Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Cessa74 skrev:

SÅ ENIG! Skulle akkurat skrive nøyaktig det samme.

Nå MÅ dette kurset/svindelopplegget stoppes. Hun KAN IKKE få fortsette å tjene penger på naive småbloggere. Og nå MÅ TV 2 vurdere om de skal fortsette å promotere denne dama -de er indirekte med på å selge inn ABIP kurset når de nå skal legge ut div filming ang kurset -og ganske sikkert i en vinkel om hvor flink buisnessdame AB er og hvor fantastisk kurset er -da bidrar TV2 til at flere melder seg på et totalt ubrukelig kurs som ikke er verdt 5 øre..

Det samme mener jeg om de som gir AB spons og produkter. Når det gang på gang kan legges ut dokumentert informasjon om kynisk og uetisk forretningsdrift, løgner, trusler og møkkaoppførsel hvor hun KUN har fokus på seg selv -altså da har jeg INGEN respekt for annonsørene og kommer selvsagt aldri til å kjøpe produkter AB anbefaler (kun for penger selvsagt -hun finnes ikke troverdig og ærlig på noen som helst område).

Håper nå TV2, div småbloggere og firmaer som samarbeider med AB/blogghuset endelig ser hvilken person de faktisk støtter/samarbeider med..

Er det noen som har kontaktet TV2 om dette?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener jeg har lest noe om at det var noen her som hadde tatt kontakt med tv2. Hvordan har det gått? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, pop up bruker skrev:

Jeg syns det er trist at det skal være "mannen i gata" sin jobb. Her svikter mediene TOTALT. De hyller disse bloggerne, men å skrive kritisk om foretningsvirkomheten er det vel bare Dagens Næringsliv som har prøvd seg på. 

Dette gjelder generelt, og ikke bare AB. Det er så mye snusk i denne bransjen som burde blitt belyst. I stede så ser vi at medie-Norge heller støtter opp under, og sørger for penger til kassa. Med alt fra artikler til tv-serier som TV2 har spesialisert seg på. 

Så enig! Det er bare trist at sånne som AB, kan vel knapt kalle henne blogger eller influencer, blir dratt inn i tv-program og får fremstille seg som diamanter.

Jeg lurer fortsatt veldig på hva det er AB skaper.

På insta ser vi kattunger og unger i skjønn forening, iblandet skjønnhetssalonger og party.

Men hva er verdien? Og hvorfor får de plass i mediene? 

Er programlederne like dumme som deltagerne på abip? Googler de ikke intervjuobjektene sine? Blir de lurt av dem?

Eller ringer AB journalistene så mange ganger at de bare gir etter og lar henne komme? Dritlei maset.

Jeg lurer virkelig.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan si mye om de ulike influenserne/bloggere/folk som lever av SoMe. Men jeg må si at AB er virkelig et dårlig menneske. At hun får seg til å gjøre slikt mot andre. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Aidensfield skrev:

Å hvorfor må du (AB) legge ut snapchat av at  vesla er skadet og på sykehus? Hvorfor må folk vite det? De som kjenner kan vel bare sende en enkel sms privat. Det startet jo med mye eksponering av andre lag og dette er en uting. 

Jeg følger mange foreldre som var på dette arrangementet i dag men de este som la ut noe på SoMe var AB

Hun har jo ikke så mye annet å komme med.

Så da må hun snappe det som ser ut som en som sitter i en sykehusseng, i egne klær/ikke innlagt altså, og venter på konsultasjon.

Vi kjenner AB, alt blir overdramatisert, og delt.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Stargaze skrev:

Så enig! Det er bare trist at sånne som AB, kan vel knapt kalle henne blogger eller influencer, blir dratt inn i tv-program og får fremstille seg som diamanter.

Jeg lurer fortsatt veldig på hva det er AB skaper.

På insta ser vi kattunger og unger i skjønn forening, iblandet skjønnhetssalonger og party.

Men hva er verdien? Og hvorfor får de plass i mediene? 

Er programlederne like dumme som deltagerne på abip? Googler de ikke intervjuobjektene sine? Blir de lurt av dem?

Eller ringer AB journalistene så mange ganger at de bare gir etter og lar henne komme? Dritlei maset.

Jeg lurer virkelig.

Jeg også finner dette veldig merkelig, for jeg tror at de negative artiklene ville gitt avisene like mange klikk som de positive. Det er ingen hemmelighet at folk elsker drama, så det kan ikke være det at det ikke vil selge. 

Pressen skal liksom være den fjerde statsmakt, men så veike de er i enkelte saker får meg til å lure. Her hadde det absolutt vært til folkets beste om vi fikk innsyn i hvordan denne bedriften operer, med tanke på kommende kursdeltakere og følgere. Igjen: dette gjelder ikke bare AB, men for flere influensere som feks SE. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg noterer meg at bloggeren som tar AB i forsvar i kommentarfeltet til MA, er samme blogger som overnattet i dobbeltsengen til AB her forleden dag (natt). Da vi alle skulle tro det var mannebein i senga så (tihi) var det bare en deltager fra ABIP. 

Såpass ja.....men da er det ikke så rart hun er AB sin forlengede arm i kommentarfeltet til MA 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av AB jeg heller mtp hva man har lest om før, men jeg ønsker (fortsatt) for hennes og barna hennes sin del at hun lykkes og har det bra. Jeg skrev i MA-tråden at jeg støtter at MA deler sine erfaringer, og jeg syns det er trist at hun ikke ble møtt med forståelse da hun var åpen om at hun hadde en veldig vanskelig periode. 

Personlig ville jeg aldri meldt meg på et kurs som var så nytt og uprøvet (uten referanser) - nå får kurset noen referanser og det er bra for eventuelle fremtidige deltagere. Men vi må godta at noen av deltagerne sikkert har positive erfaringer også. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 18.55, fotballjenta skrev:

Charterfeber next? 

Nei, blir sjelden blanding mellom TV2 og TV3 cast.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Cessa74 skrev:

SÅ ENIG! Skulle akkurat skrive nøyaktig det samme.

Nå MÅ dette kurset/svindelopplegget stoppes. Hun KAN IKKE få fortsette å tjene penger på naive småbloggere. Og nå MÅ TV 2 vurdere om de skal fortsette å promotere denne dama -de er indirekte med på å selge inn ABIP kurset når de nå skal legge ut div filming ang kurset -og ganske sikkert i en vinkel om hvor flink buisnessdame AB er og hvor fantastisk kurset er -da bidrar TV2 til at flere melder seg på et totalt ubrukelig kurs som ikke er verdt 5 øre..

Det samme mener jeg om de som gir AB spons og produkter. Når det gang på gang kan legges ut dokumentert informasjon om kynisk og uetisk forretningsdrift, løgner, trusler og møkkaoppførsel hvor hun KUN har fokus på seg selv -altså da har jeg INGEN respekt for annonsørene og kommer selvsagt aldri til å kjøpe produkter AB anbefaler (kun for penger selvsagt -hun finnes ikke troverdig og ærlig på noen som helst område).

Håper nå TV2, div småbloggere og firmaer som samarbeider med AB/blogghuset endelig ser hvilken person de faktisk støtter/samarbeider med..

Måtte det bli det jordskjelv. 😉

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til ustabil, vinglete og useriøs dame/firma (jeg vet ikke hva jeg skal kalle det), skal man lete lenge etter. I det ene øyeblikket er det lykkeønskninger og gode ord, i det andre er det trusler om ekstra regninger og uthenging. Plutselig er det jordskjelv og full krisemaksimering (kamuflert i enda flere løgner), dagen etter kunne hun ikke brydd seg mindre? Altså... Helt ærlig begynner jeg å gå tom for ord mtp hvordan hun oppfører seg. 

Endret av Plengionika
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Plengionika skrev:

Makan til ustabil, vinglete og useriøs dame/firma (jeg vet ikke hva jeg skal kalle det), skal man lete lenge etter. I det ene øyeblikket er det lykkeønskninger og gode ord, i det andre er det trusler om ekstra regninger og uthenging. Plutselig er det jordskjelv og full krisemaksimering (kamuflert i enda flere løgner), dagen etter kunne hun ikke brydd seg mindre? Altså... Helt ærlig begynner jeg å gå tom for ord mtp hvordan hun oppfører seg. 

Hun er desperat! Og det gjenspeiles i oppførselen hennes. Hun vet vel at det er rett før luften går ut av ballongen hennes og at luftslottet straks klapper sammen. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...