Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Hesya skrev:

Har en følelse at Bloggerne glir over i samme konsept som Ullared og Ja vi elsker Camping... de finner de mest originale... Sorry... not sorry... 😂

Det ser slik ut. Promoen viser at de kjører på med de samme virkemidlene; å latterliggjøre de medvirkende. Moro for oss og stakkars dem, men egentlig syns jeg det hadde vært fint om produksjonen fikk dratt de selvhøytidelige influenserne litt ned mot bakkenivå.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest skremmende er at det ikke er Anne Brith som fremstilles som den mest crazy. Hun Iselin Guttormsen er virkelig hissig og høy på seg selv. Anne Brith fremstilles mer fjollete og stakkarslig.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 minutter siden, Pust skrev:

Det ser slik ut. Promoen viser at de kjører på med de samme virkemidlene; å latterliggjøre de medvirkende. Moro for oss og stakkars dem, men egentlig syns jeg det hadde vært fint om produksjonen fikk dratt de selvhøytidelige influenserne litt ned mot bakkenivå.

De kunne også ha skjermet de med foreldreansvar fra seg selv, mange av de som skal være «togkrasj» har forsørgeransvar. Hvordan dette kan virke på barna er tydeligvis ikke så viktig for TV2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hesya skrev:

Har en følelse at Bloggerne glir over i samme konsept som Ullared og Ja vi elsker Camping... de finner de mest originale... Sorry... not sorry... 😂

Og da er det med skrekkblandet fryd vi kan risiker å møte TheQueenbee på kendis-farmen. 😲 Drømmecastet ville uansett ha vært med The Gunilla 😁

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jammf skrev:

Og da er det med skrekkblandet fryd vi kan risiker å møte TheQueenbee på kendis-farmen. 😲 Drømmecastet ville uansett ha vært med The Gunilla 😁

Kampen for tilværelsen er jo et sitat hun bruker i blant, så skal ikke se bort i fra det... 😱

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Cessa74 skrev:

Anne Brith på åpen snap som alle kan se; "Ang helgen /første date -følg meg på min private instakonto for å vite mer!"

Anne Brith på privat instagramkonto: "Daten i helgen gikk bra -spennende å se hva som skjer videre!"

Altså....... Hun jobber desperat med å øke følgertallene -mer patetisk enn det blir det neppe.

Og HVIS hun faktisk drar til new york med en mann hun knapt kjenner -da blir jeg faktisk sjokkert. Ikke av selve opplegget -herregud Tinderella -kjør på i din evige, desperate jakt på ny mann, men fy f.. så egoistisk i såfall. Så vidt jeg vet (har lest/fulgt henne sporadisk i flere år -så kan jeg ikke huske en eneste ferie mor har tatt med barna sine. Ikke en eneste. (og greit nok når man ikke har penger selvsagt). Men hvis hun nå -til tross for at hun har "glemt en regning" som endte i tvangspant av huset -og setter barna til å gjøre alt av husarbeid fordi "mor jobber på sosiale medier" - da synes jeg hun har gått altfor langt. Hvem faen prioriterer en date fremfor egne barn? Mer selvsentrert og egoistisk er det søren ikke mulig å bli i såfall. Da burde hun skamme seg langt inn i sjela -hvis hun har en.

Er du mamma skal barna komme først. Alltid. Og så mye som de bidrar både praktisk i hjemmet så hun slipper, og som levende reklameplakater/oppmerksomhet på sosiale medie, så burde hun definitivt prioritere BARNA først!!!

Men neida -frøken singel og desperat har altså bestemt seg for å dra på ferie for å k...... (evnt også få kake)

Det var en tur til gran canaria med bloggerne på slep et år, utover det kan jeg ikke huske noe nei!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns promoen var litt "Charterfeber"-ish, og at det ble fokusert på å tease med at sesongen skal inneholde mye drama og kleinhet fra de alle.

Forstår ikke at de vil være med på det i hele tatt, eller at noen orker å se på det. 

Endret av Isild
Skrivefeil som vanlig..
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Cessa74 skrev:

har lest/fulgt henne sporadisk i flere år -så kan jeg ikke huske en eneste ferie mor har tatt med barna sine

De var på sydenferie for noen få år siden, tror den var sponset av noe slag - men da var hele gjengen med. Eller husker jeg feil? ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Cessa74 skrev:

Anne Brith på åpen snap som alle kan se; "Ang helgen /første date -følg meg på min private instakonto for å vite mer!"

Anne Brith på privat instagramkonto: "Daten i helgen gikk bra -spennende å se hva som skjer videre!"

Var det alt hun skrev? Jeg gikk inn for å se men trodde jeg hadde gått glipp av en melding 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Felis skrev:

På snap skriver hun at hun skal på hyttetur. Hvis hun tar med barna håper jeg det ikke blir rølpefyll som i fjor. For hun hadde faktisk med seg noen av barna på ett eller annet fjell i fjor, og de fikk stå på slalåm. Men hytta var full av unge mennesker som hadde afterski døgnet rundt og spilte så høyt at naboen klaget.

Hun skal også igang med et nytt veldedig prosjekt: Det Gule Hjerte (uten t). Hun skal hjelpe kvinner som kommer ut av krisesenter og står på bar bakke. Er det en videreføring av Det Gule Huset (med t), eller er det i stedet for? Personlig ser jeg et mønster i dette, Anne Brith skryter av filantropi, tar gjerne imot skryt for hvor godhjertet hun er, og så ser vi ikke mer til det. Det er ikke så lenge siden hun fablet om at huset på Sørumsand skulle bli krisesenter (eller administrasjon for krisesenter) for hun skulle flytte til større villa neste år. Som er i år.

Det positive er at det er lite unger på Snap. Det går mest i reklame, bakekurs, salg av kremer og luftige drømmer. 

Er redd det blir mye egne barn og andre sine barn til søndag.. Da er det ny cheerleading-konkurranse 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest tråden her på lenge og aner ikke om det har blitt tatt opp, men kan noen vær så snill si til henne at det PINLIG at hun kniser som en 12 åring hver gang det snappes!!! Vi er like gamle og det er direkte puteflaut å høre ei voksen dame knise, flire og gjøre seg bimboaktig hver gang det snappes eller legges ut i andre SoMe.

Tør ikke si det selv da jeg vil ha med togkrasjet

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pæddan skrev:

Har ikke lest tråden her på lenge og aner ikke om det har blitt tatt opp, men kan noen vær så snill si til henne at det PINLIG at hun kniser som en 12 åring hver gang det snappes!!! Vi er like gamle og det er direkte puteflaut å høre ei voksen dame knise, flire og gjøre seg bimboaktig hver gang det snappes eller legges ut i andre SoMe.

Tør ikke si det selv da jeg vil ha med togkrasjet

Ta det med ro.. Hun leser her inne så beskjeden din får hun med seg😀

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aidensfield skrev:

Ta det med ro.. Hun leser her inne så beskjeden din får hun med seg😀

Men spørsmålet er om hun forstår det som leses? :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, Pæddan skrev:

Men spørsmålet er om hun forstår det som leses? :fnise:

Hun skriver i alle fall ikke korrekt norsk. Dersom det var en kontrakt hun skrøt av på snap i dag burde hun skrive original korrekt 😆

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chrisssi skrev:

Hun skriver i alle fall ikke korrekt norsk. Dersom det var en kontrakt hun skrøt av på snap i dag burde hun skrive original korrekt 😆

Hun skal jo starte Det Gule Hjerte. Burde det ikke vært Hjertet, siden det er bestemt form? Når det er sagt så er hun ikke alene i Blogglandia om å ikke takle norsk skriftlig. Enda verre står det til med engelsken. Man skulle tro at når man levde av å skrive, så kunne man det grunnleggende. Eller "basic", som Anne Brith ville sagt, hun lever jo av sin "passion".

PS, det muntlige språket hennes er enda verre. Selv sammen med Isabel, som er den "korrektest talende" i hele verden.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne-Brith er en av de dårligste på grammatikk syns jeg. Kommaer litt sånn overalt og sånt. Uten at jeg skal påberope meg å være flink selv da, men jeg lever ikke av det. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man hørt noe mer om denne NY-turen? Skrev hun når de skulle dra? Jeg har jo fulgt denne damen såpass lenge at jeg regner med det ikke var sant. Ihvertfall håper jeg det, iom at det finnes andre ting hun heller burde brukt pengene sine på. 

Enten hører vi vel ikke noe om det, eller så skjer det noe som gjør at hun ikke kan (noe som selvsagt ikke hun selv kan klandres for). Det er min teori. Jeg er ikke spåkone så kan ikke se fremtiden selvsagt, men jeg kan huske fortiden, og da er det dette mønsteret som utspiller seg. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...