DianaV Skrevet 16. januar 2020 #10061 Del Skrevet 16. januar 2020 18 minutter siden, Illusen skrev: Var ikke den kontoen tilhørende en av abip deltagerne? (Eller en samarbeidspartner i blogghuset el magazinet kanskje - har iallefall vært borti den i forbindelse med AB’s «jobbing» tidligere.) Joda, der har vi det. Så disse menneskene driver altså og deler ut passordene sine og lar AB kommentere hos seg selv med deres egne kontoer. Jaja... Ikke rart dagene blir lange for AB når hun bokstavelig talt driver og chatter med seg selv på IG. Skjønner det blir stress liksom 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10062 Del Skrevet 16. januar 2020 Anne Brith har skrevet at personen bak kontoen er assistenten hennes. Dere husker den assistenten som fjernet all dritt fra kommentarfeltet, så Anne Brith slapp å lese det, like før de samme kommentarene dukket opp i bokform? Det ser unektelig ut som om hun har svart seg selv, og så 12 minutter senere er det en annen konto som står bak samme svar. Det er umulig å vite om Anne Brith har tilgang til kontoen og surret med innloggingen, eller skrev et svar hun syntes var ypperlig og glemte å logge inn med annen konto, og derfor ringte assistenten og ba henne legge det inn... Eller kanskje hun husker kommentarjukns-kontroversen til The Eriksens og tenkte at det er en ypperlig avledningsmanøver fra den glemte regningen. Uansett, her er dokumentasjon: https://imgur.com/a/lMs6sik 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg yamask Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10063 Del Skrevet 16. januar 2020 Oida. Var sikkert denne assistenten som skrev en UTROLIG fin brukeromtale på podcasten under nicket «villaperlesukker» også da. Som ble slettet så fort noen reagerte på det. Husker det var ekstra skryt til mor selv også. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10064 Del Skrevet 16. januar 2020 Hvis hun hadde vært "ung og dum" så kunne jeg til en viss grad forstått at hun gjorde noen dumme valg i et forsøk på å bli kjent. Men dama blir 45 år i mai og er firebarns-mor. Hun må jo forstå at alle disse dumme valgene hennes går utover barna. Og at det også går utover hennes omdømme og karriere. Jeg klarer ikke å forstå valgene hennes, og langt mindre respektere dem. Hun må være ekstremt desperat og forstår kanskje at det er rett før hele ballongen sprekker. Syns utrolig synd på familien hennes. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg minister-mio Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10065 Del Skrevet 16. januar 2020 Ser hun dro en Lars Kristian i dag.. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. januar 2020 #10066 Del Skrevet 16. januar 2020 3 timer siden, ashera skrev: Ang. poden har jeg ingen aning. Men AB reklamerer for gulrotas bedrift på bloggen, ynsjyll, magazinet, så tror ikke de er uvenner. Jeg spurte podcast veninnen til AB om det kom flere episoder.. Å fikk nei til svar 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. januar 2020 #10067 Del Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: Nå skal hun til NY med en fra Tinder hun aldri har møtt før... innlegg på hennes «private» insta. Hvor mange dager er det siden hun sa at Tinder og lignende apper skulle slettes? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 16. januar 2020 #10068 Del Skrevet 16. januar 2020 Det å reise på tur med et menneske hun aldri har møtt blir jo i mine ører helt feil. Det er en risiko med det meste vi gjør her i livet, men hvordan i all verden kan hun, med ansvar for fire barn, sette seg selv i en sårbar situasjon i et fremmed land sammen med et menneske hun aldri har møtt? Skremmende! En mor må alltid utvise en høy grad av egenomsorg og passe på seg selv- om ikke annet for barna sin skyld. Tankesløst og lite gjennomtenkt ifht. konsekvenser som kan ramme en hel familie. Ikke imponert! 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. januar 2020 #10069 Del Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, Jammf skrev: Det å reise på tur med et menneske hun aldri har møtt blir jo i mine ører helt feil. Det er en risiko med det meste vi gjør her i livet, men hvordan i all verden kan hun, med ansvar for fire barn, sette seg selv i en sårbar situasjon i et fremmed land sammen med et menneske hun aldri har møtt? Skremmende! En mor må alltid utvise en høy grad av egenomsorg og passe på seg selv- om ikke annet for barna sin skyld. Tankesløst og lite gjennomtenkt ifht. konsekvenser som kan ramme en hel familie. Ikke imponert! Att hun gjør dette forundrer meg egentlig ikke men at så mange kvinner sier kjør på, hi hi, vi lever bare en gang, herregud så rått ov, osv... Det synes jeg er rart. Er det virkelig slik at kvinner i 40-50 åra med barn bare reiser til ett land uten og vite hvem mannen er? Ser de ikke noe slags fare med dette? Jeg prøver å lære mine barn att man skal bli kjent med andre før man eventuelt hadde begitt seg ut på slike ting å det samme burde gjelde voksne damer 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 16. januar 2020 #10070 Del Skrevet 16. januar 2020 Desperat både etter oppmerksomhet og mannfolk, det er ikke en 45 årig 4 barns mor verdig. Håper det er spill for galleriet. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttavims Skrevet 16. januar 2020 #10071 Del Skrevet 16. januar 2020 Hun burde jo bare melde seg på Gift ved første blikk. Må være perfekt for henne. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10072 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, Chrisssi skrev: Desperat både etter oppmerksomhet og mannfolk, det er ikke en 45 årig 4 barns mor verdig. Håper det er spill for galleriet. Bare vent. Det dukker opp noe jordskjelv- eller bombe-ish som gjør at det ikke blir noen tur. Tipper fasit er at dette er konstruert. Har man ikke et liv som er spennende nok å selge, så får man lage litt spenning selv. Om det er sant eller ikke spiller ingen rolle. Endret 16. januar 2020 av Malum 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. januar 2020 #10073 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Manuset til ABD fremstår veldig lite realistisk. Oppmerksomhet fikk det, men troverdigheten og verdigheten - om det var noe igjen, gikk rett vest. Endret 16. januar 2020 av Kollontaj 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10074 Del Skrevet 16. januar 2020 Det er bare noe hun finner på for å unngå mer snakk om gjeld og sånt. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 16. januar 2020 #10075 Del Skrevet 16. januar 2020 Noen av AB sine tilfeldige treff på datingapper. Pizzaboy: https://www.side2.no/underholdning/bloggerne-aktuelle-anne-brith-davidsen-42-om-ryktespredningen---har-ingen-rot-i-virkeligheten-4663864 "- Den ene timen jeg hadde satt ned min aldersgrense, hadde vi også vært i samme radius. En eller annen av oss måtte ha kjørt inn i radiusen til den andre i løpet av tiden, og det er egentlig veldig merkelig, legger Anne Brith til. " Tidligere forlovede: https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 "Idet hun var i ferd med å slette profilen sin, kommer det opp en såkalt match. Hun sender en melding og elsker svaret hans. Finansmannen er ny i gamet og hadde opprettet profil på Sukker samme dag.". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 16. januar 2020 #10076 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) I dag skriver hun igjen om treff samtidig som hun planla å slette Tinder-kontoen sin: "Skulle inn å slette Tinder..." , https://imma.gr/86587x120e (skjermbilde fra https://instagram.com/annebrithdavidsen?igshid=1832s3578xwvl kontoen regnes som offentlig, når det er så mange følgere, selv om den er satt i "privat".). Endret 16. januar 2020 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10077 Del Skrevet 16. januar 2020 Jeg blir flau på ABDs vegne. Når man ikke trodde det gikk an å synke dypere, tar ABD et realt butterfly-tak helt ned til sandbunnen og biter seg fast der. Som tidligere nevnt: konsentrer deg om fakturaene dine, Anne Brith. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ella1 Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10078 Del Skrevet 16. januar 2020 «Man lever bare en gang» er den dummeste unnskyldningen som finnes for å ta dumdristige valg. Siden vi bare lever en gang burde vi heller tenke ekstra godt over valgene og handlingene våre. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10079 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Nå synes jeg den dama er ekstremt patetisk.. Virker som hun er ekstremt desperat både på mann (bekreftelse på at hun er attraktiv) og konstant behov for oppmerksomhet, likes og kommentarer.. Hun pynter på sannheter, benekter fakta, overser kritiske innspill og later som ingenting. Samtidig forsøker hun å beholde oppmerksomheten, men endre fokus. Den tinder-daten tviler jeg på at er fra virkeligheten. Men å kommentere eget innlegg (bare at hun glemte å bruke riktig bruker..) -det er jammen et nytt lavmål fra frøken singel og desperat. Jeg følger henne ikke hverken på IG eller snap, og kommer aldri til å gjøre det heller -men heldigvis er det nok av andre som gjør det og følger med!! Hun minner meg om disse pre-pubertale fjortisene som dagdrømmer dagen lang om romantikk og kjendisstatus at de nesten tror det skjer på ekte. Og så legger hun ut hint og fjas på sine sosiale medie. Uten å tenke over at folk ikke lar seg lure. Når skal hun innse at hun ikke er 21 år gammel paradise-deltager? Når skal hun innse at å leve slik hun gjør nå, med konstante desperate innspill/oppførsel for klikk, penger og oppmerksomhet både er en uredelig og ganske harry "jobb"? (for ikke å snakke om hvordan det må være for mindreårige å ha en mamma som gjør hva som helst for klikk og penger..??) Og når skal TV2 (og media) innse at hun burde skjermes fra seg selv og dermed IKKE få mer oppmerksomhet? (Og ang podden som var "en strålende kommersiell suksess" i følge AB selv (uten at det eksisterte en eneste sponsor vel og merke) men at siste episoden ble slettet og podden plutselig ble avsluttet, da tror jeg det ligger en høyst privat konflikt/problem til grunn.Hvorfor skulle de ellers bråslutte? Fra å gråtende smatte frem at Isabell er hennes beste og viktigste venn til å bråslutte den podden som AB skrøt så voldsomt av som en suksess --vel -noe muffins er det.. (Men bra hvis Isabell endelig innså at hun kun var mikrofonstativ for AB da.. Var jo bare AB som tjata i vei om seg selv om igjen og om igjen. Eneste Isabell fikk bidra med var jo enten skryt av AB eller spørsmål til AB.. Og sånn tror jeg hun er privat også; "Meg, mitt, mine behov, mine ønsker, mine erfaringer, mine råd, mine meninger, mine barn, mine planer, min suksess og listen pågår i det uendelige. Ingen holder ut en sånn enveiskjøring i lengden -hverken venner eller mannfolk. Og den brå avslutningen av podcasten vitner jo bare nok en gang at AB absolutt IKKE klarer å få det til i sosiale medier. : Nok et prosjekt AB ikke klarer å fullføre/ holde på med i lengden. Nok et prosjekt som hverken ga topplassering, oppmerksomhet i media eller penger på konto. Bare en av mange ting som igjen beviser at influencerkurset er bortkasta penger. Det eneste AB har lykkes med er å få oppmerksomhet rundt bråk, konflikter, trusler, løgner, litt mer konflikter og søksmål. Uten all drama hadde neppe noen hørt om dama. Så å mene hun har lykkes som influencer er bare vissvass.. Hun er nok derimot norgesmester i elendig konflikthåndtering. Men tro ikke det er noe å skryte av.. Endret 17. januar 2020 av Cessa74 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 17. januar 2020 Populært innlegg #10080 Del Skrevet 17. januar 2020 Spoiler Mer egoistisk mor skal man jammen lete lenge etter. Jeg lurer virkelig på hvordan det er for disse barna å komme på skolen. Hun eksponerer alt, tar ekstremt dårlige valg, klarer ikke å slå seg til ro uten en mann, hyl og skrik i alle kanaler. Barna jobber og sliter, og mor viser ikke på noen som helst måte at hun gjør et solid, ærlig arbeidstak. Steng gardinene for dette showet, få deg en normal jobb med fast lønn, bruk fritiden på barna og slutt å tenke bare på deg selv. Det er mitt tips til deg AB. Det er ikke normalt å holde på sånn som du gjør. Håper virkelig barna har noen gode voksen personer å snakke med, som også er gode rollemodeller. Det tror jeg de trenger for å komme seg igjennom ungdomsår som kan være tøffe nok uten en mor som eksponerer alt, og som avviker helt fra normalen. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg