Populært innlegg Felis Skrevet 17. januar 2020 Populært innlegg #10081 Del Skrevet 17. januar 2020 Anne Brith ble konfrontert med at hun svarte seg selv på Insta. Anne Briths svar: Skjerp deg! Hvis noen burde skjerpe seg, så er det henne. Etterhvert har vi fått en forklaring, assistenten er innlogget på alle Anne Briths kontoer. Inkludert den private med 18 års grense. Noe å tenke på for alle de som, i følge Anne Brith, skriver til henne og vrenger sjela si om dårlig økonomi og enda dårligere mannfolk. De tror muligens de skriver i fortrolighet til venninna si, men gudene vet hvor mange som leser det. Hvis de eksisterer, altså... En annen ting som slår med er at disse to damene må være ganske nære. Jeg deler ikke ut passordene mine til mannen min engang (ok noen da). Hvorfor ikke ta denne samtalen på privaten? Dette er veldig typisk Anne Brith, når hun skryter av ungene sine skriver hun et brev og leser det opp for følgerne sine. Jeg har mange ganger lurt på om ungene må logge inn på IG for å høre hvor fine de er. Det samme med Isabel, i stedet for å fortelle henne hva hun følte for henne i en av de 5 daglige telefonsamtalene, så skrev hun (med hun mener jeg Wikipedia) et brev og leste det opp i podcasten. Det hjalp ikke så mye, Isabel er forsvunnet. Man skulle tro at den aller beste vennen trøstet når man var utsatt for mordbranntrusler og heiet når man skulle på overraskelsestur til New York. Disse menneskene kommuniserer tydeligvis over SoMe, men det er tyst som i graven. (og snart kommer det en snap om at de fremdeles er bestevenner. "Det er ikke alt som deles på SoMe!" "Følg meg på privat Insta for hele historien" IG: pus, barn, dagens antrekk og reklame...) Angående New York turen, så er det ikke første gang hun annonserer en ferie der. For et par (?) år siden skulle hun feire jul der med barna. Den gangen skulle det også være magisk. Hun tviholdt på løgnen helt fra til avreise og så hørte ingen mer om det. Og når vi nå vet hvor mye gjeld hun hadde, så kan vi vel konkludere med at reisen aldri var aktuell. Hvis hun nå faktisk drar til USA, så håper jeg at daten betaler alt ned til hver minste kanelbolle hun skal nyte, for jeg kan tenke meg at det er svært provoserende at hun unner seg ferie samtidig som folk ikke får pengene sine. @Cessa74 jeg kunne ikke vært mer enig med deg, men jeg må bare rette opp en liten misforståelse. I de to siste episodene (ikke medregnet den som ble fjernet), så hørte vi faktisk mer til Isabel. Ikke fordi Anne Brith slapp henne til, men hun tok mer plass rett og slett. Hun ble bryskt avbrutt noen ganger, men hun ga ikke opp, det skal hun ha! Isabel innførte også litt struktur i podcasten. I de siste episodene holdt hun nok øye med klokka og rundet av på en grei måte. Før har alle episodene sluttet veldig brått, omtrent midt i en setning. Og når jeg sier at Isabel rundet av, så betyr ikke det at Anne Brith var med på leken. Hun pratet og pratet om seg selv oppå avslutningen til Isabel og ble, igjen, avbrutt midt i en setning. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FjellFrua Skrevet 17. januar 2020 Populært innlegg #10082 Del Skrevet 17. januar 2020 Men hvorfor dukker denne assistenten kun opp når den har gjort noen tabber? Så mye som AB deler, hvorfor har vi ikke sett noe til den assistenten ellers, tenker jeg? 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. januar 2020 #10083 Del Skrevet 17. januar 2020 Prøver vanligvis å holde meg unna jodel, men så en morsom tråd der inne nå om «fantasi-brith». Ser ut som stadig fler får øynene opp for hvordan hun opererer. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. januar 2020 #10084 Del Skrevet 17. januar 2020 27 minutter siden, fotballjenta skrev: Prøver vanligvis å holde meg unna jodel, men så en morsom tråd der inne nå om «fantasi-brith». Ser ut som stadig fler får øynene opp for hvordan hun opererer. Har du en imgur-link? Har ikke jodel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 17. januar 2020 #10085 Del Skrevet 17. januar 2020 Den er veldig lang. Vet ikke helt hvordan jeg får det til 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 17. januar 2020 #10086 Del Skrevet 17. januar 2020 Føler meg nesten nysgjerrig nok til å finne ut hvordan Jodel fungerer 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 17. januar 2020 #10087 Del Skrevet 17. januar 2020 Tok to minutter å laste ned appen og finne link. https://share.jodel.com/post?postId=5e219274aec174001c23534a 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. januar 2020 #10088 Del Skrevet 17. januar 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 21. januar 2020 Populært innlegg #10089 Del Skrevet 21. januar 2020 Noen av dere har spurt etter resymeene. Jeg synes det blir for mye jobb å legge dem ut igjen, siden de må redigeres så hardt for å ikke bryte med regelverket. Hvis noen har lyst til å lese dem likevel, så ligger de HER 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 21. januar 2020 Populært innlegg #10090 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, Felis skrev: Noen av dere har spurt etter resymeene. Jeg synes det blir for mye jobb å legge dem ut igjen, siden de må redigeres så hardt for å ikke bryte med regelverket. Hvis noen har lyst til å lese dem likevel, så ligger de HER Fantastisk! Men; nå som podden er lagt ned -hvordan kan det da være ulovlig å legge de ut egentlig? Ødelegger du den komersielle suksessen de hadde? (ler hver gang jeg skriver akkurat det..) Uansett -herlig gjensyn med svært bra recap! 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 21. januar 2020 #10091 Del Skrevet 21. januar 2020 Takk! De 17 episodene de har gitt ut ligger jo der enda, jeg har faktisk gitt de et par klikk til for å dobbeltsjekke i forbindelse med dette. Så nå har de 20 002 lyttere 😂 Jeg vet ikke om de får noen kroner for hvert klikk, i så fall tjente de sikkert noen øre nå. Hvis ikke er det et rent tapsprosjekt, da damene spanderte på seg skikkelig studio. Det kunne sikkert vært gjort billigere, men Anne Brith trodde nok oppriktig at det skulle ta av. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 21. januar 2020 #10092 Del Skrevet 21. januar 2020 5 timer siden, Felis skrev: Noen av dere har spurt etter resymeene. Jeg synes det blir for mye jobb å legge dem ut igjen, siden de må redigeres så hardt for å ikke bryte med regelverket. Hvis noen har lyst til å lese dem likevel, så ligger de HER 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 21. januar 2020 Populært innlegg #10093 Del Skrevet 21. januar 2020 Anne Brith på åpen snap som alle kan se; "Ang helgen /første date -følg meg på min private instakonto for å vite mer!" Anne Brith på privat instagramkonto: "Daten i helgen gikk bra -spennende å se hva som skjer videre!" Altså....... Hun jobber desperat med å øke følgertallene -mer patetisk enn det blir det neppe. Og HVIS hun faktisk drar til new york med en mann hun knapt kjenner -da blir jeg faktisk sjokkert. Ikke av selve opplegget -herregud Tinderella -kjør på i din evige, desperate jakt på ny mann, men fy f.. så egoistisk i såfall. Så vidt jeg vet (har lest/fulgt henne sporadisk i flere år -så kan jeg ikke huske en eneste ferie mor har tatt med barna sine. Ikke en eneste. (og greit nok når man ikke har penger selvsagt). Men hvis hun nå -til tross for at hun har "glemt en regning" som endte i tvangspant av huset -og setter barna til å gjøre alt av husarbeid fordi "mor jobber på sosiale medier" - da synes jeg hun har gått altfor langt. Hvem faen prioriterer en date fremfor egne barn? Mer selvsentrert og egoistisk er det søren ikke mulig å bli i såfall. Da burde hun skamme seg langt inn i sjela -hvis hun har en. Er du mamma skal barna komme først. Alltid. Og så mye som de bidrar både praktisk i hjemmet så hun slipper, og som levende reklameplakater/oppmerksomhet på sosiale medie, så burde hun definitivt prioritere BARNA først!!! Men neida -frøken singel og desperat har altså bestemt seg for å dra på ferie for å k...... (evnt også få kake) 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 21. januar 2020 #10094 Del Skrevet 21. januar 2020 25 minutter siden, Cessa74 skrev: Så vidt jeg vet (har lest/fulgt henne sporadisk i flere år -så kan jeg ikke huske en eneste ferie mor har tatt med barna sine. Ikke en eneste. Vel hun var med barna i lag med Erik i Hemsedal, men det var kun en helg å kan kanskje ikke regnes som ferie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 21. januar 2020 #10095 Del Skrevet 21. januar 2020 33 minutter siden, Nadiahagen skrev: Vel hun var med barna i lag med Erik i Hemsedal, men det var kun en helg å kan kanskje ikke regnes som ferie Med tv2 på slep. Da er det jobb, og ikke akkurat ferie. Ikke uvanlig å få slik del-/helsponset også for at det skal foregå mer en kan filme. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Carrosen Skrevet 21. januar 2020 Populært innlegg #10096 Del Skrevet 21. januar 2020 Skal hun virkelig ikke si noe om at podden plutselig forsvant?? Jeg lar meg evig fascinere over bloggerne som tenker at vi lettlurte idioter som finansierer hverdagen deres bare glemmer ting dersom det ikke nevnes mer... Jeg regner med både podden og venninnen har mye plass i hverdagen på kommende bloggerne, hva skal hun si da?😳 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 21. januar 2020 #10097 Del Skrevet 21. januar 2020 24 minutter siden, Carrosen skrev: Skal hun virkelig ikke si noe om at podden plutselig forsvant?? Jeg lar meg evig fascinere over bloggerne som tenker at vi lettlurte idioter som finansierer hverdagen deres bare glemmer ting dersom det ikke nevnes mer... Jeg regner med både podden og venninnen har mye plass i hverdagen på kommende bloggerne, hva skal hun si da?😳 Ja veldig rart at dem ikke har nevnt det. Mulig det kommer veldig mye senere, med tanken på at det tok lang tid før hun sa noe om YouTube julekalenderen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. januar 2020 #10098 Del Skrevet 21. januar 2020 I følge henne selv har hun lykkes i så mye, men vi kan ramse opp alt hun ikke har lykkes i. Nå senest podcasten, ja. Plutselig var både den kommersielle suksessen borte, det samme var partneren. Merkelig å være så stille om det... Hvis oss hva du har lykkes med da, AB👍 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 21. januar 2020 Populært innlegg #10099 Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) Jeg skrev akkurat resyme av promoen til Bloggerne (ja jeg kjeder meg etter at podden forsvant...) og jeg tror TV2 har gått helt bort fra narrativet suksessfull forretningskvinne. Det er Anne Brith med drink i badekaret mens hun erklærer at hun trenger en mann, det er skumle vekslinger mellom gråt og latter (begge like hysteriske) det er Anne Brith med egentolkning av Tomorrow, mulig at hun forsøker å fylle rollen som lyrisk alt, etter Olga Mikalsen. Og så hopper hun rundt i musekort kjole med ballonger på slep og sier at det er kampen for tilværelsen. Hvis dette er beskrivende for sesongen tror jeg at "suksessfull businesswosan" var noe de solgte inn til AB, mens det de gikk for var togkrasj. Underholdende, for all del, men TV2 burde ha i bakhodet at dama har familie... Endret 21. januar 2020 av Felis 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. januar 2020 #10100 Del Skrevet 21. januar 2020 @felis det er vel sånn det går når man har et helt totalt annet bilde av seg selv enn det resten av verden har. Enig at det ser ut som om TV2 går for togkræsj, de tjener vel mer på det. Det ser ikke ut som om den som burde tenkt på barna gjør det og TV2 ser det nok som morens ansvar. Da blir det vel den vinklingen da. Trist 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg