Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver vanligvis å holde meg unna jodel, men så en morsom tråd der inne nå om «fantasi-brith». Ser ut som stadig fler får øynene opp for hvordan hun opererer. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fotballjenta skrev:

Prøver vanligvis å holde meg unna jodel, men så en morsom tråd der inne nå om «fantasi-brith». Ser ut som stadig fler får øynene opp for hvordan hun opererer. 

Har du en imgur-link? Har ikke jodel.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! De 17 episodene de har gitt ut ligger jo der enda, jeg har faktisk gitt de et par klikk til for å dobbeltsjekke i forbindelse med dette. Så nå har de 20 002 lyttere 😂 Jeg vet ikke om de får noen kroner for hvert klikk, i så fall tjente de sikkert noen øre nå. Hvis ikke er det et rent tapsprosjekt, da damene spanderte på seg skikkelig studio. Det kunne sikkert vært gjort billigere, men Anne Brith trodde nok oppriktig at det skulle ta av. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Felis skrev:

Noen av dere har spurt etter resymeene. Jeg synes det blir for mye jobb å legge dem ut igjen, siden de må redigeres så hardt for å ikke bryte med regelverket. Hvis noen har lyst til å lese dem likevel, så ligger de HER

:klappe::smilyblomst:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Cessa74 skrev:

Så vidt jeg vet (har lest/fulgt henne sporadisk i flere år -så kan jeg ikke huske en eneste ferie mor har tatt med barna sine. Ikke en eneste. 

Vel hun var med barna i lag med Erik i Hemsedal, men det var kun en helg å kan kanskje ikke regnes som ferie

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Vel hun var med barna i lag med Erik i Hemsedal, men det var kun en helg å kan kanskje ikke regnes som ferie

Med tv2 på slep. Da er det jobb, og ikke akkurat ferie. Ikke uvanlig å få slik del-/helsponset også for at det skal foregå mer en kan filme. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Carrosen skrev:

Skal hun virkelig ikke si noe om at podden plutselig forsvant?? Jeg lar meg evig fascinere over bloggerne som tenker at vi lettlurte idioter som finansierer hverdagen deres bare glemmer ting dersom det ikke nevnes mer... Jeg regner med både podden og venninnen har mye plass i hverdagen på kommende bloggerne, hva skal hun si da?😳

Ja veldig rart at dem ikke har nevnt det. Mulig det kommer veldig mye senere, med tanken på at det tok  lang tid før hun sa noe om YouTube julekalenderen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge henne selv har hun lykkes i så mye, men vi kan ramse opp alt hun ikke har lykkes i. Nå senest podcasten, ja. Plutselig var både den kommersielle suksessen borte, det samme var partneren. Merkelig å være så stille om det...

Hvis oss hva du har lykkes med da, AB👍

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@felis det er vel sånn det går når man har et helt totalt annet bilde av seg selv enn det resten av verden har.

Enig at det ser ut som om TV2 går for togkræsj, de tjener vel mer på det. Det ser ikke ut som om den som burde tenkt på barna gjør det og TV2 ser det nok som morens ansvar.

Da blir det vel den vinklingen da.

Trist

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...