig vanskelig periode. Personlig ville jeg aldri meldt meg på et kurs som var så nytt og uprøvet (uten referanser) - nå får kurset noen referanser og det er bra for eventuelle fremtidige deltagere. Men vi må godta at noen av deltagerne sikkert har positive erfaringer også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skureguri Skrevet 26. januar 2020 #10213 Del Skrevet 26. januar 2020 På 24.1.2020 den 18.55, fotballjenta skrev: Charterfeber next? Nei, blir sjelden blanding mellom TV2 og TV3 cast. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 26. januar 2020 Populært innlegg #10214 Del Skrevet 26. januar 2020 (endret) Ut fra det MA har skrevet om ABIP så langt virker det som et usedvanlig useriøst og uprofesjonelt opplegg. Det virker ikke som de har fått en kursplan med oversikt over temaer som skal dekkes, tidsplan for gjennomføring av foredrag, samlinger etc. Er det fordi AB mangler gjennomføringsevne (basert på utallige prosjekter hun har lansert som har rent ut i luften) eller er hun så sleip og kynisk at hun har vært vag om kursets innhold med vilje, for at det skal være vanskelig å ta henne på noe i etterkant? Eller er det kanskje en kombinasjon? Endret 26. januar 2020 av Christiane_W 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 26. januar 2020 #10215 Del Skrevet 26. januar 2020 5 timer siden, Cessa74 skrev: SÅ ENIG! Skulle akkurat skrive nøyaktig det samme. Nå MÅ dette kurset/svindelopplegget stoppes. Hun KAN IKKE få fortsette å tjene penger på naive småbloggere. Og nå MÅ TV 2 vurdere om de skal fortsette å promotere denne dama -de er indirekte med på å selge inn ABIP kurset når de nå skal legge ut div filming ang kurset -og ganske sikkert i en vinkel om hvor flink buisnessdame AB er og hvor fantastisk kurset er -da bidrar TV2 til at flere melder seg på et totalt ubrukelig kurs som ikke er verdt 5 øre.. Det samme mener jeg om de som gir AB spons og produkter. Når det gang på gang kan legges ut dokumentert informasjon om kynisk og uetisk forretningsdrift, løgner, trusler og møkkaoppførsel hvor hun KUN har fokus på seg selv -altså da har jeg INGEN respekt for annonsørene og kommer selvsagt aldri til å kjøpe produkter AB anbefaler (kun for penger selvsagt -hun finnes ikke troverdig og ærlig på noen som helst område). Håper nå TV2, div småbloggere og firmaer som samarbeider med AB/blogghuset endelig ser hvilken person de faktisk støtter/samarbeider med.. Måtte det bli det jordskjelv. 😉 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 27. januar 2020 #10216 Del Skrevet 27. januar 2020 Hun skulle vert på programmet svindeljegerene 🙈 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 27. januar 2020 Populært innlegg #10217 Del Skrevet 27. januar 2020 Anne brith på instagram i kveld; "og til de som lurer om andre ting «der ute» påvirker meg? Jeg har kun fokus på ting som løfter meg, gir meg glede og energi! Hva andre velger å fokusere på må være opp til dem ❤️ Peace Out ❤️" For å si det sånn.. Hadde jeg hatt et seriøst og kostbart kurs som jeg selv var seriøst opptatt av å lykkes med, så hadde det der vært det SISTE jeg hadde skrevet. Utrolig barnslig og ekstremt uprofesjonelt. En seriøs buisness ville selvsagt tatt slik kritikk dønn serisøt og gjort alt i sin makt for å motbevise det som blir lagt frem. Men fordi kritikken er godt dokumentert og hvor Anne Brith avsløres med sin kyniske drittoppførsel med usaklig hersketeknikk, så har hun selvsagt ingen seriøse motsvar..Fordi bilder lyver ikke. Men dette er jo også en typ hersketeknikk; " Jeg bryr meg ikke, jeg vil bare ha positive mennesker og dette betyr ingenting for flinke/perfekte meg" som sannsynligvis betyr at krisen er et faktum, jordskjelvet nærmer seg og taktikken med å sitte stille i båten vil så til de grader være feil strategi.. (Og så måtte hun selvsagt trekke inn seg selv i skryt av andre som er skadet; "Du er like sterk og tøff som meg!!" Har seriøst aldri opplevd en så selvsentrert person noensinne!! Aldri! 95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 27. januar 2020 #10218 Del Skrevet 27. januar 2020 (endret) Makan til ustabil, vinglete og useriøs dame/firma (jeg vet ikke hva jeg skal kalle det), skal man lete lenge etter. I det ene øyeblikket er det lykkeønskninger og gode ord, i det andre er det trusler om ekstra regninger og uthenging. Plutselig er det jordskjelv og full krisemaksimering (kamuflert i enda flere løgner), dagen etter kunne hun ikke brydd seg mindre? Altså... Helt ærlig begynner jeg å gå tom for ord mtp hvordan hun oppfører seg. Endret 27. januar 2020 av Plengionika 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 27. januar 2020 #10219 Del Skrevet 27. januar 2020 34 minutter siden, Plengionika skrev: Makan til ustabil, vinglete og useriøs dame/firma (jeg vet ikke hva jeg skal kalle det), skal man lete lenge etter. I det ene øyeblikket er det lykkeønskninger og gode ord, i det andre er det trusler om ekstra regninger og uthenging. Plutselig er det jordskjelv og full krisemaksimering (kamuflert i enda flere løgner), dagen etter kunne hun ikke brydd seg mindre? Altså... Helt ærlig begynner jeg å gå tom for ord mtp hvordan hun oppfører seg. Hun er desperat! Og det gjenspeiles i oppførselen hennes. Hun vet vel at det er rett før luften går ut av ballongen hennes og at luftslottet straks klapper sammen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 27. januar 2020 Populært innlegg #10220 Del Skrevet 27. januar 2020 Jeg skrev i MA - tråden at AB kom til å ignorere henne fra nå av, når hun går så solid ut. AB gjorde det samme med meg da hun skjønte at jeg også hadde kontakter, og at hun ikke kunne argumentere mot ting jeg skrev uten å komme i en skvis på andre måter. Samme med Helene Drage, hun kunne ikke svare noe fornuftig på hvorfor en ekkel kommentar fra HD- tråden havnet i boka som eksempel på hets hun selv hadde mottatt. (For det ER ikke noe fornuftig svar på det) Og Henrik fra sminkeprogrammet, da han ikke falt for homosmisk- sjarmen hennes, gav hun bare opp og proklamerte at hun ikke gadd å bruke energi på folk det ikke gikk an å snakke med. Fair enough, men nå er det faktisk businessen hennes som rammes, og da kan hun ikke vifte det vekk som følelserelatert hysteri. Tenk hvis andre bedriftsledere hadde vært som AB: - Så styreleder i Stillasutleie AS, hva syns du om påstanden om at tjenestene dine er overpriset og ikke holder mål? - Nei, jeg bryr meg bare om ting som løfter meg opp, og bruker ikke energi på negativitet. Jeg tar bare for gitt at folk som trenger stillas vil komme til meg uansett hvor mye dritt som skrives på nettet. Folk, særlig kvinner, hater alle som får til noe, så jeg kan ikke bry meg om det. Jeg skal fortsette å snappe kosevideoer av katten min, så går det nok over. Når det stormer er det lurt å sitte stille i båten. - Eh, det bildet gir jo ikke mening. Når det stormer bør man kanskje ta noen grep for å unngå å synke? - Det der gidder jeg ikke kommentere, men jeg skal google noen passende quotes på engelsk som jeg legger ut på snap som svar. 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg