Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Slettet sitat er fjernet. Sol, admin.

Hva er utlegget på? Skjønner jeg har gått glipp av mye siden jeg er mest opptatt på andre kanaler her inne. Hun kan da ikke drite seg ut som det er snakk om små summer? Voksne dama!

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Pæddan skrev:

Hva er utlegget på? Skjønner jeg har gått glipp av mye siden jeg er mest opptatt på andre kanaler her inne. Hun kan da ikke drite seg ut som det er snakk om små summer? Voksne dama!

Nylig ble det kjent at namsmannen har tatt utleggspant i “Bloggerne” – profil Anne – Brith Davidsens hus i Sørum. Bakgrunnen for utlegget er en uoppgjort gjeld til Advokatfirmaet Staff AS på 67.486 kroner. 

http://frujohansen.no/?p=6371

Jeg tror at vi kan konkludere med at beløpet var på langt nær så høyt før hun glemte regningen første gang. i følge podcasten deres er det ikke bare på privaten det er uregelmessigheter.

De må ta upopulære valg, blant annet hvilke leverandører som skal få betalt fakturaene sine først

https://kgfelis.com/episode-10/

Begge deler har betydning for hvordan Anne Brith markedsfører kurset sitt ABIP.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Felis skrev:

Nylig ble det kjent at namsmannen har tatt utleggspant i “Bloggerne” – profil Anne – Brith Davidsens hus i Sørum. Bakgrunnen for utlegget er en uoppgjort gjeld til Advokatfirmaet Staff AS på 67.486 kroner. 

http://frujohansen.no/?p=6371

Jeg tror at vi kan konkludere med at beløpet var på langt nær så høyt før hun glemte regningen første gang. i følge podcasten deres er det ikke bare på privaten det er uregelmessigheter.

De må ta upopulære valg, blant annet hvilke leverandører som skal få betalt fakturaene sine først

https://kgfelis.com/episode-10/

Begge deler har betydning for hvordan Anne Brith markedsfører kurset sitt ABIP.

Hjelpes meg. Er sikkert snakk om en regning på 10.000 kanskje som har vokst seg stor og fin til 68K. Har man ikke råd til advokat så løper man ikke ned kontorene for en filleting ....som jeg igjen oppfatter at henne gjør! FLAUT ABD

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pæddan skrev:

Hjelpes meg. Er sikkert snakk om en regning på 10.000 kanskje som har vokst seg stor og fin til 68K. Har man ikke råd til advokat så løper man ikke ned kontorene for en filleting ....som jeg igjen oppfatter at henne gjør! FLAUT ABD

Det er ikke nødvendigvis Anne Brith som har hyret advokat. I episode 1 av podcasten sier hun følgende:

Anne Brith sier at hun ikke kan si noe om bruddet, for da kan hun bli saksøkt igjen. Noe med krenking av privatlivets fred, ler Anne Brith.

https://kgfelis.com/2020/01/21/episode-1/

Hun har dokumentert et helt vanvittig forbruk, og da snakker jeg ikke om toppbelånt hus og svindyr leasingavtale. Den ytre oppussingen (negler, løshår, spraytan, profesjonell make-up og diverse andre oppstrammende og utfyllende behandlinger) koster flesk. I tillegg kommer utstrakt festing og høy champagneføring. Hun hevder at hun brukte omkring 40 000 på champagne bare på innflytningsfesten, i tillegg til kokk OG catering... Jeg får luksusfellen-vibber.

Det jeg derimot har til gode å se i Luksusfellen er erstatninger for krenkelse av privatlivets fred. Det er en TOTALT unødvendig utgift, det er bare å la være å lyve. Hvor ironisk er det ikke hvis Anne Briths hetsing av andre er det som velter lasset 😂

(Må bare si igjen at jeg håper det går bra, men at hun har fått en lærepenge og slutter med den uthengingen hun har basert karrieren på)

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Felis skrev:

Det er ikke nødvendigvis Anne Brith som har hyret advokat. I episode 1 av podcasten sier hun følgende:

Anne Brith sier at hun ikke kan si noe om bruddet, for da kan hun bli saksøkt igjen. Noe med krenking av privatlivets fred, ler Anne Brith.

https://kgfelis.com/2020/01/21/episode-1/

Hun har dokumentert et helt vanvittig forbruk, og da snakker jeg ikke om toppbelånt hus og svindyr leasingavtale. Den ytre oppussingen (negler, løshår, spraytan, profesjonell make-up og diverse andre oppstrammende og utfyllende behandlinger) koster flesk. I tillegg kommer utstrakt festing og høy champagneføring. Hun hevder at hun brukte omkring 40 000 på champagne bare på innflytningsfesten, i tillegg til kokk OG catering... Jeg får luksusfellen-vibber.

Det jeg derimot har til gode å se i Luksusfellen er erstatninger for krenkelse av privatlivets fred. Det er en TOTALT unødvendig utgift, det er bare å la være å lyve. Hvor ironisk er det ikke hvis Anne Briths hetsing av andre er det som velter lasset 😂

(Må bare si igjen at jeg håper det går bra, men at hun har fått en lærepenge og slutter med den uthengingen hun har basert karrieren på)

Oii, bare OII! Kanskje "I lomma på Silje" burde ha tatt seg tid til et besøk på Sørumsand. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pæddan skrev:

Dette er nok saksomkostninger/advokatutgifter til den andre parten i en sak AB tapte i fjor. Der hun ble idømt å betale erstatning til den andre parten og advokat/saksomkostninger for den andre parten. 

Så om hun ikke har betalt advokat/saksomkostninger kan man jo bare under på om motparten har mottatt erstatningen.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for injurie, spekulasjon og svar til dette. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant bloggpost fra Mette Ask om ABIP-kurset. Det største bedraget er muligens lovnaden om 10 utvalgte som skulle følges opp. Plutselig var det nærmere 100? Oppfølgingen ble da ikke helt som de betalende hadde blitt lovet og selvfølgelig forventet.

Lenke til bloggen

Endret av Villroses hage
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Konklusjonen må jo være at nettopp Anne Briths fokus på å tjene penger har vært større enn å levere kvalitet. Intet nytt der altså. Dette har jo vært som en rød tråd gjennom hele «karrieren» og målsetningen er jo ikke å tjene greit, men å bli «steinrik».

Altfor mange deltagere er jo en ting, men det som også får meg til å heve øyebrynene er at deltakerne har fått mulighet til å kjøpe seg inn i bedriftene hennes og dermed blitt forfordelt. Det lukter av et slikt opplegg.

Så langt bekrefter Mette Ask inntrykket av AB som ensporet opptatt av penger. Koste hva det koste vil. 

Inntrykket av manglende gjennomføringsevne, det å sette i gang et prosjekt men ikke greie å levere er også gjennomgående. Ideen er god, markedsføringen likeså, men selve jobben, der legges det ikke inn innsats nok. 

Del to, om selve bruddet, der Mette Ask måtte blokkere Anne Brith vil bli like interessant lesning. Vi vet jo hvordan hun reagerer mot folk som er kritiske eller som danser etter hennes pipe, så et nytt innblikk vil nok sementere det inntrykket.

Kudos til Mette Ask som velger å dele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Men MA har altså betalt en halv månedslønn til noen uten å i det hele tatt ha googlet personen/bedriften? Og det tør man innrømme offentlig?

Nigeriascam neste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Pæddan skrev:

Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Aidensfield skrev:

Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? 

Hvor ser du det ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Aidensfield skrev:

For de mindreårige sin del, må vi håpe på at den kommer ut og den selger som nybakte hveteboller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aidensfield skrev:

Definitivt IKKE! Da hadde vi hørt om det, for å si det sånn...for det er jo helt latterlig å ikke promotere sin nye bok som tilsynelatende skal lanseres om en uke...

Nei, dette er nok enda et luftslott og nok et punkt på lista over ting AB ikke klarer å gjennomføre. Imponerende....🙄

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...