Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tranedatter

Er det bekreftet at det er "slutt" med bloggpartneren Isabell? Så forvirrende med klin like Isabella'er som begge blogger. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, tranedatter skrev:

Er det bekreftet at det er "slutt" med bloggpartneren Isabell? Så forvirrende med klin like Isabella'er som begge blogger. :P 

Blir ihvertfall ikke flere podcastepisoder.. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert veldig leit å ikke ha penger til regninger. De som ikke har nok penger  prioriterer gjerne de som haster mest og ofte får de delt opp. At en faktura fra et advokatfirma ikke blir prioritert sier litt...

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Helt utrolig hvordan hun klarer å lire av seg. Og det toppet seg da hun skrev at lyset i gangen var sendt fra Gud. Maken til (forsøk på) manipulerende pjatt har jeg vel antagelig aldri sett maken til. Hun ror for livet nå om dagen. 

Er så enig - og akkurat det samme tenkte jeg - nå er til og med Gud med i Magazinet, nå.

Intet mindre.

Endret av Dråpe
Reduserte siteringen litt
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Aidensfield skrev:

Blir ihvertfall ikke flere podcastepisoder.. 

Klarer ikke følge med på alt her -men er den kommersielle suksee-poden lagt ned og bestevvennene uvenner? Synes AB ender med konflikter/uvennskap i alle mulige forhold -kanskje hun bør begynne å gå i seg selv.. Kan ikke alltid være "den andre" som gjør alt feil..

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cessa74 skrev:

Klarer ikke følge med på alt her -men er den kommersielle suksee-poden lagt ned og bestevvennene uvenner? Synes AB ender med konflikter/uvennskap i alle mulige forhold -kanskje hun bør begynne å gå i seg selv.. Kan ikke alltid være "den andre" som gjør alt feil..

Ang. poden har jeg ingen aning. Men AB reklamerer for gulrotas bedrift på bloggen, ynsjyll, magazinet, så tror ikke de er uvenner. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun til NY med en fra Tinder hun aldri har møtt før... innlegg på hennes «private» insta. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Tror nok også det er tull, for hun dummet seg litt ut og svarte seg selv på instagram (vanskelig å holde tunga rett i munnen, når man har mange profiler). Det ligger dokumentert på Jodel. 😂😂

Noen trenger litt blest om seg selv igjen, ja.... Herregud så stakkarslig hun egentlig er. Kan ikke engang tenke meg hvordan det må føles når du er nødt til å lyve om så og si ALT vedrørende livet ditt. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Illusen skrev:

Noen trenger litt blest om seg selv igjen, ja.... Herregud så stakkarslig hun egentlig er. Kan ikke engang tenke meg hvordan det må føles når du er nødt til å lyve om så og si ALT vedrørende livet ditt. 

Også er hun vel antagelig rimelig presset og stresset pga alt som har kommet frem i det siste, og da er det lett å gjøre sånne feil. Som å svare med feil bruker og lignende. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroller hun en annens IG-konto? Ser unektelig slik ut. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Kontroller hun en annens IG-konto? Ser unektelig slik ut. 

Hun må I det minste ha tilgang til den, men hvorfor et annet menneske syns det er greit, det forstår jeg ikke. For denne profilen er jo ekte. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DianaV skrev:

Hun må I det minste ha tilgang til den, men hvorfor et annet menneske syns det er greit, det forstår jeg ikke. For denne profilen er jo ekte. 

Var ikke den kontoen tilhørende en av abip deltagerne? (Eller en samarbeidspartner i blogghuset el magazinet kanskje - har iallefall vært borti den i forbindelse med AB’s «jobbing» tidligere.)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...