Stargaze Skrevet 13. januar 2020 #10001 Del Skrevet 13. januar 2020 18 minutter siden, pøbelsara skrev: Snakk med en hvilken som helst helsesykepleier eller ungdomsskole- og videregåendeskole-lærer. Det er et MASSIVT kroppspress. Ja, det er et stort kroppspress også blant fjortenåringer, og ja de blir påvirket av bloggere. Det kommer de nesten ikke utenom, viktig med foreldre som kan balansere det bildet. Man blir IKKE lykkeligere av en kropp som er tilnærmet barbiedukke perfekt. Synes synd på tenåringer som lever med bloggerforeldre med urealistisk bilde på hvordan kropp bør se ut, og stadig fotografering av den. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 13. januar 2020 #10002 Del Skrevet 13. januar 2020 På 12.1.2020 den 18.49, Medlem2020 skrev: Nei det er ikke ok, men sjekket nettop ut hennes side, det er jo ikke noe der som er skrevet som er løgn? Hun er jo på tv, og har jo skrevet en bok! Og hun har jo mange følgere på sine social media. Hun vill lære bort saker som hun har lært? Hvor er det skrevet løgn? Her er det samlet mye, med kildehenvisninger: https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 13. januar 2020 #10003 Del Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, riesling skrev: Diskusjon på Facebook gruppen: stort og smått i sosiale medier Angående innlegget til frujohansen sitt innlegg selveste LKE Hev seg på debatten Hva sier de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 13. januar 2020 #10004 Del Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, kleggen123 skrev: Er det egentlig så mye kroppspress eller noe det bare skrives om i sosiale medier? Har du snakket med 14 åringer? Hva mener de om kroppspress med influencer? Er det sånn at dem virkelig blir påvirket av influencere? Jeg føler det er mer at de som er 14 år blir påvirket av de dem går på skole med og den vennekretsen de er i. Anbefaler deg å lese denne SIFO rapporten: https://fagarkivet.oslomet.no/en/item/asset/dspace:15952/SIFO-rapport 3 - 2019 - Photoshop fillers og falske glansbilder.pdf 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #10005 Del Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, Lama_Drama skrev: Hva sier de? Lurer på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudens Skrevet 13. januar 2020 #10006 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) 1 time siden, Lama_Drama skrev: Hva sier de? kort oppsummert Hvorfor ta det opp her.... -irrelevant at personen bak kurset har gått konkurs..''' .-mulig hun ikke har økonomisk sans,,, men bakerbloggen var ganske stor og populær -det er bra at slike problemstillinger blir luftet -.føler dette er mer hets... en konstruktiv kritikk --så lenge man holder seg til fakta er det selv sagt lov å ytre seg..ikke like lett å lure godtroende mennesker ---synes heller det å henge ut noen er dårlig handling -hun har klart å bygge opp en av Norges største blogger...hvordan hun disponerer pengene har ingenting med det å gjøre .-virker mer som et stort karakterdrap, en berettiget kritikk... og henviser til KG hører hjemme her hva er hennes personlig økonomi med dette å gjøre? .-og dette er ikke bra nok ..må være mer konkret... slik at leserne tror på det hva er motivet...kan ikke advare folk på så tynt grunnlag...det er meningen at at vi skal lære noe på disse sidene - hvis du har noe uoopgjort med henne kan de ta det opp personlig -mange som går konkurs,,, betyr ikke at den som driver den er udugelig og svar til disse kommentarene / bloggeren og en til ? forvarer innlegget., og hvifor det ble skrevet tråden stenges Endret 13. januar 2020 av prudens 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. januar 2020 #10007 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) FruJohansen har svart på kritiske spørsmål om karakterdrap (som kom i facebook-gruppen "Stort og smått om sosiale medier"😞 http://frujohansen.no/?p=6393 Endret 13. januar 2020 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 14. januar 2020 #10008 Del Skrevet 14. januar 2020 @FruJohansen du er rå! Respekt! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. januar 2020 #10009 Del Skrevet 14. januar 2020 58 minutter siden, prudens skrev: kort oppsummert Hvorfor ta det opp her.... -irrelevant at personen bak kurset har gått konkurs..''' .-mulig hun ikke har økonomisk sans,,, men bakerbloggen var ganske stor og populær -det er bra at slike problemstillinger blir luftet -.føler dette er mer hets... en konstruktiv kritikk --så lenge man holder seg til fakta er det selv sagt lov å ytre seg..ikke like lett å lure godtroende mennesker ---synes heller det å henge ut noen er dårlig handling -hun har klart å bygge opp en av Norges største blogger...hvordan hun disponerer pengene har ingenting med det å gjøre .-virker mer som et stort karakterdrap, en berettiget kritikk... og henviser til KG hører hjemme her hva er hennes personlig økonomi med dette å gjøre? .-og dette er ikke bra nok ..må være mer konkret... slik at leserne tror på det hva er motivet...kan ikke advare folk på så tynt grunnlag...det er meningen at at vi skal lære noe på disse sidene - hvis du har noe uoopgjort med henne kan de ta det opp personlig -mange som går konkurs,,, betyr ikke at den som driver den er udugelig og svar til disse kommentarene / bloggeren og en til ? forvarer innlegget., og hvifor det ble skrevet tråden stenges Så LKE bruker nøyaktige de samme argumentene som metakritikere i CBE tråden.. interessant 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. januar 2020 #10010 Del Skrevet 14. januar 2020 33 minutter siden, Asti skrev: FruJohansen har svart på kritiske spørsmål om karakterdrap (som kom i facebook-gruppen "Stort og smått om sosiale medier"😞 http://frujohansen.no/?p=6393 meget godt innlegg av @FruJohansen det der, og det burde også vært tatt med i sin helhet i den diskusjonen som var på facebook, men siden debatten ble stengt så er det en umulighet, selv om @FruJohansen svarte godt for seg ii diskusjonen. Og for å være helt ærlig så var det mange av debattantene som ikke klarte å se helheten i temaet, det ble for mye svada og uvitenhet, ikke hjalp det på debatten at LKE blandet seg inn med tåke-meningene sine......men men, egentlig ikke annet å vente fra en som er så inne i sin egen og frues boble at man ikke kan se realiteten som befinner seg der ute 😜 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 14. januar 2020 Populært innlegg #10011 Del Skrevet 14. januar 2020 Det siste blogginnlegget til @frujohansen er noe av det beste jeg har lest i denne sammenheng.. Spot on. AB velger å dele alt, også det private, men tåler ikke noe kritikk rundt det. Da skal plutselig det private skånes. Det er hun selv som har satt seg i posisjonen som er en herlig suppe av privat og bedrift. Svært uprofft gjennom mange år. Når kritikken kommer føler hun seg hatet, og kritikerne er kjerringer som er misunnelig. De fleste jeg vet om som engasjerer seg her, har gode utdannelser og trygge stillinger med god lønn = null misunnelse. Tips til AB - skrot whitboardtavlen. Drømmer er bra, men det må være et snev av realisme i dem. Få deg en jobb med stabil og sikker inntekt. Blogg «på si», men skån det private. Da vil du helt sikkert oppleve mer ro og harmoni❤️ 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. januar 2020 #10012 Del Skrevet 14. januar 2020 7 timer siden, prudens skrev: kort oppsummert Hvorfor ta det opp her.... -irrelevant at personen bak kurset har gått konkurs..''' .-mulig hun ikke har økonomisk sans,,, men bakerbloggen var ganske stor og populær -det er bra at slike problemstillinger blir luftet -.føler dette er mer hets... en konstruktiv kritikk --så lenge man holder seg til fakta er det selv sagt lov å ytre seg..ikke like lett å lure godtroende mennesker ---synes heller det å henge ut noen er dårlig handling -hun har klart å bygge opp en av Norges største blogger...hvordan hun disponerer pengene har ingenting med det å gjøre .-virker mer som et stort karakterdrap, en berettiget kritikk... og henviser til KG hører hjemme her hva er hennes personlig økonomi med dette å gjøre? .-og dette er ikke bra nok ..må være mer konkret... slik at leserne tror på det hva er motivet...kan ikke advare folk på så tynt grunnlag...det er meningen at at vi skal lære noe på disse sidene - hvis du har noe uoopgjort med henne kan de ta det opp personlig -mange som går konkurs,,, betyr ikke at den som driver den er udugelig og svar til disse kommentarene / bloggeren og en til ? forvarer innlegget., og hvifor det ble skrevet tråden stenges Du glemte det geniale svaret: Sitat Hun hadde i alle fall en mye mer inspirerende, visuelt pen (bedre bilder og utseende på bloggen) og mer lesere enn frujohansen sin blogg. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 14. januar 2020 Populært innlegg #10013 Del Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, Vipser skrev: Du glemte det geniale svaret: Klart at delikat og pen er mye viktigere enn reelt innhold . Det er tross alt Blogglandia vi snakker om. Diskusjonen på SoMe-gruppen gav inntrykk av at mange av de som jobber med sosiale medier ikke selv skjønner hva content marketing er. Veldig spesielt. Og LKE brillierte med null forståelse av privatliv satt opp mot selvvalgt utlevering av privatliv. Ikke overraskende for så vidt. Han har jo aldri vist han skjønner det på sin egen blogg heller. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 14. januar 2020 Populært innlegg #10014 Del Skrevet 14. januar 2020 58 minutter siden, Inocybe skrev: Klart at delikat og pen er mye viktigere enn reelt innhold . Det er tross alt Blogglandia vi snakker om. Diskusjonen på SoMe-gruppen gav inntrykk av at mange av de som jobber med sosiale medier ikke selv skjønner hva content marketing er. Veldig spesielt. Og LKE brillierte med null forståelse av privatliv satt opp mot selvvalgt utlevering av privatliv. Ikke overraskende for så vidt. Han har jo aldri vist han skjønner det på sin egen blogg heller. Jeg synes nesten litt synd på LKE. Han misset poenget, enten med vilje eller så er han så enkel, og det hjalp ingenting at FruJohansen med fler matet det inn med teskje. Ikke tror jeg han var der for å leke ridder for Anne Brith heller, hun er alt LKE og frua prøver krampehardt å ikke være. De er jo tross alt et glanset magasin. Så hva gjorde han der inne? Jeg tror han har et såpass kjedelig liv at han nører opp kommentarfelt i den hensikt å krangle. Og det er mulig han har noen tvillinger der ute, for ordlyden hans var akkurat den samme som enkelte av deltakerne inne på CBE-tråden. Jeg håper Anne Brith satt pris på støtten, uansett motiv, for hun har det nok ikke så lett om dagen. Selv om det som skjer nå kan tolkes som bevis for at karma finnes, så er hun tross alt bare et menneske. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. januar 2020 Populært innlegg #10015 Del Skrevet 14. januar 2020 Tusen takk alle sammen her inne 🤗🤗🤗 Jeg vil si om diskusjonen på FB i går, at jeg, uten å kokettere på noen som helst måte, syns den var overveiende konstruktiv og saklig og jeg er glad for at disse spørsmålene ble stilt. Innlegget ER nærgående og setter AB i et dårlig lys, at folk reagerer på det tyder på at de har de moralske kompassene sine i balanse. Det er ikke alle som vet noe om AB ellers, og da ser det rart ut at en random person ser ut til å prøve å sverte henne. Jeg er veldig glad for at det er mange som også vet at bildet er mye større enn innlegget mitt, og at det finnes gode grunner til at det bør være søkbart på nettet. Innlegget er for øvrig vist 12.000 ganger siden det ble publisert. 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. januar 2020 #10016 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) . Endret 14. januar 2020 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 14. januar 2020 #10017 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) 4 timer siden, Vipser skrev: Du glemte det geniale svaret: Visuelt penere blogg? Jada ikke så nøye med innholdet så lenge det er visuelt pent 🤪 Endret 14. januar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Influenseren Skrevet 14. januar 2020 #10018 Del Skrevet 14. januar 2020 1 hour ago, FruJohansen said: Tusen takk alle sammen her inne 🤗🤗🤗 Jeg vil si om diskusjonen på FB i går, at jeg, uten å kokettere på noen som helst måte, syns den var overveiende konstruktiv og saklig og jeg er glad for at disse spørsmålene ble stilt. Innlegget ER nærgående og setter AB i et dårlig lys, at folk reagerer på det tyder på at de har de moralske kompassene sine i balanse. Det er ikke alle som vet noe om AB ellers, og da ser det rart ut at en random person ser ut til å prøve å sverte henne. Jeg er veldig glad for at det er mange som også vet at bildet er mye større enn innlegget mitt, og at det finnes gode grunner til at det bør være søkbart på nettet. Innlegget er for øvrig vist 12.000 ganger siden det ble publisert. Du vet det, de som nå mener at det du har postet er galskap og helt hinsides, ja det er jo de som har elsker AB med hud og hår i alle år, de har støttet henne i alt, de har utvekslet hjerter og kyss i alt av kommentarfelt sammen med henne. DE føler seg jo truffet midt i fleisen, for hvis "Glansbildet" AB med glamour og luksusliv forsvinner, hva skal de da drømme om, og hige etter? Da er det enklere å tenke at alle andre har feil. Dette er virkelig et sirkus av de sjeldne, det er hele tiden et forventet togkræsj rett rundt hjørnet og eg lurer ofte på hva hun forventer å oppnå? Alle vet jo at sannheten kommer alltid for en dag? Det sørgelige er jo når det kommer til dette kurset, om ikkje alle, så nesten alle av de som kjøpte dette er jo kanskje i utgangspunktet IKKJE bloggere som vil komme noen vei. De står på stedet hvil der de var før AB kom inn i bildet, forskjellen nå er at de pøser ut penger til en AB som står å heier på sidelinja (tror de). Sannheten er jo at AB svinger seg i lårkort med høy champisføring sammen med tenåringer på kursdeltagerne sin regning. Så ja, det er på sin plass at ALT kommer ut og frem i lyset og så kan me jo HÅPE at de som er blitt lurt våkner opp og svelger noen sure kameler og heller står på egne bein. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 14. januar 2020 #10019 Del Skrevet 14. januar 2020 Du er utrolig saklig og flink til å skrive @FruJohansen . Tusen takk for at du gidder! Håper litt at noen legger ut det nye blogginnlegget ditt på den SoMe-gruppa. Tror enkelte der hadde hatt godt av å lese tilsvaret ditt. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør 😳 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 14. januar 2020 #10020 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) 9 minutter siden, fotballjenta skrev: Du er utrolig saklig og flink til å skrive @FruJohansen . Tusen takk for at du gidder! Håper litt at noen legger ut det nye blogginnlegget ditt på den SoMe-gruppa. Tror enkelte der hadde hatt godt av å lese tilsvaret ditt. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tør 😳 Om noen tenker på det, ikke gjør det for min del i alle fall (Men takk for tanken) Jeg er enig med admin der om at saken er ferdig snakka, det er ikke noe mål for meg å overbevise de som ikke er enige. Det framkommer ikke noe nytt for de som er i gruppa i det nye innlegget, det var mest ment for dem som ikke er i den gruppa Og tusen takk for fine ord! 🤗 Endret 14. januar 2020 av FruJohansen 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg