Felis Skrevet 15. januar 2020 #10041 Del Skrevet 15. januar 2020 @Veslefrikk 😘🌹 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 15. januar 2020 #10042 Del Skrevet 15. januar 2020 Er det bekreftet at det er "slutt" med bloggpartneren Isabell? Så forvirrende med klin like Isabella'er som begge blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. januar 2020 Populært innlegg #10043 Del Skrevet 15. januar 2020 24 minutter siden, Veslefrikk skrev: Takk for svaret 😃. Og; vi trenger virkelig deg også 💐. Som klarer å blande både humor og alvor på en kjempefin og ryddig måte. Jeg fulgte linken din og var for første (og antagelig siste) gang inne på Anne Briths Magazine. Helt utrolig hvordan hun klarer å lire av seg. Og det toppet seg da hun skrev at lyset i gangen var sendt fra Gud. Maken til (forsøk på) manipulerende pjatt har jeg vel antagelig aldri sett maken til. Hun ror for livet nå om dagen. Det som overrasker meg er at så mange mennesker er så opptatte av å prøve å overbevise meg at jeg er en dårlig person, dårlig på business og farer med løgn. Resultatene og det jeg realiserer teller for seg. https://www.annebrith.no/post/søndagstanker (tar med linken en gang til, sånn i tilfelle hun skal føle at åndsverksloven er krenket) Jeg skjønner ikke helt hvordan hun tenker, var det blogginnlegget en ønsketenkning? Nok et brev til seg selv, liksom? Var det er forsvarsinnlegg? Eller tror hun virkelig på dette? At hun har blomstrende forretninger, over 10 AS, at hun har kjøpt seg hus og bil... Er det FruJohansen som farer med løgn? Vi inne på Kvinneguiden? Proff.no? Skattelistene? Offentlige dokumenter? Så mange spørsmål, så få svar. Anne Brith sier at vi bare må spørre henne om ting, og folk gjør tydeligvis det (hvor er strømpebuksa di fra?), men de mer seriøse spørsmålene kan vi visst spare oss og kanalisere energien på oss selv. Så da gjør jeg det og dobbeltsjekker at jeg har betalt regningene mine... 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. januar 2020 #10044 Del Skrevet 15. januar 2020 24 minutter siden, tranedatter skrev: Er det bekreftet at det er "slutt" med bloggpartneren Isabell? Så forvirrende med klin like Isabella'er som begge blogger. Blir ihvertfall ikke flere podcastepisoder.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. januar 2020 #10045 Del Skrevet 15. januar 2020 Det er sikkert veldig leit å ikke ha penger til regninger. De som ikke har nok penger prioriterer gjerne de som haster mest og ofte får de delt opp. At en faktura fra et advokatfirma ikke blir prioritert sier litt... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 15. januar 2020 #10046 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Helt utrolig hvordan hun klarer å lire av seg. Og det toppet seg da hun skrev at lyset i gangen var sendt fra Gud. Maken til (forsøk på) manipulerende pjatt har jeg vel antagelig aldri sett maken til. Hun ror for livet nå om dagen. Er så enig - og akkurat det samme tenkte jeg - nå er til og med Gud med i Magazinet, nå. Intet mindre. Endret 15. januar 2020 av Dråpe Reduserte siteringen litt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 15. januar 2020 #10047 Del Skrevet 15. januar 2020 Hun er jo sjaman, da (ref NM). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg absinthia Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10048 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) 19 timer siden, Felis skrev: Jeg betalte ned 660.000 i gjeld i fjor, pluss litt over 300.000 på annen gjeld. Det er jeg vanvittig stolt av. Jeg var så ivrig på å betale ned gjeld at en regning rett og slett ble glemt. At man skylder noen penger er ikke avisoverskrifter. https://www.annebrith.no/post/søndagstanker @FruJohansen sendte henne en mail før hun publiserte blogginnlegget sitt, og Anne Brith valgte tydeligvis å gi dette tilsvaret på egen blogg. Hvorfor ikke, hun trenger klikk. Og hun har helt rett, at man skylder penger skaper ikke vanligvis avisoverskrifter. Men når man bruker sin egen privatøkonomi som salgspitch, så stiller det seg litt anderledes. Hun oppfordrer jo til å følge med på barn, økonomi og forskjellige AS . Hun har skrevet følgende i magasinet: Sitat og ønsker du å følge med på hvordan jeg organiserer hverdagen min med barn, økonomi og forskjellige AS kan du følge meg på den mer private instagrammen min annebrithdavidsen. Når man oppfordrer til dette, så må man nesten forvente at folk mener noe om det også. Endret 16. januar 2020 av absinthia 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 16. januar 2020 #10049 Del Skrevet 16. januar 2020 18 timer siden, Aidensfield skrev: Blir ihvertfall ikke flere podcastepisoder.. Klarer ikke følge med på alt her -men er den kommersielle suksee-poden lagt ned og bestevvennene uvenner? Synes AB ender med konflikter/uvennskap i alle mulige forhold -kanskje hun bør begynne å gå i seg selv.. Kan ikke alltid være "den andre" som gjør alt feil.. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. januar 2020 #10050 Del Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Cessa74 skrev: Klarer ikke følge med på alt her -men er den kommersielle suksee-poden lagt ned og bestevvennene uvenner? Synes AB ender med konflikter/uvennskap i alle mulige forhold -kanskje hun bør begynne å gå i seg selv.. Kan ikke alltid være "den andre" som gjør alt feil.. Ang. poden har jeg ingen aning. Men AB reklamerer for gulrotas bedrift på bloggen, ynsjyll, magazinet, så tror ikke de er uvenner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. januar 2020 #10051 Del Skrevet 16. januar 2020 Gulroten sin instagram er brått privat. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 16. januar 2020 #10052 Del Skrevet 16. januar 2020 Nå skal hun til NY med en fra Tinder hun aldri har møtt før... innlegg på hennes «private» insta. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Illusen Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10053 Del Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Nå skal hun til NY med en fra Tinder hun aldri har møtt før... innlegg på hennes «private» insta. Så flott at hun prioriterer å koste på seg viktige ting som dette, fremfor å betale de hun skylder penger. (Dette må jo være tull for å få igang diskusjon rundt henne igjen. SÅ dum er det vel ingen som faktisk er?) 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 16. januar 2020 Populært innlegg #10054 Del Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Illusen skrev: Så flott at hun prioriterer å koste på seg viktige ting som dette, fremfor å betale de hun skylder penger. (Dette må jo være tull for å få igang diskusjon rundt henne igjen. SÅ dum er det vel ingen som faktisk er?) Tror nok også det er tull, for hun dummet seg litt ut og svarte seg selv på instagram (vanskelig å holde tunga rett i munnen, når man har mange profiler). Det ligger dokumentert på Jodel. 😂😂 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 16. januar 2020 #10055 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Slettet Endret 16. januar 2020 av DianaV 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 16. januar 2020 #10056 Del Skrevet 16. januar 2020 8 minutter siden, Veslefrikk skrev: Tror nok også det er tull, for hun dummet seg litt ut og svarte seg selv på instagram (vanskelig å holde tunga rett i munnen, når man har mange profiler). Det ligger dokumentert på Jodel. 😂😂 Noen trenger litt blest om seg selv igjen, ja.... Herregud så stakkarslig hun egentlig er. Kan ikke engang tenke meg hvordan det må føles når du er nødt til å lyve om så og si ALT vedrørende livet ditt. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. januar 2020 #10057 Del Skrevet 16. januar 2020 9 minutter siden, Illusen skrev: Noen trenger litt blest om seg selv igjen, ja.... Herregud så stakkarslig hun egentlig er. Kan ikke engang tenke meg hvordan det må føles når du er nødt til å lyve om så og si ALT vedrørende livet ditt. Også er hun vel antagelig rimelig presset og stresset pga alt som har kommet frem i det siste, og da er det lett å gjøre sånne feil. Som å svare med feil bruker og lignende. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. januar 2020 #10058 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Kontroller hun en annens IG-konto? Ser unektelig slik ut. Endret 16. januar 2020 av Kollontaj 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 16. januar 2020 #10059 Del Skrevet 16. januar 2020 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Kontroller hun en annens IG-konto? Ser unektelig slik ut. Hun må I det minste ha tilgang til den, men hvorfor et annet menneske syns det er greit, det forstår jeg ikke. For denne profilen er jo ekte. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 16. januar 2020 #10060 Del Skrevet 16. januar 2020 2 minutter siden, DianaV skrev: Hun må I det minste ha tilgang til den, men hvorfor et annet menneske syns det er greit, det forstår jeg ikke. For denne profilen er jo ekte. Var ikke den kontoen tilhørende en av abip deltagerne? (Eller en samarbeidspartner i blogghuset el magazinet kanskje - har iallefall vært borti den i forbindelse med AB’s «jobbing» tidligere.) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg