Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, LeiaO skrev:

Egentlig synd det ikke var Dagsnytt 18, for det er et mye mer seriøst program. Ukeslutt er overflatisk, kjapt og tabloid, og har mer som siktemål å underholde enn å diskutere seriøst.

I tillegg var journalisten dårlig forberedt og tydelig uinteressert, og representanten for KG var minst like uforberedt. Så Anne Brith fikk ture fram nokså uimotsagt, dessverre.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra https://influencere.wordpress.com/2019/03/09/anne-brith-ukeslutt-uten-styring/amp/

Sitat

... hun har sendt over 150 eposter til Kvinneguiden. Videre har hun anmeldt Kvinneguiden med forumansvarlig og digital direktøren denne uken, der hun har lagt ved beviser i saken. Anne Brith bekreftet at hun går sterkt ut mot Kvinneguiden.

Wow... Stakkars KG hvis Anne Brith Davidsen holder på slik enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoMore skrev:

Disse 109 sidene er et kjerne eksempel på hvor lite liv folk flest har selv, og hvor mye idiotiske meninger folk har, om andres liv!!

Sykt!

Hei Anne Birth 👋🏼

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hadde det vært idiotiske meninger så hadde ikke 109 sider fått stått. Kvinneguiden modererer nemlig vekk idioti, udokumenterte påstander og hets, såå..  YOU do the math. 

Nå er ikke matte AB’s sterkeste side... 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skrev hun et eller annet om at  det var noe hjertesorg igjen... nok et forsøk på å skape liv på en "bedrift" som ikke produserer noe? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, DianaV skrev:

Blitt så mistroisk til henne at jeg tenker alle disse truslene om brenning av hus etc kanskje fører til at hun "må" flytte igjen. 

Det tenkte jeg også. Om det skulle stemme med disse truslene er det jo selvsagt veldig trist. Jeg klarer ikke helt å stole på noe hun sier, det har vist seg flere ganger å ikke være mulig. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, ashera skrev:

Samtidig, rundt en time etter nevnte snap, er det instastory på bedriftsprofilen hvor AB er sitt vanlige smilende jeg og inviterer folk til å følge sin private insta. Som den blondinen jeg er, har jeg to enkle spørsmål: 1) Hva skjedde med stengte kanaler? 2) Hvorfor invitere folk til et mer privat rom på sosiale medier om man utsettes for trusler?

Slettet

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig hvis det stemmer at hun har mottatt trusler om at huset skal brennes. Skjønte jeg riktig at hun kobler det til debatten her inne? Jeg skjønner ikke hvor den koblingen er? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...