adc Skrevet 15. desember 2019 #9541 Del Skrevet 15. desember 2019 4 timer siden, maia my skrev: Når ble det tilat og filme andres unger!!! Ikke greit. Høres ut som du kjenner henne og foreldrene til de andre barna siden du vet at hun ikke har fått tillatelse. Er det ikke mer ryddig da at du tar det direkte med de det gjelder og ikke skrive det på et forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 16. desember 2019 #9542 Del Skrevet 16. desember 2019 Altså, tror hun virkelig at alle andre er såå interessert i ungene hennes? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. desember 2019 #9543 Del Skrevet 16. desember 2019 52 minutter siden, Ranunkelen skrev: Altså, tror hun virkelig at alle andre er såå interessert i ungene hennes? Dét har hun visst trodd like lenge som hun har blogget om annet enn kaker... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 16. desember 2019 #9544 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) 2 timer siden, Viking-girl skrev: Dét har hun visst trodd like lenge som hun har blogget om annet enn kaker... Haha. Jeg går nok glipp av mange av snapene hennes, fordi jeg ikke gidder å se snuttene av disse, for meg, helt gjennomsnittlige barna. Orker ikke å følge henne fast, nettopp pga dem. Endret 16. desember 2019 av Ranunkelen Rettet skriveleif 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 16. desember 2019 #9545 Del Skrevet 16. desember 2019 Veldig merkelig at en 7 åring (han e sju aur!) liksom skal påpeke at det er eik på dørene i bilen deres. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 16. desember 2019 Populært innlegg #9546 Del Skrevet 16. desember 2019 43 minutter siden, Caroline91 skrev: Veldig merkelig at en 7 åring (han e sju aur!) liksom skal påpeke at det er eik på dørene i bilen deres. 😅 Enda mer merkelig er det at mor synes det er ok å legge ut på sin offentlige snap. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 16. desember 2019 #9547 Del Skrevet 16. desember 2019 3 timer siden, Caroline91 skrev: Veldig merkelig at en 7 åring (han e sju aur!) liksom skal påpeke at det er eik på dørene i bilen deres. 😅 Children learn what they live😉 Så eplet faller nok ikke så langt fra stammen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia my Skrevet 16. desember 2019 #9548 Del Skrevet 16. desember 2019 15 timer siden, Swell skrev: Høres ut som du kjenner henne og foreldrene til de andre barna siden du vet at hun ikke har fått tillatelse. Er det ikke mer ryddig da at du tar det direkte med de det gjelder og ikke skrive det på et forum Nei kjenner ikke foreldrene .... men ble bare litt småfrustrert av at hun filmer andres unger.... syns det i seg selv er sterkt kritikkverdig av hu...🤔🤪😅 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. desember 2019 #9549 Del Skrevet 16. desember 2019 17 timer siden, Swell skrev: Høres ut som du kjenner henne og foreldrene til de andre barna siden du vet at hun ikke har fått tillatelse. Er det ikke mer ryddig da at du tar det direkte med de det gjelder og ikke skrive det på et forum Har selv barn som har vært med på skole og idrett i noen år.. Tror nesten jeg har til gode å se foreldre legge ut bilder, IG og snapchat fra arrangemang via skole og idrett. Blir det lagt ut så er det på skolen eller klubbens lukkede konto. Det er en uting at det skal filmes over en lav sko og legges ut for alle. I klubben her har vi faktisk ett barn som ikke skal filmes og vises frem å da bør folk tenke over det de gjør 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 16. desember 2019 #9550 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, maia my skrev: Nei kjenner ikke foreldrene .... men ble bare litt småfrustrert av at hun filmer andres unger.... syns det i seg selv er sterkt kritikkverdig av hu...🤔🤪😅 Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. desember 2019 #9551 Del Skrevet 16. desember 2019 4 minutter siden, Swell skrev: Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? Om hun har innhentet lov av alle barna sine foreldre i koret og alle foreldre til de som går på de forskjellige lagene inne klubben i cheerleading så er så klart dette elt greit. Da samtykker disse til at det er lov 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. desember 2019 Populært innlegg #9552 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) 44 minutter siden, Swell skrev: Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? Jeg har ikke sett den aktuelle filmen, så jeg aner ikke hvor mange barn det er snakk om, hvis man legger til idrett, snakker vi om et betydelig antall. Det du skisserer her er svært usannsynlig. Anne Brith har beskrevet konflikt etter konflikt med andre foreldre. Det gjelder foresatte til klassekamerater til samtlige av barna hennes, konfliktene gjelder også foreldre i parallellklasser og andre klassetrinn. Hun har kranglet med foreldrene til barnas kamerater, naboene sine og til og med et helt idrettslag. Og hun drar disse konfliktene ut i offentligheten, på Facebook, snap, blogg og mellom to permer. Jeg kan ikke, i min villeste fantasi se for meg at hun går rundt til hver enkelt foresatt og spør om å få publisere bilder av ungene hennes på en kommersiell kanal. Enda mer usannsynlig er det at disse foreldrene svarer -Jada, Anne Brith, det er en glimrende idé. At andres barn eksponeres uten innvendinger tror jeg har mest med foreldrenes frykt for konflikt med Anne Brith å gjøre. Det er en veldig ubehagelig situasjon, som potensielt skader barna mer enn en en filmsnutt på instagram eller snap. Endret 16. desember 2019 av Felis 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. desember 2019 #9553 Del Skrevet 16. desember 2019 Anne Brith snappet en masse fra en stor cheerleading-konkurranse i november. Det ble bl.a lagt ut flere snapper av laget til datteren til en venninne av meg, og de ante ingenting om det. Så nei, jeg tror nok ikke AB har for vane å spørre før hun publiserer. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. desember 2019 #9554 Del Skrevet 16. desember 2019 38 minutter siden, Malum skrev: Anne Brith snappet en masse fra en stor cheerleading-konkurranse i november. Det ble bl.a lagt ut flere snapper av laget til datteren til en venninne av meg, og de ante ingenting om det. Så nei, jeg tror nok ikke AB har for vane å spørre før hun publiserer. Hun pleier jo og legge ut fra alle disse konkurransene og i tillegg tok hun med tv2 og bloggeren dit 2 år tilbake. Nå kan det jo hende hun hadde fått klarsignal fra klubben på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 16. desember 2019 #9555 Del Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, Swell skrev: Men hvis du ikke vet om hun har fått tillatelse av de foreldrene så blir det litt rart at du syns det er kritikkverdig av AB. Hva tenker du hvis du visste at hun hadde fått lov til å legge ut bildene? Er det bare AB da som du fortsatt syns opptrer kritikkverdig? Det kunne hun ha løst enkelt ved å skrive "publisert med tillatelse fra Navn Navnesen". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. desember 2019 #9556 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, Aidensfield skrev: Hun pleier jo og legge ut fra alle disse konkurransene og i tillegg tok hun med tv2 og bloggeren dit 2 år tilbake. Nå kan det jo hende hun hadde fått klarsignal fra klubben på dette Da synes jeg det er bittelitt rart at hverken utøver eller mor hadde hørt noe om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 16. desember 2019 #9557 Del Skrevet 16. desember 2019 Hun har ikke så mye annet å selge om dagen, ser det ut for🙄 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 16. desember 2019 #9558 Del Skrevet 16. desember 2019 30 minutter siden, Malum skrev: Da synes jeg det er bittelitt rart at hverken utøver eller mor hadde hørt noe om det. Hvilken utøver å hvilken mor? Tror ikke jeg skjønte hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. desember 2019 #9559 Del Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, Aidensfield skrev: Hvilken utøver å hvilken mor? Tror ikke jeg skjønte hva du mente Jeg gikk ut ifra at du snakket om konkurransen i november som jeg nevnte. Misforsto deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. desember 2019 #9560 Del Skrevet 16. desember 2019 Det er en uting og etisk uforsvarlig at enkelte foreldre holder på slik Anne Brith gjør. Selv om det har seg slik at samtlige foreldre har sagt at det er greit at hun legger ut bilder og videoer, er det fremdeles overtramp med tanke på barnas rett til å bestemme over sin egen nettidentitet. De fleste av de barna jeg så på de videoene var svært unge og neppe i stand til å reflektere over at de ble eksponert for potensielt tusenvis av helt fremmede mennesker. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg