Pæddan Skrevet 23. januar 2020 #10121 Del Skrevet 23. januar 2020 (endret) Slettet sitat er fjernet. Sol, admin. Hva er utlegget på? Skjønner jeg har gått glipp av mye siden jeg er mest opptatt på andre kanaler her inne. Hun kan da ikke drite seg ut som det er snakk om små summer? Voksne dama! Endret 23. januar 2020 av Sol Rampelyset 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. januar 2020 #10122 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Pæddan skrev: Hva er utlegget på? Skjønner jeg har gått glipp av mye siden jeg er mest opptatt på andre kanaler her inne. Hun kan da ikke drite seg ut som det er snakk om små summer? Voksne dama! Nylig ble det kjent at namsmannen har tatt utleggspant i “Bloggerne” – profil Anne – Brith Davidsens hus i Sørum. Bakgrunnen for utlegget er en uoppgjort gjeld til Advokatfirmaet Staff AS på 67.486 kroner. http://frujohansen.no/?p=6371 Jeg tror at vi kan konkludere med at beløpet var på langt nær så høyt før hun glemte regningen første gang. i følge podcasten deres er det ikke bare på privaten det er uregelmessigheter. De må ta upopulære valg, blant annet hvilke leverandører som skal få betalt fakturaene sine først https://kgfelis.com/episode-10/ Begge deler har betydning for hvordan Anne Brith markedsfører kurset sitt ABIP. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 23. januar 2020 #10123 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Felis skrev: Nylig ble det kjent at namsmannen har tatt utleggspant i “Bloggerne” – profil Anne – Brith Davidsens hus i Sørum. Bakgrunnen for utlegget er en uoppgjort gjeld til Advokatfirmaet Staff AS på 67.486 kroner. http://frujohansen.no/?p=6371 Jeg tror at vi kan konkludere med at beløpet var på langt nær så høyt før hun glemte regningen første gang. i følge podcasten deres er det ikke bare på privaten det er uregelmessigheter. De må ta upopulære valg, blant annet hvilke leverandører som skal få betalt fakturaene sine først https://kgfelis.com/episode-10/ Begge deler har betydning for hvordan Anne Brith markedsfører kurset sitt ABIP. Hjelpes meg. Er sikkert snakk om en regning på 10.000 kanskje som har vokst seg stor og fin til 68K. Har man ikke råd til advokat så løper man ikke ned kontorene for en filleting ....som jeg igjen oppfatter at henne gjør! FLAUT ABD 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. januar 2020 #10124 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Pæddan skrev: Hjelpes meg. Er sikkert snakk om en regning på 10.000 kanskje som har vokst seg stor og fin til 68K. Har man ikke råd til advokat så løper man ikke ned kontorene for en filleting ....som jeg igjen oppfatter at henne gjør! FLAUT ABD Det er ikke nødvendigvis Anne Brith som har hyret advokat. I episode 1 av podcasten sier hun følgende: Anne Brith sier at hun ikke kan si noe om bruddet, for da kan hun bli saksøkt igjen. Noe med krenking av privatlivets fred, ler Anne Brith. https://kgfelis.com/2020/01/21/episode-1/ Hun har dokumentert et helt vanvittig forbruk, og da snakker jeg ikke om toppbelånt hus og svindyr leasingavtale. Den ytre oppussingen (negler, løshår, spraytan, profesjonell make-up og diverse andre oppstrammende og utfyllende behandlinger) koster flesk. I tillegg kommer utstrakt festing og høy champagneføring. Hun hevder at hun brukte omkring 40 000 på champagne bare på innflytningsfesten, i tillegg til kokk OG catering... Jeg får luksusfellen-vibber. Det jeg derimot har til gode å se i Luksusfellen er erstatninger for krenkelse av privatlivets fred. Det er en TOTALT unødvendig utgift, det er bare å la være å lyve. Hvor ironisk er det ikke hvis Anne Briths hetsing av andre er det som velter lasset 😂 (Må bare si igjen at jeg håper det går bra, men at hun har fått en lærepenge og slutter med den uthengingen hun har basert karrieren på) 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 23. januar 2020 #10125 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Felis skrev: Det er ikke nødvendigvis Anne Brith som har hyret advokat. I episode 1 av podcasten sier hun følgende: Anne Brith sier at hun ikke kan si noe om bruddet, for da kan hun bli saksøkt igjen. Noe med krenking av privatlivets fred, ler Anne Brith. https://kgfelis.com/2020/01/21/episode-1/ Hun har dokumentert et helt vanvittig forbruk, og da snakker jeg ikke om toppbelånt hus og svindyr leasingavtale. Den ytre oppussingen (negler, løshår, spraytan, profesjonell make-up og diverse andre oppstrammende og utfyllende behandlinger) koster flesk. I tillegg kommer utstrakt festing og høy champagneføring. Hun hevder at hun brukte omkring 40 000 på champagne bare på innflytningsfesten, i tillegg til kokk OG catering... Jeg får luksusfellen-vibber. Det jeg derimot har til gode å se i Luksusfellen er erstatninger for krenkelse av privatlivets fred. Det er en TOTALT unødvendig utgift, det er bare å la være å lyve. Hvor ironisk er det ikke hvis Anne Briths hetsing av andre er det som velter lasset 😂 (Må bare si igjen at jeg håper det går bra, men at hun har fått en lærepenge og slutter med den uthengingen hun har basert karrieren på) Oii, bare OII! Kanskje "I lomma på Silje" burde ha tatt seg tid til et besøk på Sørumsand. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 23. januar 2020 #10126 Del Skrevet 23. januar 2020 Men det virkelig ille er jo at hun kan miste huset hvis hun ikke har midler til å betale. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. januar 2020 #10127 Del Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, Pæddan skrev: Hjelpes meg. Er sikkert snakk om en regning på 10.000 kanskje som har vokst seg stor og fin til 68K. Har man ikke råd til advokat så løper man ikke ned kontorene for en filleting ....som jeg igjen oppfatter at henne gjør! FLAUT ABD Dette er nok saksomkostninger/advokatutgifter til den andre parten i en sak AB tapte i fjor. Der hun ble idømt å betale erstatning til den andre parten og advokat/saksomkostninger for den andre parten. Så om hun ikke har betalt advokat/saksomkostninger kan man jo bare under på om motparten har mottatt erstatningen. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. januar 2020 #10128 Del Skrevet 23. januar 2020 (endret) Tråden er ryddet for injurie, spekulasjon og svar til dette. Sol, admin. Endret 23. januar 2020 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. januar 2020 #10129 Del Skrevet 23. januar 2020 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 23. januar 2020 #10130 Del Skrevet 23. januar 2020 Nytt innlegg på bloggen til Mette Ask 🤣 lurer på hva som gjorde at hun følte seg nødt til å blokkere Anne Brith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 24. januar 2020 #10131 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Interessant bloggpost fra Mette Ask om ABIP-kurset. Det største bedraget er muligens lovnaden om 10 utvalgte som skulle følges opp. Plutselig var det nærmere 100? Oppfølgingen ble da ikke helt som de betalende hadde blitt lovet og selvfølgelig forventet. Lenke til bloggen Endret 24. januar 2020 av Villroses hage 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. januar 2020 #10132 Del Skrevet 24. januar 2020 Konklusjonen må jo være at nettopp Anne Briths fokus på å tjene penger har vært større enn å levere kvalitet. Intet nytt der altså. Dette har jo vært som en rød tråd gjennom hele «karrieren» og målsetningen er jo ikke å tjene greit, men å bli «steinrik». Altfor mange deltagere er jo en ting, men det som også får meg til å heve øyebrynene er at deltakerne har fått mulighet til å kjøpe seg inn i bedriftene hennes og dermed blitt forfordelt. Det lukter av et slikt opplegg. Så langt bekrefter Mette Ask inntrykket av AB som ensporet opptatt av penger. Koste hva det koste vil. Inntrykket av manglende gjennomføringsevne, det å sette i gang et prosjekt men ikke greie å levere er også gjennomgående. Ideen er god, markedsføringen likeså, men selve jobben, der legges det ikke inn innsats nok. Del to, om selve bruddet, der Mette Ask måtte blokkere Anne Brith vil bli like interessant lesning. Vi vet jo hvordan hun reagerer mot folk som er kritiske eller som danser etter hennes pipe, så et nytt innblikk vil nok sementere det inntrykket. Kudos til Mette Ask som velger å dele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 24. januar 2020 #10133 Del Skrevet 24. januar 2020 Men MA har altså betalt en halv månedslønn til noen uten å i det hele tatt ha googlet personen/bedriften? Og det tør man innrømme offentlig? Nigeriascam neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 24. januar 2020 Populært innlegg #10134 Del Skrevet 24. januar 2020 14 minutter siden, Lama_Drama skrev: Men MA har altså betalt en halv månedslønn til noen uten å i det hele tatt ha googlet personen/bedriften? Og det tør man innrømme offentlig? Nigeriascam neste.. Lurer på om TV2 og tabloidpressen googler? Den eneste gangen jeg har sett det har blitt stilt et kritisk spørsmål til ABD, var av Dorthe Skappel i GKN, hvor Dorte spoør hvorfor ABD fortsetter å eksponere ungene sine - når hun nettopp hadde lagt ned bloggen og gitt ut bok om truslene mot barna (og henne selv). Se video fra ca 2,53 https://youtu.be/1gqtzT1GEdE Hun sier altså noe i én sammenheng, og noe annet i en annen sammenheng. Ikke spesielt troverdig og ganske avslørende, når man først vet hva man skal google. Jeg har deltatt på flere kurs, og innrømmer glatt at jeg ikke har løftet en finger for å google kursholder. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 24. januar 2020 Populært innlegg #10135 Del Skrevet 24. januar 2020 32 minutter siden, Lama_Drama skrev: Men MA har altså betalt en halv månedslønn til noen uten å i det hele tatt ha googlet personen/bedriften? Og det tør man innrømme offentlig? Nigeriascam neste.. Hun skriver at hun har kjent en av kursholderne fra barndommen (forøvrig denne assistenten som utgir seg for å være AB i hennes kanaler). Hun stolte på barndomsvenninnen sin, det synes jeg ikke er så rart. Lurer fælt på hvor forholdet deres er i dag, når kurset var elendig og Mette måtte gå så langt som å blokkere kursholder... jeg begynner å forstå hvorfor Anne Brit er så vanskelig når det kommer til å dele opp betalingen. Deltakerne skjønner jo fort at de har kjøpt katta i sekken. Så fort Anne Brith har pengene på konto, så er hun på jakt etter neste betalende deltaker. Hvis de protesterer gjør hun tydeligvis hva hun alltid gjør, skremmer folk til taushet. I realiteten fungerer kurset som en spleis til Anne Brith. Lettvinte penger inn på konto. Når vi nå ser hvor dårlig det står til med økonomien, så skjønner jeg fristelsen. Men det er som å tisse i buksa for å holde seg varm. Dette kurset vil jo dø ut etterhvert som ingen har resultater å vise til. Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør det slik? Hun har jo mer enn nok tid til å følge de opp! All den tiden hun bruker på å ligge på sofaen, Frisør, negler, bryn, shopping, Tinder og festing, kunne hun brukt på deltakerne på kurset! Følger hun ikke opp fordi hun ikke har kompetanse, eller er hun bare lat? 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 24. januar 2020 #10136 Del Skrevet 24. januar 2020 18 timer siden, Pæddan skrev: Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 24. januar 2020 #10137 Del Skrevet 24. januar 2020 24 minutter siden, Aidensfield skrev: Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? Hvor ser du det ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 24. januar 2020 #10138 Del Skrevet 24. januar 2020 14 minutter siden, Infinity skrev: Hvor ser du det ? https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kaker-aret-rundt-9788279009818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 24. januar 2020 #10139 Del Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Aidensfield skrev: Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? For de mindreårige sin del, må vi håpe på at den kommer ut og den selger som nybakte hveteboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 24. januar 2020 #10140 Del Skrevet 24. januar 2020 1 time siden, Aidensfield skrev: Ser at den nye bakeboka skal komme til lørdag om 1 uke.. Noen som tror den dukker opp for salg? Definitivt IKKE! Da hadde vi hørt om det, for å si det sånn...for det er jo helt latterlig å ikke promotere sin nye bok som tilsynelatende skal lanseres om en uke... Nei, dette er nok enda et luftslott og nok et punkt på lista over ting AB ikke klarer å gjennomføre. Imponerende....🙄 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg