Kollontaj Skrevet 22. desember 2019 #9601 Skrevet 22. desember 2019 (endret) Er vel hardcorefansen og de som ønsker seg en god latter som følger der, antar jeg. De som er interessert i baking gidder nok ikke AB i party-modus. Endret 22. desember 2019 av Kollontaj 14
Aidensfield Skrevet 23. desember 2019 #9602 Skrevet 23. desember 2019 10 timer siden, Felis skrev: Er dette noe hun har lagt ut på den nye instagrammen sin med 18 års grense? Den med 4600 følgere? Hvordan er det mulig at ei dame med en halv million følgere har så få følgere? Det står jo ikke på innsatsen, hun reklamerer hele tiden, hun hinter, clickbaiter og provoserer i god Anne Brith-stil. Hun har til og med flyttet aktiviteten sin fra Snap og den åpne instagram-kontoen over hit, man skulle trodd at følgerne ble med på lasset? Men enten så er de aller fleste følgerne hennes mindreårige, eller så er tallene kraftig blåst opp. Dette var på den nye IG kontoen.. Men hvordan kan hun få sjekket at personer hun legger til er over 18 år? 10
Populært innlegg Felis Skrevet 23. desember 2019 Populært innlegg #9603 Skrevet 23. desember 2019 54 minutter siden, Aidensfield skrev: Dette var på den nye IG kontoen.. Men hvordan kan hun få sjekket at personer hun legger til er over 18 år? Det kan hun ikke, at kontoen har 18-års grense er et markedsføringsgrep. Hun lokker med at vi skal få se den ufiltrerte Anne Brith, den som har tenne i tapeten, hæla i taket og ikke er redd for å prate om "pikk". Et slags x-rated Anne Brith Show, et supplement til de "familievennlige" kontoene hennes. Og så inneholder kanalen mest bilder og film av barn. Skjønner hun ikke selv hvor feil det blir? Hun prøver å tiltrekke seg et "visst publikum" og det som møter dem er mindreårige ned i 7-års alderen. 60
Kollontaj Skrevet 23. desember 2019 #9604 Skrevet 23. desember 2019 Det er jo bare flaut. Ikke flaut som i spennende og flaut, men som patetisk og flaut. 42
Aidensfield Skrevet 23. desember 2019 #9605 Skrevet 23. desember 2019 3 timer siden, Felis skrev: Det kan hun ikke, at kontoen har 18-års grense er et markedsføringsgrep. Hun lokker med at vi skal få se den ufiltrerte Anne Brith, den som har tenne i tapeten, hæla i taket og ikke er redd for å prate om "pikk". Et slags x-rated Anne Brith Show, et supplement til de "familievennlige" kontoene hennes. Og så inneholder kanalen mest bilder og film av barn. Skjønner hun ikke selv hvor feil det blir? Hun prøver å tiltrekke seg et "visst publikum" og det som møter dem er mindreårige ned i 7-års alderen. Uff😔 glad ikke min mamma var slik eller at jeg opptrer slik mot mine barn. 24
Minipilla Skrevet 25. desember 2019 #9606 Skrevet 25. desember 2019 Så godt å se at foreldrene har speil i gangen tilgjengelig slik at den daglige poseringen kan fortsette. Phu! Julen er reddet!!! 32
enkefru Skrevet 27. desember 2019 #9611 Skrevet 27. desember 2019 10 timer siden, fotballjenta skrev: Jeg elsker deg @Felis Det gjør jeg og.... Amaaaaaaazing recap! ❤️😂😂😂😂😂 17
ashera Skrevet 27. desember 2019 #9612 Skrevet 27. desember 2019 Felis, jeg har lyst til å gullforgylle deg! Jeg har lagt syk siden julaften, og dette var en vitamininnsprøytning! 25
Chrisssi Skrevet 27. desember 2019 #9613 Skrevet 27. desember 2019 Ikke mindre enn tragikomisk, for en forvridd virkelighetsoppfatning mor sjøl mål ha. Lurer på hvor lenge forholdet til lille bellaen varer 😆😂🙈 23
Pust Skrevet 27. desember 2019 #9614 Skrevet 27. desember 2019 Takk @Felis ❤️ Legg sammen instastoryer, snapper og podcast, så ser man en AB som virker mer og mer og forvirret og ute av balanse, og drar med seg Isabel inn i dette kaoset av løgner, føleri og ansvarsfraskrivelser. Hvor skal dette ende... Hun har absolutt ingen ting å gjøre i offentligheten, og TV2 bør virkelig vurdere hva de legger ut av det materialet de har tapet til Bloggerne. 42
Mistyen Skrevet 27. desember 2019 #9615 Skrevet 27. desember 2019 @Felis- you are amazing 👏 Takk for alle resymeer i år, håper du «orker» neste år også. Jeg kan love at jeg ikke orker å høre noe på denne podcasten i 2020 heller.... 27
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 27. desember 2019 Populært innlegg #9616 Skrevet 27. desember 2019 Det er egentlig bare trist nå- enig med @Pust som beskriver AB som mer og mer forvirret og ut av balanse. Det er rart å tenke tilbake på at jeg likte AB en gang. Jeg har opplevd noe av det samme i et dårlig forhold og likte måten hun beskrev veien tilbake på. Hun var tøff syntes jeg! Jeg hadde sansen for at hun kunne le når hun leste om seg selv på Jodel, jeg likte til å begynne med alle sparetips rundt mat og også at hun krevde at alle bidro hjemme som et team. Men så dukket det opp svar i kommentarfeltet jeg reagerte på, noen innlegg også etterhvert. Så kom skatteliste saken, Proviant, og ikke minst «den hysteriske do-seansen» fra Bloggerne der hun kalte sine nærmeste for helt unevnelige ting. Da skjønte jeg for fullt at denne damen er ikke helt god. Det er et underlig skue, og gudene må vite hvordan dette ender. 50
Aidensfield Skrevet 27. desember 2019 #9617 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, Zenhouse skrev: Det er egentlig bare trist nå- enig med @Pust som beskriver AB som mer og mer forvirret og ut av balanse. Det er rart å tenke tilbake på at jeg likte AB en gang. Jeg har opplevd noe av det samme i et dårlig forhold og likte måten hun beskrev veien tilbake på. Hun var tøff syntes jeg! Jeg hadde sansen for at hun kunne le når hun leste om seg selv på Jodel, jeg likte til å begynne med alle sparetips rundt mat og også at hun krevde at alle bidro hjemme som et team. Men så dukket det opp svar i kommentarfeltet jeg reagerte på, noen innlegg også etterhvert. Så kom skatteliste saken, Proviant, og ikke minst «den hysteriske do-seansen» fra Bloggerne der hun kalte sine nærmeste for helt unevnelige ting. Da skjønte jeg for fullt at denne damen er ikke helt god. Det er et underlig skue, og gudene må vite hvordan dette ender. Nå er jo proviant lagt ned også.. 20
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2019 #9618 Skrevet 27. desember 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. desember 2019 #9619 Skrevet 27. desember 2019 4 timer siden, Aidensfield skrev: Nå er jo proviant lagt ned også.. Er de? Og de som brukte ABD til å promotere dette.
Aidensfield Skrevet 27. desember 2019 #9620 Skrevet 27. desember 2019 17 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Er de? Og de som brukte ABD til å promotere dette. De hadde sine siste leveranser før jul 10
Fremhevede innlegg