Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Illusen skrev:

Var ikke den kontoen tilhørende en av abip deltagerne? (Eller en samarbeidspartner i blogghuset el magazinet kanskje - har iallefall vært borti den i forbindelse med AB’s «jobbing» tidligere.)

Joda, der har vi det. Så disse menneskene driver altså og deler ut passordene sine og lar AB kommentere hos seg selv med deres egne kontoer. Jaja... Ikke rart dagene blir lange for AB når hun bokstavelig talt driver og chatter med seg selv på IG. Skjønner det blir stress liksom

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, ashera skrev:

Ang. poden har jeg ingen aning. Men AB reklamerer for gulrotas bedrift på bloggen, ynsjyll, magazinet, så tror ikke de er uvenner. 

Jeg spurte podcast veninnen til AB om det kom flere episoder.. Å fikk nei til svar 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Nå skal hun til NY med en fra Tinder hun aldri har møtt før... innlegg på hennes «private» insta. 

Hvor mange dager er det siden hun sa at Tinder og lignende apper skulle slettes? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å reise på tur med et menneske hun aldri har møtt blir jo i mine ører helt feil. Det er en risiko med det meste vi gjør her i livet, men hvordan i all verden kan hun, med ansvar for fire barn, sette seg selv i en sårbar situasjon i et fremmed land sammen med et menneske hun aldri har møtt? Skremmende!

En mor må alltid utvise en høy grad av egenomsorg og passe på seg selv- om ikke annet for barna sin skyld. Tankesløst og lite gjennomtenkt ifht. konsekvenser som kan ramme en hel familie. Ikke imponert!

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jammf skrev:

Det å reise på tur med et menneske hun aldri har møtt blir jo i mine ører helt feil. Det er en risiko med det meste vi gjør her i livet, men hvordan i all verden kan hun, med ansvar for fire barn, sette seg selv i en sårbar situasjon i et fremmed land sammen med et menneske hun aldri har møtt? Skremmende!

En mor må alltid utvise en høy grad av egenomsorg og passe på seg selv- om ikke annet for barna sin skyld. Tankesløst og lite gjennomtenkt ifht. konsekvenser som kan ramme en hel familie. Ikke imponert!

Att hun gjør dette forundrer meg egentlig ikke men at så mange kvinner sier kjør på, hi hi, vi lever bare en gang, herregud så rått ov, osv... Det synes jeg er rart. Er det virkelig slik at kvinner i 40-50 åra med barn bare reiser til ett land uten og vite hvem mannen er? Ser de ikke noe slags fare med dette?  Jeg prøver å lære mine barn att man skal bli kjent med andre før man eventuelt hadde begitt seg ut på slike ting å det samme burde gjelde voksne damer

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat både etter oppmerksomhet og mannfolk, det er ikke en 45 årig 4 barns mor verdig. Håper det er spill for galleriet. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuset til ABD fremstår veldig lite realistisk. Oppmerksomhet fikk det, men troverdigheten og verdigheten - om det var noe igjen, gikk rett vest. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av AB sine tilfeldige treff på datingapper.

Pizzaboy: https://www.side2.no/underholdning/bloggerne-aktuelle-anne-brith-davidsen-42-om-ryktespredningen---har-ingen-rot-i-virkeligheten-4663864

"- Den ene timen jeg hadde satt ned min aldersgrense, hadde vi også vært i samme radius. En eller annen av oss måtte ha kjørt inn i radiusen til den andre i løpet av tiden, og det er egentlig veldig merkelig, legger Anne Brith til. "

Tidligere forlovede: https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535
"Idet hun var i ferd med å slette profilen sin, kommer det opp en såkalt match. Hun sender en melding og elsker svaret hans. Finansmannen er ny i gamet og hadde opprettet profil på Sukker samme dag.".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skriver hun igjen om treff samtidig som hun planla å slette Tinder-kontoen sin:

"Skulle inn å slette Tinder..." ,   https://imma.gr/86587x120e (skjermbilde fra  https://instagram.com/annebrithdavidsen?igshid=1832s3578xwvl kontoen regnes som offentlig, når det er så mange følgere, selv om den er satt i "privat".).

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...